Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Skauting

Skauting

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Ježková
Šetření:23. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, zaměřeného na současné potřeby skautů.

Tento dotazník by nám měl pomoci lépe definovat jejich preference a objevit nedostatky v tržní nabídce produktů, které pravidelně využívají.

 

Děkuji za vyplnění,

 

Veronika. :-)

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se dostali ke skautingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamarádi1750 %50 %  
Rodina1338,24 %38,24 %  
Nástěnka / vývěska (např. před klubovnou)25,88 %5,88 %  
Nábor ve škole12,94 %2,94 %  
pracovní kolega matky -sháněli jsme letní tábor =)12,94 %2,94 %  

Graf

2. V jakém oddílu jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dívčí1750 %50 %  
Smíšený1029,41 %29,41 %  
Chlapecký720,59 %20,59 %  

Graf

3. Kdo vám nejčastěji zajišťuje věci pro skauting?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maminka1132,35 %32,35 %  
617,65 %17,65 %  
Sama411,76 %11,76 %  
Ostatní členové rodiny411,76 %11,76 %  
Tatínek38,82 %8,82 %  
sám12,94 %2,94 %  
oba12,94 %2,94 %  
oba rodiče12,94 %2,94 %  
ehm, sám. jako dítěti maminka12,94 %2,94 %  
nic12,94 %2,94 %  
já sama12,94 %2,94 %  

Graf

4. Jak dlouho se skautingu věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 let a více2470,59 %70,59 %  
1 – 3 roky411,76 %11,76 %  
Méně než rok411,76 %11,76 %  
4 – 5 let25,88 %5,88 %  

Graf

5. Jakou skupinu výrobků nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybavení na výpravy2058,82 %58,82 %  
Oblečení1029,41 %29,41 %  
Obuv25,88 %5,88 %  
Jídlo12,94 %2,94 %  
sypání12,94 %2,94 %  

Graf

6. Jaký z těchto výrobků považujete za nejdůležitější při skautingu? (Oznámkujte jako ve škole čísly 1 až 4; 1 = nejdůležitější, 2 = důležité, 3 = méně důležité, 4 = nedůležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Boty1.5880.713
Batoh2.5590.658
Bunda3.0290.793
Kroj2.8241.616

Graf

7. Věci pro skauting máte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nové i použité3088,24 %88,24 %  
Vždy nové38,82 %8,82 %  
Dědím po starších z rodiny nebo kamarádech12,94 %2,94 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete nové zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Outdoorové / sportovní obchody2882,35 %82,35 %  
JUN38,82 %8,82 %  
Army shopy25,88 %5,88 %  
Nové zboží nenakupuji12,94 %2,94 %  

Graf

9. Jak nejčastěji nakupujete nové zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobně v kamenných obchodech2676,47 %76,47 %  
Přes internet720,59 %20,59 %  
Nové zboží nenakupuji12,94 %2,94 %  

Graf

10. Kdo vám pomáhá při výběru výbavy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dám na doporučení (kamarádi, rodina, vedoucí oddílu atd.)2367,65 %67,65 %  
Nikdo720,59 %20,59 %  
Prodavač v obchodě411,76 %11,76 %  

Graf

11. Dáváte při nákupu přednost své oblíbené prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2264,71 %64,71 %  
ano1235,29 %35,29 %  

Graf

12. Pokud ano, jaké? (Vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

český ráj outdoor sports, husky shop

Hanibal

Hanibal

Hannibal (ale ne zas tak moc - pokud požadované zboží nemají nebo mají výrazně dražší, nakoupím i jinde - dle internetu)

Holan sport, Hanibal

kasa.cz, canard.cz

Klimatex

13. Dáváte přednost značkovým výrobkům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2573,53 %73,53 %  
ano926,47 %26,47 %  

Graf

14. Pokud ano, jakým? (Vypište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Gemma, Garmont, Salomon, Hannah, Rejoice, Tulák,

Klimatex, Moira

Lafuma, Hannah, Loop, Osprey, ...atd.

Moira - funkční prádlo Petzl - čelovka Deuter - batoh(y) - s neznačkovými doposud nepříliš dobré zkušenosti (krom USky z JUNu) Life Systems / Tatonka - futrály na lékárny Jurek - pončo Kondor / nyní nově Boll - spacák pohorky rozhodně značkové - doposud HiTec, budou se po letech kupovat nové, zatím nejasné značky. Crosscountry boty Columbia, nyní Merrell. p.s. Investice do dražšího značkového outdoor vybavení jsou otázkou spíše od 15 let výše v mém případě - souvisí i s náročnějšími uskutečňovanými akcemi. Jako dítě jsem míval spíše vybavení z JUNu či ARMYshopů.

tilak, lizard, husky

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dívka2472,73 %70,59 %  
Chlapec927,27 %26,47 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 a více2573,53 %73,53 %  
11 – 14 let617,65 %17,65 %  
15 – 17 let38,82 %8,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ježková, V.Skauting (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18259.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.