Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Škoda auto

Škoda auto

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Stanislav Janů
Šetření:09. 02. 2012 - 20. 02. 2012
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Pohled veřejnosti na značku Škoda, a její reklamní kampaně.

Odpovědi respondentů

1. Vybavíte si současnou podobu loga Škoda auto?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11598,29 %98,29 %  
nevím21,71 %1,71 %  

Graf

2. Dokážete si představit, že by se Škoda rozhodla používat úplně jiné logo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7059,83 %59,83 %  
ano3126,5 %26,5 %  
nevím1613,68 %13,68 %  

Graf

3. Víte, proč logo používá zelenou barvu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

¨nevim

?

ano

Důraz na originalitu

ee

EKO

Ekologické

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

ekologie

Ekologie

Ekologie

Ekologie?

ekologie?

ekologie?

chce tim poukázat na ekologičtější smýšlení

je to odkaz na ekologii

kdo ví, možná si myslí, že jsou ekologičtí :-(((

klid

kvůli ekologii a ekologické řadě svých aut škoda green

mladistvost, energie?

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

NE

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne, možná ekologie??

Ne.

netusim

netuším

netuším

nevim

nevím

Nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím, asi tradice

Nevím.

Nevím.

Nevím.

Nová ekologicka generace vozu

odkaz na šetrnost k životnímu prostředí

odlisnost ohledne jinym automobilkam

pozitivní

proto

protože se líbí

příroda

růstová strategie

signál ekologické produkce

Snaha o ekologický vzhled

Symbol ekologie. ŠA využívá recyklovatelné materiály. (A také ladí s vavřínovými listy, které byly na původním logu)

šetrné k prostředí přírody

tradice

zelená znamená ekologii

4. Jaká slova vás napadají při pohledu na logo Škoda?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Octavia, "Schade",

-

...

...

"das auto"

Auto

auto, ekonomičnost, střední třída

čechy

čechy

Česká republika

Česká republika

česká značka

Česko, historie

český značka

dědeček

domov

drak, šíp

elegance

elegance

hezky

hmmmm

indian

jednoduchost, čistota, síla

jednoduchost, vlastenectví

Ježek

ježek

Ježek.

klasika

klasika, auto, pták

kolečko

krása, jízda, motor, pohodlí

Křídla, šíp, oko, indián.

kvalita

Kvalita

Kvalita

lebka

letící šíp, ale upřímně - není to moc poznat

lev

logo "skoda" - ceska klasika

močka

moderní, svobodný, elegantní, světový

moje auto

ne

nevím

nevím

nuda

okridleny sip

okřídlený šíp

okřídlený šíp

Okřídlený šíp

Okřídlený šíp, konzervativní design

okřídlený šíp, zelená

Panáček s lukem

Pěkné.

prostě Škoda

prostě škoda, české auto...dlouholetá tradice

příroda

pták

pták

pták, zelená, značka

PTáK,INDIAN,šIP

Původně jsem si myslela, že je to nějaké zviřátko :)

rychlý, indián

Schade, kohout

simply clever

simply clever

Simply Clever

simply clever :-)

Simply Clever, design, jednoduchost

Simply clever. Čistě z důvodu podprahového vnímání TV reklamy ŠA.

sip

sip

Sip, indian, luk, auto

slepice

slepice, kohout, pohodlný superb s vyhřívanými sedadly, zelená barva, dostupnost, česká značka, hrdost

spolehlivá, držák,

strohost, nezajímavost

Střední třída, rodinné auto, hustá síť poboček

šíp

šíp

šíp

šíp

šíp

šíp

šíp

šíp a křídlo

šíp křídla

šíp, indián, hlava zvířátka

šíp, ruka

Šíp, rychlost a taky ježek, protože mi ho logo připomíná. Takže asi ostrost!

šíp, škoda:), dynamičnost

šíp, tradice, kvalita

šíp, zelená

šíp, značka

Šíp.

škoda

Škoda

škoda

Škoda Plzeň

Technologický pokrok letící jako šíp kupředu, kvalita zpracování, odkaz legendární značky

tradice

tradice, jistota

Tradice, kvalita

Tradice, kvalita

tradice, kvalita, ekologie, vize

tradice, moje první řidičské zkušenosti, pohoda...

tradiční

tradiční

tradiční šíp - bylo by lépe se od něho neodchylovat

výhra

vývoj, přesnost, rozmach?

vzletnost, kompatibilita

zastarane

zelená

zelený pan'ďuláček

zlaté české ručičky

žádná

5. Jak byste ohodnotili logo Škoda? (hodnocení jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25547,01 %47,01 %  
13429,06 %29,06 %  
32218,8 %18,8 %  
443,42 %3,42 %  
521,71 %1,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.95
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.52
Směrodatná odchylka:0.72
Medián:2
Modus:2

Graf

6. Jaká slova vás napadají při vybavení si společnosti Škoda auto?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

"oktávka"

"Prostě" české auto, tradice, nadčasovost, elegance;

1) Nenažranci, co prodávají čechům dráž než na vývoz... 2) Výrobci celkem slušných aut

auta s výbornou kvalitou, hezkým designem, praktičností a použitelností pro každý den

auta, kvalita, spolehlivost, v současnosti hezký design

auto

auto

automobil

Čechy

česká

česká automobilka, znají ve světě

česká firma

Česká republika, Mladá Boleslav, náš výrobek... Rodina.

česká republika, volkswagen, německo

česká značka, poměrně dostupná

česko

Český podnik, dobrá auta

český,SNAHA, POLICIE, KOMOUšOVé,největší, výrobce automobilů, FAMILY CAR,

das auto, simply clever, česko

dlouhodobost na trhu

dobra auta

dobrý poměr cena=výkon

dodělej doma

dokonalost

fabia rs

Favorit, Octavia

hezká auta, trošku drahá,

historie, kvalita, spolehlivost, němci

Hokej, česká ekonomika, početnost na českých silnicích.

klasika, autorita, spolehlivost

Koncern VW, Kvalitní technika, Příliš strohý design

kvalita česká republika

kvalita, dostupnost, česká značka

kvalita, patriot

kvalita, spokojenost

Kvalita, tradice

kvalitní česká auta

kvalitní firma, česká výroba

kvalitní levná auta

kvalitní rodiná auta

leasing, simply clever

levny volkswagen

Mé auto

mezinárodní, úspěšná, známá, moderní, naše

Mladá Boleslav

Mladá Boleslav

Mladá Boleslav, Vrchlabí, škodovka (fabrika)

Moje auto.

největší automobilka u nás

němci

nevím

nevim

nezájem

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nudná auta

obyčejná, nezajímavá auta pro lidi, co jdou s davem

Octavia

odbory, velikost

Odbyt, práce

Oktávie, Felicie, Fábie

Pilíř českého průmyslu, vydařená privatizace.

pohoda klídek

Rally, Simply Clever, Fabia, Octavia, Mladá Boleslav, Emil škoda

reprezentace

Simple Clever

simple clever, legenda, stodvacítka, rodinný vůz, volkswagen

simply clever

Simply Clever

slogan Simply clever

spolehlivé a dostupné osobní vozy

spolehlivost

spolehlivost

spolehlivost, kvalita

spolehlivost, prizniva cena, tradice, cesko,

škoda octavia

škoda peněz

Škodovka, škodárna, "embéčko", simply clever.

tradice

Tradice, kvalita

tradice, kvalita, Mladá Boleslav

Tradiční značka, koncern VW,

tuzemska spolecnost

úspěch

Volkswagen

Volswagen group

vysoká kvalita, rozumná cena, nápaditý design,

žádané auto, které už dneska není potřeba, jsou i jiné a lepší.

7. Víte, proč se automobilka Škoda jmenuje právě takto?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4941,88 %41,88 %  
ne4034,19 %34,19 %  
nevím2823,93 %23,93 %  

Graf

8. Jak byste ohodnotili společnost Škoda auto?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24841,03 %41,03 %  
13630,77 %30,77 %  
32823,93 %23,93 %  
443,42 %3,42 %  
510,85 %0,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.97
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:2
Modus:2

Graf

9. Jak byste hodnotili reklamy automobilky Škoda?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný4740,17 %40,17 %  
dobrý3933,33 %33,33 %  
výborný2420,51 %20,51 %  
dostatečný65,13 %5,13 %  
nedostatečný10,85 %0,85 %  

Graf

10. Vybavíte si nějakou současnou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

ani nie

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano - myslim, ze vetsinu - napr. "vyklidte garaze"

ano - vanocni cesta betlemem

Ano, několik. I starší.

Ano.

Ano. Bilboard Octavia TSI (čerti)

asi ne, ale vzpomínám si na vánoční reklamu, byla moc hezká

Asi ne, nemám na to pamět, ale vím, že se mi vždy líbily a přišly mi nápadité.

auto dort

Auto jede v meste, nejakem arabskem, pak najednou jede zasnezenou krajinou, zmenseninu auta vezme do ruky dite a zvedne ji a auto ma na skle snehovou kouli, kt. na nej hodili v te zmensene verzi vesnice deti. A je to Octavia.

citigo

citigo

citigo

cukráři upečou Novou Fábii, podkreslená reklama písní "Jdi za štěstím"

Jede se na rodinný výlet - Škoda forman Vyčistěte si garáže pro nové auto

jo

JO

Jo

mizivě - nemám potřebu měnit auto :-)

na auto Škoda CItigo

Na zelenou Fábii

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, na reklamy v TV se poslední dobou nedívám nedívám, nemám ji na bytě.

Ne.

Nekoukám

nevím, reklamy v TV vypouštím ze zorného pole, na počítači čekám s myší na tlačítku "přeskočit reklamu", NESLEDUJI

nový vzhled Škody Fabia

Poslední co si pamatuji je ta s čertem a Káčou

pracovní příležitost

Především na akční nabídky - vyměňte starou za novou - manželé u prodejce ŠA, a ulice s řadovými cihlovými domy, kde všichni vyklízejí garáže, aby si do nich mohli nastěhovat své nové miláčky od ŠA

přesnou reklamu si momentálně nevybavuji, i když se mi líbí

Reklama na Fabii vRS - pro britský trh

Reklama na model Škoda Yeti.

simply clever :-)

současnou ne, naposledy tu kampaň o tom, že každá rodina je stejná

škoda citigo - život v pohybu

Škoda Citigo, Vyprázdněte garáže

Škoda simply clever

škoda Yeti, jak tam běží po městě..

Škoda, partner TdF, Fabia RS - made by a mean stuff, Octavia - Ukradené z trucku na benzínce,

tiskové ano, na tv nekoukám

tištěnou na Fabie

V hlavě mi zůstala reklama, kdy se auto sestavuje - buď něžná a milá reklama, kde se staví dortový vůz, nebo naopak drsná (ale skvělá) reklama, kde se sestavuje to pravé, ostřílené auto!

v současnosti škoda nemá žádnou reklamu ale mohla by mít na model Citigo

vánoční z betléma

Vínoční, jak dítě jezdí po betlémě s autíčkem

vyklidíte si garáž

vykliďte garáže

Vykliďte garáže - slevy na modely Octavia Tour

vyklízení garáží

Výroba auta ze sladkostí a ještě vlastními zuby, atd. Loga na ledě při mezinárodních hokejových soutěžích.

11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yeti5244,44 %44,44 %  
Fabia4941,88 %41,88 %  
Octavia3933,33 %33,33 %  
Roomster3529,91 %29,91 %  
Superb3227,35 %27,35 %  
Nevybavím si žádnou2521,37 %21,37 %  
Citigo2420,51 %20,51 %  
Felicia108,55 %8,55 %  
Žádnou jsem neviděl21,71 %1,71 %  

Graf

12. Ovlivnila by vás reklama při výběru nového vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4235,9 %35,9 %  
Rozhodně ne3025,64 %25,64 %  
Nevím2218,8 %18,8 %  
Spíše ano1512,82 %12,82 %  
Spíše by mě odradila43,42 %3,42 %  
Ano43,42 %3,42 %  

Graf

13. Vybavíte si vzhled vozu Yeti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10488,89 %88,89 %  
Slyšel jsem o něm, ale nevím, jak vypadá108,55 %8,55 %  
Ne32,56 %2,56 %  

Graf

14. Vybavíte si vzhled vozu Roomster?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10287,18 %87,18 %  
Ne86,84 %6,84 %  
Slyšel jsem o něm, ale nevím, jak vypadá75,98 %5,98 %  

Graf

15. Vybavíte si vzhled vozu Citigo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7059,83 %59,83 %  
Ne2723,08 %23,08 %  
Slyšel jsem o něm, ale nevím, jak vypadá2017,09 %17,09 %  

Graf

16. Který vůz byste si vybrali, kdybyste měli tu možnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Superb4941,88 %41,88 %  
Octavia2319,66 %19,66 %  
Yeti1815,38 %15,38 %  
Fabia97,69 %7,69 %  
Jiný86,84 %6,84 %  
Roomster54,27 %4,27 %  
Citigo32,56 %2,56 %  
Felicia21,71 %1,71 %  

Graf

17. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6656,41 %56,41 %  
Muž5143,59 %43,59 %  

Graf

18. Je vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-278068,38 %68,38 %  
36-451311,11 %11,11 %  
15-20119,4 %9,4 %  
28-3597,69 %7,69 %  
45+43,42 %3,42 %  

Graf

19. Vlastníte/vlastnil jste vůz Škoda?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6757,26 %57,26 %  
ne4941,88 %41,88 %  
nevím10,85 %0,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

  • odpověď Fabia:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Felicia na otázku 11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

15. Vybavíte si vzhled vozu Citigo?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Citigo na otázku 11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vybavíte si současnou podobu loga Škoda auto?

2. Dokážete si představit, že by se Škoda rozhodla používat úplně jiné logo?

3. Víte, proč logo používá zelenou barvu?

5. Jak byste ohodnotili logo Škoda? (hodnocení jako ve škole)

7. Víte, proč se automobilka Škoda jmenuje právě takto?

8. Jak byste ohodnotili společnost Škoda auto?

9. Jak byste hodnotili reklamy automobilky Škoda?

10. Vybavíte si nějakou současnou reklamu?

11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

12. Ovlivnila by vás reklama při výběru nového vozu?

13. Vybavíte si vzhled vozu Yeti?

14. Vybavíte si vzhled vozu Roomster?

15. Vybavíte si vzhled vozu Citigo?

16. Který vůz byste si vybrali, kdybyste měli tu možnost?

17. Jste?

18. Je vám?

19. Vlastníte/vlastnil jste vůz Škoda?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vybavíte si současnou podobu loga Škoda auto?

2. Dokážete si představit, že by se Škoda rozhodla používat úplně jiné logo?

3. Víte, proč logo používá zelenou barvu?

5. Jak byste ohodnotili logo Škoda? (hodnocení jako ve škole)

7. Víte, proč se automobilka Škoda jmenuje právě takto?

8. Jak byste ohodnotili společnost Škoda auto?

9. Jak byste hodnotili reklamy automobilky Škoda?

10. Vybavíte si nějakou současnou reklamu?

11. Zaškrtněte vozy, na které si vybavíte reklamu:

12. Ovlivnila by vás reklama při výběru nového vozu?

13. Vybavíte si vzhled vozu Yeti?

14. Vybavíte si vzhled vozu Roomster?

15. Vybavíte si vzhled vozu Citigo?

16. Který vůz byste si vybrali, kdybyste měli tu možnost?

17. Jste?

18. Je vám?

19. Vlastníte/vlastnil jste vůz Škoda?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janů, S.Škoda auto (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://19871.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.