Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se společností Tesco

Spokojenost zákazníků se společností Tesco

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Babor
Šetření:08. 12. 2011 - 20. 12. 2011
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je anonymní a zabývá se spokojeností zákazníků se společností Tesco.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3453,13 %53,13 %  
Muž3046,88 %46,88 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-304875 %75 %  
31-50812,5 %12,5 %  
0-18710,94 %10,94 %  
51 a více11,56 %1,56 %  

Graf

3. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské3656,25 %56,25 %  
Vysokoškolské1726,56 %26,56 %  
Základní1117,19 %17,19 %  

Graf

4. V jakém supermarketu, hypermarketu nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco2234,38 %34,38 %  
Globus1421,88 %21,88 %  
Albert812,5 %12,5 %  
Kaufland46,25 %6,25 %  
Interspar46,25 %6,25 %  
Penny Market46,25 %6,25 %  
Lidl34,69 %4,69 %  
Hypernova23,13 %3,13 %  
Norma23,13 %3,13 %  
Hypernova (pro Beeasee)11,56 %1,56 %  

Graf

5. Jak často nakupujete v hypermarketu Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát za měsíc1929,69 %29,69 %  
Výjimečně1421,88 %21,88 %  
Jednou za měsíc1117,19 %17,19 %  
Jednou týdně914,06 %14,06 %  
Vícekrát v týdnu57,81 %7,81 %  
V Tescu nenakupuji57,81 %7,81 %  
Denně11,56 %1,56 %  

Graf

6. Co hodnotíte za klady hypermarketu Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Otevírací doba3351,56 %51,56 %  
Dostupnost prodejny3148,44 %48,44 %  
Množství a různorodost nabízeného zboží2843,75 %43,75 %  
Přehlednost, orientace v prodejně1625 %25 %  
Ceny zboží1421,88 %21,88 %  
Atmosféra obchodu812,5 %12,5 %  
Kvalita zboží812,5 %12,5 %  
Personál11,56 %1,56 %  

Graf

7. Obodujte prosím následující kritéria prodejny Tesco: (hodnocení jako ve škole, 1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Personál (ochota poradit, pomoci)2.9220.947
Personál u pokladen3.0470.982
Sortiment zboží2.3280.658
Ceny2.7810.702
Kvalita zboží2.5310.593
Atmosféra prodejny2.6410.793
Přehlednost, orientace v prodejně2.4531.123
Hudba v prodejně3.0310.968
Fronty u pokladen3.3130.715
Otevírací doba1.9060.96
Parkoviště2.4381.152

Graf

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny6195,31 %95,31 %  
Drogerie1523,44 %23,44 %  
Textil914,06 %14,06 %  
Jiné914,06 %14,06 %  
Elektronika46,25 %6,25 %  
Nábytek11,56 %1,56 %  

Graf

9. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Půl hodiny2742,19 %42,19 %  
Necelou hodinu1828,13 %28,13 %  
10 až 20 minut1726,56 %26,56 %  
Hodinu a více23,13 %3,13 %  

Graf

10. Kolik přibližně utratíte za nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 500 Kč3148,44 %48,44 %  
500 – 1000 Kč2132,81 %32,81 %  
1000 – 2000 Kč1117,19 %17,19 %  
Nad 2000 Kč11,56 %1,56 %  

Graf

11. Vlastníte Clubcard?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3656,25 %56,25 %  
ano2843,75 %43,75 %  

Graf

12. Využíváte e-obchod?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5585,94 %85,94 %  
ano914,06 %14,06 %  

Graf

13. Navrhujete nějaká zlepšení, změny, které byste rádi v Tescu uvítali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

aby bylo v provozu více pokladen, když se tvoří fronty

aby tam vůbec bylo nějaké zboží, tím byste mohli začít

Ani ne

ani ne....

Ceny nektereho zbozi se mi zdaji vysoke.

čerstvost potravin, širší nabídka...Tesco se v žádném případě nevyrovná Kauflandu nebo Bille

Do Tesca nechodím.

Chtělo by to větší parkoviště.

kratší fronty na pokladně

lepší hudbu, více otevřených pokladen, když jsou fronty

Lepší personál u pokladen, rychlejší, schopnější

Levnější ceny

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne :-)

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

nemám připomínek

Nemám žádné připomínky.

nenavrhuji

Nenavrhuji.

Nenavrhuji.

nic

Nic konkrétního

Nic mě nenapadá.

Nic.

Nic.

non-stop

O pár šaten navíc (často jsou tam řady)

Otevření více pokladen.

příjemnější prodavačky, není od věci vytvořit víc parkovacích míst pro rodiny s dětmi, a vánoční koledy tam nemusí řvát už od listopadu :D

Přívětivější personál

Snížit ceny potravin.

solidnejsi personal rozhodne.. spatne umisteni prodejny.. ty vase fronty jsou samostatne na pul hodiny...pokazde co tam jsem jedine ve dve tri rano ma clovek sanci netrcet ve fronte a to se take parkrat povede u jedine pokladny otevrene.... a ta 4 otazka mi chybela moznost billa tam nakupuji jak dostupne mensi vyber sice ale zadne vase fronty a neprijemni zamestnanci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sortiment není špatný, ale mohla by se rozšířit a poslední dobou přibýva značka "Tesco" na úkor jiných - kvalitnejších značek a to mi vadí!Otervirací doba v neděli do 20h v Tescu na Národní tříde je nedostačující a o všední dny by mohlo být také otevřeno do více než 21h! Vždyt je to v centru, proboha! Jo a taky mně vadí, že přibývá více a více cizinek, především ukrajinek...Nejsem rasista, ale není moc přijemný, když se ani nemůžete na nic zeptat, protože neumí česky!!!!!!Jinak mně Tesco vyhovuje, mají přijemné ceny a celkem i výber.

stejné ceny ve všech řetězcích Tesco

systém uskladnění vozíků-pro nemotoristy (mnohdy nejsou vozíky-či vhodný typ vozíku-např. mělký, či hluboký) na stanovišti přímo před obchodem. Také se mi nelíbí rádoby akce, které u nás vídám dost často a jelikož ceny celkem dosti výrobků opravdu sleduji, důvěry v tento obchod mi to nepřidává, myslím, že nejsem sama. Beru to tak, že si neváží nás, stálých zákazníků jen proto, aby oblblo ty, co tam zavítají jednou za čas. Takže toto bych určitě změnila

Ten personál!

Tesco u nás...:P

Uvítal bych v sekci autodoplňky větší a kvalitnější sortiment zboží

V případě Tesca v Teplicích snad jen, aby se snad každý půlrok neměnilo umístění zboží, aby každý výrobek měl své dané místo, kde jej zákazníci najdou.

v tescu vetsinou nenakupujeme, takze zadne zmeny nepotrebujeme.

Více pokladen.......

Zlevnit zboží

Žádné změny nenavrhuji


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Obodujte prosím následující kritéria prodejny Tesco: (hodnocení jako ve škole, 1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

  • odpověď Otevírací doba=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parkoviště=1 na otázku 7. Obodujte prosím následující kritéria prodejny Tesco: (hodnocení jako ve škole, 1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

10. Kolik přibližně utratíte za nákup?

  • odpověď Do 500 Kč:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 až 20 minut na otázku 9. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

11. Vlastníte Clubcard?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výjimečně na otázku 5. Jak často nakupujete v hypermarketu Tesco?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. V jakém supermarketu, hypermarketu nakupujete nejčastěji?

5. Jak často nakupujete v hypermarketu Tesco?

6. Co hodnotíte za klady hypermarketu Tesco?

7. Obodujte prosím následující kritéria prodejny Tesco: (hodnocení jako ve škole, 1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

9. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

10. Kolik přibližně utratíte za nákup?

11. Vlastníte Clubcard?

12. Využíváte e-obchod?

13. Navrhujete nějaká zlepšení, změny, které byste rádi v Tescu uvítali?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání:

4. V jakém supermarketu, hypermarketu nakupujete nejčastěji?

5. Jak často nakupujete v hypermarketu Tesco?

6. Co hodnotíte za klady hypermarketu Tesco?

7. Obodujte prosím následující kritéria prodejny Tesco: (hodnocení jako ve škole, 1 – nejlepší, 5 – nejhorší)

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

9. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

10. Kolik přibližně utratíte za nákup?

11. Vlastníte Clubcard?

12. Využíváte e-obchod?

13. Navrhujete nějaká zlepšení, změny, které byste rádi v Tescu uvítali?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Babor, V.Spokojenost zákazníků se společností Tesco (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18768.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.