Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem
Společenská odpovědnost firem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Tomanova |
---|---|
Šetření: | 03. 03. 2012 - 15. 05. 2012 |
Počet respondentů: | 224 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 17.9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 60,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.09:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Přátelé, kamarádi,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku. Jeho výsledky budou využity pro potřeby mé diplomové práce, ve které zkoumám vliv společenské odpovědnosti na image firmy.
Odpovědi respondentů
1. Víte, co znamená pojem společenská odpovědnost firem (Corporate Social Responsibility neboli CSR)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 160 | 71,43 % | 71,43 % |
Ne | 64 | 28,57 % | 28,57 % |
2. Společenskou odpovědnost firem lze definovat jako dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají. Patří sem aktivity z oblasti ochrany životního prostředí a udržitelných zdrojů, různé druhy sponzoringu sociálních projektů či různé etické kodexy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokračovat | 64 | 100 % | 28,57 % |
3. Která z následujících kritérií považujete za důležitá (a do jaké míry) pro to, aby Vám byla určitá firma (značka) sympatická a abyste byli ochotni stát se jejím zákazníkem? (1-naprosto nedůležitá, 7 - velmi důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Velikost firmy | 2.728 | 2.984 |
Kvalita výrobků/služeb | 5.808 | 3.95 |
Inovace nabídky | 4.513 | 2.321 |
Chování zaměstnanců | 5.522 | 3.482 |
Dostupnost prodejen | 4.964 | 2.597 |
Vzhled prodejen | 4.621 | 2.084 |
Otevírací doba | 4.92 | 2.779 |
Kvalita zákaznického servisu | 5.5 | 3.17 |
Firemní zisk/prosperita | 3.451 | 2.605 |
Firemní tradice | 3.955 | 2.418 |
Serióznost jednání | 5.674 | 3.8 |
Otevřená komunikace | 5.491 | 3.393 |
Férová a pravdivá reklama | 5.205 | 3.538 |
Odpovědnost k životnímu prostředí | 4.772 | 3.354 |
Podpora charitativních projektů | 4.201 | 3.044 |
Věrnostní program pro zákazníky | 4.076 | 2.954 |
Grafický design firmy (logo, barvy) | 3.835 | 2.575 |
Prezentační materiály | 3.799 | 2.214 |
Webová prezentace | 4.487 | 2.491 |
Účast na veletrzích | 2.879 | 3.124 |
Akce pro zákazníky (eventy) | 3.714 | 3.204 |
4. Do jaké míry je pro Vás důležité, aby se firma, jejíž výrobky nakupujete, chovala společensky odpovědně? (1 - naprosto nedůležité, 5 - velmi důležité)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 70 | 31,25 % | 31,25 % |
3 | 67 | 29,91 % | 29,91 % |
5 | 37 | 16,52 % | 16,52 % |
2 | 34 | 15,18 % | 15,18 % |
1 | 16 | 7,14 % | 7,14 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.98 |
Směrodatná odchylka: | 0.99 |
Medián: | 3 |
Modus: | 4 |
5. Které aktivity společenské odpovědnosti považujete u velkých firem za nejdůležitější? Označte prosím jednu odpověď nebo definujte vlastní.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Etické chování a etická reklama | 95 | 42,41 % | 42,41 % |
Ochrana životního prostředí a využívání obnovitelných zdrojů | 90 | 40,18 % | 40,18 % |
Podpora charitativních projektů a neziskových organizací | 33 | 14,73 % | 14,73 % |
Všechny první tři body stejně | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
ochrana živ. prost. a využívání obnovitelných zdrojů ruku v ruce s etickým chování | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
chování k vlastním zaměstnancům | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
kvalita produktov | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
dodržování uzavřených smluv | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
všechny varianty jsou důležité | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
žádné | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
6. Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením: Výrobek nebo službu od firmy, která se chová společensky bezohledně, si nikdy nekoupím.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 99 | 44,2 % | 44,2 % |
nevím | 47 | 20,98 % | 20,98 % |
spíše nesouhlasím | 34 | 15,18 % | 15,18 % |
souhlasím | 29 | 12,95 % | 12,95 % |
nesouhlasím | 15 | 6,7 % | 6,7 % |
7. Které tři velké společnosti v České republice vnímáte jako nejvíce společensky odpovědné (tzn. že o nich víte, že podnikají společensky prospěšné aktivity)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 19 | 8,48 % | 8,48 % |
žádné | 3 | 1,34 % | 1,34 % |
Vodafone | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
ČEZ, o2, VODAFONE | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
O2 | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
Ikea | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
T-Mobile, O2, Vodafone | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
- | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
žádná | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
Česká spořitelna, ČEZ, Vodafone | 2 | 0,89 % | 0,89 % |
ostatní odpovědi | 186 | 83,04 % | 83,04 % |
8. Který z mobilních operátorů v České republice se podle Vašeho názoru chová nejvíce společensky odpovědně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ani jeden | 109 | 48,66 % | 48,66 % |
Vodafone | 71 | 31,7 % | 31,7 % |
Telefónica O2 | 25 | 11,16 % | 11,16 % |
T-Mobile | 19 | 8,48 % | 8,48 % |
9. Jaké společensky odpovědné aktivity by dle Vašeho názoru měli určitě podnikat mobilní operátoři obecně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
řešení třeba bezpečnosti dětí ve vztahu s používáním jejich technologie
-
-
?
.
..
...
...
...
"Určitě" se říci nedá o žádné, obecně je otázkou, zda by nejlepší společensky odpovědnou akcí nebylo snížit marže na úroveň obvyklou v západní Evropě ;-) Nicméně odhlédnuto od tohohle se mi líbí akce typu výběru nejlepšího projektu, který je pak operátorem zadotován.
a
a
aktivity v sociální oblasti
aktivity v sociální oblasti
Blíže k zákazníkovi.
být féroví k zákazníkům nenabízet nesmyslné služby
Celkově zlevnit, zpřehlednit nabídku
dát lidem to,co si opravdu zaplatili a nikoli to, že neznalost neomlouvá
ddd
dfd
dsdf
ekologická opatření, podpora humanit. projektů
Ekologická zodpovědnost
ekologie životního prostředí
ekologie, nadace
etická a pravdivá reklama, podpora charitativních projektů
etická cenová polititiKa s ohledem na ceny mimo ČR
etická propagace produktů, podpora charitaticních projektů v libovolné oblasti - platí obecně pro společnosti velikosti mobilních operátorů jako je i čez, rwe apod.
etická reklama, podpora charitativních projektů
etické a průhledné jednání
etické chování
eticke chovani
etické chování a reklama
etické chování k zákazníkům
etické chování vůči zákazníkům - ne kartel jako je teď
Etické reklamy
Etickou nabídku
eticky jednat
etický přístup ke svým zákazníkům
etika vůči zákazníkům, neklamat reklamou
etika, nadace
Férová reklama, přehledné služby, ekologická odpovědnost
Férové jednání při pronájmu/výkupu pozemků pro telekomunikační instalace
férovost (smlouvy), solidarita - možnost podpory, alternativ pro dlužníky, kteří dluží ne vlastní vinou, podpora ekologického zpracování nefunkčních mobilů
férovost jednání k zákazníkům,průhledné financování
financovat bezplatné linky pro pomoc dětem, obětem domácího násilí apod.
Hlavně by se měli začít starat o své zákazníky. Společenská odpovědnost je nadstavba, ale oni se chovají všichni stejně bezohledně ke svým zákazníkům.
charita
Charita
charita
charita
Charita
charita
Charita
charita
charita, ekologie, rozvojové projekty
charita, ochrana životního prostředí
charita, podpora kul projektov a mladych ludi
charita, životní prostředí, dětské domovy
Charitativní akce, sběr starých telefonů,...
charitativní činnost
Charitativní činnost, podpora školství
CHARITU
charity, ekologie
chovat se eticky
chovat se eticky, ekologicky, více podporovat charitu, když už jsou jedni z nejdražších v Evropě
chovat se slušně k zaměstnancům, nezamořovat veřejný prostor reklamou, dodržovat hygienické normy
chránit životní prostředí
je mi to jedno
Je mi to jedno. Měli by snížit ceny, nic jiného mě nezajímá
Je to jejich věc, zákazník by jim za to měl vystavit účet.
K předchozí otázce, nevím zda se chová nejvíce společensky zodpovědně, jen je o něm resp. o Roku jinak nevíce slyšet. Operátoři by měli podoprovat nedační fondy: např. seniory nebo ekologii nebo odpor proti korupci. Možná je i lhostejné, co podporuji, avšak něco by s ohledem na velké zisky podporovat měli.
konkurovat si cenou a ne dobrýma reklamama
Kontrolovat původ všech součástek mobilních zařízení. Z jakých materiálů jsou vyrobeny a zda tyto materiály či součástky jsou vyrobeny v duch společenské odpovědnosti ? Těžba těžkých kovů, jejich zpracování dětskou výrobní silou ve třetím světě atd....
kultura
kvalita sluzieb a ferove jednanie
Kvalitní pracovní prostředí Spokojení -> milí zaměstnanci Žádná klamavá reklama
lepší chování k zákazníkům ( řešení reklamací, lidovější ceny volání, spíše sponzorovat kulturu než sport )
Měli by se více zabývat ekologickou likvidací starých přístrojů, podporovat elektronické vyúčtování a tím šetřit papír, přispívat více nadacím a na charitu místo masivní propagace
minimalizace odpadu a provozního materiálu, podpora znevýhodněných skupin
minimalizovat zásahy do krajiny
nadace apod
nadále pokračovat v Nadaci
Například poskytnutí ZCELA bezplatných služeb různým krizovým linkám apod. A obecně neprofitovat tolik na DMSkách.
NEBÝT NEJDAŽŠÍ V eVROPĚ
neinkasovat z dárcovských DMS
neklamat zákazníky,
nemám nápad
nemít klamavé reklamy a telefonicky nebombardovat zákazníky s nabídkami. Podpora charit, nadací.
není to důležité, nekupuji si služby charitativní organizace
neničit ŽP
neokrádat klienty
neokrádat lidi
nešidit zákazníky, chovat se férově
netuším
netuším
neúčtovat si provizi z DMS
nevím
NEVIM
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím - charita?
nevím, je mi to jedno
nevím, neumím odpovědět
nevím, nezáleží mi na tom
nevytvářet oligopol ( ikdyž za to spíše mohou regulace), zákaznický servis, cenová politika
njbh
nknkljkljkl
odmítnutí korupce, vztahy se zákazníky, nedávat na trh mobily produkované v asii
ochrana živ. prostředí, charita
Ochrana životního prostředí Udržitelnost přírodních zdrojů
ochrana životního prostředí
ochrana životního prostředí
ochrana životního prostředí
ochrana životního prostředí a především dodržování etiky podnikání a propagace
ochrana životního prostředí, pomáhat rozvoji obcí (mirkoregionu), kde mají své antény, podpora charitativnich organizací, podpora zaměstnanců (ženy na mateřské) atd.
omezit telefonické lákání zákazníků na "výhodné" paušály, nemást ve své reklamě, ochotně poradit
Otevřeně komunikovat
Péče o stávající zákazníky a výhody
podílet se na charitativních DMS ze zisku - třeba s každou DMS dát navíc 1,- až 2,- Kč ze svého
Podle mne není nutné podnikat žádné společensky odpovědné aktivity.
podpora a ochrana životního prostředí
Podpora ekologie, podpora rozvoje ve městech (parky, ...)
podpora handicapovaných
Podpora charitativních aktivit, podpora životního prostředí
Podpora charitativnich projektu, zacinajicich podnikatelu
Podpora charitativnich projektu, zacinajich podnikatelu
podpora charity a životního prostředí, pomoc lidem v nouzi
podpora jakýchkoliv komunikací - tzn. charita - zlepšuje komunikaci se slabšími skupinami, sport, ekologie
podpora komunikace obecně - sportovní a kulturní aktivity - místa setkávání lidí
podpora kultury
podpora kultury,
podpora mediální gramotnosti mládeže a seniorů, environmentální politika
Podpora neziskového sektoru
Podpora neziskovyh organizaci, ochrana zivotniho prostredi...
podpora neziskových organizací a ochrana životního prostředí
podpora neziskovych organizaci, charita, detske domovy
Podpora neziskových organizací, charitativní podpora, podpora sportovních týmů
podpora neziskových organizací, životní prostředí - recyklace, atd.
Podpora regionů, férové ceny, volání zdarma pro znevýhodněné občany
podpora studentů, programy pro seniory, životní prostředí
Podpora vzdělávání a kultury
podpora zdraví
podpora ŽP speciální tarify pro starobní a invalidní důchodce
podporovat (finančně) projekty na recyklaci a používání obnovitelných zdrojů
podporovat charitativní akce
podporovat neziskové projekty (jiné než sport)
pomahat lidem na okraji spolecnosti - lide bez domova, narkomani, samozivitelky atd
pomoc potřebným
popdpora konkretnich projektu rozvoje obcanske spolencosti
Poskytování zvýhodněných nabídek lidem se zdravotním handykepem
Poskytovat služby zdarma záchrannému systému
postiženým a starým lidem nějaký odůvodněný nízký tarif, likvidaci baterií a starých přístrojů ekologicky, školám a školkám na jeden služební mobil výhodný tarif
poučit se od zahraničních operátorů, upravit ceny za služby, zlepšit spolupráci se zákazníky, změnit formu a zlepšit přehlednost výpisů za služby
Pravdivá reklama
pravdivá reklama, podpora charitativních a neziskových organizací, etické chování
pravdivost informací v reklamách
prispievať na charitu, plne informovať zákazníkov
projekty na podporu vzdělanosti, podpora zaměstnanosti zdravotně znevýhodněných občanů
Především se chovat odpovědně a férově k běžným zákazníkům, tzn. rozpustit kartel, přestat uplácet ČTÚ, srovnat ceny na úroveň běžnou v zahraničí
recyklace mob.telefonu,baterii do telefonu.Více dobrovolnických programu.
recyklace mobilnich telefonu, zelena sit, podpora charity
recyklaci použitých telefonů
recyklacia mobilnych telefonov, notebookov...
response
rozvoj dětských hřišť, vybavenost základní škol, podpora mladěže v rozvojových aktivitách...
rozvoj kultury a vzdelani
sázet stromy a podporovat světový mír
Serioznost jednání.
Slevnit svoje služby a být tu pro zákazníky.
slevy na volani pro detske domovy
Slušné jednání se zákazníkem, evropsky srovnatelné ceny, jasné a nediskriminační smluvní podmínky
snížení cen navýšení služeb bonus program pro stávající zákazníky
snížit ceny
Snížit ceny služeb, dělají z nás blbce a my si to necháme líbit!!!
snížit ceny, podstatně zlepšit kvalitu poskytovaných služeb, dramaticky zlevnit roaming
Snížit neúměrně vysokou cenu za poskytování služeb, podporovat charitativní a ekologické aktivity
snížit si marže
snižování energetické náročnosti
snižovat ceny, omezit reklamu, zlepšit komunikaci se zákazníky, dělat něco prospěšného (např. aspoň platit) pro lidi v okolí jejich vysílačů, nejen majitelům domů, na kterých jsou instalované
sociální pilíř
soutěže
spolehlivost
sponsoring
Sponzoring sportu
sport
starat se o životní prostředí
Stejně jako všechny jiné firmy by se měli držet tří pilířů, na kterých stojí CSR - sociální (vše co se týká zaměstnanců a jejich spokojentosti ve firmě), ekologické (vše co se týká ohleduplného jednání k životnímu prostředí) a společenské (postoj ke společnosti), zároveň se operátoři nesmí zaměřovat na kirátkodobý zisk, ale trvale udržitelný rozvoj.
šetrně využívat neobnovitelné zdroje
šetřit papír
Šetřit přírodu (omezit používání papírů, přejít na elektroniku)..
transparentnost, striktní dodržování práv zákazníka, rozvoj zákaznického servisu
účast na obnově zeleně, podpora nemocných lidí
udelat ferove oznameni o svych sluzbach - dokud zakaznik osobne nepozada, ma na vyber jen nekolik predvolenych tarifu/balicku, ale pri osobni zadosti jsou firmy vice nez ochotne udelat nestandardni veci, coz neni fer vuci ostatnim
Udržovat veřejnost informovanou o relevantních aktivitách, a to zcela po pravdě.
umožňovat zdarma DMS,
věnovat víc prostředků na charitu
vice si vazit zakazniku: "normalni" reklama
volání zdarma pro postižené například... pochopitelně do určitého objemu
Vystavby komunitnich center, domu pro seniory.
využití zelených zdrojů energie, obecně prospěšná činnost (nadace, podpora neziskových projektů, ivestice do vzdělávání pracovníků OPS), podpora začínající podnikatelských subjektů
vyzkum vlivu telefonovani na lidsky organizmus, reciklace starych mobilu, vetsi cast ze zisku venovat na charitu :-)
Vzhledem k ziskům mobilních operátorů, asi všechny co již byly řečeny.
zlepšení tarifu
zlevnit
zlevnit
zlevnit služby
Zpětný odběr použitých mobilních přístrojů a jejich ekologická recyklace,využívání Zelené sítě, péče o zaměstatnce, jejich osobní rozvoj, seriózní jednání se zákazníky, důraz na charitu (Dárcovství krve apod.), etická reklama (ne bilboardům u dálnic).
žádné
žádné, od operátorů požaduji kvalitní telekomunikační služby
životní prostředí, charita
10. Které aktivity společenské odpovědnosti jste v poslední době zaznamenal/a u společnosti Vodafone? Pokud žádnou, napište prosím "žádnou"
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
0
a
dárce krve
dárcovství krve
Darování krve
den bez aut - kolojízda
dfsd
dobrovolnik na rok
ekologická energie
elektronicke vyučtování
Grantové podpory aktivit mladých lidí
Green energy
Chytrá síť
jedeme na zelenou energii
kj
možnost zaměstnat zájemce v neziskovém sektoru a vyplácet mu plat
Nabídka výplaty pro lidi, kteří připraví CSR projekt.
Nadace
Nadace Vodafon (podpora lokálních projektů)
nadace vodafone
nadace Vodafone
Nadace Vodafone - podpora festivalu Odpadfest v ČB
nějakou ano, ale nemohu si vzpomenout na název
nějáký projekt kdy si mohli manažeři firem na rok změnit působiště na neziskové organizace
nejsem klientkou společnosti Vodafon,nevím o žádné
nevím
nevím
NEVÍM
nevím, nežiji v ČR
nic
Ocenění Certifikátem společenské odpovědnosti, takže komplex pozitivních aktivit
podpora obecně prospěšných projektů
Politika recyklace - ohleduplnost k životnímu prostředí
project "rok s neziskovkou"
PROJEKT ROK JINAK
projekt Žij jinak
Rok Jinak
Rok Jinak
rok jinak
Rok jinak
Rok Jinak
Rok jinak
rok jinak
rok jinak
rok jinak - již několik let, jinak nic
Rok jinak, Zelená síť
rok jinak.
Rok jinak.... velká kampaň před vyhlášením... bohužel realizace se jim moc nedaří. Nadace se dál již nesnaží, pošle manažery do nadace, dál je to nezajímá. Dobrá myšlenka, ale moc to nefunguje, ohlasy mezi neziskovým sektorem jsou špatné: "Není to pomoc, je to jen reklama."
rok zivota ...
sponzorování neziskových organizací
šestří papír
šetření energií při přechodu a zelenou energii
šetří životní prostředí, odbourávají tištěné faktury
v poslední době je nesleduji, takže žádnou
vím, že mají grantový program pro skupiny mladých
vstřícné chování klientského servisu
vysazují strom za každé zrušení papírového vyúčtování
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zadnou
zádnou
zadnou
zelená energie
zelená energie, Rok jinak
Zelená firma, nebo jak se to jmenuje...
zelena sit
zelená síť
zelenou sít
zlevnil
změna života na rok
zvýhodňující elektronické vyúčtování
ŽÁDNÁ
žádné
žádné
žádné
žádné
žádnou
žádnou
žádnou
Žadnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
Žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
ŽÁDNOU
Žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
Žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žadnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
Žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou....nesledoval jsem
žiadnu
11. Kde jste informace o těchto aktivitách zaznamenal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žádnou jsem nezaznamenal/a | 135 | 60,27 % | 60,27 % |
Na internetu | 36 | 16,07 % | 16,07 % |
V časopisu | 17 | 7,59 % | 7,59 % |
Na venkovní reklamě | 10 | 4,46 % | 4,46 % |
Na prodejně | 8 | 3,57 % | 3,57 % |
Od známých | 6 | 2,68 % | 2,68 % |
V televizi | 5 | 2,23 % | 2,23 % |
v práci | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
v telemarketingu | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
na internetu i na billboardech nedá se říct jen jeden kanál | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
jsem zákazník | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
Z webových stránek Odpadfestu | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
v práci - pracovala jsem v NNO | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
škola | 1 | 0,45 % | 0,45 % |
12. Označte, prosím, do jaké míry se kloníte k jednotlivým atributům ve spojitosti se společností Vodafone
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Moderní vs. Tradiční | 2-1-0-1-2 | -0.933 | 0.884 |
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná | 2-1-0-1-2 | -0.313 | 0.965 |
Drahá vs. Levná | 2-1-0-1-2 | -0.161 | 1.072 |
Česká vs. Zahraniční | 2-1-0-1-2 | 0.683 | 1.377 |
Orientovaná na zisk vs. Orientovaná na zákazníka | 2-1-0-1-2 | -0.509 | 1.348 |
Společensky odpovědná vs. Společensky bezohledná | 2-1-0-1-2 | -0.362 | 0.767 |
Pružná vs. Zkostnatělá | 2-1-0-1-2 | -0.67 | 1.007 |
Nesympatická vs. Sympatická | 2-1-0-1-2 | 0.433 | 1.192 |
Etická vs. Neetická | 2-1-0-1-2 | -0.112 | 0.787 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 147 | 65,63 % | 65,63 % |
Muž | 77 | 34,38 % | 34,38 % |
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 35 | 86 | 38,39 % | 38,39 % |
18 - 25 | 68 | 30,36 % | 30,36 % |
36 - 45 | 52 | 23,21 % | 23,21 % |
46 - 55 | 12 | 5,36 % | 5,36 % |
55 - 65 | 6 | 2,68 % | 2,68 % |
15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 101 | 45,09 % | 45,09 % |
Střední s maturitou | 92 | 41,07 % | 41,07 % |
Vyšší odborné | 18 | 8,04 % | 8,04 % |
Střední odborné | 10 | 4,46 % | 4,46 % |
Základní | 3 | 1,34 % | 1,34 % |
16. Jaké je vaše pracovní zařazení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaměstnanec → otázka č. 17, Podnikatel (OSVČ) → otázka č. 17, Student → otázka č. 18, Na mateřské dovolené → otázka č. 18, Důchodce → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 93 | 41,52 % | 41,52 % |
Student | 60 | 26,79 % | 26,79 % |
Podnikatel (OSVČ) | 44 | 19,64 % | 19,64 % |
Na mateřské dovolené | 22 | 9,82 % | 9,82 % |
Důchodce | 5 | 2,23 % | 2,23 % |
17. Ve kterém oboru pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Marketing a reklama | 38 | 27,74 % | 16,96 % |
Administrativa | 13 | 9,49 % | 5,8 % |
Vzdělání a školství | 12 | 8,76 % | 5,36 % |
Bankovnictví, pojišťovnictví a finančnictví | 9 | 6,57 % | 4,02 % |
Státní a veřejná správa | 8 | 5,84 % | 3,57 % |
Prodej a služby | 8 | 5,84 % | 3,57 % |
Služby | 8 | 5,84 % | 3,57 % |
Zdravotnictví a sociální péče | 7 | 5,11 % | 3,13 % |
Kultura | 6 | 4,38 % | 2,68 % |
IT | 5 | 3,65 % | 2,23 % |
Personalistika | 4 | 2,92 % | 1,79 % |
Výroba a průmysl | 3 | 2,19 % | 1,34 % |
Nákup | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Logistika | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Farmacie | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Stavebnictví a reality | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Věda a výzkum | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Technika, Elektrotechnika a vývoj | 2 | 1,46 % | 0,89 % |
Telekomunikace | 1 | 0,73 % | 0,45 % |
Strojírenství | 1 | 0,73 % | 0,45 % |
Právní služby | 1 | 0,73 % | 0,45 % |
Chemie a potravinářství | 1 | 0,73 % | 0,45 % |
18. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V Praze | 77 | 34,38 % | 34,38 % |
Ve městě do 25 tisíc obyvatel | 35 | 15,63 % | 15,63 % |
Na vesnici | 32 | 14,29 % | 14,29 % |
Ve městě nad 200 tisíc obyvatel | 27 | 12,05 % | 12,05 % |
Ve městě od 50 do 100 tisíc obyvatel | 20 | 8,93 % | 8,93 % |
Ve městě od 25 do 50 tisíc obyvatel | 17 | 7,59 % | 7,59 % |
Ve městě od 100 od 200 tisíc obyvatel | 16 | 7,14 % | 7,14 % |
19. Kterého mobilního operátora používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 97 | 43,3 % | 43,3 % |
Vodafone | 87 | 38,84 % | 38,84 % |
Telefónica O2 | 75 | 33,48 % | 33,48 % |
Nemám mobilní telefon | 3 | 1,34 % | 1,34 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.