Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum ohledně nového vznikajícího webového projektu

Výzkum ohledně nového vznikajícího webového projektu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Kvita
Šetření:21. 11. 2011 - 28. 11. 2011
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):12 / 7.95
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

vyvíjím webový projekt (aplikaci) realizující snadné vyhledávání kvalitního obsahu na internetu a pro sdružování kreativních uživatelů, kteří tvoří vlastní hodnotný obsah do širší uživatelské komunity. Tento projekt bude také sloužit jako má bakalářská práce.

Tento dotazník slouží k získávání Vašich názorů a poznatků k jednotlivým aspektům této problematiky.

Vyplnění dotazníku je anonymní a výsledky budou použity primárně pro účely vývoje tohoto projektu, avšak dotazník je veřejný.

Předem děkuji všem respondentům!

Odpovědi respondentů

1. Do které z následujících kategorií byste se zařadil(a) jakožto uživatel internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám internet pro rychlé vyhledávání informací6993,24 %93,24 %  
Používám internet pro zábavu a odreagování6689,19 %89,19 %  
Používám internet ke sdílení vlastního obsahu (texty, fotografie, videa…) prostřednictvím nějaké webové služby3648,65 %48,65 %  
Používám internet k online prezentaci vlastní osoby prostřednictvím nějakého diskuzního fóra či sociální sítě3547,3 %47,3 %  
Mám na internetu založený blog na některém blogovém serveru2128,38 %28,38 %  
Mám na internetu vlastní stránky, které si spravuji1216,22 %16,22 %  

Graf

2. Které z následujících webových služeb používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook6790,54 %90,54 %  
Youtube6081,08 %81,08 %  
Google+3141,89 %41,89 %  
Picasa2533,78 %33,78 %  
Rajce1722,97 %22,97 %  
Twitter1013,51 %13,51 %  
DeviantArt79,46 %9,46 %  
Google Blogger79,46 %9,46 %  
Flickr11,35 %1,35 %  

Graf

3. Které z dalších webových služeb neuvedených v předchozí otázce využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blog.cz26,06 %2,7 %  
blog.cz, pochopitelně Taverna13,03 %1,35 %  
blog.cz, seznam.cz13,03 %1,35 %  
seznam13,03 %1,35 %  
gmail, taverna, nyx13,03 %1,35 %  
blog, tumblr13,03 %1,35 %  
Google dokumenty, Vimeo13,03 %1,35 %  
Live13,03 %1,35 %  
4square13,03 %1,35 %  
Google groups13,03 %1,35 %  
ostatní odpovědi wordpress
webgarden -stránky
google doc; linkedin
Last.fm, Wikipedia
Centrum
Only2Clicks.com, Zpravodajské servery
wordpress.com
Inmail, Taverna (Fantasy-scifi),
lide.cz, webzdarma.cz
taverna, nyx, hofyland
blogger.com, saspi.cz
offline webové fórum Tavaerna
seznam - email, spoluzaci
uloz.to; google-všechny služby;stahuj.cz,wikipedia
wikipedia
Seznam, Wikipedia
wikipedie
bloguje.cz, webnode
googlegroups
google translator
seznam, e-mail
womenzone, písmák
2266,67 %29,73 % 

Graf

4. Pokud jste vybrali některé možnosti u otázky na Vámi používané webové služby, můžete se prosím stručně rozepsat, jakým způsobem každou vybranou službu využíváte - např.: „Facebook pouze k zábavě, Youtube účet pro propagaci vlastní multimediální tvorby“ atd.?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

DeviantArt a blog kvůli propagaci své tvoby a názorů, Facebook a GooglePlus kvůli lidem, Youtube a tumblr kvůli zábavě.

Facebook ke komunikaci, zábavě, zjišťování novinek a informací

Facebook - kontakt s přáteli, Google+ - kontakt s přáteli, G Blogger - vedení vlastního blogu, Picasa - sdílení fotek, Youtube - sdílení videí a hudby

Facebook - obcas sa prihlasim a pozrem co robia ostatni, sam tam moc toho nedavam. Youtube - najcastejsie pocuvam nejaku hudbu, pozeram klip, obcas pozrem nieco co linkuju kamosi

Facebook - pasivně, jen sleduji co dělají ostatná a dáím o sobě vědět. Youtube - jen pro evidenci videí které jsem našel Google + - pro rozesílání přátelům Googlegroups - skutečně intenzivně, využívám pro diskuse (3 konference)

Facebook - pouze k zábavě, kontaktování přátel apod.

facebook - pouze pro komunikaci s přáteli a domluvy srazů, akcí, party youtube - k odreagování blogger.com - vlastní stránky, prezentace svých znalostí z konkrétního oboru saspi.cz - pro zábavu, pro interpretaci vlastních prací

facebook - psani debilnich statusu, hrani flashovych her youtube - vhodny na prehravani hudby

Facebook - sdílení informací nebo zajímavostí, získávání informaci oblíbených hudebních skupin Youtube - pouze hledání a sledování videí

Facebook - zábava a získání informací Youtube - pro nahrávání krátkých videí Google+ - jen doplněk k mailu

Facebook - zábava, komunikace Youtube - zábava, hudba Twitter - stručný výstup, odkazy na moje články / tvorbu jinde Picasa - fotky Rajče - přešla jsem z Picasy z důvodu neomezeného úložného prosotru

facebook - zábava+ sdílení informací youtube - zábava+ prezentace vlastní práce (zveřejnění propagačních videí) uloz.to - zábava+ uložení a sdílení dat s jinými uživateli wikipedia - vyhledání informací google - hledání, mapy-navigace, kalendář (plánování) hostuju.cz - hosting vlastních web stránek

Facebook i Google+ využívám ke komunikaci s přáteli a Youtube na poslech oblíbené hudby nebo na shlédnutí pro mne zajímavých videí.

facebook jako propagaci a zábavu, Twitter jako zábavu, Google+ a Picasa vlastní prezentace, Flickr jako zábavu, Youtube - hledání inspirace

Facebook jako zdroj informací o tom co se děje, částečně jako komunikační médium a zdroj kontaktů na lidi, na které jinak nemám kontakt. Youtube téměř jen k sledování videí a poslechu písniček, co neznám. Google plus jako zdroj zajímavostí a prostředek k větším diskuzím. Picasu hlavně k publikování. Google docs k spolupráci v teamu, Vimeo k publikování vlastního video obsahu.

Facebook k dorozumívání s přáteli, youtube k poslechu hudby a k vyhledávání zajímavých videí

Facebook k zábavě a komunikaci s přáteli, Youtube účet pro sledování jiných účtů na youtube a odběr jejich novinek.

Facebook ke komunikaci, Youtube k zábavě, Rajče k prezentaci fotek z jediné akce

facebook ke kontaktu s přáteli z reálného světa i s těmi s kterými se znám z různých diskuzních fór

Facebook ke kontaktu s přáteli. Youtube k zábavě Picasa k prezentaci vlastní tvorby Only2Clicks k rychlému pohybu mezi oblíbenými stránkami

Facebook pro komunikaci s lidmi, kteří z nějakého důvodu nechtějí, nemají icq nebo skype. Youtube k vyhledávání videí s hudbou Google blogger jsem používala k blogování DeviantArt k zveřejňování mé tvorby

facebook pro kontakt s přáteli a pro prezentaci svých šperků, youtube pro svoje videa, která pak dávám na blog google na vyhledávání

Facebook pro rychlý kontakt s přáteli. Youtube hlavně kvůli hudbě. Rajče kvůli sdílení fotek s přáteli.

facebook zejména pro komunikaci, sdílení pracovních dokumentů atp, domlouvání schůzek; youtube pro zábavu, google+ pro komunikaci

Facebook- kontakt s přáteli, Youtube- přehrávání videí a hudby, Rajce- jsem měla dokud nebyl zaveden facebook na sdílení fotografií, Wikipedie- vyhledávání informací.

Facebook, pro komunikaci s lidmi. Youtube pro poslouchání hudby a koukání na videa. Google pro vyhledávání informací. Centrum na email.

Facebook, Twitter, Google+, DeviantArt i Youtube pouze ke stalkování a zábavě :-)

facebook: styk s zahranicnimi studenty a sdileni fotek ze spolecnych vyletu rajce: fotky z cest

Facebook: zábava, rychlá pomoc znalejších přátel Twitter: zábava Google+: zábava

facebook: zábava, youtube: zábava, piccasa - prezentace vlastních fotek, rajče: prezentace vlastních fotek

FB - komunikace s přáteli, domlouvání společných akcí, sdílení zážitků Youtube - poslech hudby, trailery filmů, apod Picasa - sdílení a zálohování fotografií

FB - komunikace, info o akcích Youtube - jen poslech

Fb info a komunikace Youtube zábava a propagace Rajče na fotky Inmail mail Taverna komunikace, zábava

Picasa a rajce na fotografie, webgarden na stránky pro zverejnovani fotografii vyrobku a titulku

Picassa - prezentace fotografií přátelům a rodině Google+ - prezentace osobních myšlenek (v žádném přípaě nezaměňovat s blogem)

pouze k zábavě

rajce a picassa na fotky (ukazování i prohlížení), youtube na prohlížení

Seznam, Google, Wikipedia - vyhledávání informací Youtube - přehrávání hudby, sledování videí Facebook - komunikace s přáteli, sdílení informací

vše používám k zábavě a prezentaci vlastní osoby

Všechny používám jen k zábavě

wikipedii používám pro získání informací (ke studijním účelům i pro osobní zájem)

youtube - pouze ´sledovatel´ FB - poměrně neaktivní účastnice, především ke komunikace a ke sdílení (získávání) fotek, atd.

youtube - pouze pro zábavu, koukám na videa Facebook - koukám na fotky přátel

Youtube - zábava Google+ - hledání zajímavostí, příležitostně sdílení vlastních poznatků a zážitků Google Blogger - hlavně vlastní blog (sdílení vlastních poznatků a zážitků) Picasa - sdílení vlastních fotek

youtube na koukání, facebook protože jinak s některými lidmi nemám žádný kontakt

Youtube používám ke sledování videí všeho druhu.

Youtube- ke sdílení videí, postupem času snad i k propagaci vlastní multimediální tvorby Blog.cz- K prezentaci vlastní tvorby

5. Jste obeznámeni s technologií tzv. webových kanálů či anglicky „feedů“ (RSS, Atom…), používáte je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, o co se jedná, ale nepoužívám je3040,54 %40,54 %  
Nevím, o co se jedná2736,49 %36,49 %  
Vím, o co se jedná a využívám je ke čtení obsahu cizích stránek1114,86 %14,86 %  
Vím, o co se jedná a využívám je k oběma možnostem z první a druhé odpovědi45,41 %5,41 %  
Vím, o co se jedná a využívám je k prezentaci obsahu na mých stránkách/blogu22,7 %2,7 %  

Graf

6. Jste členy nějaké „online komunity“ (společenství lidí, kteří se seznámili a udržují vzájemné vztahy prostřednictvím internetu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem5168,92 %68,92 %  
Ne, nejsem, a tato myšlenka mě nezaujala1418,92 %18,92 %  
Ne, nejsem, ale tato myšlenka mě zaujala912,16 %12,16 %  

Graf

7. Pokud tvoříte nějaký vlastní obsah či díla prezentovaná online (případně byste je chtěli prezentovat), tak prosím vyberte z možností, o co přesně se jedná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotografie3660 %48,65 %  
Text - nebeletrie (úvahy, polemiky, aktuality...)2846,67 %37,84 %  
Text - beletrie (povídky, literární útvary, romány na pokračování...)2643,33 %35,14 %  
Výukové materiály1626,67 %21,62 %  
Videa (online show, music videa, fan-videa, vlastní filmy…)1321,67 %17,57 %  
Kreslení a grafická tvorba1220 %16,22 %  
Odborné články1220 %16,22 %  
Komixy58,33 %6,76 %  
Soutěže46,67 %5,41 %  
Hudba46,67 %5,41 %  
nic11,67 %1,35 %  

Graf

8. Nějaký další typ díla/obsahu, který vytváříte a který chyběl u předchozí otázky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Glosy112,5 %1,35 %  
Aplikace112,5 %1,35 %  
choreografie112,5 %1,35 %  
remeslne vyrobky - sperky, textil112,5 %1,35 %  
software112,5 %1,35 %  
RPG112,5 %1,35 %  
Prezentace zájmového spolku112,5 %1,35 %  
překlady, případně blog z cest112,5 %1,35 %  

Graf

9. Používáte nějaké ČESKÉ sociální sítě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spoluzaci.cz3188,57 %41,89 %  
Lide.cz617,14 %8,11 %  
nic12,86 %1,35 %  
Libimseti.cz12,86 %1,35 %  

Graf

10. Nějaké další české sociální sítě, které využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nyx112,5 %1,35 %  
nyx, hofyland, taverna!!112,5 %1,35 %  
Fantasy-scifi Taverna, nyx.cz112,5 %1,35 %  
Humanart112,5 %1,35 %  
ne112,5 %1,35 %  
najdise.cz112,5 %1,35 %  
iboys.cz112,5 %1,35 %  
xchat112,5 %1,35 %  

Graf

11. Chybí Vám na českém internetu nějaký produkt týkající se sociálních sítí a kontaktu s ostatními uživateli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4560,81 %60,81 %  
nevím2331,08 %31,08 %  
ano68,11 %8,11 %  

Graf

12. Můžete více rozepsat svou odpověď u předchozí otázky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, portál orientovaný na značky, kde by člověk našel ty který značky spojujou, znají je a dovedou poradit - a nemusel hledat na mnoha místech.

Chybí mi projekt, který není reklamním plakátem, který se věnuje tomu, na co je stavěný, kde najdu plnohodnotné informace (popříp. skutečné umění), chybí mi projekt, který není přeplácaný zbytečnými a předimenzovanými "aplikacemi" (viz Facebook), kde se sdružují lidé konkrétních zájmů a interpretují pouze vlastní úvahy a práce (ne blog.cz - ten je pro mě moc... dětský a bulvární), chybí mi zpětná vazba od SKUTEČNÝCH čtenářů (na blogger.com není tak rozšířená komunita jako na blog.cz), chybí mi zkrátka plnohodnotný server pro někoho, kdo chce prezentovat odborné názory, odborné výukové texty, zpracovává odborná témata (ne plky o holubech v Praze). Nevadí mi "hemzy ze všedního života", ráda si je čtu, ale radši bych, aby byly tyto kategorie jasně oddělené. Aby bylo jasně vidět, že tato stránka spadá do odborných a konkrétních témat a tato stránka je osobní deníček někoho, kdo hrozně dobře píše. S pozdravem Kittanya

Chybí něco jako Grey Project ;-)

Jsem odpůrcem sociálních sítí, které nahrazují reálné lidské vztahy.

Jsem prostě uživatel, moc neuvažuju nad tím, co mi sítě nabízí, a co ne.

Na sociální sítě příliš nechodím, v současné době na to nemám čas, ale kdyby byla vytvořená nějaká nová a něčím originální sociální síť, tak bych se jí věnovala.

Necítím, že bych výrazně něco postrádal, ale samozřejmě počítám, že může přijít služba, která mě výrazně zaujme, a zpětně si řeknu "jak jsem mohl bez takové služby fungovat?"

Nechybí :o)

Nechybí, protože používám Facebook, bude-li ale něco lepšího, budu určitě ráda :-).

nemám potřebu hledat nic dalšího, než mám na FB, pořád zastávám názor, že lidi by se měli scházet osobně, i když vítám možnost "stýkat se" i s lidmi na druhé straně republiky, případně v jiných státech, což osobně moc nejde, takže jestli mi něco chybí, nebo nechybí, budu vědět, až když mě konkrétní funkce napadne a zjistím, že neexistuje

nemám rád sociální sítě... P.S.: pozdravuje Laďa... :-)

Nemyslím, si, že by bylo potřeba vytvářet další pouze české sítě

Nenapadá mě nic, co by mi na českém internetu chybělo.

nenapadá mne nic, co bych chtěla využívat a nebylo by to

nepotřebuji české soc. sítě, když má každý Facebook

neviem co dodat. o socialne siete sa moc nezaujimam.

Nezajímám se o české internetové služby, není potřeba.

O dalších jiných možnostech, které nejsou na známých sociálních sítích, nevím.

proc by se melo neco tvorit jen aby to bylo cesky, kdyz to urcite uz nekde funguje? z "cz internetu" pouzivam maximalne e-mail ktery pouzivam od zakladky.

Produkty, které by chyběly na českém internetu vhodně doplňují ty zahraniční, takže si každý uživatel snad přijde na své.

Spolužáky používám jen proto, že musím, protože mí spolužáci nejsou schopní používat žádnou lepší službu jako třeba google-docs nebo facebook...

Velké sociální sítě nepoužívám, tudíž mi ani nic nechybí.

věřím, že to, co nepokrývají české produkty, tak lze řešit přes produkty zahraniční (např. z rodiny Google)

Virtualita poskytuje dostatek prostředků a kanálů, stačí umět hledat - takže ne, nechybí mi žádný další produkt.

Vše co potřebuji najdu na mezinárodních serverech

Všichni mají facebook, víc není potřeba

vůbec nevím, co si pod tím mám představit totiž:)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do které z následujících kategorií byste se zařadil(a) jakožto uživatel internetu?

2. Které z následujících webových služeb používáte?

5. Jste obeznámeni s technologií tzv. webových kanálů či anglicky „feedů“ (RSS, Atom…), používáte je?

6. Jste členy nějaké „online komunity“ (společenství lidí, kteří se seznámili a udržují vzájemné vztahy prostřednictvím internetu)?

7. Pokud tvoříte nějaký vlastní obsah či díla prezentovaná online (případně byste je chtěli prezentovat), tak prosím vyberte z možností, o co přesně se jedná?

9. Používáte nějaké ČESKÉ sociální sítě?

11. Chybí Vám na českém internetu nějaký produkt týkající se sociálních sítí a kontaktu s ostatními uživateli?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do které z následujících kategorií byste se zařadil(a) jakožto uživatel internetu?

2. Které z následujících webových služeb používáte?

5. Jste obeznámeni s technologií tzv. webových kanálů či anglicky „feedů“ (RSS, Atom…), používáte je?

6. Jste členy nějaké „online komunity“ (společenství lidí, kteří se seznámili a udržují vzájemné vztahy prostřednictvím internetu)?

7. Pokud tvoříte nějaký vlastní obsah či díla prezentovaná online (případně byste je chtěli prezentovat), tak prosím vyberte z možností, o co přesně se jedná?

9. Používáte nějaké ČESKÉ sociální sítě?

11. Chybí Vám na českém internetu nějaký produkt týkající se sociálních sítí a kontaktu s ostatními uživateli?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kvita, M.Výzkum ohledně nového vznikajícího webového projektu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18324.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.