Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se společností Herold řeznické potřeby s.r.o.

Spokojenost zákazníků se společností Herold řeznické potřeby s.r.o.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Vaněčková
Šetření:05. 03. 2012 - 17. 03. 2012
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení, tímto způsobem si Vás dovoluji požádat o vyplnění dotazníku. Tento dotazník je určen pro široké spektrum respondentů od jednotlivců až po živnostníky a výrobní podniky pohybujících se či zajímajících se o oblast řeznictví ať už na profesionální úrovni, nebo jen na úrovni domácích zabijaček. Dotazník se týká společnosti HEROLD řeznické potřeby s.r.o., po celkovém vyhodnocení budou získaná data a výsledky použity pro zpracování bakalářské práce na téma Analýza marketingového mixu. Vyplnění dotazníků je zcela anonymní a nezabere Vám více jak 10 minut, předem Vám děkuji za Váš strávený čas.
Markéta Vaněčková (Studentka ČZU, Praha)
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1083,33 %83,33 %  
žena216,67 %16,67 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 45 let758,33 %58,33 %  
18 - 30 let433,33 %33,33 %  
46 - 55 let18,33 %8,33 %  

Graf

3. Se společností obchoduji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
živnostník758,33 %58,33 %  
domácnost325 %25 %  
právnická osoba216,67 %16,67 %  

Graf

4. Jak často využíváte služeb či nákupů u společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za měsíc758,33 %58,33 %  
dle potřeby několikrát do roka216,67 %16,67 %  
nevyužívám216,67 %16,67 %  
týdně18,33 %8,33 %  

Graf

5. Jak jste se dozvěděli o naší společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu650 %50 %  
od jiného zákazníka650 %50 %  
od známých433,33 %33,33 %  

Graf

6. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru a rozhodování o koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita975 %75 %  
cena758,33 %58,33 %  
značka325 %25 %  
balení216,67 %16,67 %  

Graf

7. Jak hodnotíte kvalitu dodávaného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nadprůměrná541,67 %41,67 %  
vysoká433,33 %33,33 %  
průměrná325 %25 %  

Graf

8. Jste spokojeni s vyřizováním dodávek Vámi objednaného zboží (včasnost dodávky, úplnost dodávky,…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen1083,33 %83,33 %  
Spokojen s drobnými výhradami216,67 %16,67 %  

Graf

9. Jak hodnotíte nabízený sortiment společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovující12100 %100 %  

Graf

10. V případě nevyhovujícího sortimentu, jaké konkrétní výrobky či služby postrádáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uvítal bych kontakt na jatka1100 %8,33 %  

Graf

11. Jste spokojen s formou distribuce produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen758,33 %58,33 %  
Spokojen s drobnými výhradami433,33 %33,33 %  
Spíše nespokojen18,33 %8,33 %  

Graf

12. Jaký způsob doručení produktů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní odběr650 %50 %  
PPL541,67 %41,67 %  
rozvoz našimi automobili433,33 %33,33 %  
obchodní balík (Česká pošta)216,67 %16,67 %  
DPD18,33 %8,33 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s cenami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen975 %75 %  
Spokojen s drobnými výhradami216,67 %16,67 %  
Spíše nespokojen18,33 %8,33 %  

Graf

14. Jaká z uvedených akčních nabídek Vás nejvíce zaujme

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva na konkrétní produkt975 %75 %  
množstevní sleva650 %50 %  
věrnostní program216,67 %16,67 %  
dárek zdarma216,67 %16,67 %  

Graf

15. Jak hodnotíte komunikaci pracovníků se zákazníkem? (ať už při osobním či elektronickém styku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen1083,33 %83,33 %  
Spokojen s drobnými výhradami216,67 %16,67 %  

Graf

16. Zaznamenal jste nějakou formu reklamy na společnost Herold řeznické potřeby (Tisk, rádio)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1083,33 %83,33 %  
ano216,67 %16,67 %  

Graf

17. Využíváte možnosti elektronického obchodu?(pokud odpovíte NE pokračujte otázkou č. 19)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano758,33 %58,33 %  
ne541,67 %41,67 %  

Graf

18. Jak hodnotíte přehlednost e-shopu společností?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen7100 %58,33 %  

Graf

19. Jak jste spokojen s poskytovanými informacemi o jednotlivých výrobcích na e-shopu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen562,5 %41,67 %  
Spokojen s drobnými výhradami337,5 %25 %  

Graf

20. Hodláte v budoucnu opakovat obchod se společností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano975 %75 %  
nevím216,67 %16,67 %  
ne18,33 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (76 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaněčková, M.Spokojenost zákazníků se společností Herold řeznické potřeby s.r.o. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://20808.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.