Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě

Sociální sítě

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Nová
Šetření:31. 01. 2012 - 07. 02. 2012
Počet respondentů:152
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je určen všem uživatelům sociálních sítí.

Jeho výsledky mi pomohou s praktickou částí mé bakalářské práce na téma Sociální sítě a jejich využití. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook14595,39 %95,39 %  
Google+2919,08 %19,08 %  
Lide2415,79 %15,79 %  
LinkedIn1811,84 %11,84 %  
jiné95,92 %5,92 %  
Twitter85,26 %5,26 %  
MySpace42,63 %2,63 %  
spoluzaci10,66 %0,66 %  
zadne10,66 %0,66 %  
nic10,66 %0,66 %  
youtube channel10,66 %0,66 %  
žádné10,66 %0,66 %  
ScoutFace10,66 %0,66 %  

Graf

2. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 hodinu denně6744,08 %44,08 %  
2 - 5 hodin denně6140,13 %40,13 %  
6 - 8 hodin denně138,55 %8,55 %  
více než 8 hodin denně53,29 %3,29 %  
záleží, jestli mě někdo zdrží na chatu10,66 %0,66 %  
1x týdně10,66 %0,66 %  
méně často10,66 %0,66 %  
méně než 2 hodiny denně10,66 %0,66 %  
mene nez kazdy den, tak 1h tydne10,66 %0,66 %  
1h týdně10,66 %0,66 %  
5 MIN10,66 %0,66 %  
nic10,66 %0,66 %  
Záleží kdy podle času. Někdy je to 8 hodin někdy jedna hodina.10,66 %0,66 %  
010,66 %0,66 %  
ne10,66 %0,66 %  

Graf

3. Jaké si myslíte, že jsou výhody sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aktualita kontaktů na lidi, které nemám šanci vidět pravidelně v běžném životě

Bližší kontakt se známýma.

Bytí v kontaktu, cílování reklamy

člověk se zabaví

díky nim jsme, v dnešní zrychlené době, alespoň v "nějakém" kontektu s příteli či známými

dobrá komunikace, přehled o různých událostech

dostuplost informací

dostupnost

Dostupnost info o přátelích,kt.ziji v cizině

efektivní a rychlá komunikace

hlavně spojení s lidmi ( obnovení kontatkut s lidmi, na které jste ztratili kontakt, spojit se s přáteli z jiného kontinentu )

Informovanost akcí, bezplatné spojení s přáteli, sdílení info

Informovanost o dění v komunitě. Sdílení fotek. Možnost udržovat a obhospodařovat kontakty s nízkou prioritou (lidé, se kterými se nevídám, ale nechci s nimi ztratit kontakt).

informovanost, kontakt se vzdáůenými přáteli

interakce s lidmi, s kterými se nemohu setkávat osobně

Jednoducha a bezplatna komunikace s prateli. Dobre na pozvani pro usporadani akci ci jinych spolecenskych cinnosti. Podileni fotodokumentace spolecnych akci s kamarady. Nalezeni starych spoluzaku a pratel.

jednoduchá komunikace, dosažitelnost

jednoduché a rychlé spojení s přáteli

jednodušší a rychlejší vyhledávání

jsem díky tomu v kontaktu s lidmi, které jsem dlouho neviděla (např. ze ZŠ), komunikace s přáteli, seznámení s novými lidmi, hned zjistím, zda je někdo např. zadaný, ženatý atd.

jsem v kontaktu s lidma, ktere mam rada. Je zde uspokojovana ma prirozena zvedavost a vim,co lidi delaji - i ti ktere nemam zrovna rada :D Dokazu si vytvorit obrazek o ne zcela blizkych lidech. Lze se tam dozvedet i zajimave veci z neziskoveho sektoru, s rozvojouvou tematikou a podobne.

jsem v kontaktu s přáteli

jsem v kontaktu s přáteli

když něco potřebuji,tak se mohu rychle domluvit nebo rychle něco sehnat

Komunikace

komunikace

komunikace

komunikace s lidma, se kteryma se clovek dlouho nevidel. domluva s kamarady, pripadne se spoluzaky.

komunikace s lidmi, které kvůli geografické vzdálenosti není možné vídat pravidelně osobně, ale chci s nimi zůstat v kontaktu, přehled co se děje v životě kamarádů

komunikace s lidmi, kteří nejsou v místě bydliště a tudíž se není možno s nimi často stýkat

komunikace s prateli i s lidmi z jinych zemi

komunikace s přáteli

komunikace s přáteli,

komunikace s přáteli, informace o různých akcích

komunikace s přáteli, kteří jsou daleko, a nemám možnost je vídat každý den

komunikace s přáteli, na které třeba nemám jiný kontakt, sdílení fotografií, plánování různých akcí

Komunikace s přáteli,člověk je v obraze.

komunikace, rychlé informace

kontakt a informace o lidech, kteří Vás zajímají, ale nemáte čas se s nimi osobně tak často potkat, ať už je důvodem velká vzdálenost (jiný kontinent), nebo jiný životní režim apod.

kontakt na velké množství přátel a známých. sdílení fotek.

kontakt s blízkými lidmi

Kontakt s lidmi

kontakt s lidmi

kontakt s lidmi i na velké vzdálenosti

kontakt s lidmi se kterými se často nevidím

kontakt s lidmi, které často nevídám

kontakt s lidmi, které příliš často nevídám např. z důvodů vzdálenosti

kontakt s lidmi, sdílení informací, zkušeností, možnost najít si práci...

Kontakt s lidmi, se kterými jsem se dříve setkával, ale nyní už nemám tu možnost

kontakt s lidmy, náhrada icq, skype atd

kontakt s přáteli

Kontakt s přátěli

kontakt s přáteli / známými, sledování velmi rychlých trendů, sdílení fotek, organizace akcí

Kontakt s přáteli a se známými, když žijou (jsou) daleko. Prohlížení fotografií.

Kontakt s přáteli mimo bydliště

kontakt s přáteli nehledě na vzdálenosti

kontakt s přáteli, kteří nejsou v České republice možnost nalezení přátel, na které již nemáme kontakty možnost charitativní pomoci ostatním, např. sdílením různých informací, fotografií a také možnost reklamy

Kontakt s přáteli, na které jinak není čas (bydlí daleko atd.)

kontakt s přáteli, přehled

Kontakt s přáteli, se kterými se nemohu pravidelně vídat.

kontakt se vzdálenými lidmi, procvičování cizího jazyka

kontakt se vzdálenými přáteli

Kontakt se známými, snadná komunikace s lidmi nebo i institucemi (např. školou ihned zodpovězený dotaz ohledně prací apod.)

kontakt, sdílení informací, osobní nastavení - personifikovaný přísun informací

kontakty, komunikace

lehčí domlouvání srazů ze školy po x-letech, lehčí komunikace s lidma ohledně zkoušek například

Lidi jsou "po ruce" - komunikace

mam informace o svych kamaradech, i kdyz se s nimo dlouho nevydam (spoluzaci ze skoly)

mohu být v kontaktu i s přáteli z jiného města,

Mohu být v kontaktu s kamarády, které nemohu vidět moc často. Bydlí třeba v jiné zemi, apod. Vím, jak se mají. Rychlé sdílení informací, informovanost lidí, např. o různých akcích - protestní akce, kulturní akce, apod.

mohu být v kontaktu s lidmi, které nevídám pravidelně, či je vídám velice málo

Možnost být v kontaktu s lidmi, na které bych jinak kontakt těžko sehnal.

Možnost kdykoliv se s kýmkoliv kontaktovat

možnost komunikace, zajímavé odkazy od přátel

možnost kontaktu s lidmi po celém světě

možnost rychlé komunikace s přáteli

Možnost spojení se s lidmi/ přáteli, s kterými se tak často nevídám nebo nebydlí blízko. Možnost zjistit si různé informace o různých lidech.

můžu se okamžitě domluvit na něčem s přáteli a netrvá to moc dlouho; vím, co zrovna dělají moji známí, které jsem dlouho neviděla apod.

navazování kontaktů těch osob, se kterými jsme kontakt ztratili

nové známosti a udržování těch starých

Posilujú existujúce sociálne väzby.

prehled,informace,zabáva

prožívám s přáteli jejich radosti i smutek

Přátelé jsou neustále po ruce

Rychlá a snadná komunikace

rýchlá domluva s přáteli

rychlá domluva s přáteli, rychlé šíření informací

rychlá domluva, informalce o všech novinkách

rychlá komunikace

rychlá komunikace s přáteli

rychlá komunikace s přáteli a rodinou, kontakty k lidem a spolužákům, se kterými se nestýkám, přímá komunikace s distributory, výrobci a firmami, možnost seznámení se s lidmi se stejnými názory

rychlá komunikace, přehled o dění mezi známími

rychlá komunikativnost a novinky

rychlé předávání informací, udržení kontaktu s lidmi, se kterými nemůžeme být v častém kontaktu

rychlé sdílení informací, mimo jiné o kulturních akcích kontakt s přáteli v zahraničí

rychlé spojení s přáteli

Rychlé, aktuální informace a domluvy.

rychlost komunikace

rychlost komunikace, aktuálnost informací

rychlost komunikacie

rychlost šíření zpráv

rychlost v komunikaci

rychlost v komunikaci s ostatními,

rychlý kontakt s lidmi, které nepotkávám, jsou v zahraničí apod.

Sdílení dat s přáteli, informovanost, jednoduché pořádání akcí

sdílení informací, rychlost komunikace

sdílení zážitků, rychlá komunikace s přáteli

seznámení, informovanost

skvělá organizace různých událostí, komunikace

snadná a rychlá komunikace i s velmi vzdálenými osobami

snadná domluva s ostatními, jednodušší komunikace

SNADNÁ INFORMOVANOST.

Snadná komunikace

snadná komunikace

snadná komunikace mezi komunitou lidí

snadná komunikace s přáteli

snadné nalezení přátel, na které jsem ztratila kontakt rychlá domluva větší skupiny osob (domlouvání srazů, školní skupiny)

Snadné vyhledávání a sdílení informací (osobní i profesionální), nový komunikační kanál

Snadný a levný kontakt s velkým množstvím lidí.

snažší komunikace

sociální sítě používám jako prostředek komunikace

spíše zranitelnost než výhody ... ICQ / SKYPE / EMAIL - bezpečnější komunikace

spojeni s prateli

Spojení s přáteli

Spojení s přáteli

spojení s přáteli a známými, které bych např. z důvodu velké vzdálenosti či nedostatku času nepotkala a nevěděla tedy jak se mají atd.

Spojenie velkeho poctu podobne zmyslajucich ludi on-line ...

Spojování lidí, domlouvání se s kamarádama.

Stálá komunikace s přáteli či rodinou, na což jindy není čas

strata soukromí

styk s prateli

široké spektrum potřebných vědomostí, zajímavých článku, komunikace mezi lidma

šíření informací, přehled, reklamy

škola

udržení a aktualizace kontaktů

Udržiavať kontakty s priateľmi žijúcimi ďalej od nás, s ktorými nemáme možnosť osobného stretnutia.

udržování kontaktů s lidmy, kteří by se jinak fyzixky nesetkaly z důvodu geografických či jiných

Udržování vztahů a kominukace s přáteli, kteří bydlí daleko a nemáme možnost se často vidět. Sdílení fotografií z akcí (plesů apod). Možnost šířit informace (např. má-li školní třída svou stránku, může si tam dávat své třídní informace).

umožnují být v kontaktu s lidmi zdarma (např. když jste nemocní, když máte přátelé v zahraničí apod.),

více kontaktů se spolužáky a lidmi se kterými už nebývám, organizování akcí

Vidím, kdo kde pracuje, nebo pracoval a totéž vidí on o mně, v případě potřeby (např. hledání nové práce) se mohu na toho člověka obrátit s dotazem, jestli o něčem neví v té společnosti. Další věcí jsou pozvánky na akce, vidím kde, kdy a kdo tam jde.

virtuální styk s lidmi, které často nevidíte

vyhledání či kontak seznámými, s kterými se setkám jednou za sto let

výhodou je komunikace a informace o kamarádech v zahraničí

výměna informací

Zábava, komunikace

zajímavé novinky

získavaní info pro určité skupiny lidi - headhunter, voyer, zloděj,...

Zjistění informací o kterých byste se v normálním prostředí nedozvěděli.

Znovu navázaní kontaktu s lidmi, s kterými jsme kontakt ztratili.

žádné

žádné

4. Jaké si myslíte, že jsou nevýhody/rizika sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

anonymita, ztráta schopnosti fyzické komunikace

Bezpečnost dat

bezpečonosť

co je jednou na internetu napsáno, uvedeno je nesmazatelné. lidi by si měli dávat pozor na to, co tam píši, či jaké fotky ukazují.

člověk se svým způsobem ocitá bez soukromí (ne každý, ale určitá část uživatelů ano), člověk musí nalézt onu pomyslnou hranici

falešné profily, zneužití identity

informace o uživatelích

izolace, velká časová "náročnost"

jednoduchý přístup k osobním údajům, neprůhlednost v tom jak poskytovatel sociální sítě nakládá s osobními údaji, anonymita a s tím spojené falešné identity

když tam někdo vloží hambaté fotky a taky je tam hodně úchylů.

krádež identity, zneužití informací a dat

kriminalita

Lehká nabouratelnost účtů a následné zneužití informací

lidé se o mě ihned vše dozví, někdy to může i mást (např. fotky z různých akcí). Pár přátelům díky sociální síti zkolaboval vztah.

Ľudia sa veľmi ľahko vzdávajú informácií o sebe v prospech podnikateľských subjektov.

Mamky by tam neměli dávat své děti nahé čí nějak obnažené - velké nebezpečí dík uchylákům. Mladší děti netuší kdo nebo co je tu čeká, podle reklamního sloganu: (na obrázku je dospělí pán s culíčky) a dole text: na internetu se může za 12-ti leté dítě schovávat kdokoliv.

moc soukromých informací na internet nepatří, nic do toho nikomu není...

možná závislost

možnost nabourání se do soukromí uživatele.

možnost závislosti

možnost zneužití důvěrných informací třetími osobami

možnost zneužití osobních údajů

možnost zneužití osobních údajů

může si mne najít kdokoliv

Myslím, že pro opatrného a rozumného člověka, který na nich netráví až moc času a nevystavuje soukromé nebo kompromitující informace, skoro žádné nevýhody nejsou. Pro ostatní možnost ztráty soukromí, přílišné odhalování osobních údajů

nabourání do vlastních stránek

např. zneužití fotek, informací

narušení soukromí

narušení soukromí, možná ztráta osobních dat či identity

Nebezpečí, závislost, anonymita

Nebezpečí,že se cizí člověk dozví osobní údaje.

Nebezpečné pokud Vás mohou vidět cizí lidé - ztráta anonymity.

Nedostatek soukromí, ztráta osobního kontaktu, hádky

Někdo na tom tráví moc času...místo toho, aby žil skutečný život. Sdělování moc intimních věcí, které se mohou obrátit proti němu.

nekteri lide tam davaji moc soukromych veci, ktere se daji zneuzit. Lide pak ziji jenom FB a neziji realny zivot

někteří tam dávají velice moc osobních informací, ztráta soukromí

neosobnost komunikace ztráta soukromí a z toho vyplývající další rizika (zločin)

Nepochybně požírač času, pokud si to člověk nepohlídá

nevim

nevím

nevím

nevím, s žádnými jsem se nesetkala, snad jen, že osobní kontakt pomalu mizí a stále více a více lidí preferuje virtuální svět...

nevíme, kdo přesně na druhé straně někdy je. A také soc-sítě zabírají mnoho času

Nevíte, na koho narazíte

Nutnost hlídat si soukromí! Možnost napadení hackery, využití soukromých dat komercí, děti mohou naletěl pedofilům apod.

obtěřování, zneužití údajů

odkrytí anonymity, rychlost přenosu informací

ohrožení osobních dat a zneužití fotografií

ohrožení osobních údajů

ochrana osobních údajů

ochrana osobních údajů a jejich možné zneužití

ochrana osobních údajů, zneužití, špiclování od vedení společnosti s důsledky

omezení soukromí, jednodušší přístup pro úchyly

Omezení soukromí. Riziko využitelnosti informací třetími stranami (reklamní a bezpečnostní agentury), riziko útoků (přes internet, i fyzických (stalkeři)).

osobní údaje - bojím se o ně

osobní údaje, žrout času

Pokud si člověk dobře nechrání soukromí, mohou být jeho osobní údaje zneužity. Někteří lidé dávají přednost virtuální komunikaci před osobním kontaktem, sociální sítě mohou prohlubovat asociální chování v reálném životě. Otázka 6: Pokud se můj přítel stane fanouškem něajaké skupiny, která mě zaujme, na stránku se podívám a může se stát, že se stanu fanouškem, ne že by mě k tomu přiměla pouhá informace, že se přítel stal fanouškem. Otázka 7: Pokud se přidám do nějaké skupiny, zajímá mě téma a pokud jsou stránky aktualizovány, tak je navštěvuji.

při dobrém zabezpečení a používání tohoto zabezpečení uživateli snad minimální problematické užívání těchto sítí malými dětmi a náctiletými rizikovost stoupá (vyřizování si účtů a vzkazů, které by měly zůstat jen pro oči adresátů)

PŘÍLIŠ VELKÁ OTEVŘENOST

přístup k senzitivním datům

relativní ztráta soukromí, žrout času, obtěžování, šikana

rizika u malých dětí

Riziko ztráty soukromí, "žere" to hodně času

Rozhodně více než výhod. Ztráta soukromí, závislost. Ztráta běžného sociálního kontaktu. Ztráta zábran a soudnosti. Ztráta času. Nízká úroveň.

rozvrat vztahu

řekla bych, že spíš blbost určitých lidí, kteří o sobě a eventuelně o svých blízkých zveřejňují kolikrát až moc osobní věci, poskytují o sobě až moc informací, které jsou kdykoliv dohledatelná, dále je tu určitá možnost pro lidi s různými poruchami, zlákat na určité věci ostatní za účelem zneužití apd.

Sdělování privátních informací - zneužitelnost cizími lidmi (oznámím, že odcházím na dovolenou a někdo mě pak vykrade byt)

sdílení profilů, fotek atp. má své úskalí a tím pádem odpadá soukromí...

security!!!!!! a cas - zrut casu ...

sledování, zneužití osoboních dat, monitorování,

snadná zneužitelnost

Snadno se dohladaji soukrome veci. Pri hledani prace, muze tvoje socialni stranka dosti uskodit ( napr. fotky z party ). Zanedbava se osobni kontakt ( spise u deti, to je spatne ).

soukromí

soukromí

soukromí

spíše zranitelnost než výhody ... ICQ / SKYPE / EMAIL - bezpečnější komunikace

spousta zabitého času

stalkerství atp

stalking

strávíme tam hodně času, data se mohou zneužít...

už nemáme takové soukromí, které jsme měli dřív

v poslední době se mi nelíbí omezení soukromí, když zkomenutju fotku někomu cizímu objeví se to i mým přátelům. Všichni ví komu co komentuju co se mi líbí atd. v nastavení to jde sice trochu poupravit ale ne podle toho jak bych chtěla.

v případě neopatrnosti a hlouposti přílišné odhalení svého soukromí, usnadnění práce rúzným "úchylům" a zlodějům

V případě neopatrnosti uživatelů poměrně snadná zneužitelnost osobních údajů

v případě špatného používání zásah do soukromí

velke mnozstvi sdilenych a citlivych dat, nedostatek soukromi

velké riziko zneužití důvěřivých jedinců, zejména dětí

Veřejné, neosobní, ztráta soukromí, ztráta sociálního kontaktu, nebezpečí zneužití...

viz c.3

vytrácí se osobní kontakt

zabezpeceni

zabírá spoustu času

závislost někdy anonymita

závislost

závislost

závislost

závislost

závislost

závislost

závislost

Závislost a nahrazování osobních kontaktů nic neříkajícími přezdívkami na monitoru.

závislost uživatelů (a tudíž strávení dlouhé doby neproduktivním surfováním), nedostatečná kontrola nad sdílenými osobními údaji

závislost, časové omezení, rizika zneužití dat a informací

Závislost, hloupost zejména mladších dívek

závislost, porušení soukromí

Zere to spoustu casu, resi se tam capiny, Svym zpusobem je to zvracena zabava sledovat lidi, kteri si na socialni siti vytvari o sobe takovy obrazek, jaky jen oni sami chteji...

zmanipulovatelnost, ztráta soukromí

znehodnocení osobních infromací

zneužití citlivých informací(v zaměstnání,apod.)

zneužití dat

zneužití dat

zneužití dat

zneužití dětí

zneužití fotografií

zneužití informací o mé osobě.

zneužití informací od uživatele

zneužití kontaktů

Zneužití některých soukromých informací. Hlavně u dětí, které mohou být v tomto ohledu příliš sdílné a důvěřivé.

zneužití osobních informací, kyberšikana

Zneužití osobních informací.

Zneužití osobních údajů

zneužití osobních údajů

zneužití osobních údajů, ztráta soukromí, (paradoxně) asocializace

Zneužití údajů apod.

zneužití údajů, člověk je tak trochu pod dohledem

Zneužitie súkromnej sféry.

zneužívání osobních informací

zneužívaní osobních údajů, závislost

ztráta identity

ztrata soukromi

ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

Ztráta soukromí

Ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

Ztrata soukromi

ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

Ztráta soukromí, pokud si člověk dostatečně neošetří zabezpečení. Zabíjení času.

ztráta soukromí, zneužitelnost údajů, trávení času u pc místo venku

ztráta soukromí, zneužití informací

ztráta určité míry soukromí, snížení potřeby osobního kontaktu

zveřejňování informací všeobecně

Žádná anonymita

žádné

žádné

žerou čas, pokud je někdo hloupý a nedává si pozor na své soukromí, tak jsou nebezpečné i po téhle stránce.

žrout času

Žrout času. Nebezpečí cizích identit. Nebezpečí zneužití osobních fotografií. Nebezpečí kyberšikany a kyberstalkingu. Nebezpečí vyhledání vaší osoby. Ztráta vlastní osobnosti, většina uživatelů se snaží splynout s davem, být stejná, být cool.

5. Jste fanoušky některých skupin/stránek na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12582,24 %82,24 %  
ne2717,76 %17,76 %  

Graf

6. Pokud se váš přítel stane fanouškem nějaké skupiny/stránky, přiměje vás tato informace k tomu, abyste se na stránku/skupinu podívali a stali se také fanouškem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9361,18 %61,18 %  
ano5938,82 %38,82 %  

Graf

7. Navštěvujete tyto stránky/skupiny i poté, co se stanete jejich fanoušky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8253,95 %53,95 %  
ano7046,05 %46,05 %  

Graf

8. Kolika skupin/stránek jste fanoušky?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
02013,16 %13,16 %  
51912,5 %12,5 %  
201610,53 %10,53 %  
10138,55 %8,55 %  
3117,24 %7,24 %  
285,26 %5,26 %  
3085,26 %5,26 %  
5074,61 %4,61 %  
1563,95 %3,95 %  
10053,29 %3,29 %  
ostatní odpovědi 200
6
54
25
150
4
1
90
40
16
45
14
13
500
158
60
24
7
300
236
999
56
2000
66
84
268
80
3925,66 %25,66 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.12
Minimum:0
Maximum:200
Variační rozpětí:200
Rozptyl:1658.69
Směrodatná odchylka:40.73
Medián:10
Modus:0

Graf

9. Využíváte stránky firem na sociálních sítích ke komunikaci s firmami (například k návrhu na vylepšení nějakého produktu/služby, stížnosti, pochvale apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11475 %75 %  
ano3825 %25 %  

Graf

10. Upřednostňujete komunikaci s firmami na jejich profilu na sociálních sítích před jejich zákanickou linkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11374,34 %74,34 %  
ano3925,66 %25,66 %  

Graf

11. Věnujete pozornost reklamám na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11173,03 %73,03 %  
ano4126,97 %26,97 %  

Graf

12. Klikl jste někdy na reklamu umístěnou na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9864,47 %64,47 %  
ne5435,53 %35,53 %  

Graf

13. Zadal jste si někdy na některé sociální síti vlastní reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14696,05 %96,05 %  
ano63,95 %3,95 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11374,34 %74,34 %  
muž3925,66 %25,66 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 256744,08 %44,08 %  
26 - 303825 %25 %  
15 - 192315,13 %15,13 %  
31 - 35106,58 %6,58 %  
36 - 4095,92 %5,92 %  
46 - 5031,97 %1,97 %  
41 - 4521,32 %1,32 %  

Graf

16. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s matouritou7146,71 %46,71 %  
5133,55 %33,55 %  
1610,53 %10,53 %  
VOŠ106,58 %6,58 %  
SŠ bez maturity21,32 %1,32 %  
SOŠ21,32 %1,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kolika skupin/stránek jste fanoušky?

  • odpověď < 0 - 3 >:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Jste fanoušky některých skupin/stránek na sociálních sítích?

12. Klikl jste někdy na reklamu umístěnou na sociálních sítích?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Věnujete pozornost reklamám na sociálních sítích?

15. Věk

  • odpověď 15 - 19:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 16. Nejvyšší dosažené vzdělání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké sociální sítě používáte?

2. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

4. Jaké si myslíte, že jsou nevýhody/rizika sociálních sítí?

5. Jste fanoušky některých skupin/stránek na sociálních sítích?

6. Pokud se váš přítel stane fanouškem nějaké skupiny/stránky, přiměje vás tato informace k tomu, abyste se na stránku/skupinu podívali a stali se také fanouškem?

7. Navštěvujete tyto stránky/skupiny i poté, co se stanete jejich fanoušky?

8. Kolika skupin/stránek jste fanoušky?

9. Využíváte stránky firem na sociálních sítích ke komunikaci s firmami (například k návrhu na vylepšení nějakého produktu/služby, stížnosti, pochvale apod.)

10. Upřednostňujete komunikaci s firmami na jejich profilu na sociálních sítích před jejich zákanickou linkou?

11. Věnujete pozornost reklamám na sociálních sítích?

12. Klikl jste někdy na reklamu umístěnou na sociálních sítích?

13. Zadal jste si někdy na některé sociální síti vlastní reklamu?

14. Pohlaví

15. Věk

16. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké sociální sítě používáte?

2. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

4. Jaké si myslíte, že jsou nevýhody/rizika sociálních sítí?

5. Jste fanoušky některých skupin/stránek na sociálních sítích?

6. Pokud se váš přítel stane fanouškem nějaké skupiny/stránky, přiměje vás tato informace k tomu, abyste se na stránku/skupinu podívali a stali se také fanouškem?

7. Navštěvujete tyto stránky/skupiny i poté, co se stanete jejich fanoušky?

8. Kolika skupin/stránek jste fanoušky?

9. Využíváte stránky firem na sociálních sítích ke komunikaci s firmami (například k návrhu na vylepšení nějakého produktu/služby, stížnosti, pochvale apod.)

10. Upřednostňujete komunikaci s firmami na jejich profilu na sociálních sítích před jejich zákanickou linkou?

11. Věnujete pozornost reklamám na sociálních sítích?

12. Klikl jste někdy na reklamu umístěnou na sociálních sítích?

13. Zadal jste si někdy na některé sociální síti vlastní reklamu?

14. Pohlaví

15. Věk

16. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nová, J.Sociální sítě (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19612.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.