Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Skauting
Skauting
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Ježková |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2011 - 30. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 34 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.32 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 47,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
ráda bych vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, zaměřeného na současné potřeby skautů.
Tento dotazník by nám měl pomoci lépe definovat jejich preference a objevit nedostatky v tržní nabídce produktů, které pravidelně využívají.
Děkuji za vyplnění,
Veronika. :-)
Odpovědi respondentů
1. Jak jste se dostali ke skautingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kamarádi | 17 | 50 % | 50 % |
Rodina | 13 | 38,24 % | 38,24 % |
Nástěnka / vývěska (např. před klubovnou) | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
Nábor ve škole | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
pracovní kolega matky -sháněli jsme letní tábor =) | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
2. V jakém oddílu jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dívčí | 17 | 50 % | 50 % |
Smíšený | 10 | 29,41 % | 29,41 % |
Chlapecký | 7 | 20,59 % | 20,59 % |
3. Kdo vám nejčastěji zajišťuje věci pro skauting?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Maminka | 11 | 32,35 % | 32,35 % |
já | 6 | 17,65 % | 17,65 % |
Sama | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
Ostatní členové rodiny | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
Tatínek | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
sám | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
oba | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
oba rodiče | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
ehm, sám. jako dítěti maminka | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
nic | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
já sama | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
4. Jak dlouho se skautingu věnujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 let a více | 24 | 70,59 % | 70,59 % |
1 – 3 roky | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
Méně než rok | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
4 – 5 let | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
5. Jakou skupinu výrobků nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vybavení na výpravy | 20 | 58,82 % | 58,82 % |
Oblečení | 10 | 29,41 % | 29,41 % |
Obuv | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
Jídlo | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
sypání | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
6. Jaký z těchto výrobků považujete za nejdůležitější při skautingu? (Oznámkujte jako ve škole čísly 1 až 4; 1 = nejdůležitější, 2 = důležité, 3 = méně důležité, 4 = nedůležité)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Boty | 1.588 | 0.713 |
Batoh | 2.559 | 0.658 |
Bunda | 3.029 | 0.793 |
Kroj | 2.824 | 1.616 |
7. Věci pro skauting máte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nové i použité | 30 | 88,24 % | 88,24 % |
Vždy nové | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
Dědím po starších z rodiny nebo kamarádech | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
8. Kde nejčastěji nakupujete nové zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Outdoorové / sportovní obchody | 28 | 82,35 % | 82,35 % |
JUN | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
Army shopy | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
Nové zboží nenakupuji | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
9. Jak nejčastěji nakupujete nové zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobně v kamenných obchodech | 26 | 76,47 % | 76,47 % |
Přes internet | 7 | 20,59 % | 20,59 % |
Nové zboží nenakupuji | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
10. Kdo vám pomáhá při výběru výbavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dám na doporučení (kamarádi, rodina, vedoucí oddílu atd.) | 23 | 67,65 % | 67,65 % |
Nikdo | 7 | 20,59 % | 20,59 % |
Prodavač v obchodě | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
11. Dáváte při nákupu přednost své oblíbené prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 64,71 % | 64,71 % |
ano | 12 | 35,29 % | 35,29 % |
12. Pokud ano, jaké? (Vypište)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
český ráj outdoor sports, husky shop
Hanibal
Hanibal
Hannibal (ale ne zas tak moc - pokud požadované zboží nemají nebo mají výrazně dražší, nakoupím i jinde - dle internetu)
Holan sport, Hanibal
kasa.cz, canard.cz
Klimatex
13. Dáváte přednost značkovým výrobkům?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 25 | 73,53 % | 73,53 % |
ano | 9 | 26,47 % | 26,47 % |
14. Pokud ano, jakým? (Vypište)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Gemma, Garmont, Salomon, Hannah, Rejoice, Tulák,
Klimatex, Moira
Lafuma, Hannah, Loop, Osprey, ...atd.
Moira - funkční prádlo Petzl - čelovka Deuter - batoh(y) - s neznačkovými doposud nepříliš dobré zkušenosti (krom USky z JUNu) Life Systems / Tatonka - futrály na lékárny Jurek - pončo Kondor / nyní nově Boll - spacák pohorky rozhodně značkové - doposud HiTec, budou se po letech kupovat nové, zatím nejasné značky. Crosscountry boty Columbia, nyní Merrell. p.s. Investice do dražšího značkového outdoor vybavení jsou otázkou spíše od 15 let výše v mém případě - souvisí i s náročnějšími uskutečňovanými akcemi. Jako dítě jsem míval spíše vybavení z JUNu či ARMYshopů.
tilak, lizard, husky
15. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dívka | 24 | 72,73 % | 70,59 % |
Chlapec | 9 | 27,27 % | 26,47 % |
16. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 a více | 25 | 73,53 % | 73,53 % |
11 – 14 let | 6 | 17,65 % | 17,65 % |
15 – 17 let | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.