Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou vysoké školy a píši seminární práci na téma Využití slevových serverů. Cílem mého průzkumu je zjištění využití slevových serverů. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku, ne, o existenci slevového serveru nevím → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
46
90,2 %
90,2 %
ne
5
9,8 %
9,8 %
2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevomat.cz
37
80,43 %
72,55 %
Hyperslevy.cz
10
21,74 %
19,61 %
Zapakatel.cz
10
21,74 %
19,61 %
Vykupto.cz
5
10,87 %
9,8 %
Nebeslev.cz
2
4,35 %
3,92 %
www.skrz.cz - tam je vše pod jednou střechou
1
2,17 %
1,96 %
Tip.Seznam.cz
1
2,17 %
1,96 %
slevin.cz
1
2,17 %
1,96 %
skrz.cz
1
2,17 %
1,96 %
Pepa
1
2,17 %
1,96 %
žádný
1
2,17 %
1,96 %
všude Vám chybí možnost vůbec nebo žádné!!
1
2,17 %
1,96 %
3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – 3 x měsíčně
29
63,04 %
56,86 %
1 – 3 x týdně
10
21,74 %
19,61 %
denně
7
15,22 %
13,73 %
4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
gastronomie
14
30,43 %
27,45 %
zboží
12
26,09 %
23,53 %
pobyty, cestování
11
23,91 %
21,57 %
wellness, kosmetika, péče o tělo
4
8,7 %
7,84 %
sport, fitness
2
4,35 %
3,92 %
kultura, umění
1
2,17 %
1,96 %
různé
1
2,17 %
1,96 %
nic
1
2,17 %
1,96 %
5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyhledáním nabídky přímo na slevovém serveru
31
67,39 %
60,78 %
obdržením upozorňujícího e-mailu ze slevového serveru (newsletter)
12
26,09 %
23,53 %
přes slevové agregátory shromažďující nabídky více slevových serverů
12
26,09 %
23,53 %
osobním doporučením od známých či přátel
11
23,91 %
21,57 %
na sociálních sítích
7
15,22 %
13,73 %
přes reklamní bannery
5
10,87 %
9,8 %
nijak, nevyužívám je!
1
2,17 %
1,96 %
6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, několikrát
29
63,04 %
56,86 %
ne
16
34,78 %
31,37 %
ano, vždy
1
2,17 %
1,96 %
7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
33
71,74 %
64,71 %
ne
13
28,26 %
25,49 %
8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 – 4 kupony
13
39,39 %
25,49 %
5 – 9 kuponů
11
33,33 %
21,57 %
10 a více kuponů
6
18,18 %
11,76 %
1 kupon
3
9,09 %
5,88 %
9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
22
66,67 %
43,14 %
ne
11
33,33 %
21,57 %
10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
15
45,45 %
29,41 %
ano, občas
13
39,39 %
25,49 %
ano, jednou
5
15,15 %
9,8 %
11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku.
25
75,76 %
49,02 %
Když se mi nějaká nabídka služby na slevovém serveru líbí, obvykle ji koupím.
5
15,15 %
9,8 %
Než koupím službu či zboží za běžnou cenu, zjistím nejdříve z nabídek slevových serverů, zda bych ji nemohl někde koupit se slevou.
3
9,09 %
5,88 %
12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Výše poskytnuté slevy
1.576
0.426
Cena kuponu
1.909
0.083
Způsob platby
0.485
1.038
Dobrá pověst slevového serveru
0.97
1.06
Přehlednost slevového serveru
0.848
0.674
Množství nabízených slev
0.242
0.79
Počet již prodaných kuponů
0.364
1.14
Věrnostní body
-0.455
1.399
13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
21
63,64 %
41,18 %
zaměstnaný
10
30,3 %
19,61 %
nezaměstnaný
1
3,03 %
1,96 %
v domácnosti
1
3,03 %
1,96 %
14. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 26
24
72,73 %
47,06 %
27 – 45
8
24,24 %
15,69 %
46 +
1
3,03 %
1,96 %
15. Jakého jste pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
23
69,7 %
45,1 %
muž
10
30,3 %
19,61 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku. na otázku 11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena kuponu=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá pověst slevového serveru=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství nabízených slev=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost slevového serveru=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní body=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše poskytnuté slevy=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 26 na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaměstnaný na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví?
9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
odpověď Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
odpověď Cena kuponu=2:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, občas na otázku 10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá pověst slevového serveru=2 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní body=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob platby=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – 4 kupony na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na slevovém serveru nakupuji pouze, když narazím na nějakou velmi zajímavou výhodnou nabídku. na otázku 11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 – 26 na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi osobním doporučením od známých či přátel na otázku 5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – 9 kuponů na otázku 8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Množství nabízených slev=0 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
odpověď Množství nabízených slev=0:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet již prodaných kuponů=1 na otázku 12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
14. Do jaké věkové kategorie patříte?
odpověď 18 – 26:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?
2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?
3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?
4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?
5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?
6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?
7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?
8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
14. Do jaké věkové kategorie patříte?
15. Jakého jste pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Navštívili jste někdy internetový slevový server?
2. Jaký slevový server navštěvujete nejčastěji?
3. Jak často sledujete nabídku slevového serveru?
4. Nabídky jaké kategorie nejčastěji vyhledáváte?
5. Jakým způsobem se informujete o nových nabídkách slevového serveru?
6. Informovali jste někdy svého známého o nějaké zajímavé nabídce na slevovém serveru?
7. Nakoupili jste někdy na slevovém serveru?
8. Kolik slevových kuponů jste již zakoupili?
9. Doporučili jste někomu nějaký podnik, který jste se slevovým kuponem navštívili?
10. Pakliže jste byli se službami nějakého podniku spokojeni, využili jste následně jeho služeb i bez slevového kuponu?
11. Z následujících výroků označte ten, který nejlépe vystihuje Vaše chování.
12. Uveďte, jakou měrou Vás ovlivňují uvedené faktory při nákupu slevového kuponu.
13. Pod jakou ekonomickou skupinu spadáte?
14. Do jaké věkové kategorie patříte?
15. Jakého jste pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Charouzková, M. – Využívání slevových serverů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19050.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.