Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy
Vnímání reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Monika Dubská |
---|---|
Šetření: | 18. 01. 2012 - 18. 01. 2012 |
Počet respondentů: | 34 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
ráda bych Vás požádala o několik minut Vašeho času k vyplnění následujícího dotazníku, který mi poslouží jako podklad pro mou seminární práci.
Děkuji za pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Ovlivňuje Vás reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 58,82 % | 58,82 % |
nevím | 7 | 20,59 % | 20,59 % |
ne | 7 | 20,59 % | 20,59 % |
2. Prostřednictvím jakých médií Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 25 | 73,53 % | 73,53 % |
tisk | 9 | 26,47 % | 26,47 % |
3. Prohlížíte si reklamu v tisku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 55,88 % | 55,88 % |
ne | 15 | 44,12 % | 44,12 % |
4. Pokud se setkáte s reklamou v televizi, sledujete ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 26 | 76,47 % | 76,47 % |
ano | 6 | 17,65 % | 17,65 % |
ne | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
5. Obtěžují Vás reklamní vstupy zasahující do Vašeho oblíbeného pořadu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 91,18 % | 91,18 % |
ne | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
6. Myslíte si, že televize je přesycenou reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 91,18 % | 91,18 % |
ne | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
7. Preferujete při nákupu výrobek, který znáte z tištěné a televizní reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 20 | 58,82 % | 58,82 % |
ne | 11 | 32,35 % | 32,35 % |
ano | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
8. Obtěžují Vás reklamní letáky ve Vašich poštovních schránkách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 55,88 % | 55,88 % |
ne | 15 | 44,12 % | 44,12 % |
9. Čtete je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pouze pokud mě na první pohled nějak zaujmou | 21 | 61,76 % | 61,76 % |
ne, nikdy | 8 | 23,53 % | 23,53 % |
ano | 5 | 14,71 % | 14,71 % |
10. Když v televizi běží reklamní spoty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přepínám kanály, dokud nenarazím na nějaký zajímaví pořad | 26 | 76,47 % | 76,47 % |
Bezmyšlenkovitě reklamy sleduji a počkám až začne nějaký pořad | 5 | 14,71 % | 14,71 % |
Se zájmem reklamy sleduji | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
11. Jak moc věříte sdělením v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží o jakou reklamu se jedná? | 19 | 55,88 % | 55,88 % |
Vůbec jim nedůvěřuji | 14 | 41,18 % | 41,18 % |
Těmto sdělením důvěřuji | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
12. Jaký máte názor na reklamu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklamu vnímám spíše negativně | 17 | 50 % | 50 % |
Reklamu vnímám spíše pozitivně | 14 | 41,18 % | 41,18 % |
Reklamu vnímám negativně | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
13. Respondent je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 24 | 70,59 % | 70,59 % |
muž | 10 | 29,41 % | 29,41 % |
14. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 25 | 28 | 82,35 % | 82,35 % |
26 - 40 | 5 | 14,71 % | 14,71 % |
41 - a více | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
15. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské vzdělání s maturitou | 18 | 52,94 % | 52,94 % |
Vysokoškolské vzdělání | 9 | 26,47 % | 26,47 % |
Základní vzdělání | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
Středoškolské vzdělání s výučním listem | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
Vyšší odporné vzdělání | 1 | 2,94 % | 2,94 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.