Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava a provádím výzkum související s mou bakalářskou prací. Cílem tohoto výzkumu je zjistit, jaký je Váš postoj k bioproduktům a proto bych Vás chtěla požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku.
Není-li uvedeno jinak, označte, prosím, vždy jen 1 odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Co Vás jako první napadne, když se řekne bio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zdravé produkty pěstované bez chemických přísad
169
71,61 %
71,61 %
zdravý životní styl a nový trend
27
11,44 %
11,44 %
produkty s vysokou cenou a prestiží
14
5,93 %
5,93 %
evokuje to ve mně negativní pocity
6
2,54 %
2,54 %
Nová móda ve stravování
1
0,42 %
0,42 %
Produkty s vysokou cenou, nikoliv prestiží a především reklamní tah pro zvýšení prodeje pod vyšší cenou.
1
0,42 %
0,42 %
Vysoká cena
1
0,42 %
0,42 %
Podvod
1
0,42 %
0,42 %
nevěřím v BIO produkty
1
0,42 %
0,42 %
Nezdravé potraviny za vysokou cenu.
1
0,42 %
0,42 %
Bio zbraně
1
0,42 %
0,42 %
produkty pěstované, chované v bio kvalitě
1
0,42 %
0,42 %
současný trend mít pocit, že jím zdravě a tedy i logicky vysoké ceny
1
0,42 %
0,42 %
v některých případech hodně zavádějící značka
1
0,42 %
0,42 %
zdravé produkty pěstované bez chemických přísad ale bohůžel vysokou cenou
1
0,42 %
0,42 %
způsob jak prodejci některé lidi nutí utrácet...
1
0,42 %
0,42 %
reklamní tah
1
0,42 %
0,42 %
přirozený způsob produkce potravin
1
0,42 %
0,42 %
nový trend, image
1
0,42 %
0,42 %
peníze
1
0,42 %
0,42 %
nic
1
0,42 %
0,42 %
produkty jež jsou vydávány za zdravé s přirážkou ceny
1
0,42 %
0,42 %
produkty pěstované bez chemických přísad, ne nutně zdravé
1
0,42 %
0,42 %
módní trend
1
0,42 %
0,42 %
2. Nakupujete bioprodukty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
178
75,42 %
75,42 %
Ano
58
24,58 %
24,58 %
3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
jsou chuťově kvalitnější
3.569
1.452
při pěstování se nepoužívají chemikálie
4.138
1.257
jsou maximálně výživné
3.103
1.541
jako prevenci zdravotních problémů
2.948
1.394
4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
supermarkety, hypermarkety
27
46,55 %
11,44 %
specializované prodejny se zdravou výživou
20
34,48 %
8,47 %
farmy, tržiště
9
15,52 %
3,81 %
asi ne v bance ale vedle
1
1,72 %
0,42 %
spec.obchody, trhy
1
1,72 %
0,42 %
5. Jak často bioprodukty nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x týdně
26
44,83 %
11,02 %
1x měsíčně
20
34,48 %
8,47 %
méně často
10
17,24 %
4,24 %
denně
2
3,45 %
0,85 %
6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mléko a mléčné produkty
37
63,79 %
15,68 %
ovoce a zeleninu
35
60,34 %
14,83 %
vejce
25
43,1 %
10,59 %
maso a masné výrobky
18
31,03 %
7,63 %
koření, čaje
15
25,86 %
6,36 %
obilniny
14
24,14 %
5,93 %
pečivo
14
24,14 %
5,93 %
pochutiny
8
13,79 %
3,39 %
nápoje
4
6,9 %
1,69 %
7. Jaký původ bioproduktů upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
český
50
86,21 %
21,19 %
zahraniční
8
13,79 %
3,39 %
8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
3.328
1.117
značka
2.638
1.507
země původu
3.517
1.491
chuť
4.31
0.938
obal
2.414
1.139
reference
3.534
1.387
9. Jste spokojeni se současnou nabídkou bioproduktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spokojen/a
37
63,79 %
15,68 %
nespokojen/a
19
32,76 %
8,05 %
velmi nespokojen/a
2
3,45 %
0,85 %
10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
má vlastní iniciativa, nikdo mě neovlivnil
23
39,66 %
9,75 %
zdravý životní styl
16
27,59 %
6,78 %
příbuzní a známí
11
18,97 %
4,66 %
články v tisku/časopisech
5
8,62 %
2,12 %
odborná veřejnost, lékař
1
1,72 %
0,42 %
nic
1
1,72 %
0,42 %
studium oboru environmentalistika
1
1,72 %
0,42 %
11. Z jakého důvodu bioprodukty nekupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyšší cena oproti klasickým potravinám
114
64,04 %
48,31 %
upřednostňuji tradiční/ klasické potraviny
57
32,02 %
24,15 %
bioprodukty nemají mou důvěru
47
26,4 %
19,92 %
informace o bioproduktech mě nepřesvědčily ke koupi
43
24,16 %
18,22 %
nemám dostatek informací o bioproduktech
30
16,85 %
12,71 %
nejsou k dostání v prodejnách, kde běžně nakupuji
20
11,24 %
8,47 %
nechutnají mi
1
0,56 %
0,42 %
12. Co by Vás přimělo ke změně názoru a bioprodukty byste začali nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
snížení cenového rozdílu mezi bio a klasickými potravinami
91
51,12 %
38,56 %
výraznější propagace ze strany odborníků
31
17,42 %
13,14 %
vyžádal by si to můj zdravotní stav
30
16,85 %
12,71 %
doporučení blízkých přátel a rodiny
8
4,49 %
3,39 %
nic
5
2,81 %
2,12 %
Nic. Biopotravinám nevěřím - je to jenom marketingový tah na koncového zákazníka, který chce věřit značce BIO.
1
0,56 %
0,42 %
lepší dostupnost
1
0,56 %
0,42 %
nic, radši si vypěstuji sama
1
0,56 %
0,42 %
Pouze v případě že by obyčejné potraviny ztratily mou důvěru (masové zamoření/běžné používání špatných přísad) a po důkladném zkoumání by byl výsledný bio produkt (ano, pouze jeden) opravdu "čistý".
1
0,56 %
0,42 %
záruka jistota, že to je zdravé, dobré, prospěšné a opravdu BIO
1
0,56 %
0,42 %
Kdybych konečně najela na dráhu zdravého životního stylu :-)
1
0,56 %
0,42 %
musela bych se přesvědčít, že opravdu tyto produktu pocházejí ze zahrádky, pěstované bez chemii jen na klasickém hnojení kompostem a pod.
1
0,56 %
0,42 %
průkaznost lepší kvality
1
0,56 %
0,42 %
srovnání cen- pak by nebyl rozdíl v nákupu
1
0,56 %
0,42 %
pokud by je bylo možné pěstovat v opravdu čistém prostředí patrně na jiné planetě
1
0,56 %
0,42 %
žádná.
1
0,56 %
0,42 %
když by se skutečně začalo jednat o produkty jež jsou méně zdravotně závadné
1
0,56 %
0,42 %
vědomí, že se jedná opravdu o BIO a že to tam není jen napsané
1
0,56 %
0,42 %
13. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
157
66,53 %
66,53 %
muž
79
33,47 %
33,47 %
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 30 let
155
65,68 %
65,68 %
41 - 50 let
30
12,71 %
12,71 %
31 - 40 let
18
7,63 %
7,63 %
do 20 let
18
7,63 %
7,63 %
51 - 60 let
9
3,81 %
3,81 %
61 a více let
6
2,54 %
2,54 %
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
154
65,25 %
65,25 %
vysokoškolské
54
22,88 %
22,88 %
středoškolské bez maturity
15
6,36 %
6,36 %
vyšší odborné
10
4,24 %
4,24 %
základní
3
1,27 %
1,27 %
16. Jaká je výše čistého měsíčního příjmu Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
24 000 - 31 999 Kč
47
19,92 %
19,92 %
16 000 - 23 999 Kč
41
17,37 %
17,37 %
0 - 7 999 Kč
33
13,98 %
13,98 %
8 000 - 15 999 Kč
31
13,14 %
13,14 %
32 000 - 39 999 Kč
30
12,71 %
12,71 %
56 000 Kč a vyšší
21
8,9 %
8,9 %
40 000 - 47 999 Kč
20
8,47 %
8,47 %
48 000 - 55 999 Kč
13
5,51 %
5,51 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako prevenci zdravotních problémů=2 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako prevenci zdravotních problémů=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako prevenci zdravotních problémů=4 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou chuťově kvalitnější=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou chuťově kvalitnější=4 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou chuťově kvalitnější=5 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou maximálně výživné=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou maximálně výživné=4 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou maximálně výživné=5 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi při pěstování se nepoužívají chemikálie=4 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi při pěstování se nepoužívají chemikálie=5 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované prodejny se zdravou výživou na otázku 4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi supermarkety, hypermarkety na otázku 4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často bioprodukty nakupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 5. Jak často bioprodukty nakupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 5. Jak často bioprodukty nakupujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi koření, čaje na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi maso a masné výrobky na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléko a mléčné produkty na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obilniny na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovoce a zeleninu na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pečivo na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vejce na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi český na otázku 7. Jaký původ bioproduktů upřednostňujete?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=5 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=1 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=2 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=5 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu=5 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nespokojen/a na otázku 9. Jste spokojeni se současnou nabídkou bioproduktů?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen/a na otázku 9. Jste spokojeni se současnou nabídkou bioproduktů?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi má vlastní iniciativa, nikdo mě neovlivnil na otázku 10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbuzní a známí na otázku 10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdravý životní styl na otázku 10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
odpověď ovoce a zeleninu:
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=5 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
7. Jaký původ bioproduktů upřednostňujete?
odpověď český:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako prevenci zdravotních problémů=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou chuťově kvalitnější=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované prodejny se zdravou výživou na otázku 4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často bioprodukty nakupujete?
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi obilniny na otázku 6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=1 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference=5 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou maximálně výživné=3 na otázku 3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbuzní a známí na otázku 10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
13. Jste muž nebo žena?
odpověď žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 5. Jak často bioprodukty nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=4 na otázku 8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Co Vás jako první napadne, když se řekne bio?
2. Nakupujete bioprodukty?
3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
5. Jak často bioprodukty nakupujete?
6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
7. Jaký původ bioproduktů upřednostňujete?
8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
9. Jste spokojeni se současnou nabídkou bioproduktů?
10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
11. Z jakého důvodu bioprodukty nekupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
12. Co by Vás přimělo ke změně názoru a bioprodukty byste začali nakupovat?
13. Jste muž nebo žena?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Jaká je výše čistého měsíčního příjmu Vaší domácnosti?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Co Vás jako první napadne, když se řekne bio?
2. Nakupujete bioprodukty?
3. Proč jste se rozhodli nakupovat bioprodukty? (1 - nepřikládám tomu žádnou váhu, 5 - největší důvod)
4. Kde obvykle bioprodukty nakupujete?
5. Jak často bioprodukty nakupujete?
6. Jaký druh bioproduktů nakupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
7. Jaký původ bioproduktů upřednostňujete?
8. Jak důležité jsou pro Vás následující faktory při nákupu bioproduktů? (1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité)
9. Jste spokojeni se současnou nabídkou bioproduktů?
10. Kdo/co Vás nejvíce ovlivňuje při nákupu bioproduktů?
11. Z jakého důvodu bioprodukty nekupujete? (uveďte 1 nebo více možností)
12. Co by Vás přimělo ke změně názoru a bioprodukty byste začali nakupovat?
13. Jste muž nebo žena?
14. Jaký je Váš věk?
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
16. Jaká je výše čistého měsíčního příjmu Vaší domácnosti?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Pastvičková, V. – Analýza trhu biopotravin (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://20165.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.