Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Studentské účty

Studentské účty

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Mašková
Šetření:18. 03. 2012 - 25. 03. 2012
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

ráda bych vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku o studentských účtech. Dotazník vám zabere maximálně 5 minut a bude podkladem k mé bakalářské práci. Dotazník je anonymní.

Moc děkuju!! :)

 

Kateřina Mašková

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v oblasti marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9393 %93 %  
ANO77 %7 %  

Graf

2. Máte studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7984,95 %79 %  
NE1415,05 %14 %  

Graf

3. U jaké banky máte studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna4050,63 %40 %  
ČSOB1822,78 %18 %  
Komerční banka1620,25 %16 %  
GE Money bank22,53 %2 %  
mBank11,27 %1 %  
Raiffeisenbank11,27 %1 %  
M Bank11,27 %1 %  

Graf

4. Jste se svým studentským účtem spokojen/-a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4050,63 %40 %  
SPÍŠE ANO2734,18 %27 %  
SPÍŠE NE78,86 %7 %  
NEVÍM45,06 %4 %  
NE11,27 %1 %  

Graf

5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
blízkost pobočky4.7473.708
dostupnost bankomatů6.4435.386
image banky4.5443.59
internetové bankovnictví zdarma6.2534.316
mobilní bankovnictví zdarma3.2414.689
možnost kontokorentu3.0136.012
možnost pojištění3.7345.005
vedení účtu zdarma6.7725.366
výběry z bankomatu zdarma6.2534.645

Graf

6. Jaké služby, které Váš studentský účet nabízí, využíváte? (kontokorent=možnost jít do mínusu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba kartou7594,94 %75 %  
výběr hotovosti7594,94 %75 %  
internetové bankovnictví7392,41 %73 %  
pojištění2329,11 %23 %  
kontokorent810,13 %8 %  
mobilní bankovnictví45,06 %4 %  
vkládání hotovosti, placení v obchodech11,27 %1 %  
online změna limitů platební karty11,27 %1 %  

Graf

7. Jaké služby z následujícího výběru využíváte nejvíce? (0-nevyužívám, 1-nejméně, 6-nejvíce) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
internetové bankovnictví5.1142.025
kontokorent0.3671.245
mobilní bankovnictví0.4431.006
platba kartou5.0891.802
pojištění1.3543.343
výběr hotovosti z bankomatu4.9111.347

Graf

8. Kolik služeb, řazeno od pro vás nejdůležitější po pro vás nejméně důležitou službu (viz předchozí otázka), by musel nabízet konkurenční studentský účet výhodněji, abyste svůj současný účet zrušil/-a a přešel/-a ke konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42025,32 %20 %  
31822,78 %18 %  
ani 6 služeb ve výhodnější podobě mě nedonutí ke změně1620,25 %16 %  
51113,92 %11 %  
278,86 %7 %  
667,59 %6 %  
111,27 %1 %  

Graf

9. Přešel/-a jste k bance, u které máte nyní svůj studentský účet, od jiné banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7493,67 %74 %  
ANO56,33 %5 %  

Graf

10. Jaká to byla změna? (u vlastní odpovědi vypište z .. do .. např. z AAA do BBB)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČSOB - odchod360 %3 %  
GE Money bank - příchod120 %1 %  
Česká spořitelna - odchod120 %1 %  
ČSOB - příchod120 %1 %  
Komerční banka - odchod120 %1 %  
Raiffeisenbank - příchod120 %1 %  
Česká spořitelna - příchod120 %1 %  

Graf

11. Které z následujících tvrzení nejpřesněji vystihuje Vaši situaci

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, jestli můj účet výhodnější než jsou ostatní, nechystám se přejít ke konkurenci. 3037,97 %30 %  
Domnívám se, že některý z konkurenčních studentských účtů je výhodnější než můj, přesto se nechystám přejít ke konkurenci.2227,85 %22 %  
Můj studentský účet je výhodnější než konkurenční účty, nechystám se přejít ke konkurenci.1822,78 %18 %  
Vím, že alespoň jeden z konkurenčních studentských účtů je výhodnější než můj, přesto se nechystám přejít ke konkurenci.45,06 %4 %  
Vím, že alespoň jeden z konkurenčních studentských účtů je výhodnější než můj a chystám se přejít ke konkurenci.33,8 %3 %  
Domnívám se, že některý z konkurenčních studentských účtů je výhodnější než můj a chystám se přejít ke konkurenci.22,53 %2 %  

Graf

12. Který z následujících faktorů měl největší vliv na výběr Vámi využívaného studentského účtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodiče5063,29 %50 %  
internetové stránky1215,19 %12 %  
kamarádi67,59 %6 %  
reklama33,8 %3 %  
osobní rozhovor s pracovnicí ČS11,27 %1 %  
doporučení od kamarádů a průzkumy mezi studentskými účty11,27 %1 %  
škola (díky výhodnému bonusu do počátku)11,27 %1 %  
srovnávací článek v novinách11,27 %1 %  
Blízkost pobočky11,27 %1 %  
důvěryhodnost společnosti11,27 %1 %  
srovnání jednotlivých účtů11,27 %1 %  
podmínky11,27 %1 %  

Graf

13. Vybavíte si reklamu na nějaký studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4860,76 %48 %  
NE3139,24 %31 %  

Graf

14. Na studentský účet jaké banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka3777,08 %37 %  
Česká spořitelna1429,17 %14 %  
GE Money bank48,33 %4 %  
ČSOB36,25 %3 %  
Raiffeisenbank12,08 %1 %  

Graf

15. O jaký nosič reklamy šlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize2756,25 %27 %  
billboard/megaboard1225 %12 %  
tiskoviny1122,92 %11 %  
city light (podsvětlená vitrýna)1020,83 %10 %  
pop-up okno/banner816,67 %8 %  
plakáty v metru24,17 %2 %  
city light (podsvětlená vitrína)24,17 %2 %  
plakát v metru12,08 %1 %  
samolepka v metru12,08 %1 %  
stánek12,08 %1 %  

Graf

16. Zúčastnil/-a jste se někdy nějaké společenské akce pro mladé lidi (např.festival nebo sportovní událost), kde jste získal/-a jako majitel určitého studentského účtu nějakou výhodu či slevu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7594,94 %75 %  
ANO45,06 %4 %  

Graf

17. O jakou banku šlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka375 %3 %  
Česká spořitelna250 %2 %  

Graf

18. Jaká to byla akce? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

mam pocit že Filmový festival Karlovy Vary

Rock for people

Sazava Fest, Den otevřených dveří ČVUT

To je už dávno, cosi na výstavišti v Brně, tuším na SportLife

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4455,7 %44 %  
muž3544,3 %35 %  

Graf

20. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-233645,57 %36 %  
19-212025,32 %20 %  
23-241822,78 %18 %  
15-1822,53 %2 %  
25-2622,53 %2 %  
24-2511,27 %1 %  

Graf

21. Velikost města, odkud pocházíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 tis. a více5873,42 %58 %  
do 10 tis.911,39 %9 %  
10-50 tis.810,13 %8 %  
50-100 tis.45,06 %4 %  

Graf

22. Vaše současná ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7493,67 %74 %  
brigádník1924,05 %19 %  
zaměstnanec na částečný úvazek1012,66 %10 %  
zaměstnanec na plný úvazek22,53 %2 %  
podnikatel11,27 %1 %  
příjem (další otázka) je sirotčí důchod11,27 %1 %  
pracující student11,27 %1 %  
OSVČ11,27 %1 %  

Graf

23. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 - 10 000 Kč2329,11 %23 %  
3 000 - 5 000 Kč1822,78 %18 %  
1 000 - 3 000 Kč1215,19 %12 %  
do 1 000 Kč1012,66 %10 %  
10 000 - 15 000 Kč a více45,06 %4 %  
5 001 - 10 000 Kč45,06 %4 %  
30 000 a více22,53 %2 %  
15 000 - 20 000 Kč22,53 %2 %  
3 001 - 5 000 Kč22,53 %2 %  
1 001 - 3 000 Kč22,53 %2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaké služby z následujícího výběru využíváte nejvíce? (0-nevyužívám, 1-nejméně, 6-nejvíce) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

  • odpověď internetové bankovnictví=6:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetové bankovnictví zdarma=9 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)
  • odpověď mobilní bankovnictví=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi image banky=3 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 000 Kč na otázku 23. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mobilní bankovnictví zdarma=1 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

12. Který z následujících faktorů měl největší vliv na výběr Vámi využívaného studentského účtu?

  • odpověď rodiče:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 000 - 3 000 Kč na otázku 23. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, jestli můj účet výhodnější než jsou ostatní, nechystám se přejít ke konkurenci. na otázku 11. Které z následujících tvrzení nejpřesněji vystihuje Vaši situaci

13. Vybavíte si reklamu na nějaký studentský účet?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 14. Na studentský účet jaké banky?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboard/megaboard na otázku 15. O jaký nosič reklamy šlo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi city light (podsvětlená vitrýna) na otázku 15. O jaký nosič reklamy šlo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 15. O jaký nosič reklamy šlo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi tiskoviny na otázku 15. O jaký nosič reklamy šlo?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká spořitelna na otázku 14. Na studentský účet jaké banky?

21. Velikost města, odkud pocházíte

  • odpověď 100 tis. a více:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetové bankovnictví zdarma=5 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost kontokorentu=3 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost pojištění=3 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vedení účtu zdarma=6 na otázku 5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v oblasti marketingu?

2. Máte studentský účet?

3. U jaké banky máte studentský účet?

4. Jste se svým studentským účtem spokojen/-a?

5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

6. Jaké služby, které Váš studentský účet nabízí, využíváte? (kontokorent=možnost jít do mínusu)

7. Jaké služby z následujícího výběru využíváte nejvíce? (0-nevyužívám, 1-nejméně, 6-nejvíce) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

8. Kolik služeb, řazeno od pro vás nejdůležitější po pro vás nejméně důležitou službu (viz předchozí otázka), by musel nabízet konkurenční studentský účet výhodněji, abyste svůj současný účet zrušil/-a a přešel/-a ke konkurenci?

9. Přešel/-a jste k bance, u které máte nyní svůj studentský účet, od jiné banky?

11. Které z následujících tvrzení nejpřesněji vystihuje Vaši situaci

12. Který z následujících faktorů měl největší vliv na výběr Vámi využívaného studentského účtu?

13. Vybavíte si reklamu na nějaký studentský účet?

14. Na studentský účet jaké banky?

15. O jaký nosič reklamy šlo?

16. Zúčastnil/-a jste se někdy nějaké společenské akce pro mladé lidi (např.festival nebo sportovní událost), kde jste získal/-a jako majitel určitého studentského účtu nějakou výhodu či slevu?

19. Pohlaví

20. Váš věk?

21. Velikost města, odkud pocházíte

22. Vaše současná ekonomická aktivita

23. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v oblasti marketingu?

2. Máte studentský účet?

3. U jaké banky máte studentský účet?

4. Jste se svým studentským účtem spokojen/-a?

5. Seřaďte, co pro Vás bylo při výběru banky (zřízení studentského účtu), nejdůležitější. (1-nejméně důležité, 9-nejdůležitější) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

6. Jaké služby, které Váš studentský účet nabízí, využíváte? (kontokorent=možnost jít do mínusu)

7. Jaké služby z následujícího výběru využíváte nejvíce? (0-nevyužívám, 1-nejméně, 6-nejvíce) (kontokorent=možnost jít do mínusu)

8. Kolik služeb, řazeno od pro vás nejdůležitější po pro vás nejméně důležitou službu (viz předchozí otázka), by musel nabízet konkurenční studentský účet výhodněji, abyste svůj současný účet zrušil/-a a přešel/-a ke konkurenci?

9. Přešel/-a jste k bance, u které máte nyní svůj studentský účet, od jiné banky?

11. Které z následujících tvrzení nejpřesněji vystihuje Vaši situaci

12. Který z následujících faktorů měl největší vliv na výběr Vámi využívaného studentského účtu?

13. Vybavíte si reklamu na nějaký studentský účet?

14. Na studentský účet jaké banky?

15. O jaký nosič reklamy šlo?

16. Zúčastnil/-a jste se někdy nějaké společenské akce pro mladé lidi (např.festival nebo sportovní událost), kde jste získal/-a jako majitel určitého studentského účtu nějakou výhodu či slevu?

19. Pohlaví

20. Váš věk?

21. Velikost města, odkud pocházíte

22. Vaše současná ekonomická aktivita

23. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mašková, K.Studentské účty (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://20985.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.