Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Porovnání mobilních operátorů a jejich marketingové komunikace

Porovnání mobilních operátorů a jejich marketingové komunikace

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Fresserová
Šetření:03. 02. 2012 - 07. 02. 2012
Počet respondentů:154
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj, prosím o vyplnění mého dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce. Moc děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého mobilního operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile5636,36 %36,36 %  
O25435,06 %35,06 %  
Vodafone4428,57 %28,57 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let12279,22 %79,22 %  
27-40 let2113,64 %13,64 %  
41-60 let106,49 %6,49 %  
61 a více let10,65 %0,65 %  

Graf

3. Do které kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9964,29 %64,29 %  
Pracující4931,82 %31,82 %  
Nepracující63,9 %3,9 %  

Graf

4. Jakou službu od mobilního operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paušální službu11474,03 %74,03 %  
Předplacenou kartu4025,97 %25,97 %  

Graf

5. Kterou z uvedených služeb využíváte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Psaní textových zpráv7951,3 %51,3 %  
Využívání telefonních hovorů5938,31 %38,31 %  
Internet1610,39 %10,39 %  

Graf

6. Pokud máte nastavený tarif u mobilního operátora, o který jde?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O2 cool47,02 %2,6 %  
BAV SE47,02 %2,6 %  
Odepiš35,26 %1,95 %  
mých 535,26 %1,95 %  
kredit 45011,75 %0,65 %  
Vodafone Student11,75 %0,65 %  
studenstský11,75 %0,65 %  
přátelé11,75 %0,65 %  
Individuální11,75 %0,65 %  
Neomezené sms11,75 %0,65 %  
ostatní odpovědi 350 nabito
Vodafone OneNet
výhodný tarif z ČEZu
velikonoční tarif za 552 czk
Twist ProSMS
kredit 119, interenet s 300MB FUP
Mých pět
BAV SE s Mých5
pro mladé
O2 neon XL
Neon Basic
nabito 700
250
O2 [ku:l]
Po svém
.
Divoká karta
čez paušál
Standart
tak to nevim
nevím ? :D
Bav se s mých 5
pro studenty
12 Kč
Kredit 300 HIT
Mých5
čopak ja viem....
jde o VIP tarif v rámci firemního bonusu
firemní
studentský
student
119
Profi na míru
mam specialni tarif od firmy TMT,ktera vyuziva cisel a pokryti O2.
Demo
naplno za 250 Kč bez DPH
O2 Pohoda
3764,91 %24,03 % 

Graf

7. Kolik měsíčně utrácíte za telefonní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
150-300 Kč7548,7 %48,7 %  
300-500 Kč4025,97 %25,97 %  
500-1000 Kč2616,88 %16,88 %  
1000 a více Kč138,44 %8,44 %  

Graf

8. Chystáte se změnit svého mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14292,21 %92,21 %  
Pokud ano, uveďte důvod42,6 %2,6 %  
Možná, v budoucnu, z O2 na Vodafone10,65 %0,65 %  
Když bude výhodná nabídka, pak ano10,65 %0,65 %  
mám dva telefony, dva operátory, paušál i tarif a nejsou tu pro mě relevantní odpovědi. A ne nechystám se operátora měnit10,65 %0,65 %  
Možná10,65 %0,65 %  
Nespokojenost s pokrytím signálu10,65 %0,65 %  
Kvuli paušalu10,65 %0,65 %  
hned jak na trh vstoupí další operátor10,65 %0,65 %  
Zatím ne, ale pokud si mě nezačne více hyčkat, budu o tom uvažovat10,65 %0,65 %  

Graf

9. Když se řekne dobře udělaná reklama, který operátor se Vám vybaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone8555,19 %55,19 %  
T-Mobile4629,87 %29,87 %  
O22314,94 %14,94 %  

Graf

10. Kde vnímáte reklamy mobilních operátorů nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize13386,36 %86,36 %  
Venkovní reklama159,74 %9,74 %  
Tisk31,95 %1,95 %  
Rozhlas31,95 %1,95 %  

Graf

11. Která reklama na Vás udělala větší dojem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kecky od Vodafonu, jako animovaný postavičky9964,29 %64,29 %  
Chuck Norris v reklamě od T-Mobile, jako známá osobnost5535,71 %35,71 %  

Graf

12. Co na Vás v těchto reklamách nejvíce zapůsobilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtip10870,13 %70,13 %  
Styl podání informací2214,29 %14,29 %  
Animovaný postavičky149,09 %9,09 %  
Hlavní hrdina, jako známá osobnost106,49 %6,49 %  

Graf

13. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14191,56 %91,56 %  
Ano138,44 %8,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Do které kategorie patříte?

  • odpověď Pracující:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27-40 let na otázku 2. Kolik je Vám let?

11. Která reklama na Vás udělala větší dojem?

  • odpověď Chuck Norris v reklamě od T-Mobile, jako známá osobnost:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní hrdina, jako známá osobnost na otázku 12. Co na Vás v těchto reklamách nejvíce zapůsobilo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého mobilního operátora používáte?

2. Kolik je Vám let?

3. Do které kategorie patříte?

4. Jakou službu od mobilního operátora používáte?

5. Kterou z uvedených služeb využíváte nejvíce?

7. Kolik měsíčně utrácíte za telefonní služby?

8. Chystáte se změnit svého mobilního operátora?

9. Když se řekne dobře udělaná reklama, který operátor se Vám vybaví?

10. Kde vnímáte reklamy mobilních operátorů nejvíce?

11. Která reklama na Vás udělala větší dojem?

12. Co na Vás v těchto reklamách nejvíce zapůsobilo?

13. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého mobilního operátora používáte?

2. Kolik je Vám let?

3. Do které kategorie patříte?

4. Jakou službu od mobilního operátora používáte?

5. Kterou z uvedených služeb využíváte nejvíce?

7. Kolik měsíčně utrácíte za telefonní služby?

8. Chystáte se změnit svého mobilního operátora?

9. Když se řekne dobře udělaná reklama, který operátor se Vám vybaví?

10. Kde vnímáte reklamy mobilních operátorů nejvíce?

11. Která reklama na Vás udělala větší dojem?

12. Co na Vás v těchto reklamách nejvíce zapůsobilo?

13. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fresserová, J.Porovnání mobilních operátorů a jejich marketingové komunikace (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19700.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.