Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti s mobilními operátory

Průzkum spokojenosti s mobilními operátory

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Doleželová
Šetření:17. 11. 2011 - 15. 12. 2011
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vaš odpovědi mi budou sloužit ke zpracování diplomové práce.Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Kterého mobilního operátora využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile5842,34 %42,34 %  
Vodafone4331,39 %31,39 %  
Telefonica O23626,28 %26,28 %  

Graf

2. Jak dlouho jste zákazníkem Vašeho mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 5 let9065,69 %65,69 %  
3-5 let2417,52 %17,52 %  
1-3 roky2316,79 %16,79 %  

Graf

3. Jakým způsobem hradíte služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
paušální služby10072,99 %72,99 %  
předplacená karta3727,01 %27,01 %  

Graf

4. Kolik korun průměrně měsíčně zaplatíte za mobilní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-200 Kč3928,47 %28,47 %  
200-400 Kč3827,74 %27,74 %  
400-600 Kč2921,17 %21,17 %  
600-1000 Kč1611,68 %11,68 %  
1000 a více korun1510,95 %10,95 %  

Graf

5. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Operátor nezměněn7353,28 %53,28 %  
Telefonica O22417,52 %17,52 %  
T-mobile2216,06 %16,06 %  
Vodafone1813,14 %13,14 %  

Graf

6. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora Vašim přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5842,34 %42,34 %  
nevím5237,96 %37,96 %  
ne2719,71 %19,71 %  

Graf

7. Uvažujete o změně mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne jsem spokojený/á7957,66 %57,66 %  
ano, několikrát mě to napadlo5237,96 %37,96 %  
ano, už jsem podal/a žádost o změnu64,38 %4,38 %  

Graf

8. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejného mobilního operátora používá rodina6245,26 %45,26 %  
levné volání i SMS3827,74 %27,74 %  
levné SMS2316,79 %16,79 %  
levné volání1410,22 %10,22 %  

Graf

9. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností prodejen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen6043,8 %43,8 %  
velmi spokojen4633,58 %33,58 %  
spokojen i nespokojen2417,52 %17,52 %  
spíše nespokojen75,11 %5,11 %  

Graf

10. Do jaké míry jste spokojen/a s poměrem cena/kvalita nabízených služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen3827,74 %27,74 %  
spokojen i nespokojen3827,74 %27,74 %  
spíše nespokojen2820,44 %20,44 %  
velmi nespokojen1712,41 %12,41 %  
velmi spokojen1611,68 %11,68 %  

Graf

11. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupem a vstřícností zaměstnanců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen5540,15 %40,15 %  
spokojen i nespokojen4331,39 %31,39 %  
velmi spokojen1712,41 %12,41 %  
spíše nespokojen1611,68 %11,68 %  
velmi nespokojen64,38 %4,38 %  

Graf

12. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen i nespokojen5540,15 %40,15 %  
spíše spokojen4230,66 %30,66 %  
spíše nespokojen2014,6 %14,6 %  
velmi spokojen128,76 %8,76 %  
velmi nespokojen85,84 %5,84 %  

Graf

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen4129,93 %29,93 %  
spokojen i nespokojen3122,63 %22,63 %  
spíše nespokojen2921,17 %21,17 %  
velmi nespokojen2014,6 %14,6 %  
velmi spokojen1611,68 %11,68 %  

Graf

14. Do jaké míry jste spokojen/a s portfoliem zvýhodněných telefonů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen i nespokojen4532,85 %32,85 %  
spíše nespokojen3827,74 %27,74 %  
spíše spokojen3525,55 %25,55 %  
velmi nespokojen139,49 %9,49 %  
velmi spokojen64,38 %4,38 %  

Graf

15. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen8058,39 %58,39 %  
spokojen i nespokojen2820,44 %20,44 %  
velmi spokojen1410,22 %10,22 %  
spíše nespokojen128,76 %8,76 %  
velmi nespokojen32,19 %2,19 %  

Graf

16. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen5237,96 %37,96 %  
velmi spokojen4835,04 %35,04 %  
spokojen i nespokojen2316,79 %16,79 %  
spíše nespokojen1410,22 %10,22 %  

Graf

17. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen5237,96 %37,96 %  
spokojen i nespokojen4129,93 %29,93 %  
spíše nespokojen2316,79 %16,79 %  
velmi spokojen1410,22 %10,22 %  
velmi nespokojen75,11 %5,11 %  

Graf

18. Do jaké míry jste spokojen/a s celkovými službami Vašeho mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen5640,88 %40,88 %  
spokojen i nespokojen4029,2 %29,2 %  
spíše nespokojen1913,87 %13,87 %  
velmi spokojen1611,68 %11,68 %  
velmi nespokojen64,38 %4,38 %  

Graf

19. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9770,8 %70,8 %  
muž4029,2 %29,2 %  

Graf

20. Označte prosím svoji věkovou skupinu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 25 let9972,26 %72,26 %  
26-35 let2518,25 %18,25 %  
36-49 let107,3 %7,3 %  
50 a více let32,19 %2,19 %  

Graf

21. Vyberte jednu z následujících možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8964,96 %64,96 %  
zaměstnanec3324,09 %24,09 %  
na mateřské dovolené75,11 %5,11 %  
podnikatel64,38 %4,38 %  
nezaměstnaný21,46 %1,46 %  

Graf

22. Označte Vaš nejvyšší dokončené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední vzdělání s maturitní zkouškou6547,45 %47,45 %  
vysokoškolské5540,15 %40,15 %  
základní96,57 %6,57 %  
střední vzdělání s výučním listem85,84 %5,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora Vašim přátelům?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 18. Do jaké míry jste spokojen/a s celkovými službami Vašeho mobilního operátora?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů?

7. Uvažujete o změně mobilního operátora?

  • odpověď ano, několikrát mě to napadlo:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nespokojen na otázku 15. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem služeb?
  • odpověď ne jsem spokojený/á:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 10. Do jaké míry jste spokojen/a s poměrem cena/kvalita nabízených služeb?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 18. Do jaké míry jste spokojen/a s celkovými službami Vašeho mobilního operátora?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 15. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem služeb?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora Vašim přátelům?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterého mobilního operátora využíváte?

2. Jak dlouho jste zákazníkem Vašeho mobilního operátora?

3. Jakým způsobem hradíte služby?

4. Kolik korun průměrně měsíčně zaplatíte za mobilní služby?

5. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

6. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora Vašim přátelům?

7. Uvažujete o změně mobilního operátora?

8. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

9. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností prodejen?

10. Do jaké míry jste spokojen/a s poměrem cena/kvalita nabízených služeb?

11. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupem a vstřícností zaměstnanců?

12. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací?

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů?

14. Do jaké míry jste spokojen/a s portfoliem zvýhodněných telefonů?

15. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem služeb?

16. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu?

17. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou?

18. Do jaké míry jste spokojen/a s celkovými službami Vašeho mobilního operátora?

19. Jste muž nebo žena?

20. Označte prosím svoji věkovou skupinu.

21. Vyberte jednu z následujících možností.

22. Označte Vaš nejvyšší dokončené vzdělání.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterého mobilního operátora využíváte?

2. Jak dlouho jste zákazníkem Vašeho mobilního operátora?

3. Jakým způsobem hradíte služby?

4. Kolik korun průměrně měsíčně zaplatíte za mobilní služby?

5. Služby jakého operátora jste využívali před stávajícím operátorem?

6. Doporučili byste Vašeho mobilního operátora Vašim přátelům?

7. Uvažujete o změně mobilního operátora?

8. Jaké máte výhody u mobilního operátora?

9. Do jaké míry jste spokojen/a s dostupností prodejen?

10. Do jaké míry jste spokojen/a s poměrem cena/kvalita nabízených služeb?

11. Do jaké míry jste spokojen/a s přístupem a vstřícností zaměstnanců?

12. Do jaké míry jste spokojen/a s rychlostí a ochotou vyřízení reklamací?

13. Do jaké míry jste spokojen/a s nabídkou výhodných tarifů?

14. Do jaké míry jste spokojen/a s portfoliem zvýhodněných telefonů?

15. Do jaké míry jste spokojen/a s rozsahem služeb?

16. Do jaké míry jste spokojen/a s pokrytím mobilního signálu?

17. Do jaké míry jste spokojen/a se zákaznickou linkou?

18. Do jaké míry jste spokojen/a s celkovými službami Vašeho mobilního operátora?

19. Jste muž nebo žena?

20. Označte prosím svoji věkovou skupinu.

21. Vyberte jednu z následujících možností.

22. Označte Vaš nejvyšší dokončené vzdělání.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doleželová, M.Průzkum spokojenosti s mobilními operátory (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18235.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.