Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Obuv

Obuv

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Doležalová
Šetření:02. 03. 2012 - 09. 03. 2012
Počet respondentů:453
Počet otázek (max/průměr):13 / 9.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 V rámci seminární práce na téma Ochrana spotřebitelů na trhu obuvi provádím marketingový výzkum. Tímto způsobem bych vás ráda požádala o vyplnění krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena38384,55 %84,55 %  
muž7015,45 %15,45 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2523952,76 %52,76 %  
15 - 196313,91 %13,91 %  
26 - 305913,02 %13,02 %  
31 - 394710,38 %10,38 %  
40 - 49235,08 %5,08 %  
50 a více224,86 %4,86 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete obuv:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované prodejny38985,87 %85,87 %  
internet, katalog265,74 %5,74 %  
tržnice, vietnamská prodejna204,42 %4,42 %  
hypermarket112,43 %2,43 %  
jiné71,55 %1,55 %  

Graf

4. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl(a) "jiné", vypište svou odpověď:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mam NEJ shop, kde nakupuju vsechno a je to pecka! :-)110 %0,22 %  
Kam mě nasměruje žena.110 %0,22 %  
kdekoliv kde dostanu velikost 42-43 ve ktere se dá chodit110 %0,22 %  
1:1 internet a specializovane prodejny110 %0,22 %  
second hand110 %0,22 %  
second handy110 %0,22 %  
Skateshop (různé)110 %0,22 %  
mám širokou nohu, takže tam, kde seženu , tam koupím - vietnamci, značkové, hypermarket.110 %0,22 %  
Baťa, Stival, 110 %0,22 %  
drapa sport, giga sport, intersport, 110 %0,22 %  

Graf

5. Kolik párů obuvi si ročně koupíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 325055,19 %55,19 %  
4 - 510222,52 %22,52 %  
6 a více5111,26 %11,26 %  
max. 15011,04 %11,04 %  

Graf

6. Co upřednostňujete při nákupu obuvi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnost19643,27 %43,27 %  
desing, moda17137,75 %37,75 %  
cena6514,35 %14,35 %  
značka173,75 %3,75 %  
barva40,88 %0,88 %  

Graf

7. Co pro vás při nákupu obuvi není důležité:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka30567,33 %67,33 %  
desing, moda5812,8 %12,8 %  
cena4810,6 %10,6 %  
barva327,06 %7,06 %  
pohodlnost102,21 %2,21 %  

Graf

8. Nejoblíbenější místo nákupu obuvi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné11124,5 %24,5 %  
Deichmann10422,96 %22,96 %  
Baťa7215,89 %15,89 %  
Humanic4810,6 %10,6 %  
CCC439,49 %9,49 %  
A3 sport419,05 %9,05 %  
internet255,52 %5,52 %  
Reno91,99 %1,99 %  

Graf

9. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl(a) "jiné", vypište svou odpověď:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mixer55,1 %1,1 %  
tržnice55,1 %1,1 %  
ecco33,06 %0,66 %  
RIEKER22,04 %0,44 %  
Stival22,04 %0,44 %  
sportisimo22,04 %0,44 %  
nemám nejoblíbenější místo22,04 %0,44 %  
Adidas, Alpine Pro ... Specializované obchody.11,02 %0,22 %  
Pull n bear11,02 %0,22 %  
Kam mě nasměruje žena.11,02 %0,22 %  
ostatní odpovědi Reebok
Nike store
malý krámek v malém městě
malé obchody s obuví
Sporty typu HUDY, Rock Point apod.
kupuju ve vice obchodech kde na nejaké přijdu
nejčastěji ve skateshopech, ale deichmann, nebo jiné obchody včetně internetu také využívám
Kupuju tam, kde mají ty, které potřebuji, takže mimo internetu a Baťi mi to je jedno.
obchody s outdoorovym zbozim
Puma, Baťa
Outlet ŠTĚRBOHOLY
vietnamci
Pokaždé jinde.
camper
nemám vyhraněno
Destroy
Londýn
gate,tesco f & f
New Yorker
Hudy
různé netové stránky
nemam oblibene
Jadi
second hand, aukro
různě, na volnočasovou Humanic a řetezce, na společenskou spec. prodejny
outdoor
Topshop, ASOS
Skateshop (různé)
Lidovka
jine obchody
nemám oblíbenou značku obuvi
Mixer, Salamander
Stiefelkönig
Zdravotní obuv
Leiser
Gabor, Rieker, Caterpillar, Vagabond
nemám nejoblíbenější
Steel :)
Rock Point, Intersport, Hervis
hypermarkety
tam, kde mají zrovna boty, které se mi líbí
Nemám stálý obchod. Střídám to.
skateshopy
menší prodejny s obuví,kde mají např. Tamaris,scholl,rieker apod.
ECCO,Reno,Geox,Vagabond,Nico,Salamander
Menší obchody
zahraničí
Mahony
specializované malé butiky
nadměrná obuv černínova ulice v prazr
jak kdy-maxam, sport,...
prostě tyhle prodejny oběhnu, ale je mi fuk, kde to koupím
menší kamenné prodejny
Outdoorové obchody
sportovnní obchody,outlety
jak jsem psala výše, kde mi obuv je, tam koupím, co potřebuji, neupředňuji žádnou značku.
nike
Rock Point, Hudy, Hervis Sports
pokaždé jinde
Lacoste, Ed Hardy
různě
kdekoliv
hm, zara, nymph, deichmann
Baťa
Converse
puma
Leiser, Gabor, Deliberti, Peter Kaiser
Leiser, Salamander
nevzpomínam si
Nepreferuji konrétní značku
nemám
KCS, Rock Point (Hannah, Garmont...)
prodejny konkrétních značek - např. Converse, Nike...
arbull
7475,51 %16,34 % 

Graf

10. (Pouze pro ženy): Jakou obuv preferujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obuv pro volný čas (vycházková)14437,8 %31,79 %  
sportovní9123,88 %20,09 %  
společenské7218,9 %15,89 %  
baleríny6015,75 %13,25 %  
jiné143,67 %3,09 %  

Graf

11. Pokud jste u předchozí otázky odpověděl(a) "jiné", vypište svou odpověď:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sport preferuji sportovní, pro ples plesovou, pro cestu na nákup vycházkovou atd. Otázka č. 10 je divná.16,67 %0,22 %  
ráda bych společenskou obuv 16,67 %0,22 %  
vysoké podpatky16,67 %0,22 %  
letni16,67 %0,22 %  
glády16,67 %0,22 %  
Střídám všechno. A také záleží na náladě.16,67 %0,22 %  
podle funkce - na sport sportovni, do mesta spolecenske, do lesa pro volny cas16,67 %0,22 %  
street obuv16,67 %0,22 %  
nepreferuji, záleží na konkrétním modelu16,67 %0,22 %  
pohodlnou elegantní obuv, něco mezi společenskou a vycházkovou16,67 %0,22 %  
ostatní odpovědi elegantní
Zdravotní obuv
vhodné k danému oblečení, takže od sportovních po společenské
lodičky, oxfordky, polobotky
lodičky na jehlovém podpatku s otevřenou špičkou
533,33 %1,1 % 

Graf

12. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro běžné nošení (v cm):

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
012833,95 %28,26 %  
1 - 312533,16 %27,59 %  
4 - 69625,46 %21,19 %  
7 - 9215,57 %4,64 %  
10 a více71,86 %1,55 %  

Graf

13. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro společenské události (v cm):

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - 613936,77 %30,68 %  
7 - 99926,19 %21,85 %  
1 - 38723,02 %19,21 %  
10 a více3810,05 %8,39 %  
0153,97 %3,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Co upřednostňujete při nákupu obuvi:

  • odpověď pohodlnost:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 a více na otázku 2. Váš věk:

12. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro běžné nošení (v cm):

  • odpověď 0:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 13. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro společenské události (v cm):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Váš věk:

3. Kde nejčastěji nakupujete obuv:

5. Kolik párů obuvi si ročně koupíte:

6. Co upřednostňujete při nákupu obuvi:

7. Co pro vás při nákupu obuvi není důležité:

8. Nejoblíbenější místo nákupu obuvi:

10. (Pouze pro ženy): Jakou obuv preferujete:

12. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro běžné nošení (v cm):

13. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro společenské události (v cm):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Váš věk:

3. Kde nejčastěji nakupujete obuv:

5. Kolik párů obuvi si ročně koupíte:

6. Co upřednostňujete při nákupu obuvi:

7. Co pro vás při nákupu obuvi není důležité:

8. Nejoblíbenější místo nákupu obuvi:

10. (Pouze pro ženy): Jakou obuv preferujete:

12. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro běžné nošení (v cm):

13. (Pouze pro ženy): Jak vysoké podpatky preferujete pro společenské události (v cm):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doležalová, M.Obuv (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://20633.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.