Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy

Vnímání reklamy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Dubská
Šetření:18. 01. 2012 - 18. 01. 2012
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

ráda bych Vás požádala o několik minut Vašeho času k vyplnění následujícího dotazníku, který mi poslouží jako podklad pro mou seminární práci.

 

Děkuji za pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Ovlivňuje Vás reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2058,82 %58,82 %  
nevím720,59 %20,59 %  
ne720,59 %20,59 %  

Graf

2. Prostřednictvím jakých médií Vás reklama nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize2573,53 %73,53 %  
tisk926,47 %26,47 %  

Graf

3. Prohlížíte si reklamu v tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1955,88 %55,88 %  
ne1544,12 %44,12 %  

Graf

4. Pokud se setkáte s reklamou v televizi, sledujete ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2676,47 %76,47 %  
ano617,65 %17,65 %  
ne25,88 %5,88 %  

Graf

5. Obtěžují Vás reklamní vstupy zasahující do Vašeho oblíbeného pořadu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3191,18 %91,18 %  
ne38,82 %8,82 %  

Graf

6. Myslíte si, že televize je přesycenou reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3191,18 %91,18 %  
ne38,82 %8,82 %  

Graf

7. Preferujete při nákupu výrobek, který znáte z tištěné a televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2058,82 %58,82 %  
ne1132,35 %32,35 %  
ano38,82 %8,82 %  

Graf

8. Obtěžují Vás reklamní letáky ve Vašich poštovních schránkách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1955,88 %55,88 %  
ne1544,12 %44,12 %  

Graf

9. Čtete je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze pokud mě na první pohled nějak zaujmou2161,76 %61,76 %  
ne, nikdy823,53 %23,53 %  
ano514,71 %14,71 %  

Graf

10. Když v televizi běží reklamní spoty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepínám kanály, dokud nenarazím na nějaký zajímaví pořad 2676,47 %76,47 %  
Bezmyšlenkovitě reklamy sleduji a počkám až začne nějaký pořad514,71 %14,71 %  
Se zájmem reklamy sleduji38,82 %8,82 %  

Graf

11. Jak moc věříte sdělením v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží o jakou reklamu se jedná?1955,88 %55,88 %  
Vůbec jim nedůvěřuji1441,18 %41,18 %  
Těmto sdělením důvěřuji12,94 %2,94 %  

Graf

12. Jaký máte názor na reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamu vnímám spíše negativně1750 %50 %  
Reklamu vnímám spíše pozitivně1441,18 %41,18 %  
Reklamu vnímám negativně38,82 %8,82 %  

Graf

13. Respondent je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2470,59 %70,59 %  
muž1029,41 %29,41 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 252882,35 %82,35 %  
26 - 40514,71 %14,71 %  
41 - a více12,94 %2,94 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské vzdělání s maturitou1852,94 %52,94 %  
Vysokoškolské vzdělání 926,47 %26,47 %  
Základní vzdělání38,82 %8,82 %  
Středoškolské vzdělání s výučním listem38,82 %8,82 %  
Vyšší odporné vzdělání12,94 %2,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dubská, M.Vnímání reklamy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19399.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.