Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské soutěže

Spotřebitelské soutěže

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Zahrádková
Šetření:23. 01. 2012 - 05. 02. 2012
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku z problematiky spotřebitelských soutěží, který obsahuje 10 otázek a nezabere Vám moc času. Z důvodu zaměření na cílovou skupinu, prosím o vyplnění pouze ŽENY.

Výsledky z dotazníku použiji pro studijní účely do mé bakalářské práce.

Všem předem velmi DĚKUJI za čas a ochotu!!

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 35 let7868,42 %68,42 %  
0 – 20 let1815,79 %15,79 %  
36 – 50 let1311,4 %11,4 %  
51 a více let54,39 %4,39 %  

Graf

2. V jakém prostředí žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto (50 tisíc a více obyvatel)5750 %50 %  
venkov3228,07 %28,07 %  
malé město (do 10ti tisíc obyvatel)1714,91 %14,91 %  
střední město (10 až 50 tisíc obyvatel)87,02 %7,02 %  

Graf

3. Pijete čaj a popřípadě jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čaj piji denně8372,81 %72,81 %  
čaj piji alespoň 1x týdně2017,54 %17,54 %  
čaj piji pouze výjimečně87,02 %7,02 %  
čaj nepiji vůbec32,63 %2,63 %  

Graf

4. Kupujete čaj pro Vás nebo Vaší rodinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, kupuji já7464,91 %64,91 %  
ne, kupuje jiný člen rodiny3732,46 %32,46 %  
ne, nekupujeme nikdo z rodiny32,63 %2,63 %  

Graf

5. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale velmi výjimečně7061,4 %61,4 %  
nikdy se neúčastním3530,7 %30,7 %  
ano, celkem často76,14 %6,14 %  
ano, vždy21,75 %1,75 %  

Graf

6. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhrává každý (např. zašli čárové kódy z krabiček a pošleme ti čaj..)6557,02 %57,02 %  
vědomostní soutěž (např. kdo jako první zdolal Mount Everest?)1311,4 %11,4 %  
tipovací soutěž (např. kolik krabiček čaje se vejde do jednoho kamionu? Nejbližší tip vyhrává..)108,77 %8,77 %  
soutěž s předem stanoveným pořadím (např. zašli soutěžní SMS desátý v pořadí a dostaneš cenu..)87,02 %7,02 %  
rychlostní (např. prvních 1000 účastníků, kteří zašlou SMS, vyhrávají..)76,14 %6,14 %  
výkonová soutěž (např. vyhrává ten, kdo nasbírá nejvíce bodů z krabiček čajů..)65,26 %5,26 %  
kreativní soutěž (např. namaluj obrázek, vyrob a pošli.. )54,39 %4,39 %  

Graf

7. Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže, pořádané čajovou společností, nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poukaz na nákup zboží v hodnotě „xxx Kč“ v jednom z potravinových řetězců4035,09 %35,09 %  
poukaz pro Vás i Vaši kamarádku na 1 den ve wellness centru (hodnota „xxx Kč“)2521,93 %21,93 %  
potřeby do kuchyně v hodnotě „xxx Kč“1916,67 %16,67 %  
půlroční zásoba čajů pro celou rodinu v hodnotě „xxx Kč“1916,67 %16,67 %  
slevový kupon na parfém v hodnotě „xxx Kč“119,65 %9,65 %  

Graf

8. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na webové stránce vyplněním formuláře3934,21 %34,21 %  
E-mailem3228,07 %28,07 %  
SMS3127,19 %27,19 %  
sběrný box na prodejně54,39 %4,39 %  
poštou43,51 %3,51 %  
telefonicky21,75 %1,75 %  
MMS10,88 %0,88 %  

Graf

9. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obalu výrobků4942,98 %42,98 %  
z masmédií (TV, rádio, tisk, letáky)3429,82 %29,82 %  
na internetových stránkách1815,79 %15,79 %  
propagace v prodejně (letáky, nástěnky, vývěsné tabule)108,77 %8,77 %  
od známých, přátel, rodiny..32,63 %2,63 %  

Graf

10. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účast kvůli možnosti získání ceny5764,04 %50 %  
soutěž je pro mne zábava či adrenalin1415,73 %12,28 %  
z principu, když už si produkt se soutěží koupím, tak se zúčastním1112,36 %9,65 %  
účast kvůli zjištění, zda soutěž probíhá, jak organizátor slibuje44,49 %3,51 %  
účastníme se soutěží o dětské ceny11,12 %0,88 %  
ze zasady se nikdy neucastnim11,12 %0,88 %  
neúčastním11,12 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. V jakém prostředí žijete?

3. Pijete čaj a popřípadě jak často?

4. Kupujete čaj pro Vás nebo Vaší rodinu?

5. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

6. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

7. Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže, pořádané čajovou společností, nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

8. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

9. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

10. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. V jakém prostředí žijete?

3. Pijete čaj a popřípadě jak často?

4. Kupujete čaj pro Vás nebo Vaší rodinu?

5. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

6. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

7. Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže, pořádané čajovou společností, nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

8. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

9. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

10. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zahrádková, P.Spotřebitelské soutěže (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19483.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.