Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firem - pohled zákazníků

Společenská odpovědnost firem - pohled zákazníků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nina Rociakova
Šetření:29. 03. 2009 - 09. 04. 2009
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:19 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží k průzkumu o společenské odpovědnosti firem (SOF, nebo Corporate Social Reponsibility - CSR) v ČR zaměřené na expresní přepravce.

Průzkum je součástí Diplomové práce zaměřené na Spoločenskou odpovědnost firem.

Cílem je zjistit, zda zákazníci považují SOF za důležitou popř. jaké konkrétní kroky by měli společnosti podniknout na podporu SOF.

Odpovědi respondentů

1. Město (vaše)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3028,85 %28,57 %  
Ostrava76,73 %6,67 %  
Brno54,81 %4,76 %  
Zlín43,85 %3,81 %  
Olomouc32,88 %2,86 %  
Plzeň21,92 %1,9 %  
Moravská Třebová21,92 %1,9 %  
České Budějovice21,92 %1,9 %  
Pardubice21,92 %1,9 %  
Valašské Meziříčí21,92 %1,9 %  
ostatní odpovědi Vsetín
Teplice
Ústí nad Labem
Rožnov pod Radhoštěm
Hlinsko
Adamov, 679 04
Mlada Boleslav
Pohořelice
Chomutov
Stříbro; Plzeň
Nebřehovice
Kolín
Ostrov
Hostivice-Paloulky
havířov
KYNŠPERK NAD OHŘÍ
Karlovy Vary
Bruntál
Trutnov
Humpolec - Komorovice
Svárov
Horní Bříza
Komárov
Třebechovice pod Orebem
Jindřichův Hradec
mohelnice
Frýdlant nad Ostravicí
Trmice
Říčany u Prahy
Kostelec nad Černými lesy
Louny
Mikulov
karvina
Lovosice
Hranuce
Unhošť
Opava
Frýdek-Místek, Česká republika
Jablonec nad Nisou
Třinec
Frýdek-Místek
4543,27 %42,86 % 

Graf

2. Obor činnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchodní činnost43,85 %3,81 %  
strojirenstvi43,85 %3,81 %  
obchod32,88 %2,86 %  
Telekomunikace32,88 %2,86 %  
Výroba32,88 %2,86 %  
automobilový průmysl21,92 %1,9 %  
stavebnictví21,92 %1,9 %  
Reklama21,92 %1,9 %  
výroba potravin21,92 %1,9 %  
strojírenská výroba21,92 %1,9 %  
ostatní odpovědi průmyslová výroba
Přeprava
training and consulting
nákup / prodej
výroba topných těles
kompletní dodávky pro energetický průmysl
Referent divize Personální
Primi prodej
Prodej strojirenského zboží a hutního materiálu
technické vybavení budov, měření a regulace
Letecká přeprava
Měrná a čerpací technika
turnikeetové vstupy, informační technologie
Zpracování dehtu a surového benzolu
chladící systémy pro automobily
IT technologie a zálohování dat
Vyroba baterii
tisk knih
Automotive tier 1
vedoucí expedice
marketing
výroba a vývoj kabelových svazků pro automobily
Průmyslová automatizace
Distribuce
Automotiv
Velkoobchod obuví
balící technika a materiály
Reklamní a pracovní textil
Zákaznické centrum
vybavení pro školy a mš
Business Services
automotive
Prodej počítačů
ELEKTORVÝROBA + OBCHOD
Bankovní a poštovní technika
software
Finance
Výroba a prodej kosmetiky
prášková metalurgie
elektrotechnická výroba
vyroba a prodej nabytkovych hran
vzdělávaní (@)
Plastikářská výroba
distribuce sušeného masa Jerky
výroba a prodej žáruvzdorné a technické keramiky
Velkoobchod
Výroba a prodej kožené galanterie
potravinářský průmysl
autoprůmysl
kovovýroba
Produkce
obchodní společnost
kovoobrábění - automotiv výroba
Slévárenství
Kosmetika
Student
distribuce elektronických součástek
poradenství
ekonomický
nákup
IT
Automobilní průmysl
zdravotnicka vyroba
výroba komponentů pro automobilový průmysl
Velkoobchod, výroba
Logistic
Výroba gumových hadic
administrativní činnost
Zpracování vlnité lepenky
Stavebnictví - velkoobchod
vývoj,výroba, prodej, servis spalovacích motorů
výroba - slévárenství
strojnictví
Výroba ND pro kolejová vozidla, točivé stroje2-10
Zpracování polarizačních filmů
průmyslová hygiena
7774,04 %73,33 % 

Graf

3. Počet zásilek měsičně posílaných přes expresní přepravce

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101514,42 %14,29 %  
201312,5 %12,38 %  
51110,58 %10,48 %  
198,65 %8,57 %  
365,77 %5,71 %  
10054,81 %4,76 %  
243,85 %3,81 %  
3043,85 %3,81 %  
1532,88 %2,86 %  
4032,88 %2,86 %  
ostatní odpovědi 50
25
60
2000
300
6
150
8
0
500
120
95000
8000
200
1000
23
600
2500
4
3129,81 %29,52 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:59.54
Minimum:1
Maximum:1000
Variační rozpětí:999
Rozptyl:20466.25
Směrodatná odchylka:143.06
Medián:12.5
Modus:10

Graf

4. Jaký je hlavní faktor, který ovlivňuje váš názor o jednotlivých společnostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka – kvalita a reputace6057,14 %57,14 %  
Zásady byznysu 3533,33 %33,33 %  
Společenská odpovědnost109,52 %9,52 %  

Graf

5. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6561,9 %61,9 %  
ne4038,1 %38,1 %  

Graf

6. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF (společenské odpovědnosti firem) společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8379,05 %79,05 %  
ano2220,95 %20,95 %  

Graf

7. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytovat kvalitní produkty a služby 8984,76 %84,76 %  
Odpovědnost k životnímu prostředí5956,19 %56,19 %  
Etický kodex3634,29 %34,29 %  
Zdraví a bezpečnost zamestnanců2725,71 %25,71 %  
Ekologická výroba, výrobky a služby2725,71 %25,71 %  
Závazky vůči zaměstnancům 2321,9 %21,9 %  
Transparentnost2220,95 %20,95 %  
Rozvoj zaměstnanosti a místní infrastruktury1514,29 %14,29 %  
Přispívat ke vzdělávání budoucích lídru (v současné době studentů)1312,38 %12,38 %  
Marketingová a reklamní etika1211,43 %11,43 %  
Firemní dárcovství a dobrovolnictví32,86 %2,86 %  

Graf

8. Kterého z níže uvedených expresních přepravců znáte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DHL105100 %100 %  
TNT9691,43 %91,43 %  
UPS9590,48 %90,48 %  
FedEx9085,71 %85,71 %  
PPL8984,76 %84,76 %  
DPD6360 %60 %  
Jiné3937,14 %37,14 %  

Graf

9. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7470,48 %70,48 %  
ano3129,52 %29,52 %  

Graf

10. Jmenujte prosím jaké aktivity a která společnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aktivity s označením GOGREEN, podporující bezuhlíkové a nízkouhlíkové produkty a služby

DHL - Go green

DHL - Go Green; Exportní cena DHL TNT - partnerství World Press Photo

DHL - praktikují ekologickou odpovědnost - myslím, že s každou odeslanou zásilkou si může zákazník vybrat, jesli chce poslat normíně, nebo spolu s SOF a za malý finanční příspěvek pomoci chránit přírodu spolu s DHL

DHL - různé soutěže pro zákazníky přes e-maily

DHL Ostrava - podpora volejbal. klubu

DHL- ekokologická přeprava

DHL-zapojovanie zamestnancov do dobrovolnych aktivit (zaplavy 2002), sponzor filomoveho festivalu Zlin, pouzivanie modernych lietadiel, ktore znizuje podiel na tvorbe emisii

DHL. "Go green"

ekologická výroba, služby a výrobky = PATOK poskytovat kvalitní produkty a služby = T-mobile a.s zdraví a bezpečnost zaměstnanců = Chemopetrol Litvínov a.s.

enviromentální aktivity - příspěvky na obnovu životního prostředí dary

Go green - DHL

Green strategie - DHL

IiP, Planet Me, Carbon footprint air operations, Green Cargo, Walk the World

Např. DHL přispívá ke vzdělávání studentů. Mají ekologické obaly, používají recyklované materiály. Testují ekologické způsoby dopravy. .... DPD propaguje a podporuje ekologičtější způsoby dopravy. Všechny výše jmenované společnosti mají specifikovaný etický kodex.

Ochrana životního prostředí, zaměstnanecké vztahy, ekologické chování, sponzoring

Společnost DHL přispívá na ochranu životního prostředí tím, že zákazníci platí o malou částku vyšší přepravné, kterou pak investují

TNT - odpovědnost k životnímu prostředí DHL - odpovědnost k životnímu prostředí

TNT - Planet Me TNT - World Food Programme DHL - Pouze všeobecně, nic konkrétního

TNT - Planet Me program FedEx - pomahani pri katastrofach UPS - program pro senior-level executives DHL - CNG vozidla, sazeni stromku, bowling akce pro deti

TNT - redukce emisí CO2 prostřednictvím programu Planet Me, od roku 2002 podporují největší humanitární organizaci na světě World Food programme, certifikace norem ISO DHL- spolupracuje s organizací Business Leaders Forum (BLF), která je součástí 2 mezinárodních hnutí prince of Wales International BLF a CSR Europe, spulupracují s Nadací Partnertsví , spolupráce s Czech Trade, zúčastňují se projektův oblasti životního prostředí GOGREEm, ISO norma 14001, sociálních sfer a ekonomických

11. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Uspokojování potřeb zákazníků 9186,67 %86,67 %  
Produkovat užitečné a vysoko kvalitní služby/produkty7369,52 %69,52 %  
Investování do růstu svých zaměstnanců 3937,14 %37,14 %  
Vytváření hodnoty pro společnost/místní komunitu, ve které fungují2826,67 %26,67 %  
Maximalizace hodnoty pro stakeholdery2523,81 %23,81 %  
Zlepšování podmínek životního prostředí 2523,81 %23,81 %  
Jiné87,62 %7,62 %  
Nabízení rovnocenných možností pro zaměstnání 43,81 %3,81 %  
Obohacování podmínek životního prostředí 10,95 %0,95 %  

Graf

12. Zvýšili byste nákup resp. poptávku po zboží/službách společnosti, když byste se dozvěděli, že zvyšuje svůj pozitivní vliv na společnost díky iniciativám SOF?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5451,43 %51,43 %  
ano5148,57 %48,57 %  

Graf

13. Existuje firma A, která nedělá nic v oblasti SOF a vy si od nich koupíte produkt/služby, a pak zjistíte že existuje jiná firma B, která je společensky odpovědná, zaměnili byste nakupování od firmy A za produkt/služby firmy B? (všechny jiné podmínky včetně cen, servisu, doručení, atd by byly stejné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6057,14 %57,14 %  
nevím4038,1 %38,1 %  
ne54,76 %4,76 %  

Graf

14. Vyhýbali byste se spolupráci se společností, která je vnímána jako společensky nezodpovědná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8278,1 %78,1 %  
ne2321,9 %21,9 %  

Graf

15. Přesvědčovali byste lidi kolem sebe, aby nakupovali služby/produkty jen od společnosti, která je společensky odpovědná podle vaší vlastní zkušenosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5956,19 %56,19 %  
ne4643,81 %43,81 %  

Graf

16. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

odpovědnost k životnímu prostředí

-

- investice do růstu zaměstnanců - kvalitní a spolehlivé služby - transparentnost

- produktovata užitečné a kvalitní výrobky - starat se o šetrnou výrobu vzhledem k prostředí - zpětný servis -recyklace, pomoc s recyklací atd. - vytváření hodnot pro společnost či komunitu - nabízení rovnocených podmínek pro zaměstnance - podpora růstu/v zdělání zaměstnanců.

- uspokojování potřeb zákazniků -produkování kvalitních služeb či zboží - dodržování etických pravidel

---

?

??

..

100% plnění všech celosvětově dohodnutých kriterií

být leader v ekologickém myšlení - preferovat elektronickou výměnu informací, jezdit ekologickými auty, šetřit veškerými zdroji být leader v HR politice - kultura, vzdělávání, péče

community involvement edu support

Dlouhodobou investice firmy do jejího celkového rozvoje, preferováním optimálního zisku nad maximálním, investicemi do svých zaměstnanců

Dobrý den, nevím stále úplně přesně co má "společenská odpovědnost firem" znamenat, nějakou představu jsem si podle Vašeho dotazníku utvořila, a nemám co bych sama za sebe momentálně doplnila. Co se týče express společností, využíváme ve firmě všechny, které působí na českém trhu a zajímá nás především cena služeb. Konkurence je veliká, proto stěžejním faktorem pro výběr je cena. Pěkný den

Dodržování etických pravidel

Důsledné dodržování závazků vůči životnímu prostředí.

Ekologické aktivity.

Ekologickou odpovědnost, výchova zaměstnanců

ekologie

Ekologie, vytváření společenských hodnot (např. na základě daňových odpočtů)

Etický kodex

growth spoulecnosti

Hlavně dodržovat platební morálku

humanitární projekty a projekty na ochranu životního prostředí

charita

Investice do firemních bytů určených na pronájem vlastním zaměstnancům.

Investice do životního prostředí, vzdělanosti svých zamšstnanců

Investování do růstu zaměstnanců, rovné příležitosti

Jakékoliv aktivity s ohledem na zaměstnanost lidí, plynulost a produktivitu práce v rámci firemního odvětví a vše s ohledem na životní prostředí.

jakekoliv, pokud by jejich vysledek mel vlyv na danou spolecnost. mam spis dojem, ze se to dela jen pro formu.

korektnost, kvalita služb, etika

kvalita, zodpovědnost, rychlost a přesnost

kvalitní produkty a služby zodpovědnost k zaměstnacům zodpovědnost k životnímu prostředí

Kvalitní služby, životní prostředí, spokojení zaměstnanci

marketingovou a reklamní etiku

minimalizace zatěžování životního prostředí

mm

N/A

nadace

například různé společenské akce pro zdravotně nebo jinak znevýhodněné občany příspěvky na obnovu lesů sbírky na přístroje do nemocnic

nebudu odpovídat

nemám představu

nemám představu, o co jde, takže iniciativy nevím

neúplatnost férovost (dodržování základních pravidel podnikání) charitativní projekty

nevim

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím o dalších

nevím, na některé otázky nelze odpovědět zcela přesně dle činnosti naší společnosti

Nevím.

Nikdy jsem neslyšel o SOF, takže se bohužel nemohu vyjádřit.

Obecně vzato myslím, že SOF působí příznivě na produktivitu a efektivitu společností, které se souzní s principy SOF(zejména v oblasti stimulace zaměstnanců). Proto jim to dává konkurenční výhodu na trhu. Hodně štěstí při zpracování diplomové práce.

odpovědnost k životnímu prostředí podpora místních komunit včetně podpory vzdělávání podpora sociálně a zdravotně hendikepovaných

Odpovědnost k životnímu prostředí Zdraví a bezpečnost zamestnanců Podpora místní infrastruktury

Odpovědnost za zaměstnance.

Ochrana životního prostředí, ochrana pracovního prostředí, sociální odpovědnost vůči zamětsnancům

ochrana životního prostředí, úspory nákladů, přijatelné ceny za ¨služby

Péče o vlastní zaměstnance na takové úrovni, aby zákazník poznal podle kvality poskytovaných služeb, že si toho váží a podle toho i přistupují k zákazníkovi.

penzijní připojištění - zajištění zaměstnance i po ukončení prac. smlouvy

podpora mistni komunity

Podpora ochrany historickych pamatek v miste pusobeni, sponzoring kulturnich akci, podpora prace zamesntancu pro neziskove organizace, maximalni duraz na zatezovani ziv. prostredi pri vyrobe.

Podpora projektů v oblasti vážné hudby, divadla, obnovy architektonických památek.

podpora zivotniho prostredi, dbani o firemni kulturu

Potlačování diskriminace podle věku, pohlaví,...

Primární SOF je vytvářet zisk, aby mohly dále podnikat a tím se pokusit naplnit všechny další možné i nemožné iniciativy.

primární vliv na společnost a životní prostředí

Pro naší společnost není SOF podstatná.Hodnotíme kvalitu, cenu, přístup k řešení problémů apod.

Především minimalizace ekologické stopy. Spravedlivý a ohleduplný přístup k zaměstnancům.

přispívat ke vzdělávání zaměstnanců, plnění závazků vůči zaměstnancům, zaměření na ekologickou likvidaci odpadů,

rozvoj a zodpovědnost za lokalitu/kraj/město kde daná firma sídlí

spolupraca so studentami aj v mensich mestach ako je Praha

Spoluprace s univerzitami pri rozvoji boudoucich lidru. Aktivity spojene se dobrovolnictvim zamestnancu - nejsou to jen penize ale take tohle. Jednoduche a prehladne reporty o SOF - ne 70 stran. Male kroky ve prospech k ZP - byt tzv. role models a delat veci jako prvni.

Starost o Deti z detskych domovu

šetrnost k živ prostředí

touto otázkou jsem se nikdy nezabývala

Transparentnost Odpovědnost k životnímu prostředí

Transparentnost Etický kodex .. a to zejména ve vztahu k výběrovým řízením pro státní správu, ale i mezi firmami

uspokojování potřeb zákazníků; vytváření hodnoty pro společnost/komunitu, ve které žijí; zlepšování podmínek životního prostředí

V podstatě mne až tak moc nezajímá jaké aktivity mají. Nejdůležitější je cena a kvalita. V momentě kdy bude firma B s SOF stejně kvalitní a levná jako firma A bez SOF aktivit. Bude mít firma B přednost a bude doporučovaná. Když bude méně kvalitní a nebo dražší žádné SOF aktivity jí nepomůžou.

Větší tlak na používání lokálních vstupních zdrojů (podpora místního-tuzemského podnikání)

viacej školení pre zamestancou na dosahovanie lepších kvalifikácií

viz výše vybrané aktivity pod bodem 7 a 11 a dále: transparentnost zaměření na závazky vůči zaměstnancům, investování do jejich růstu, zdraví a bezpečnosti rozvoj zaměstnanosti a místní infrastruktury vytváření hodnot pro společnost / místní komunitu, ve které fungují ekologická výroby, výrobky a služby

Všechny aktivity z otázky číslo 7 - zaměstnavatelé by měli najít rovnováhu a podílet se na SOF v maximálním možném rozpětí a hledat maximální možnou odezvu a výsledky.

vytváření dalších prac.míst

vytváření hodnot pro společnost, kde fungují

vzdělávání zvyšování kvality produktů a služeb

vztah k zivotnimu prostredi

xxcvdfa

zkvalitnovani sluzeb a produktu, setreni zivotniho prostredi v ramci zasad ekologie a nad jejich ramec, spokojenost zamestancu a obvytelstva v blizkosti zavodu,...

zlepsovani a respektovani environmentalni politiky, nabidka konkurencniho uplatneni zamestnancum, jejich rozvoj.

zlepšení kvality služeb, ekologie

Zlepšování mezilidských vztahů a zajišťování sociálních jistot aby ekonomické snažení nebylo směřováno k bezmyšlenkovité tvorbě zisků a aby měl každý na paměti, že svět není určen jen pro mladé a úspěšné jedince

Zlepšování podmínek pro životní prostředí.

Zlepšování podmínek ŽP

životní prostředí

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF (společenské odpovědnosti firem) společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Město (vaše)

3. Počet zásilek měsičně posílaných přes expresní přepravce

4. Jaký je hlavní faktor, který ovlivňuje váš názor o jednotlivých společnostech?

5. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

6. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF (společenské odpovědnosti firem) společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

7. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

8. Kterého z níže uvedených expresních přepravců znáte ?

9. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

11. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

12. Zvýšili byste nákup resp. poptávku po zboží/službách společnosti, když byste se dozvěděli, že zvyšuje svůj pozitivní vliv na společnost díky iniciativám SOF?

13. Existuje firma A, která nedělá nic v oblasti SOF a vy si od nich koupíte produkt/služby, a pak zjistíte že existuje jiná firma B, která je společensky odpovědná, zaměnili byste nakupování od firmy A za produkt/služby firmy B? (všechny jiné podmínky včetně cen, servisu, doručení, atd by byly stejné)

14. Vyhýbali byste se spolupráci se společností, která je vnímána jako společensky nezodpovědná?

15. Přesvědčovali byste lidi kolem sebe, aby nakupovali služby/produkty jen od společnosti, která je společensky odpovědná podle vaší vlastní zkušenosti?

16. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Město (vaše)

3. Počet zásilek měsičně posílaných přes expresní přepravce

4. Jaký je hlavní faktor, který ovlivňuje váš názor o jednotlivých společnostech?

5. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

6. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF (společenské odpovědnosti firem) společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

7. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

8. Kterého z níže uvedených expresních přepravců znáte ?

9. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

11. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

12. Zvýšili byste nákup resp. poptávku po zboží/službách společnosti, když byste se dozvěděli, že zvyšuje svůj pozitivní vliv na společnost díky iniciativám SOF?

13. Existuje firma A, která nedělá nic v oblasti SOF a vy si od nich koupíte produkt/služby, a pak zjistíte že existuje jiná firma B, která je společensky odpovědná, zaměnili byste nakupování od firmy A za produkt/služby firmy B? (všechny jiné podmínky včetně cen, servisu, doručení, atd by byly stejné)

14. Vyhýbali byste se spolupráci se společností, která je vnímána jako společensky nezodpovědná?

15. Přesvědčovali byste lidi kolem sebe, aby nakupovali služby/produkty jen od společnosti, která je společensky odpovědná podle vaší vlastní zkušenosti?

16. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Rociakova, N.Společenská odpovědnost firem - pohled zákazníků (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2125.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.