Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spokojenosti zákazníků s cestovní kanceláří

Analýza spokojenosti zákazníků s cestovní kanceláří

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Klementová
Šetření:08. 03. 2012 - 18. 03. 2012
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Ekonomické fakulty VŠB - TU Ostrava a toto je dotazník, který slouží k vypracování bakalářské práce na téma: Analýza spokojenosti zákazníků s cestovní kanceláří. Proto bych Vás chtěla požádat o pár minut k vyplnění několika krátkých otázek, dotazník je zcela anonymní.

Dotazník je určen pro zákazníky Cestovní kanceláře Jiří Kalousek.

Odpovědi respondentů

1. Už jste někdy využil/a služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 10687,6 %87,6 %  
ne1512,4 %12,4 %  

Graf

2. Kolikrát jste již služeb cestovní kanceláře využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou, poprvé6258,49 %51,24 %  
vícekrát2422,64 %19,83 %  
2x2018,87 %16,53 %  

Graf

3. Kdy naposled jste využila služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
loni5249,06 %42,98 %  
rok 20102927,36 %23,97 %  
rok 20091312,26 %10,74 %  
letos54,72 %4,13 %  
200832,83 %2,48 %  
200010,94 %0,83 %  
200610,94 %0,83 %  
200910,94 %0,83 %  
kdysi10,94 %0,83 %  

Graf

4. U cestovní kanceláře Jiří Kalousek využíváte spíše letní nebo zimní dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní8883,02 %72,73 %  
obojí stejně109,43 %8,26 %  
zimní87,55 %6,61 %  

Graf

5. Jaký ráz měla Vaše poslední dovolená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpočinek a relaxace5753,77 %47,11 %  
poznávání nových míst4643,4 %38,02 %  
zábava 2725,47 %22,31 %  
sportovní vyžití2119,81 %17,36 %  
poznávání nových lidí1312,26 %10,74 %  
zdokonalení jazyka43,77 %3,31 %  

Graf

6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Internet - články, recenze1.831.235
Webové stránky CK a CA1.9251.692
Webové stránky o cestovním ruchu3.2362.237
Informační weby jednotlivých států3.7921.655
Televize, rádio, tisk3.7361.496
Katalog zájezdů CK2.1321.586
Od známých2.671.353

Graf

7. Co očekáváte od ideální dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 6 = nejméně významný, zanedbatelný:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
odpočinek a relaxace2.0851.87
zábava2.4811.306
poznávání nových míst2.7361.44
poznávání nových lidí4.5471.625
sportovní vyžití4.0092.217
zdokonalení jazyka5.1421.367

Graf

8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena dovolené2.1042.055
lokalita ubytovacího zařízení2.4251.98
vybavenost, kvalita ubytování2.9911.613
zabezpečení stravování v okolí4.7641.803
vzdálenost od moře/sjezdovky4.7262.255
vzdálenost od většího města5.6131.916
sportovní vybavení5.3773.669

Graf

9. Jste s šíří nabídky zájezdů cestovní kanceláře Jiří Kalousek spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6359,43 %52,07 %  
ano3331,13 %27,27 %  
spíše ne109,43 %8,26 %  

Graf

10. Navštívil/a jste v posledním roce webové stránky cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5652,83 %46,28 %  
ne5047,17 %41,32 %  

Graf

11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled, vizualizace1.9460.658
přehlednost2.0180.625
struktura, rozvržení stránek2.1790.575
dostatečnost informací1.9640.749
srozumitelnost informací1.8570.48
fotogalerie1.8040.515

Graf

12. Navštívil/a jste někdy pobočku cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5350 %43,8 %  
ano5350 %43,8 %  

Graf

13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vstřícnost jednání, komunikace1.6230.424
řešení stížností, dotazů1.8490.543
znalost dané destinace1.7920.466
srozumitelnost informací k dovolené1.6980.701
odbornost1.9060.651
schopnost poradit při výběru1.7740.703

Graf

14. Ohodnoťte souhrně kvalitu služeb cestovní kanceláře, které jste využili (ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
úplnost, srozumitelnost smlouvy1.5940.449
rychlost vyřízení dotazů1.6320.421
osobnost delegáta1.9620.734
kvalita doplňkových služeb (fakultativní zájezdy, animátoři)2.0090.745

Graf

15. Splnily tyto faktory Vaše očekávání? (Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen; pokud jste službu nevyužil/a, volte možnost 0):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena zájezdu1.7080.565
umístění ubytovacího zařízení1.6040.635
vybavení pokoje1.8870.836
sportovní vybavení zařízení1.7551.449
doprava1.8960.961
stravování1.8961.112

Graf

16. Reklamoval/a jste někdy službu cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10397,17 %85,12 %  
ano32,83 %2,48 %  

Graf

17. Reklamoval/a jste službu úspěšně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, bez problémů266,67 %1,65 %  
ne, službu mi nevyreklamovali 133,33 %0,83 %  

Graf

18. Plánujete do budoucna využít služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano 7772,64 %63,64 %  
spíše ne1816,98 %14,88 %  
ano87,55 %6,61 %  
ne32,83 %2,48 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5854,72 %47,93 %  
žena 4845,28 %39,67 %  

Graf

20. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2976,6 %5,79 %  
2576,6 %5,79 %  
2276,6 %5,79 %  
2165,66 %4,96 %  
3265,66 %4,96 %  
3465,66 %4,96 %  
3154,72 %4,13 %  
2354,72 %4,13 %  
2654,72 %4,13 %  
2454,72 %4,13 %  
ostatní odpovědi 35
27
40
37
28
36
47
20
43
33
41
30
17
19
51
60
57
39
48
44
46
38
4744,34 %38,84 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:30.41
Minimum:21
Maximum:47
Variační rozpětí:26
Rozptyl:45.3
Směrodatná odchylka:6.73
Medián:29
Modus:29

Graf

21. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický kraj 3230,19 %26,45 %  
Královéhradecký kraj1917,92 %15,7 %  
Hlavní město Praha1110,38 %9,09 %  
Zlínský kraj 76,6 %5,79 %  
Středočeský kraj 65,66 %4,96 %  
Jihočeský kraj 65,66 %4,96 %  
Moravskoslezský kraj 54,72 %4,13 %  
Vysočina54,72 %4,13 %  
Karlovarský kraj 43,77 %3,31 %  
Liberecký kraj32,83 %2,48 %  
Olomoucký kraj 32,83 %2,48 %  
Plzeňský kraj21,89 %1,65 %  
Ústecký kraj21,89 %1,65 %  
Jihomoravský kraj 10,94 %0,83 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola, maturita5551,89 %45,45 %  
střední škola, vyučen/a2119,81 %17,36 %  
vysoká škola 1312,26 %10,74 %  
vyšší odborná škola1312,26 %10,74 %  
základní škola 43,77 %3,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:

  • odpověď Internet - články, recenze=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky o cestovním ruchu=1 na otázku 6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:
  • odpověď Webové stránky CK a CA =1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Webové stránky o cestovním ruchu=1 na otázku 6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení=5 na otázku 8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

9. Jste s šíří nabídky zájezdů cestovní kanceláře Jiří Kalousek spokojen/a?

  • odpověď ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

10. Navštívil/a jste v posledním roce webové stránky cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnost informací =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnost informací =3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie=3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací =2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací =3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi struktura, rozvržení stránek =2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi struktura, rozvržení stránek =3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled, vizualizace =2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled, vizualizace =3 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie=2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnost informací =2 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled, vizualizace =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi struktura, rozvržení stránek =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení=5 na otázku 8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

  • odpověď dostatečnost informací =1:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
  • odpověď srozumitelnost informací =1:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

12. Navštívil/a jste někdy pobočku cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi řešení stížností, dotazů=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi řešení stížností, dotazů=2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi řešení stížností, dotazů=3 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopnost poradit při výběru =1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi schopnost poradit při výběru =2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací k dovolené=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací k dovolené=2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vstřícnost jednání, komunikace=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vstřícnost jednání, komunikace=2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi znalost dané destinace=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi znalost dané destinace=2 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

  • odpověď schopnost poradit při výběru =1:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:
  • odpověď srozumitelnost informací k dovolené=1:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=1 na otázku 13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

14. Ohodnoťte souhrně kvalitu služeb cestovní kanceláře, které jste využili (ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

  • odpověď rychlost vyřízení dotazů=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnost informací =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
  • odpověď úplnost, srozumitelnost smlouvy=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi srozumitelnost informací =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotogalerie=1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnost informací =1 na otázku 11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

19. Pohlaví:

  • odpověď muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení=4 na otázku 8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

20. Věk:

  • odpověď < 17 - 23 >:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Už jste někdy využil/a služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste někdy využil/a služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

2. Kolikrát jste již služeb cestovní kanceláře využil/a?

3. Kdy naposled jste využila služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

4. U cestovní kanceláře Jiří Kalousek využíváte spíše letní nebo zimní dovolenou?

5. Jaký ráz měla Vaše poslední dovolená?

6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:

7. Co očekáváte od ideální dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 6 = nejméně významný, zanedbatelný:

8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

9. Jste s šíří nabídky zájezdů cestovní kanceláře Jiří Kalousek spokojen/a?

10. Navštívil/a jste v posledním roce webové stránky cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

12. Navštívil/a jste někdy pobočku cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

14. Ohodnoťte souhrně kvalitu služeb cestovní kanceláře, které jste využili (ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

15. Splnily tyto faktory Vaše očekávání? (Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen; pokud jste službu nevyužil/a, volte možnost 0):

16. Reklamoval/a jste někdy službu cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

18. Plánujete do budoucna využít služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

19. Pohlaví:

20. Věk:

21. V jakém kraji bydlíte?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste někdy využil/a služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

2. Kolikrát jste již služeb cestovní kanceláře využil/a?

3. Kdy naposled jste využila služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

4. U cestovní kanceláře Jiří Kalousek využíváte spíše letní nebo zimní dovolenou?

5. Jaký ráz měla Vaše poslední dovolená?

6. Odkud nejčastěji čerpáte informace při rozhodování o výběru dovolené? Ohodnoťte na škále 1 = nejčastěji, vždy až 5 = nikdy:

7. Co očekáváte od ideální dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 6 = nejméně významný, zanedbatelný:

8. Co je pro Vás důležité při výběru dovolené? Seřaďte: 1 = nejvýznamnější, 7 = nejméně významný, zanedbatelný:

9. Jste s šíří nabídky zájezdů cestovní kanceláře Jiří Kalousek spokojen/a?

10. Navštívil/a jste v posledním roce webové stránky cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

11. Ohodnoťte webové stránky (škála jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

12. Navštívil/a jste někdy pobočku cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

13. Jste spokojeni s chováním pracovníků na pobočce cestovní kanceláře? Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen:

14. Ohodnoťte souhrně kvalitu služeb cestovní kanceláře, které jste využili (ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen):

15. Splnily tyto faktory Vaše očekávání? (Ohodnoťte jako ve škole: 1 = velmi spokojen, 3 = průměr, 5 = nespokojen; pokud jste službu nevyužil/a, volte možnost 0):

16. Reklamoval/a jste někdy službu cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

18. Plánujete do budoucna využít služeb cestovní kanceláře Jiří Kalousek?

19. Pohlaví:

20. Věk:

21. V jakém kraji bydlíte?

22. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klementová , J.Analýza spokojenosti zákazníků s cestovní kanceláří (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://20955.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.