Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání slevových serverů

Využívání slevových serverů

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Charouzková
Šetření:27. 12. 2011 - 01. 01. 2012
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou vysoké školy a píši seminární práci na téma Využití slevových serverů. Cílem mého průzkumu je zjištění využití slevových serverů. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku.

Děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku, ne, o existenci slevového serveru nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4690,2 %90,2 %  
ne59,8 %9,8 %  

Graf

2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz3780,43 %72,55 %  
Hyperslevy.cz1021,74 %19,61 %  
Zapakatel.cz1021,74 %19,61 %  
Vykupto.cz510,87 %9,8 %  
Nebeslev.cz24,35 %3,92 %  
www.skrz.cz - tam je vše pod jednou střechou12,17 %1,96 %  
Tip.Seznam.cz12,17 %1,96 %  
slevin.cz12,17 %1,96 %  
skrz.cz12,17 %1,96 %  
Pepa12,17 %1,96 %  
žádný12,17 %1,96 %  
všude Vám chybí možnost vůbec nebo žádné!!12,17 %1,96 %  

Graf

3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 3 x měsíčně2963,04 %56,86 %  
1 – 3 x týdně 1021,74 %19,61 %  
denně715,22 %13,73 %  

Graf

4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie1430,43 %27,45 %  
zboží1226,09 %23,53 %  
pobyty, cestování1123,91 %21,57 %  
wellness, kosmetika, péče o tělo48,7 %7,84 %  
sport, fitness24,35 %3,92 %  
kultura, umění12,17 %1,96 %  
různé12,17 %1,96 %  
nic12,17 %1,96 %  

Graf

5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledáním nabídky přímo na slevovém serveru 3167,39 %60,78 %  
obdržením upozorňujícího e-mailu ze slevového serveru (newsletter)1226,09 %23,53 %  
přes slevové agregátory shromažďující nabídky více slevových serverů1226,09 %23,53 %  
osobním doporučením od známých či přátel1123,91 %21,57 %  
na sociálních sítích715,22 %13,73 %  
přes reklamní bannery510,87 %9,8 %  
nijak, nevyužívám je!12,17 %1,96 %  

Graf

6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, několikrát2963,04 %56,86 %  
ne1634,78 %31,37 %  
ano, vždy12,17 %1,96 %  

Graf

7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3371,74 %64,71 %  
ne1328,26 %25,49 %  

Graf

8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 4 kupony1339,39 %25,49 %  
5 – 9 kuponů 1133,33 %21,57 %  
10 a více kuponů618,18 %11,76 %  
1 kupon39,09 %5,88 %  

Graf

9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2266,67 %43,14 %  
ne1133,33 %21,57 %  

Graf

10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1545,45 %29,41 %  
ano, občas1339,39 %25,49 %  
ano, jednou515,15 %9,8 %  

Graf

11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku.2575,76 %49,02 %  
Když se mi nějaká nabídka služby na slevovém serveru líbí, obvykle ji koupím.515,15 %9,8 %  
Než koupím službu či zboží za běžnou cenu, zjistím nejdříve z nabídek slevových serverů, zda bych ji nemohl někde koupit se slevou.39,09 %5,88 %  

Graf

12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výše poskytnuté slevy1.5760.426
Cena kuponu1.9090.083
Způsob platby0.4851.038
Dobrá pověst slevového serveru0.971.06
Přehlednost slevového serveru0.8480.674
Množství nabízených slev0.2420.79
Počet již prodaných kuponů0.3641.14
Věrnostní body-0.4551.399

Graf

13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2163,64 %41,18 %  
zaměstnaný1030,3 %19,61 %  
nezaměstnaný13,03 %1,96 %  
v domácnosti13,03 %1,96 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 262472,73 %47,06 %  
27 – 45824,24 %15,69 %  
46 +13,03 %1,96 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2369,7 %45,1 %  
muž1030,3 %19,61 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?

  • odpověď 1 – 3 x měsíčně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?

6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?

  • odpověď ano, několikrát:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 3 x týdně na otázku 3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní body=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?

7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – 4 kupony na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku. na otázku 11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena kuponu=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá pověst slevového serveru=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství nabízených slev=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost slevového serveru=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní body=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše poskytnuté slevy=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 26 na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaměstnaný na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví?

9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?

11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.

  • odpověď Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

  • odpověď Cena kuponu=2:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá pověst slevového serveru=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní body=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – 4 kupony na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku. na otázku 11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 26 na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobním doporučením od známých či přátel na otázku 5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství nabízených slev=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
  • odpověď Množství nabízených slev=0:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 18 – 26:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?

2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?

3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?

4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?

5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?

6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?

7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?

8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?

9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?

10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?

11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.

12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?

2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?

3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?

4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?

5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?

6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?

7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?

8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?

9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?

10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?

11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.

12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.

13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Charouzková, M.Využívání slevových serverů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19050.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.