Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování v second handech

Nakupování v second handech

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Rozálie Winterová
Šetření:18. 11. 2011 - 25. 11. 2011
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník slouží k průzkumu trhu v oblasti nakupování oblečení z druhé ruky.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete oblečení z "druhé ruky" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10269,39 %69,39 %  
ne4530,61 %30,61 %  

Graf

2. Nakupujete spíše na internetu nebo v kamenných obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenných obchodech8886,27 %59,86 %  
na internetu1413,73 %9,52 %  

Graf

3. Proč nakupujete v second handech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost najít zajímavé kousky8987,25 %60,54 %  
nízká cena7573,53 %51,02 %  
nevím přesně, občas tam prostě zajdu109,8 %6,8 %  
nepotkám to pak na každé druhé10,98 %0,68 %  
zábava10,98 %0,68 %  
kvalita10,98 %0,68 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v second handech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou měsíčně4241,18 %28,57 %  
výjimečně4140,2 %27,89 %  
jednou za jeden až dva týdny1817,65 %12,24 %  
více než jednou týdně10,98 %0,68 %  

Graf

5. Proč v second handech nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřehlednost - velké množství oblečení2453,33 %16,33 %  
vadí mi nosit použité oblečení2248,89 %14,97 %  
oblečení v second handech se mi nelíbí1737,78 %11,56 %  
neznám původ oblečení 1124,44 %7,48 %  
je to pod mou úroveň511,11 %3,4 %  
nemám moc čas hledat mezi hadry perly12,22 %0,68 %  

Graf

6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepší výběr oblečení (módní, v dobrém stavu, zajímavé)2453,33 %16,33 %  
vyšší úroveň prodejny2044,44 %13,61 %  
nic, stejně tam chodit nebudu1022,22 %6,8 %  
informace o původu zboží1022,22 %6,8 %  
nevim12,22 %0,68 %  

Graf

7. Jakým způsobem se Vy sami zbavujete již nenošeného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
daruji ho (známým, na charitu ... )10974,15 %74,15 %  
vyhazuji ho4228,57 %28,57 %  
prodávám ho (v aukcích, v bazarech ...)2718,37 %18,37 %  
nezbavuji se ho, protože nechci1510,2 %10,2 %  
nezbavuji se ho, protože nevím jak64,08 %4,08 %  
prodám ho známým10,68 %0,68 %  
Přetvořím ho10,68 %0,68 %  
recykluji do speciálního kontejneru10,68 %0,68 %  
věnuji ho teřba kamarádce10,68 %0,68 %  
udělám z toho hadr na okna10,68 %0,68 %  

Graf

8. Uvítali byste možnost výkupu svého nenošeného oblečení v kamenných prodejnách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9463,95 %63,95 %  
nevím3121,09 %21,09 %  
ne2214,97 %14,97 %  

Graf

9. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13692,52 %92,52 %  
muž117,48 %7,48 %  

Graf

10. Můj věk je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 až 259564,63 %64,63 %  
26 až 353020,41 %20,41 %  
36 až 451510,2 %10,2 %  
46 až 5532,04 %2,04 %  
méně než 1532,04 %2,04 %  
55 a více10,68 %0,68 %  

Graf

11. Jsem v této sociální skupině:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studující9564,63 %64,63 %  
zaměstnanec3423,13 %23,13 %  
jsem na mateřské dovolené128,16 %8,16 %  
podnikatel106,8 %6,8 %  
nezaměstnaný42,72 %2,72 %  
v domácnosti10,68 %0,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete oblečení z "druhé ruky" ?

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřehlednost - velké množství oblečení na otázku 5. Proč v second handech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám původ oblečení na otázku 5. Proč v second handech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení v second handech se mi nelíbí na otázku 5. Proč v second handech nenakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vadí mi nosit použité oblečení na otázku 5. Proč v second handech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o původu zboží na otázku 6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší výběr oblečení (módní, v dobrém stavu, zajímavé) na otázku 6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, stejně tam chodit nebudu na otázku 6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší úroveň prodejny na otázku 6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?

2. Nakupujete spíše na internetu nebo v kamenných obchodech?

  • odpověď v kamenných obchodech:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím přesně, občas tam prostě zajdu na otázku 3. Proč nakupujete v second handech?

3. Proč nakupujete v second handech?

  • odpověď možnost najít zajímavé kousky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za jeden až dva týdny na otázku 4. Jak často nakupujete v second handech?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete oblečení z "druhé ruky" ?

2. Nakupujete spíše na internetu nebo v kamenných obchodech?

3. Proč nakupujete v second handech?

4. Jak často nakupujete v second handech?

5. Proč v second handech nenakupujete?

6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?

7. Jakým způsobem se Vy sami zbavujete již nenošeného zboží?

8. Uvítali byste možnost výkupu svého nenošeného oblečení v kamenných prodejnách?

9. Jsem:

10. Můj věk je v rozmezí:

11. Jsem v této sociální skupině:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete oblečení z "druhé ruky" ?

2. Nakupujete spíše na internetu nebo v kamenných obchodech?

3. Proč nakupujete v second handech?

4. Jak často nakupujete v second handech?

5. Proč v second handech nenakupujete?

6. Co by se v second handech mělo změnit, abyste tam nakupovali?

7. Jakým způsobem se Vy sami zbavujete již nenošeného zboží?

8. Uvítali byste možnost výkupu svého nenošeného oblečení v kamenných prodejnách?

9. Jsem:

10. Můj věk je v rozmezí:

11. Jsem v této sociální skupině:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Winterová, R.Nakupování v second handech (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18250.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.