Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza slevových portálů

Analýza slevových portálů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Grubnerová
Šetření:11. 02. 2014 - 25. 02. 2014
Počet respondentů:573
Počet otázek (max/průměr):28 / 21.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který poslouží jako podklad pro diplomovou práci na téma: Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev. Diplomovou práci píši na VŠFS, kde studuji obchod a marketing. Prostřednictvím tohoto dotazníku bych ráda zjistila jaké jsou motivy spotřebitelů k nákupu na slevových portálech a zda jsou ochotni za zboží následně zaplatit plnou cenu. Zároveň bych ráda zjistila, zda poskytovatelé slev využívají tohoto marketingového nástroje efektivně.

Dotazník  je anoymní.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let15627,18 %27,23 %  
31-35 let12121,08 %21,12 %  
26-30 let11620,21 %20,24 %  
36-40 let7412,89 %12,91 %  
41-45 let427,32 %7,33 %  
15-20 let244,18 %4,19 %  
46-50 let223,83 %3,84 %  
51-55 let101,74 %1,75 %  
nad 55 let81,39 %1,4 %  
Do 15 let10,17 %0,17 %  

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena31054,01 %54,1 %  
muž26445,99 %46,07 %  

Graf

3. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské33358,01 %58,12 %  
středoškolské22939,9 %39,97 %  
základní71,22 %1,22 %  
doktorské a vyšší50,87 %0,87 %  

Graf

4. V současnosti jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec24843,21 %43,28 %  
student9716,9 %16,93 %  
podnikatel9616,72 %16,75 %  
pracující student6912,02 %12,04 %  
na rodičovské dovolené366,27 %6,28 %  
nezaměstnaný172,96 %2,97 %  
jiné81,39 %1,4 %  
důchodce30,52 %0,52 %  

Graf

5. Jaký je váš čistý měsíční příjem (celková mzda a další zdroje příjmu)?

Tato otázka slouží pouze k zjištění, která příjmová skupina využívá slevové portály nejvíce. Vaše odpověď nebude zneužita pro jiné účely. Pokud přesto nechcete na tuto otázku odpovídat, můžete ji přeskočit.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 tisíc10119,57 %17,63 %  
do 7 tisíc10119,57 %17,63 %  
nad 46 tisíc9217,83 %16,06 %  
26-35 tisíc8115,7 %14,14 %  
7-15 tisíc7314,15 %12,74 %  
36-45 tisíc6813,18 %11,87 %  

Graf

6. Kde bydlíte/ pracujete?

Slevové portály soustředí své nabídky především do větších měst, pokud se nejedná o zboží a zájezdy, u kterých poloha nehraje roli. Tato otázka zjišťuje, jaký máte potenciální přístup k nabídkám a uplatnění voucherů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké město nad 100.000 obyvatel37865,85 %65,97 %  
menší město vzdálené do 30 km od velkého města10317,94 %17,98 %  
menší město vzdálené více než 30 km od velkého města6611,5 %11,52 %  
malá vesnice na samotě274,7 %4,71 %  

Graf

7. Které velké město je vám nejblíže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha36763,94 %64,05 %  
Brno437,49 %7,5 %  
Hradec Králové356,1 %6,11 %  
Ostrava284,88 %4,89 %  
Plzeň172,96 %2,97 %  
Olomouc162,79 %2,79 %  
Liberec162,79 %2,79 %  
jiné142,44 %2,44 %  
Zlín122,09 %2,09 %  
Ústí nad Labem91,57 %1,57 %  
České Budějovice91,57 %1,57 %  
Jihlava61,05 %1,05 %  
Karlovy Vary20,35 %0,35 %  

Graf

8. Znáte slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano55095,82 %95,99 %  
ne244,18 %4,19 %  

Graf

9. Jak často navštěvujete slevové portály a prohlížíte nabídku slev (není myšlený nákup)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 11, několikrát týdněotázka č. 11, několikrát něsíčněotázka č. 11, méně než 1x měsíčněotázka č. 11, vůbec- nevyužívám jeotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně18132,91 %31,59 %  
několikrát něsíčně15528,18 %27,05 %  
vůbec- nevyužívám je11420,73 %19,9 %  
několikrát týdně7613,82 %13,26 %  
každý den244,36 %4,19 %  

Graf

10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...

Vyberte alespoň jednu možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tento způsob obchodování mi není sympatický5548,67 %9,6 %  
nemám v tyto služby důvěru3934,51 %6,81 %  
nejsou k dispozici nabídky, které bych mohl/a využít ve svém okolí1815,93 %3,14 %  
obávám se, že by bylo problematické zboží reklamovat (vrátit)1614,16 %2,79 %  
bylo by mi trapné voucher využít1513,27 %2,62 %  
mám špatnou zkušenost z minulosti54,42 %0,87 %  
ani nevím, proč ne10,88 %0,17 %  
nemam zajem o slevy10,88 %0,17 %  
nezajímá mě10,88 %0,17 %  
Ještě jsem této služby nevyužil10,88 %0,17 %  
slevove portaly znam, ale nezajimaji me10,88 %0,17 %  
nemám důvod, kupuju to co chci nebo potřebuju, ne co je ve slevě 10,88 %0,17 %  
1) slevové portály využívají spíše méně kvalitní služby 2) k zákazníkům s vouchery se prodávající chovají jinak, než k těm, co si službu plně zaplatí (jsou to pro ně zákaznící nižšího levelu - čerpám z několika zkušeností sebe i svého okolí 10,88 %0,17 %  
kupuji jen to co potřebuji a za kvalitu jsem schopen zaplatit, případnou slevu jsem si schopen najít/domluvit sám10,88 %0,17 %  
Sleva získaná slevovým portálem je vykoupena nekvalitou, nekomfortností a značným omezením získané služby, servisu či produktu.10,88 %0,17 %  
není čas :-)10,88 %0,17 %  
zákazníci slevových portálů obvykle dostávají horší služby, než ti, kteří platí plnou cenu10,88 %0,17 %  
Slevy jsou vylhané, sám jsem byl spoluvlastníkem jednoho z nich, vím, jak to funguje...10,88 %0,17 %  
Snažím se málo utrácet, slevové portály mě nutí nakupovat něco, co bych si za normálních okolností nekoupil10,88 %0,17 %  
nabídka není pro mne zajímavá10,88 %0,17 %  
nemám čas na to koukat :-)10,88 %0,17 %  
nakupuje tam mamka a pokud se mi něco hodí, tak mi to rovnou přibere. Aktivně se o to sama nezajímám10,88 %0,17 %  
když něco chci, koupím si to bez slevy. Kupovat si věci ve slvě jen proto, že jsou ve slevě je kravina - "nechci slevu zadarmo"10,88 %0,17 %  
nikdy mě to nenapadlo10,88 %0,17 %  

Graf

11. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze výjimečně24053,81 %41,88 %  
méně než jedenkrát měsíčně15133,86 %26,35 %  
několikrát měsíčně316,95 %5,41 %  
zatím jsem nic nekoupil/a245,38 %4,19 %  

Graf

12. Byl/a jste se zakoupeným produktem/ službou spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ano26058,96 %45,38 %  
ano13931,52 %24,26 %  
ne224,99 %3,84 %  
většinou ne204,54 %3,49 %  

Graf

13. Byl/a byste ochoten/ ochotna produktu/ službu zakoupit za plnou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano- pokud by cena odpovídala kvalitě služby (produktu)15435,08 %26,88 %  
pouze výjimečně- produkt/ služba by mě musel/a skutečně nadchnout12027,33 %20,94 %  
ne- plná cena je pro mě obvykle příliš vysoká9020,5 %15,71 %  
ne- tyto produkty/ služby kupuji vždy ve slevě na slevových portálech, příště si koupím jiný voucher7517,08 %13,09 %  

Graf

14. Co by vás přimělo k opakovanému využité služby (zakoupení produktu), kterou/ý jste dříve koupili přes slevový portál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokud jsem skutečně spokojený/á, využívám službu (produkt) i bez voucheru26560,36 %46,25 %  
pokud bych měl/a možnost využít službu (zakoupit produkt) za sníženou cenu (i v případě, že by byla o něco vyšší, než cena voucheru- např. 10-30% sleva)14031,89 %24,43 %  
v žádném případě bych službu bez voucheru nevyužil/a265,92 %4,54 %  
lepší kvalita služby/produktu10,23 %0,17 %  
Služba, zboží (hodnota) bude odpovídat ceně.10,23 %0,17 %  
nic jsem nekoupil viz otazka c.1110,23 %0,17 %  
výběř odpovědi = případ od případu, resp. konkrétní služby /konkr. produktu 10,23 %0,17 %  
většinou je to podle Cimrmana: "nechci slevu zadarmo"...10,23 %0,17 %  
záleží na ceně a kvalitě produktu10,23 %0,17 %  
2. + 1. zajímavý motivační prvek10,23 %0,17 %  
dobra lokalita10,23 %0,17 %  

Graf

15. Jak často následně kupujete zboží (službu) za plnou cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze výjimečně21849,77 %38,05 %  
poměrně často12227,85 %21,29 %  
ještě se to nestalo9621,92 %16,75 %  
vždy20,46 %0,35 %  

Graf

16. Jaké slevové portály znáte?

Vyberte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz43799,77 %76,27 %  
Vykupto.cz31972,83 %55,67 %  
Hypersleva.cz21047,95 %36,65 %  
Pepa.cz17139,04 %29,84 %  
Nebeslev.cz13931,74 %24,26 %  
Fashiondays.cz11726,71 %20,42 %  
Bigbrands.cz10323,52 %17,98 %  
Ampilion.cz9621,92 %16,75 %  
Nakupvakci.cz9020,55 %15,71 %  
Fajnslevy.cz8619,63 %15,01 %  
Slevopolis.cz8218,72 %14,31 %  
Slevoteka.cz7918,04 %13,79 %  
Slever.cz7517,12 %13,09 %  
Bonybony.cz6815,53 %11,87 %  
Kuplon.cz4410,05 %7,68 %  
Zapakatel.cz71,6 %1,22 %  
skrz.cz40,91 %0,7 %  
zapakatel30,68 %0,52 %  
Seznam tip30,68 %0,52 %  
berslevu.cz30,68 %0,52 %  
Slevín.cz30,68 %0,52 %  
skrz.cz, slevin.cz20,46 %0,35 %  
zlateslevy.cz20,46 %0,35 %  
slevíci20,46 %0,35 %  
slevici.cz10,23 %0,17 %  
Stilago.vcz10,23 %0,17 %  
prohlížím server skrz.cz, kde jsou všechny slevové portály10,23 %0,17 %  
slevolesk, slevypodebrady10,23 %0,17 %  
Stilago10,23 %0,17 %  
Bonami10,23 %0,17 %  
agregátor Sleviste.cz10,23 %0,17 %  
slevous.cz , skrz.cz , slevin.cz10,23 %0,17 %  
skrz.cz, který shromáždí všechny slevové portály10,23 %0,17 %  
evropské a světové portály jsou pro mě přijatelnější a důvěryhodnější než české10,23 %0,17 %  
chybí mi v nabídce portál damejidlo.cz10,23 %0,17 %  
Newgo.cz, slevy.cz10,23 %0,17 %  
Lyoness10,23 %0,17 %  
skrz10,23 %0,17 %  
Sleviště10,23 %0,17 %  
drtimecceny.cz10,23 %0,17 %  
máte špatně napsané Hypersleva.cz - je to správně Hyperslevy.cz a Ampilion je Amplion10,23 %0,17 %  
Slevmeto.cz, zlateslevy.cz10,23 %0,17 %  
Slevy.cz10,23 %0,17 %  
Raketa.cz10,23 %0,17 %  
aukro10,23 %0,17 %  
Lime&Tonic10,23 %0,17 %  
kralovna slev10,23 %0,17 %  
Stilago/ Prodeti10,23 %0,17 %  
bezvasleva.cz10,23 %0,17 %  
Amplion, ne Ampilion10,23 %0,17 %  
agregátor skrz.cz10,23 %0,17 %  
kam4slevu.cz10,23 %0,17 %  
slevin, zapakatel10,23 %0,17 %  
sleviste10,23 %0,17 %  
slevici.cz, 10,23 %0,17 %  
amplion.cz pro příště10,23 %0,17 %  

Graf

17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz28765,68 %50,09 %  
Vykupto.cz5312,13 %9,25 %  
Pepa.cz132,97 %2,27 %  
Hypersleva.cz112,52 %1,92 %  
Fashiondays.cz92,06 %1,57 %  
Ampilion.cz61,37 %1,05 %  
Nebeslev.cz51,14 %0,87 %  
Bigbrands.cz51,14 %0,87 %  
skrz.cz40,92 %0,7 %  
Slevoteka.cz30,69 %0,52 %  
Nakupvakci.cz30,69 %0,52 %  
Slevopolis.cz20,46 %0,35 %  
Kuplon.cz20,46 %0,35 %  
žádný20,46 %0,35 %  
Seznam tip20,46 %0,35 %  
Zapakatel.cz20,46 %0,35 %  
zlateslevy.cz20,46 %0,35 %  
slevíci20,46 %0,35 %  
Různé10,23 %0,17 %  
slevypodebrady10,23 %0,17 %  
Bonybony.cz10,23 %0,17 %  
agregátor Sleviste.cz10,23 %0,17 %  
slevin.cz, skrz.cz10,23 %0,17 %  
nakupuji přes skrz.cz, takže nevím10,23 %0,17 %  
Newgo.cz10,23 %0,17 %  
Lyoness10,23 %0,17 %  
navstevuji sle10,23 %0,17 %  
skrz10,23 %0,17 %  
seznam tip (hp seznam.cz)10,23 %0,17 %  
zatim žádný10,23 %0,17 %  
nenavštěvuji aktivně, od některých odebírám newslettery a pokud mne něco opravdu zaujme, podívám se přes tuto nabídku, která je "email triggered" nikoli spontánní10,23 %0,17 %  
limeandtonic.com10,23 %0,17 %  
temer zadny10,23 %0,17 %  
slevomat, pepa, vykupto10,23 %0,17 %  
v posledním roce žádný, dříve nejvíc Slevomat.cz10,23 %0,17 %  
aukro10,23 %0,17 %  
slevin.cz10,23 %0,17 %  
Fajnslevy.cz10,23 %0,17 %  
Stilago / Prodeti10,23 %0,17 %  
nevím10,23 %0,17 %  
když už tak koukám na všechny zaškrtlé v ot. č.1610,23 %0,17 %  
neviem10,23 %0,17 %  

Graf

18. Využíváte výhod a věrnostních programů slevových portálů? (kolo štěstí, kredity, možnost vrácení peněz za nevyužitý voucher)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne32474,14 %56,54 %  
ano11325,86 %19,72 %  

Graf

19. Znáte agregátory slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29266,82 %50,96 %  
ano14432,95 %25,13 %  
ne10,23 %0,17 %  

Graf

20. Využíváte je častěji než slevové portály?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6243,36 %10,82 %  
ano4531,47 %7,85 %  
přibližně stejně často3625,17 %6,28 %  

Graf

21. Které agregátory slev znáte?

Vyberte alespoň jednu možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skrz.cz10773,79 %18,67 %  
Slevin.cz7853,79 %13,61 %  
Slevydnes.cz3020,69 %5,24 %  
Ukazslevy.cz2013,79 %3,49 %  
Slevoman.cz96,21 %1,57 %  
Zlateslevy.cz53,45 %0,87 %  
Kuponia.cz32,07 %0,52 %  
raketa.cz10,69 %0,17 %  
MESLEVY.CZ10,69 %0,17 %  
Eslevy.cz10,69 %0,17 %  
Sleviste.cz10,69 %0,17 %  
+ mobilní aplikace Slevoid, Zlaté slevy, Akční ceny10,69 %0,17 %  
kupi.cz10,69 %0,17 %  
nakup v akci10,69 %0,17 %  
akce.hotely.cz10,69 %0,17 %  
sleviště10,69 %0,17 %  

Graf

22. Necháváte si od slevových portálů zasílat newslettery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18642,66 %32,46 %  
ano, ale čtu je jen výjimečně16036,7 %27,92 %  
ano, ale nečtu je7617,43 %13,26 %  
ano apravidelně je čtu143,21 %2,44 %  

Graf

23. Máte nějakou špatnou zkušenost s produktem/ službou zakoupeným/ nou přes slevový portál?

Vyberte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne26360,46 %45,9 %  
ano, personál se k nám choval arogantně a dával nám na jevo podřadnost oproti běžným zákazníkům6214,25 %10,82 %  
ano, bylo prodáno velké množství slevových voucherů a rezervace (objednání) bylo v podstatě nemožné6114,02 %10,65 %  
ano, služba /produkt neodpovídal/a popisu v nabídce6114,02 %10,65 %  
ano, slevový portál (nebo provozovatel služby) zkrachoval a voucher nebylo možné využít225,06 %3,84 %  
voucher - autoškola - majitel při záv. zkouškách požadoval vyšší poplatky za nový pokus, než u klasicky platících (o 500-1000,- více)+ speciální poplatky navíc (cca 700,-)10,23 %0,17 %  
produkt se ihned rozbil10,23 %0,17 %  
ano, nekvalitní služba10,23 %0,17 %  
byl jsem v hotelu a byla tam i skupinka lidí zjevně přes nějaký Slevomat, když srovnám přístup personálu, byl jsem rád, že jsme byli za plnou cenu10,23 %0,17 %  
horší kvalita jídla, ohříváno v mikrovlnce10,23 %0,17 %  
ano - produkt téměř nebylo možné reklamovat. skrze portál (vykupto) mě odkázali na prodejce, ale více se nestarali a k prodejci jsem se ani neměl šanci dostat. Zboží se mi nakonec reklamovat nepodařilo10,23 %0,17 %  
provozovatel po zakoupení voucheru přestal komunikovat a voucher nebylo možné využít. Slevový portál dal od toho ruce pryč, že neručí za služby provozovatele. 10,23 %0,17 %  
ano, prodáno velké množství a tudíž se protáhla dodací lhůta u zakoupeného zboží10,23 %0,17 %  
slevové portály sleduju, no nevyužívam jich10,23 %0,17 %  
nekvalitní služba10,23 %0,17 %  
produkt nebyl dodán10,23 %0,17 %  
O poukazu v restauraci téměř nevěděli10,23 %0,17 %  
dlouhé čekací lhůty10,23 %0,17 %  
Firma vyřizovala objednávku skoro 2 měsíce10,23 %0,17 %  
ano, poskytovatel služby ji však vůbec nerealizoval a byl zcela nedostupný10,23 %0,17 %  
Produkt zaplacen ale doposud nedodan10,23 %0,17 %  
v době povodní nabízeli pobyt v zatopených lázních10,23 %0,17 %  

Graf

24. Jakou částku utratíte průměrně měsíčně na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč33577,01 %58,46 %  
500-999 Kč7016,09 %12,22 %  
1000-4999 Kč306,9 %5,24 %  

Graf

25. Jakým způsobem jste se dozvěděl/a o slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet34579,13 %60,21 %  
od známých7817,89 %13,61 %  
tisk30,69 %0,52 %  
to si nevzpomínám10,23 %0,17 %  
Facebook10,23 %0,17 %  
někteří byli mí klienti:-D10,23 %0,17 %  
internet, od známých10,23 %0,17 %  
net + od známých10,23 %0,17 %  
už si nepamatuji10,23 %0,17 %  
byly prostě všude ;-)10,23 %0,17 %  
nepamatuju se10,23 %0,17 %  
televize10,23 %0,17 %  
už vážně netuším, ale pravděpodobně z netu10,23 %0,17 %  

Graf

26. Stalo se vám někdy, že jste zakouopený voucher nevyužil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, vždy si hlídám konec platnosti voucheru23954,94 %41,71 %  
ano, ale pouze výjimečně17440 %30,37 %  
ano, stává se mi to poměrně často225,06 %3,84 %  

Graf

27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo a pití10624,37 %18,5 %  
wellness a krása8619,77 %15,01 %  
cestování8018,39 %13,96 %  
zboží7517,24 %13,09 %  
móda358,05 %6,11 %  
zábava245,52 %4,19 %  
kulturní akce102,3 %1,75 %  
nic20,46 %0,35 %  
knihy10,23 %0,17 %  
žádný10,23 %0,17 %  
pobyty10,23 %0,17 %  
všechno možné, nic nepřevažuje10,23 %0,17 %  
Ještě jsem slevu nevyužil10,23 %0,17 %  
cestování, zboží, móda, zábava, wellness a krása10,23 %0,17 %  
nenakupuji na slevových portálech10,23 %0,17 %  
dostávám jako dárek10,23 %0,17 %  
co mne zaujme10,23 %0,17 %  
nelze hodnotit -je to dle potřeby a načasování10,23 %0,17 %  
žádné10,23 %0,17 %  
temer nic10,23 %0,17 %  
jídlo a pití, cestování, zboží10,23 %0,17 %  
nic nepřevažuje10,23 %0,17 %  
různé, nelze říci10,23 %0,17 %  
Vstup na sportoviště10,23 %0,17 %  
sport10,23 %0,17 %  

Graf

28. Co konkrétně nakupujete?

Vyberte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo v restauraci20346,67 %35,43 %  
víkendové a wellness pobyty20246,44 %35,25 %  
oblečení7016,09 %12,22 %  
degustační menu6815,63 %11,87 %  
drobné dárkové předměty6615,17 %11,52 %  
sportovní aktivity6414,71 %11,17 %  
nápoje v rastauraci5412,41 %9,42 %  
fotografie (foto knihy, kalendáře, fotografie)5011,49 %8,73 %  
vstupenky do divadel429,66 %7,33 %  
adrenalinové zážitky419,43 %7,16 %  
šperky398,97 %6,81 %  
elektronika317,13 %5,41 %  
vstupenky na výstavy317,13 %5,41 %  
vstupenky na koncerty306,9 %5,24 %  
zboží určené pro domácnost296,67 %5,06 %  
pečující kosmetiku (pleť, tělo)276,21 %4,71 %  
obuv265,98 %4,54 %  
zboží určené pro děti265,98 %4,54 %  
předplatné časopisů265,98 %4,54 %  
poznávací zájezdy255,75 %4,36 %  
parfémy214,83 %3,66 %  
hračky204,6 %3,49 %  
dekorativní kosmetiku153,45 %2,62 %  
doplňky stravy143,22 %2,44 %  
zájezdy k moři132,99 %2,27 %  
mycí prostředky122,76 %2,09 %  
jazykové kurzy112,53 %1,92 %  
zboží určené pro mazlíčky102,3 %1,75 %  
akční letenky102,3 %1,75 %  
masáže102,3 %1,75 %  
kurzy vaření102,3 %1,75 %  
lekce tance81,84 %1,4 %  
vlasové přípravky81,84 %1,4 %  
nic61,38 %1,05 %  
nábytek51,15 %0,87 %  
masáže, kosmetické ošetření20,46 %0,35 %  
výtvarné kurzy20,46 %0,35 %  
speciální doplňky pro domáctnost10,23 %0,17 %  
Kadernictvi, fotoepilace10,23 %0,17 %  
sauna, wellness atd10,23 %0,17 %  
wellness10,23 %0,17 %  
masáže a kosmetické služby (bez pobytu10,23 %0,17 %  
Nenakupuji10,23 %0,17 %  
knihy10,23 %0,17 %  
služby10,23 %0,17 %  
Thajské masáže10,23 %0,17 %  
PŘEDPLATNÉ DO GALERIE10,23 %0,17 %  
plavby na lodi10,23 %0,17 %  
foto produkty10,23 %0,17 %  
Ještě jsem slevu nevyužil10,23 %0,17 %  
řidičský průkaz10,23 %0,17 %  
mytí a čištění auta10,23 %0,17 %  
krasa a wellnes sluzby10,23 %0,17 %  
dostávám jako dárek10,23 %0,17 %  
přezutí pneu10,23 %0,17 %  
nakupuji konkrétně to, co je vhodné jako dárek pro přátele10,23 %0,17 %  
temer nic10,23 %0,17 %  
jiné10,23 %0,17 %  
Víno10,23 %0,17 %  
Pece o nehty, masaze10,23 %0,17 %  
Medovník :))10,23 %0,17 %  
kadeřnické služby10,23 %0,17 %  
výlety / špacíry / prohlídky / návštěvy muzeí atd.10,23 %0,17 %  
foto služby10,23 %0,17 %  
kadeřnické služby - melír, střih10,23 %0,17 %  
péče o tělo (kosmetika, kadeřnické služby, dentální hygiena, hubnoucí procedury)10,23 %0,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypersleva.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pečující kosmetiku (pleť, tělo) na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na rodičovské dovolené na otázku 4. V současnosti jste
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dekorativní kosmetiku na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňky stravy na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?

9. Jak často navštěvujete slevové portály a prohlížíte nabídku slev (není myšlený nákup)?

  • odpověď vůbec- nevyužívám je:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi bylo by mi trapné voucher využít na otázku 10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám v tyto služby důvěru na otázku 10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obávám se, že by bylo problematické zboží reklamovat (vrátit) na otázku 10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...
    • zobrazit další souvislosti
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tento způsob obchodování mi není sympatický na otázku 10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejsou k dispozici nabídky, které bych mohl/a využít ve svém okolí na otázku 10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...

16. Jaké slevové portály znáte?

  • odpověď Hypersleva.cz:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypersleva.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
  • odpověď Pepa.cz:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
  • odpověď Vykupto.cz:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bonybony.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Využíváte je častěji než slevové portály?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi parfémy na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevin.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupvakci.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slever.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebeslev.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zájezdy k moři na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuplon.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fashiondays.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bigbrands.cz na otázku 16. Jaké slevové portály znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevydnes.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?

18. Využíváte výhod a věrnostních programů slevových portálů? (kolo štěstí, kredity, možnost vrácení peněz za nevyužitý voucher)?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypersleva.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa.cz na otázku 17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi většinou ne na otázku 12. Byl/a jste se zakoupeným produktem/ službou spokojen/a?

19. Znáte agregátory slev?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přibližně stejně často na otázku 20. Využíváte je častěji než slevové portály?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevin.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevydnes.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ukazslevy.cz na otázku 21. Které agregátory slev znáte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte je častěji než slevové portály?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Využíváte je častěji než slevové portály?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní akce na otázku 27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?

25. Jakým způsobem jste se dozvěděl/a o slevových portálech?

  • odpověď internet:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční letenky na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dekorativní kosmetiku na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáže na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000-4999 Kč na otázku 24. Jakou částku utratíte průměrně měsíčně na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zájezdy k moři na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Využíváte je častěji než slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, stává se mi to poměrně často na otázku 26. Stalo se vám někdy, že jste zakouopený voucher nevyužil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi parfémy na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektronika na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?

28. Co konkrétně nakupujete?

  • odpověď jídlo v restauraci:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápoje v rastauraci na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jídlo a pití na otázku 27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?
  • odpověď oblečení:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obuv na otázku 28. Co konkrétně nakupujete?
  • odpověď víkendové a wellness pobyty:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cestování na otázku 27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Vzdělání

4. V současnosti jste

5. Jaký je váš čistý měsíční příjem (celková mzda a další zdroje příjmu)?

6. Kde bydlíte/ pracujete?

7. Které velké město je vám nejblíže?

8. Znáte slevové portály?

9. Jak často navštěvujete slevové portály a prohlížíte nabídku slev (není myšlený nákup)?

10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...

11. Jak často nakupujete na slevových portálech?

12. Byl/a jste se zakoupeným produktem/ službou spokojen/a?

13. Byl/a byste ochoten/ ochotna produktu/ službu zakoupit za plnou cenu?

14. Co by vás přimělo k opakovanému využité služby (zakoupení produktu), kterou/ý jste dříve koupili přes slevový portál?

15. Jak často následně kupujete zboží (službu) za plnou cenu?

16. Jaké slevové portály znáte?

17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?

18. Využíváte výhod a věrnostních programů slevových portálů? (kolo štěstí, kredity, možnost vrácení peněz za nevyužitý voucher)?

19. Znáte agregátory slev?

20. Využíváte je častěji než slevové portály?

21. Které agregátory slev znáte?

22. Necháváte si od slevových portálů zasílat newslettery?

23. Máte nějakou špatnou zkušenost s produktem/ službou zakoupeným/ nou přes slevový portál?

24. Jakou částku utratíte průměrně měsíčně na slevových portálech?

25. Jakým způsobem jste se dozvěděl/a o slevových portálech?

26. Stalo se vám někdy, že jste zakouopený voucher nevyužil/a?

27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?

28. Co konkrétně nakupujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Vzdělání

4. V současnosti jste

5. Jaký je váš čistý měsíční příjem (celková mzda a další zdroje příjmu)?

6. Kde bydlíte/ pracujete?

7. Které velké město je vám nejblíže?

8. Znáte slevové portály?

9. Jak často navštěvujete slevové portály a prohlížíte nabídku slev (není myšlený nákup)?

10. Služby slevových portálů nevyužívám, protože...

11. Jak často nakupujete na slevových portálech?

12. Byl/a jste se zakoupeným produktem/ službou spokojen/a?

13. Byl/a byste ochoten/ ochotna produktu/ službu zakoupit za plnou cenu?

14. Co by vás přimělo k opakovanému využité služby (zakoupení produktu), kterou/ý jste dříve koupili přes slevový portál?

15. Jak často následně kupujete zboží (službu) za plnou cenu?

16. Jaké slevové portály znáte?

17. Který slevový portál nejčastěji využíváte?

18. Využíváte výhod a věrnostních programů slevových portálů? (kolo štěstí, kredity, možnost vrácení peněz za nevyužitý voucher)?

19. Znáte agregátory slev?

20. Využíváte je častěji než slevové portály?

21. Které agregátory slev znáte?

22. Necháváte si od slevových portálů zasílat newslettery?

23. Máte nějakou špatnou zkušenost s produktem/ službou zakoupeným/ nou přes slevový portál?

24. Jakou částku utratíte průměrně měsíčně na slevových portálech?

25. Jakým způsobem jste se dozvěděl/a o slevových portálech?

26. Stalo se vám někdy, že jste zakouopený voucher nevyužil/a?

27. Jaký druh produktů/ služeb nakupujete nejčastěji?

28. Co konkrétně nakupujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Grubnerová, K.Analýza slevových portálů (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://19591.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.