Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití marketingu při vzniku cestovní kanceláře

Využití marketingu při vzniku cestovní kanceláře

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kochtová Milada
Šetření:14. 01. 2012 - 31. 01. 2012
Počet respondentů:198
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím Vás o vyplnění dotazníku využití marketingu při vzniku cestovní kanceláře. Cílem je zjistit, zda-li bude mít nová cestovní kancelář šanci uspět na trhu cestovních služeb. Výsledky výzkumu mi pomohou při zpracování absolvenstké práce. Děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Využili byste nabídku nové CK?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10955,05 %55,05 %  
nevím6432,32 %32,32 %  
ne2512,63 %12,63 %  

Graf

2. Využíváte služby jedné CK?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15075,76 %75,76 %  
ano4824,24 %24,24 %  

Graf

3. Jak často cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za rok9447,47 %47,47 %  
2 x za rok8442,42 %42,42 %  
3 x a více2110,61 %10,61 %  

Graf

4. Jaké druhy zájezdů by měla cestovní kancelář nabízet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytové14573,23 %73,23 %  
poznávací12563,13 %63,13 %  
kombinované8844,44 %44,44 %  
víkendové5226,26 %26,26 %  

Graf

5. Označte délku poznávacího zájezdu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-514070,71 %70,71 %  
6 a více 5326,77 %26,77 %  
1 den52,53 %2,53 %  

Graf

6. Označte délku pobytového zájezdu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
109346,97 %46,97 %  
7 5728,79 %28,79 %  
11 a více4824,24 %24,24 %  

Graf

7. Kde získáváte informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet12161,11 %61,11 %  
katalogy 4120,71 %20,71 %  
od přátel2010,1 %10,1 %  
na přepážkách CK a CA168,08 %8,08 %  

Graf

8. Jaká cena pobytových zájedů Vám vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0009547,98 %47,98 %  
do 15 0006130,81 %30,81 %  
do 5 0002713,64 %13,64 %  
do 20 000157,58 %7,58 %  

Graf

9. Jaká cena poznávacích zájezdů Vám vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 3 00010050,51 %50,51 %  
do 50006432,32 %32,32 %  
nad 5 0002412,12 %12,12 %  
do 2 000105,05 %5,05 %  

Graf

10. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polopenze6532,83 %32,83 %  
all inclusive4824,24 %24,24 %  
plná penze3919,7 %19,7 %  
vlastní3417,17 %17,17 %  
snídaně126,06 %6,06 %  

Graf

11. Jaké ubytovací služby využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotel12663,64 %63,64 %  
apartmán4623,23 %23,23 %  
penzion178,59 %8,59 %  
kemp84,04 %4,04 %  
karavan10,51 %0,51 %  

Graf

12. Jaký způsob dopravy využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letecká7035,35 %35,35 %  
autobus6934,85 %34,85 %  
vlastní5929,8 %29,8 %  

Graf

13. Z jakého letiště létáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha16985,35 %85,35 %  
Norimberk199,6 %9,6 %  
Mnichov94,55 %4,55 %  
Karlovy Vary10,51 %0,51 %  

Graf

14. Kde nejčastěji trávíte dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V zahraničí14472,73 %72,73 %  
V České republice5427,27 %27,27 %  

Graf

15. Označte destinace, které by měla nová CK nabízet.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Španělsko11658,59 %58,59 %  
Chorvatsko10653,54 %53,54 %  
Řecko7738,89 %38,89 %  
Česká republika7638,38 %38,38 %  
Bulharsko7236,36 %36,36 %  
Turecko6231,31 %31,31 %  
Egypt6130,81 %30,81 %  
Itálie6130,81 %30,81 %  
Tunisko5025,25 %25,25 %  
Slovenská republika4924,75 %24,75 %  

Graf

16. Jste žena či muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15377,27 %77,27 %  
muž4522,73 %22,73 %  

Graf

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s maturitou10151,01 %51,01 %  
vysoká škola3718,69 %18,69 %  
vyšší odborná škola 2512,63 %12,63 %  
vyučen2010,1 %10,1 %  
základní157,58 %7,58 %  

Graf

18. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 358341,92 %41,92 %  
36 - 457437,37 %37,37 %  
46 - 552211,11 %11,11 %  
18 - 20147,07 %7,07 %  
56 - 6542,02 %2,02 %  
nad 6610,51 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Jaký způsob dopravy využíváte?

  • odpověď letecká:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 000 na otázku 8. Jaká cena pobytových zájedů Vám vyhovuje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využili byste nabídku nové CK?

2. Využíváte služby jedné CK?

3. Jak často cestujete?

4. Jaké druhy zájezdů by měla cestovní kancelář nabízet?

5. Označte délku poznávacího zájezdu.

6. Označte délku pobytového zájezdu.

7. Kde získáváte informace?

8. Jaká cena pobytových zájedů Vám vyhovuje?

9. Jaká cena poznávacích zájezdů Vám vyhovuje?

10. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

11. Jaké ubytovací služby využíváte?

12. Jaký způsob dopravy využíváte?

13. Z jakého letiště létáte?

14. Kde nejčastěji trávíte dovolenou?

15. Označte destinace, které by měla nová CK nabízet.

16. Jste žena či muž?

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využili byste nabídku nové CK?

2. Využíváte služby jedné CK?

3. Jak často cestujete?

4. Jaké druhy zájezdů by měla cestovní kancelář nabízet?

5. Označte délku poznávacího zájezdu.

6. Označte délku pobytového zájezdu.

7. Kde získáváte informace?

8. Jaká cena pobytových zájedů Vám vyhovuje?

9. Jaká cena poznávacích zájezdů Vám vyhovuje?

10. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

11. Jaké ubytovací služby využíváte?

12. Jaký způsob dopravy využíváte?

13. Z jakého letiště létáte?

14. Kde nejčastěji trávíte dovolenou?

15. Označte destinace, které by měla nová CK nabízet.

16. Jste žena či muž?

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Milada, K.Využití marketingu při vzniku cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19244.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.