Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hřejivé náplasti

Hřejivé náplasti

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Výletová
Šetření:22. 11. 2011 - 29. 11. 2011
Počet respondentů:95
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milé slečny, paní a dámy, pomocí krátkého dotazníkového šetření bychom chtěli zjistit váš názor na nově vytvořený produkt. Jedná se o hřejivou náplast s unikátním tepelným systémem na přírodní bázi, která se aplikuje přímo na tělo a okamžitě uleví od bolesti svalů. Teplo proniká do těla několik hodin. Může se aplikovat na svaly namožené sportem, ale uleví také od bolesti spodní části zad spojené s menstruačním cyklem. Náplast je vyrobena z jemného pružného materiálu, který nebrání pohybu a dokonale se přizpůsobí vašemu tělu.

Odpovědi respondentů

1. Máte zkušenost s hřejivou náplastí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6770,53 %70,53 %  
ano2829,47 %29,47 %  

Graf

2. Byl by pro vas tento produkt zajímavý?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7882,11 %82,11 %  
ne1717,89 %17,89 %  

Graf

3. Kolik jste ochotna zaplatit za 1 ks hřejivých náplastí ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40-60 Kč2930,53 %30,53 %  
20-40 Kč2829,47 %29,47 %  
0-20 Kč1717,89 %17,89 %  
60-80 Kč1414,74 %14,74 %  
80-100 Kč66,32 %6,32 %  
více než 100 Kč11,05 %1,05 %  

Graf

4. Je pro vás důležitý vzhled balení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6568,42 %68,42 %  
ano3031,58 %31,58 %  

Graf

5. A jak?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby mne zaujmul

aby uputal moju pozornost

Ano, měl by být barevně zajímavý, nepřehlédnutelný.

barva zajímavost

hezky

hodně

hodně

Jedná se o jeden z vedlejších faktorů.

Jedna z důležitých věcí.

Mel by vypadat moderne. Zaujmout na prvni pohled

moc

Moderní, zajímavý, ale jednoduchý vzhled.

musi byt vizualne hezky

musí být zajímavý, přitažlivý

Musi me graficky zaujmout.

Musí mě na první pohled zaujmout a přilákat. Pokud si ho v regálu ani nevšimnu, nemohu ocenit jeho kvality.

Musi mne upoutat.

Musí vypadat profesionálně a zajímavě

Ne nejvíce.

nesmí být nudný

nesmie vyzerať moc "cheap", musí podávať dostatok informácií, obrázkov

Pokud budu baleni s naplasti bezne pouzivat a nosit ho napr. v kabelce, pak ma baleni svuj vyznam.

Preferuji atraktivní vzhled balení, které ale jasně říká, co najdu uvnitř.

středně.

trochu

Velikost balení by měla být úměrná jeho obsahu, krabička by měla být pospsaná, se stručným návodem k použití a berevná

velikostí

Vzhledem k tomu, že se jedná o produkt související se zdravím, bych preferovala jednoduchý design, v bílé bárvě, jednoduchý styl písma.

Zvyšuje atraktivitu produktu

ženské barvy, menší velikost.

6. Je pro vás důležitá velikost balení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5456,84 %56,84 %  
nevím2122,11 %22,11 %  
ne2021,05 %21,05 %  

Graf

7. Nejvyhovující velikost balení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 ks3334,74 %34,74 %  
2 ks2627,37 %27,37 %  
10, popř. více kusů1818,95 %18,95 %  
1 ks1818,95 %18,95 %  

Graf

8. Hraje pro vás roli vzhled náplasti? (Velikost, barva)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6366,32 %66,32 %  
ne3233,68 %33,68 %  

Graf

9. Velikost:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9x13 cm 3455,74 %35,79 %  
10x15 cm 1422,95 %14,74 %  
Menší než 9x13 cm 1321,31 %13,68 %  

Graf

10. Barva:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tělová4673,02 %48,42 %  
bílá1015,87 %10,53 %  
se vzorem57,94 %5,26 %  
černá23,17 %2,11 %  

Graf

11. Kde byste hledali hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně5557,89 %57,89 %  
v drogerii3536,84 %36,84 %  
na internetu55,26 %5,26 %  

Graf

12. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyvatel4951,58 %51,58 %  
pod 5 000 obyvatel1414,74 %14,74 %  
10 000 - 50 000 obyvatel1414,74 %14,74 %  
50 000 - 100 000 obyvatel1111,58 %11,58 %  
5 000 - 10 000 obyvatel66,32 %6,32 %  
10 000 - 50 000              10 000 - 50 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel11,05 %1,05 %  

Graf

13. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 - 15 000 Kč2728,42 %28,42 %  
pod 5 000 Kč2324,21 %24,21 %  
20 000 - 25 000 Kč2223,16 %23,16 %  
15 000 - 20 000 Kč1616,84 %16,84 %  
více než 40 000 Kč44,21 %4,21 %  
25 000 - 40 000 Kč33,16 %3,16 %  

Graf

14. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let7376,84 %76,84 %  
31 - 40 let1212,63 %12,63 %  
do 20 let77,37 %7,37 %  
41 - 50 let33,16 %3,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Hraje pro vás roli vzhled náplasti? (Velikost, barva)

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10x15 cm na otázku 9. Velikost:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9x13 cm na otázku 9. Velikost:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Menší než 9x13 cm na otázku 9. Velikost:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá na otázku 10. Barva:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tělová na otázku 10. Barva:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte zkušenost s hřejivou náplastí?

2. Byl by pro vas tento produkt zajímavý?

3. Kolik jste ochotna zaplatit za 1 ks hřejivých náplastí ?

4. Je pro vás důležitý vzhled balení?

6. Je pro vás důležitá velikost balení?

7. Nejvyhovující velikost balení:

8. Hraje pro vás roli vzhled náplasti? (Velikost, barva)

9. Velikost:

10. Barva:

11. Kde byste hledali hřejivé náplasti?

12. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

13. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

14. Kolik je vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte zkušenost s hřejivou náplastí?

2. Byl by pro vas tento produkt zajímavý?

3. Kolik jste ochotna zaplatit za 1 ks hřejivých náplastí ?

4. Je pro vás důležitý vzhled balení?

6. Je pro vás důležitá velikost balení?

7. Nejvyhovující velikost balení:

8. Hraje pro vás roli vzhled náplasti? (Velikost, barva)

9. Velikost:

10. Barva:

11. Kde byste hledali hřejivé náplasti?

12. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

13. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

14. Kolik je vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Výletová, K.Hřejivé náplasti (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18360.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.