Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jsem studentkou oboru Obchod a marketing na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V rámci studia pro svou bakalářskou práci provádím místní šetření s cílem zjistit spokojenost zákazníků se službami realitních kanceláří. Žádám vás tímto o vyplnění dotazníku. Vámi poskytnuté informace jsou zcela anonymní a přísně důvěrné.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Není-li uvedeno jinak, označte, prosím, pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Nemovitost jste někdy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ani jedna z uvedených možností
43
43 %
43 %
prodával/a
26
26 %
26 %
kupoval/a
23
23 %
23 %
pronajímal/a (nabízel/a)
13
13 %
13 %
pronajímal/a (poptával/a)
13
13 %
13 %
2. Využil/a jste někdy služeb realitní kanceláře?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
53
53 %
53 %
ano
47
47 %
47 %
3. Vypište, prosím, jaké znáte realitní kanceláře?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
REMAX
7
7 %
7 %
neznám
4
4 %
4 %
žádné
3
3 %
3 %
RE/MAX
2
2 %
2 %
REPRE
2
2 %
2 %
Immoinvest, M+M reality
2
2 %
2 %
Reno, Remax,
1
1 %
1 %
realitní kancelář RENO
1
1 %
1 %
M&M reality, reno, next reality
1
1 %
1 %
M a M reality, remax
1
1 %
1 %
ostatní odpovědi
REMAX, IMMOINVEST M&M reality, Trioreality, Re/max,... Dum realit Repre, RK Real, Profi Real, Avareal, Remax, Finosa IMMOINVEST Group, RE/MAX, MEXX Reality, Reality 21 REMAX, MEXX, Sting century 21 , relax KM reality evropa, M&M reality R&R REALITY mnoho různých re-max prolux VDF reality, Sreality Century 21, Remax, Maxima remax,evropa, nabídky z internetu sting, spolme, victoria realitní kancelář STING Remax,Immoinvest Sting Immoinvest,Remax,M&M netrealit.cz AAA agentura repre, s.r. o., MAX reality Remax, Prolux Remax, M&M prolux, remax real city, realitní dům, remax Remax,Prolux MaM Reality, Sting Remax, M&M, Reno, Next reality, Sting, Lilan Remax, Sting, Century 21, Remax,Realcity,M&M Next reality, sting, century21, M&M Reality, TP Housing, Garance, Real-Axis, M&M žádnou Remax, M a m reality, .. Reloca, Svoboda & Williams, Home Sweet Home... real-city, remax, m&m reality reno, remax, aaa byty max reality? REMAX, Repre, MaM, Reno-Pěnka REMAX, REPRE REMAL REMAX, AVAREAL, a.s. M+M reality, Realitní kancelář Špacík Remax, M+M, Immoinvest, REMAX RK DĚČÍN IMMOINVEST, REMAX, M+M nesleduji RK maxima reality.cz Maxima reality, MaM reality holding, Viva reality, mm reality, sting, 20 century.... 1. Zbraslavská, Mexx Reality, max reality, remax reality21,m@m,central,next KP real, REMAX Remax, Maxim reality, AAA byty next reality, mexx reality, bydlite.cz, mexxrealit Sreality.cz, AAA-Reality.cz, Mezonet.cz Hrdlička M+M dumrealit, maximareality, chirs Sting, M+M reality, Claris M+M reality Omega reality, MaM, Remax, Kohout REMAX, HIRŠ, LEXXUS MM Reality, Realmax Maxx reality, Honzík AAA Reality, ImmoInvest, RK Ehrenberger Prolux, MM Reality ImmoInvest, Repre, M-M, Avareal, Repre, Remax,
76
76 %
76 %
4. Při nabízení nemovitosti (prodej/pronájem), obrátil/a byste se na realitní kancelář?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, obrátil/a bych se na realitní kancelář → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, obrátil/a bych se na realitní kancelář
73
73 %
73 %
Ne
27
27 %
27 %
5. Pokud ne, uveďte důvod.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
be
bojím se finanční ztráty
cena
Chtějí hodně % za zprostředkování a skoro nic neví. Nemají často KS atd atd..
Jako právník nepotřebuji právní servis, možnost zveřejnění dává internet
Jejich služby, zjevně tím, že jde o živnost ohlašovací volnou a tedy nevyžadující žádnou kvalifikaci jejich provozovatele, tomu odpovídají a provize je spíš bezdůvodným obohacením než cenou za poskytované služby
jsou to přisírkové co si napálí příliš vysokou provizi a pak to stejně jen vyvěsí na netu a dají ceduli na barák. To zvládne každej sám
moc drahé
Nedůvěřuji jim, jsou moc drahé.
Nechci se okrádat o částku, která by byla jejich provizí
nejsem si jistý svým jendáním v budoucnu...
Někkteré věci jdou uskutečnit i bez prostředníka.
nemám k nim důvěru
nepotrebuji
nevěřím jim
Nevěřím jim a berou si moc velký provize
oberou me o penize... nechavaji si moc velke provize za vec ktera jim neparti
Pokud mi na nemovitosti záleží, chci vědět komu ji prodám, chci mít absolutní kontrolu.
Protože nechci platit, za jejich služby.
protože si za to berou moc peněz
Provize
provize
provize realitní kanceláře
Příjde mi lepší zaplatit menší peněž.částku přímo prodávajícímu, než platit něco navíc realitce
vysoké provize
Zatím jsem neprodával ani nepronajímal nemovitost.
Zbytečné náklady navíc
6. Jakým způsobem byste nabízel/a nemovitost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
realitní server
46
46 %
46 %
pomocí více realitních kanceláří
40
40 %
40 %
inzertní noviny
39
39 %
39 %
poutač na nemovitosti
33
33 %
33 %
pomocí jedné realitní kanceláře
29
29 %
29 %
inzerát v realitních časopisech
26
26 %
26 %
přes známé
1
1 %
1 %
rozhlásila bych to po známých
1
1 %
1 %
nejdřív pomocí inzerce, známých, teprve poté reali
1
1 %
1 %
internet
1
1 %
1 %
nevím, nepřemýšlel jsem nad tím
1
1 %
1 %
pres zname
1
1 %
1 %
kamarádi, známí
1
1 %
1 %
7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Realitní server (sreality.cz, ceskereality.cz, …)
1.89
1.738
Internetové stránky RK
2.55
1.668
Tištěná inzerce (annonce apod.)
3.34
1.564
Realitní časopisy/ noviny/ brožury
3.52
1.39
Telefonní/emailový kontakt RK
4.21
1.146
Návštěva RK
4.14
1.4
Leták do poštovní schránky/za stěrač automobilu (např. „Koupím byt v této lokalitě“ apod.)
4.52
0.79
8. V případě, že prodáváte či pronajímáte (nabízíte) nemovitost, na kolik jsou pro Vás jednotlivé faktory rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena služeb (provize RK)
1.82
1.108
Prezentace firmy (navenek, pověst firmy, reklama)
2.12
1.046
Předešlá dobrá osobní zkušenost s RK/realitním makléřem
2.06
1.356
Doporučení od rodiny/přátel/známých
2.2
1.26
Místo působení instituce (město, dopravní dostupnost ...)
2.99
1.33
Vstřícné chování realitního makléře/RK
2.27
1.457
Nabízené služby (kvalita, rozmanitost …)
2.09
1.082
9. V případě, že kupujete či pronajímáte (poptáváte) nemovitost, co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena služeb (provize RK)
1.87
1.233
Výsledná kupní cena nemovitosti (výše nájemného)
1.52
0.89
Prezentace firmy (navenek, pověst firmy, reklama)
2.28
1.002
Předešlá dobrá osobní zkušenost s RK/realitním makléřem
2.24
1.162
Doporučení od rodiny/přátel/známých
2.15
1.168
Místo působení instituce (město, dopravní dostupnost ...)
2.81
1.754
Vstřícné chování realitního makléře/RK
2.27
1.457
Nabízené služby (kvalita, rozmanitost …)
2.13
1.373
10. Slyšel/a jste někdy o České komoře realitních kanceláří (ČKRK)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
70
70 %
70 %
ano
30
30 %
30 %
11. Slyšel/a jste někdy o realitní kanceláři IMMOINVEST Group
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
85
85 %
85 %
ano
15
15 %
15 %
12. Jak jste se o této realitní kanceláři dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na přímé doporučení od člověka, který jejich služby již využil
4
26,67 %
4 %
z internetu
3
20 %
3 %
od známých/přátel
3
20 %
3 %
od zaměstnance realitní kanceláře, který mi nabídl pomoc nebo ho osobně znám
2
13,33 %
2 %
můj otec ji vlastní
1
6,67 %
1 %
pracovně
1
6,67 %
1 %
v zaměstnání
1
6,67 %
1 %
13. Využil/a jste někdy nebo právě využíváte jejích služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
8
53,33 %
8 %
ne
7
46,67 %
7 %
14. Pokud ano, napište kterých?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
koupě domu
Koupe nemovitosti
prodej a pronájem nemovitosti
prodej domu
prodej nemovitosti
prodej nemovitosti
pronájem bytu
pronajmutí nemovitosti
15. Jak jste byl/a spokojen/a s jejími službami? Ohodnoťte na základě Vaší spokojenosti pomocí škály 1 - 5, 1= velmi dobré, 2 = dobré, 3 = průměrné, 4 = špatné, 5 = velmi špatné
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Poskytování informací o činnosti realitního makléře a RK
1.75
0.188
Ochrana spotřebitele realitní kanceláří
1.25
0.438
Poradenství, konzultační činnost
1.625
0.484
Spolupráce s finanční skupinou (pomoc s hypotékou apod.)
1.75
0.188
16. Setkal/a jste se s pojmem „výhradní (exkluzivní) zprostředkovatelská smlouva“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
58
58 %
58 %
ano
42
42 %
42 %
17. Využil/a jste někdy služeb výhradního (exkluzivního) zprostředkovatelského zastoupení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
33
78,57 %
33 %
ano
9
21,43 %
9 %
18. Napište, prosím, jaký máte na tzv. „exkluzivitu“ názor:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Exkluzivita ze strany realitní kanceláře je mnohem lepší než ne-exkluzivita (uzavírání smluv). Pokuď zákazník uzavře exkluzivní smlouvu s realitní kanceláří nedochází k problémům mezi konkurenčními kancelářemi.
hm
Je to omezující a kontraproduktivní pro prodávajícího.
Je to prasárna.
Je výhodná pro realitní kancelář, nevýhodná pro klienta
je výhodná pro RK, často nevýhodná pro klienta
Je výhodnější pro RK než pro klienta, deformuje cenu služeb RK i výslednou kupní cenu nemovitosti
Jistě zajímavá věc, ovšem pokud nejsem v prodeji nemovistí zběhlý, mohu mít problém, např. když si najdu svého vlastního kupce. Záleží na situaci
kompletní služba bez starostí
Může to být i dousečná zbraň. Na jednu stranu výhoda, ale také v jisté situaci silné omezení.
na piču...
Nejlepsi zpusob prodeje nemovitosti
nejlepší způsob, jak prodat nemovitost
Nelíbí se mi, brání klientovi přijmout lepší nabídku.
Nemovitost není na internetu 20x pokaždé s jinou cenou a popisem (působí nedůvěryhodně). Jelikož je úsilí logicky přímo úměrné šanci prodeje, RM může do mě investovat čas a úsilí a pracovat na 100% a má jistotu, že žádná jiná RK nebo já sám ho nijak neobejdu. Ale také žádná jiná RK mě nemůže jakkoliv „napálit“. Nemovitost se prodává za jednu pevnou cenu, s kvalitním popisem a fotodokumentací a ostatní RK uměle nesnižují cenu. Zájemce a hlavně pak já, komunikujeme jen s jednou známou RK a známým RM a celý obchod je přehlednější a celkové lepší. Takže pokud se najde dobrý realitní makléř, tak si myslím, že je to jen výhoda (pro všechny).
Omezuje mne v možnosti rychle v celé šíři realizovat svůj záměr a využít nejlepší nabídky.
pro klienta většinou nevýhodná podmínka
realitka si takto k sobě připoutá klienta. Je to svinstvo
realitka si vás váží, věnují vám veškerou pozornost a nemovitost se prodá velmi rychle a kvalitně
spíše negativní, výrazně omezuje do budoucna a dispoziční práva vlastníka
Velmi nevýhodná věc pro klienta.
Z praxe vím, že to právě např. realitky dávají do smluv..když jim to klient podepíše, je to jeho věc
19. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 25 let
46
46 %
46 %
41 - 50 let
18
18 %
18 %
26 - 30 let
16
16 %
16 %
31 - 40 let
14
14 %
14 %
více než 50 let
6
6 %
6 %
20. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ústecký kraj
52
52 %
52 %
hlavní město Praha
34
34 %
34 %
Středočeský kraj
3
3 %
3 %
Středočeský
3
3 %
3 %
Jihočeský
2
2 %
2 %
Moravskoslezský kraj
1
1 %
1 %
stredocesky
1
1 %
1 %
moravskoslezský
1
1 %
1 %
Karlovarský kraj
1
1 %
1 %
Liberecký
1
1 %
1 %
Královéhradecký
1
1 %
1 %
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
61
61 %
61 %
vysokoškolské
21
21 %
21 %
vyšší odborné
8
8 %
8 %
vyučen/a
8
8 %
8 %
základní
2
2 %
2 %
22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 8.000,- Kč
31
31 %
31 %
9.000,- Kč - 15.000,- Kč
16
16 %
16 %
21.000,- Kč - 25.000,- Kč
15
15 %
15 %
16.000,- Kč - 20.000,- Kč
12
12 %
12 %
26.000,- Kč - 35.000,- Kč
11
11 %
11 %
více než 50.000,- Kč
8
8 %
8 %
35.000,- Kč - 50.000,- Kč
7
7 %
7 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Realitní server (sreality.cz, ceskereality.cz, …)=5 na otázku 7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
odpověď Návštěva RK=5:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové stránky RK=5 na otázku 7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
odpověď Realitní server (sreality.cz, ceskereality.cz, …)=1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Slyšel/a jste někdy o realitní kanceláři IMMOINVEST Group
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Místo působení instituce (město, dopravní dostupnost ...)=4 na otázku 9. V případě, že kupujete či pronajímáte (poptáváte) nemovitost, co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26.000,- Kč - 35.000,- Kč na otázku 22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
odpověď Telefonní/emailový kontakt RK=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové stránky RK=5 na otázku 7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
9. V případě, že kupujete či pronajímáte (poptáváte) nemovitost, co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
odpověď Prezentace firmy (navenek, pověst firmy, reklama)=2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16.000,- Kč - 20.000,- Kč na otázku 22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
16. Setkal/a jste se s pojmem „výhradní (exkluzivní) zprostředkovatelská smlouva“?
odpověď ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Využil/a jste někdy služeb výhradního (exkluzivního) zprostředkovatelského zastoupení?
19. Do jaké věkové skupiny patříte?
odpověď 18 - 25 let:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 8.000,- Kč na otázku 22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď středoškolské s maturitou:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Realitní server (sreality.cz, ceskereality.cz, …)=5 na otázku 7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nemovitost jste někdy:
2. Využil/a jste někdy služeb realitní kanceláře?
4. Při nabízení nemovitosti (prodej/pronájem), obrátil/a byste se na realitní kancelář?
6. Jakým způsobem byste nabízel/a nemovitost?
7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
8. V případě, že prodáváte či pronajímáte (nabízíte) nemovitost, na kolik jsou pro Vás jednotlivé faktory rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
9. V případě, že kupujete či pronajímáte (poptáváte) nemovitost, co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
10. Slyšel/a jste někdy o České komoře realitních kanceláří (ČKRK)?
11. Slyšel/a jste někdy o realitní kanceláři IMMOINVEST Group
16. Setkal/a jste se s pojmem „výhradní (exkluzivní) zprostředkovatelská smlouva“?
17. Využil/a jste někdy služeb výhradního (exkluzivního) zprostředkovatelského zastoupení?
19. Do jaké věkové skupiny patříte?
20. Z jakého jste kraje?
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nemovitost jste někdy:
2. Využil/a jste někdy služeb realitní kanceláře?
4. Při nabízení nemovitosti (prodej/pronájem), obrátil/a byste se na realitní kancelář?
6. Jakým způsobem byste nabízel/a nemovitost?
7. Jakým způsobem vyhledáváte nemovitosti? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = více, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = nikdy
8. V případě, že prodáváte či pronajímáte (nabízíte) nemovitost, na kolik jsou pro Vás jednotlivé faktory rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
9. V případě, že kupujete či pronajímáte (poptáváte) nemovitost, co je pro Vás nejvíce rozhodující při výběru realitní kanceláře? Hodnoťte pomocí škály 1 - 5, 1 = nejvíce, 2 = velmi, 3 = méně, 4 = nejméně, 5 = vůbec
10. Slyšel/a jste někdy o České komoře realitních kanceláří (ČKRK)?
11. Slyšel/a jste někdy o realitní kanceláři IMMOINVEST Group
16. Setkal/a jste se s pojmem „výhradní (exkluzivní) zprostředkovatelská smlouva“?
17. Využil/a jste někdy služeb výhradního (exkluzivního) zprostředkovatelského zastoupení?
19. Do jaké věkové skupiny patříte?
20. Z jakého jste kraje?
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Machleidtová, J. – Spokojenost zákazníků se službami realitních kanceláří (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://18979.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.