Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská Odpovědnost Firem - pohled studentů

Společenská Odpovědnost Firem - pohled studentů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nina Rociakova
Šetření:29. 03. 2009 - 08. 04. 2009
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží k průzkumu o společenské odpovědnosti firem (SOF, nebo Corporate Social Reponsibility - CSR) v ČR zaměřené na expresní přepravce.

Průzkum je součástí Diplomové práce zaměřené na Spoločenskou odpovědnost firem.

Cílem je zjistit, zda studenti považují SOF za důležitou oblast při výběru zaměstnání popř. jaké konkrétní kroky by měli společnosti podniknout na podporu SOF.
 

Odpovědi respondentů

1. Univerzita

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
UTB4946,23 %46,23 %  
VSE1716,04 %16,04 %  
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně43,77 %3,77 %  
VSB-TU43,77 %3,77 %  
SLU43,77 %3,77 %  
UTB Zlín32,83 %2,83 %  
MU32,83 %2,83 %  
CZU21,89 %1,89 %  
ZCU21,89 %1,89 %  
MUNI21,89 %1,89 %  
ostatní odpovědi Tomase Bati
Masarykova univerzita v Brne
Masarykova univerzita
MU Brno
UTB ve Zlíně
Karlova Praha
FaME
vše
CVUT
MZLU
UPAL
Pardubice
VSB - TU
ESF
MUIN
Masarykova Univerzita Brno
1615,09 %15,09 % 

Graf

2. Obor-Fakulta

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FaME4542,45 %42,45 %  
FMVMO76,6 %6,6 %  
Management a marketing32,83 %2,83 %  
ESF32,83 %2,83 %  
EKF32,83 %2,83 %  
Marketing a Management21,89 %1,89 %  
Filozofická21,89 %1,89 %  
FF21,89 %1,89 %  
FME21,89 %1,89 %  
FP21,89 %1,89 %  
ostatní odpovědi FI
MaM
Podnikove hospodarstvi - Ekonomicko-spravni fakult
Verejna ekonomia
Finanční podníkání - Ekonomicko-správní
doktorandské studium
MaM-FAME
PI - Fame
Finance
FaME - marketing
Management a marketing - FaME
Management marketing
Managementu a Ekonomiky
Fakulta managementu a ekonomiky
marketing a management,FAME
nhf
POH
FMU
PEF
FMV
FUCI
FEM
EHSKS
FE
FMM
MZV
OPF
PA
FEI
ESH
FHE
FOP
Speciální pedagogika - pedagogická fakulta
3533,02 %33,02 % 

Graf

3. Ročník

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24542,45 %42,45 %  
52220,75 %20,75 %  
11816,98 %16,98 %  
41110,38 %10,38 %  
376,6 %6,6 %  
632,83 %2,83 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.79
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.94
Směrodatná odchylka:1.39
Medián:2
Modus:2

Graf

4. Město

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlin5551,89 %51,89 %  
Praha2220,75 %20,75 %  
Brno1110,38 %10,38 %  
Ostrava54,72 %4,72 %  
Karvina43,77 %3,77 %  
uherské hradiště21,89 %1,89 %  
Plzen21,89 %1,89 %  
Blansko10,94 %0,94 %  
Neslovice10,94 %0,94 %  
Znojmo10,94 %0,94 %  
ostatní odpovědi Olomouc
Pardubice
21,89 %1,89 % 

Graf

5. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
213331,13 %31,13 %  
202523,58 %23,58 %  
241716,04 %16,04 %  
231110,38 %10,38 %  
2565,66 %5,66 %  
2654,72 %4,72 %  
2254,72 %4,72 %  
1943,77 %3,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.81
Minimum:20
Maximum:25
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.72
Směrodatná odchylka:1.65
Medián:21
Modus:21

Graf

6. Máte zkušenost se SOF (Společenskou Odpovědností Firem)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7166,98 %66,98 %  
ano3533,02 %33,02 %  

Graf

7. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6763,21 %63,21 %  
ne3936,79 %36,79 %  

Graf

8. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9488,68 %88,68 %  
ano1211,32 %11,32 %  

Graf

9. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytovat kvalitní produkty a služby 5551,89 %51,89 %  
Odpovědnost k životnímu prostředí4845,28 %45,28 %  
Závazky vůči zaměstnancům 4037,74 %37,74 %  
Přispívat ke vzdělávání budoucích lídru (v současné době studentů)3129,25 %29,25 %  
Etický kodex3028,3 %28,3 %  
Inovace a udržitelnost2826,42 %26,42 %  
Zdraví a bezpečnost zamestnanců2321,7 %21,7 %  
Ekologická výroba, výrobky a služby2321,7 %21,7 %  
Marketingová a reklamní etika1716,04 %16,04 %  
Rozvoj zaměstnanosti a místní infrastruktury1514,15 %14,15 %  
Transparentnost98,49 %8,49 %  
Firemní dárcovství a dobrovolnictví43,77 %3,77 %  

Graf

10. Znáte některého z níže uvedených expresních přepravcu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DHL8479,25 %79,25 %  
PPL7066,04 %66,04 %  
FedEx6662,26 %62,26 %  
UPS6359,43 %59,43 %  
TNT2624,53 %24,53 %  
DPD1615,09 %15,09 %  
Jiné87,55 %7,55 %  

Graf

11. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7166,98 %66,98 %  
ano3533,02 %33,02 %  

Graf

12. Jmenujte prosím jaké aktivity a která společnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bezpecnost zamestnancu

DHL

DHL

DHL - rozvoj leaderů, zaměstnanců

DHL - rozvoj zamestnancu a pece o ne, snizovani emisi

DHL - služba GoGreen, zaplacením určitého procenta navíc k placené částce za přepravu přispíváme ke snižování emisí

DHL a AIESEC spoluprace

DHL- aktivne zapojovanie zamestnancov do dobrocinnych projektov, spolupraca so studentskymi organizaciami a univerzitami, diplomove prace studentov,

PPL - kvalita produktu, pece o zakazniky

Starostlivost o zamestnance - DHL

13. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Uspokojování potřeb zákazníků 8479,25 %79,25 %  
Produkovat užitečné a vysoko kvalitní služby/produkty7066,04 %66,04 %  
Maximalizace hodnoty pro stakeholdery4744,34 %44,34 %  
Vytváření hodnoty pro společnost/místní komunitu, ve které funguje4441,51 %41,51 %  
Investování do růstu svých zaměstnanců 4441,51 %41,51 %  
Obohacování podmínek životního prostředí 1110,38 %10,38 %  
Nabízení rovnocenných možností pro zaměstnání 109,43 %9,43 %  

Graf

14. Jaké faktory budou pro vás nejdůležitějších při výběru vašeho zaměstnání? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitosti pro růst a rozvoj8681,13 %81,13 %  
Plat8277,36 %77,36 %  
Vyzývavý a zajímavý popis práce5249,06 %49,06 %  
Příležitosti zahraničního cestování/práce4239,62 %39,62 %  
Jistota práce 2624,53 %24,53 %  
Potenciál přispívat společnosti/komunitě1615,09 %15,09 %  
Vysoke etické standardy1110,38 %10,38 %  

Graf

15. Které věci budou pro vás nejdůležitější, aby váš zaměstnavatel měl? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré, upřímné zaměstnanecké vztahy9690,57 %90,57 %  
Bezpečné a vysoko kvalitní produkty/služby5753,77 %53,77 %  
Transparentní obchodní praktiky 5047,17 %47,17 %  
Odpovědnost vůči životnímu prostředí3533,02 %33,02 %  
Různorodost na pracovišti3028,3 %28,3 %  
Transparentost a odpovědnost v obchodně-dodavatelském řetězci2725,47 %25,47 %  
Otevřené a spravedlivé vztahy s místní komunitou2119,81 %19,81 %  

Graf

16. Jaké mají společnosti výhody ze SOF, podle vašeho názoru? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší veřejná image9185,85 %85,85 %  
Spokojenější a produktivnější pracovní síla6056,6 %56,6 %  
Větší loajalita zákazníků5652,83 %52,83 %  
Dlouhodobější stabilita na trhu4239,62 %39,62 %  
Silnější a zdravější komunita 2321,7 %21,7 %  
Snadnější vstup na zahraniční trhy2119,81 %19,81 %  
Zvyšování zisku109,43 %9,43 %  
Snižování operativních nákladů98,49 %8,49 %  

Graf

17. Co považujete za největší problémy současného světa? (Vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znečistění životního přostředí a změna klimatu6359,43 %59,43 %  
Transparentnost, korupce, kontrola a etika4744,34 %44,34 %  
Negramotnost a vzdělání4441,51 %41,51 %  
Zdroje energie a jejich využití4441,51 %41,51 %  
Chudoba3734,91 %34,91 %  
Civilizační choroby jako HIV/AIDS, tuberkulóza, atd3533,02 %33,02 %  
Finanční krize 2725,47 %25,47 %  
Lidská práva2119,81 %19,81 %  

Graf

18. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- aby sa starali vice o zivotni prostredi

- castejsi prezentace pracovnich prilezitosti - etika k zamestnancum a zakaznikum

- etika na pracovisti a k zakaznikum

- investice do obnovitelnych zdroju

- kvalitnejsi produkty

- kvalitni produkty odpovedne vuci ZP

- max. rozvoj osobnosti zamestnancu - uprimna starost o ZP nejen kvuli image - starost o vlastni dobro zamestnancu i celeho trhu

- minimalizace negativnich vlivu na ZP - uprimna charitativni cinnost, aktivni pristup k social responsiblity - rozvoj zamestnancu a vetsi moznosti pro ne

- moznost pracovniho rustu - kvalitni vyrobky a ich komunikace

- odpovedny vztah k ZP - vzdelavani studentu - podpora rozvoje regionu

- ochrana zivotniho prostredi - ekonomicka stabilita - rozvoj uzemi ve kterem pusobi

- ochrana ZP - profesionalni rust pracovniku - prispivani ke vzdelavani budoucich lidru

- ochrana ZP - reklami etika - pravdive reklamy

- pece a rozvoj zamestnancu, okoli firmy - transparentnost - vnitrni i vnejsi

- podpora lokalnych projektov pre lokalnu komunitu - vyhody pre zamestnancov - environmentaly-friendly vyrobky

- podpora neziskovych organizaci - rozvoj zamestnanosti a etiky vuci zamestnancum

- podpora NGOs a studentu

- podpora studentu - treningy a vzdelavani - podpora bezdomovcu - revitalizacni projekty - rozvoj infrastruktury ve svem okoli

- recyklace, setrna vyroba

- rozvoj sutdentu

- sharing zkusenosti z praxe

- verejne vzdelavani

- vice charitativnich akci, prispevku atd. - vice se starat o sve zamestnance (vyhody) a snaha o jejich dobre vztahy

- vyjazdy do prirody - boj proti znecisteniu

- vzdelani - budovani loajality

- vzdelavani pro zamestnance

-motivacni programy pro zamestnance a vzdelavani - odpovednost k ZP - odpovednost k socialnim organizacim

-pece o zivotni prostredi -eticky kodex -pece o zamestnance

-zvysovani zamestnanosti -ekologicke vyrobky -zamestnavani lidi bez praxe

1. ruznorodost prace 2. zamestnanecke vyhody 3. moznosti pro absolventy

1. smysl pro inovace 2. zajem o vychovavani lidru (team players)

1. Stakeholders - zamestnanci: podpora pracujucich matiek s malymi detmi, volnejsi a flexibilnejsi pracovny uvazok, 2. Stakeholders - verejnost a komunita - transparentna reklama a eticky marketing - zakladanie na hodnotach ako pravda, otvorenost a uprimnost

1. vzdelavani zamestnancu 2. career growth opportunities 3. ruznorodost pracovnich ukolu

1.zamestnanecke vyhody 2. kulturni rozvoj v miste sidla firmy - kvuli zamestnancum

Byli již jmenovány, jiné mě v tuto chvíli nenapadají.

CSR reporty Duraz na kvalitu sluzeb Dny otevrenych dveri Vetsi moznosti ve Stinovani manazeru - vetsi pocet a casteji Vzdelavani - na univerzitach, komunita, zamestnanci Zapojeni zamestnancu do ruznych akci a aktivit

ČEZ, automobilky, velké koncerny

Delat business tak, aby poskytovala firma lidem aspon nejake zamestnani. A pak by bylo fajn se venovat dalsim rozvojovym aktivitam, ktere souvisi s businessem. Napr. DHL - podpora skol, ktere se venuji logistice (alespon tam vidim logiku pro firmy cosi investovat)

dobročinné akce

Etické chování vůči společnosti, odpovědnost za životní prostředí a produkování odpadu, životu bezpečné produkty.

hledani talentu na VS - prednasky, nabidka prace, atd.

kvalitní zázemí pro zaměstnance a etiku na pracovišti, dbát na ochranu životního prostředí, chovat se eticky vůči okolnímu prostředí

leadership forums community involvement (coperation with NGOs) education support (grants for students)

nepremyslela jsem nad tim

nevim

nevim

Nevím

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

nevim

ochrana životního prostředí

ochrana životního prostředí, ekologické výrobky, kladný přístup k zákazníkům

ochrana ŽP, charitativní činnosti, odpovědnost a transparentnost

péče o životní prostředí

podpora sportovců, dětských domovů, neziskovek atd. Vic investicí do sociální reklamy.

podpora sportovnich aktivit praxe pro studenty

podpora zaměstnanců pro community involvement

rozvoj komunit treningy nejen pro zamestnance

rozvoj zamestnancov, životné prostredie, prispievanie k dobru spoločnosti

spolupraca so studentami aj mimo Prahu, podpora Fair Trade, vacsie zapojovanie svojich zamestnancov do dobrocinnych projektov, odmietanie uplatkov,

SPONZORSTVÍ

spravedlnost, etické jednání, vytváření nových pracovních míst, spolupráce s vysokými školami ohledně praxe studentů

větší ohled na vyčerpatelné zdroje energie a jejich využití

Vytváření CSR zpráv, jež by byly veřejné, případně dary, ale nikoliv viditelnou cestou, jakou to provádějí v televizi...

zamestnavani studentu na ruzne akce/projekty

zivotni prostredi, vztah k zamestnacum a lokalite, transparentnost

žádné

životné prostredie, ľudské práva


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Univerzita

  • odpověď UTB:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi FaME na otázku 2. Obor-Fakulta

3. Ročník

  • odpověď < 1 - 2 >:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 19 - 20 > na otázku 5. Věk

4. Město

  • odpověď Praha:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi VSE na otázku 1. Univerzita
  • odpověď Zlin:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi UTB na otázku 1. Univerzita
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi FaME na otázku 2. Obor-Fakulta

7. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

15. Které věci budou pro vás nejdůležitější, aby váš zaměstnavatel měl? (Vyberte 3)

  • odpověď Odpovědnost vůči životnímu prostředí:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obohacování podmínek životního prostředí na otázku 13. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Univerzita

2. Obor-Fakulta

3. Ročník

4. Město

5. Věk

6. Máte zkušenost se SOF (Společenskou Odpovědností Firem)?

7. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

8. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

9. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

10. Znáte některého z níže uvedených expresních přepravcu?

11. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

13. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

14. Jaké faktory budou pro vás nejdůležitějších při výběru vašeho zaměstnání? (Vyberte 3)

15. Které věci budou pro vás nejdůležitější, aby váš zaměstnavatel měl? (Vyberte 3)

16. Jaké mají společnosti výhody ze SOF, podle vašeho názoru? (Vyberte 3)

17. Co považujete za největší problémy současného světa? (Vyberte 3)

18. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Univerzita

2. Obor-Fakulta

3. Ročník

4. Město

5. Věk

6. Máte zkušenost se SOF (Společenskou Odpovědností Firem)?

7. Zajímáte se, zda jsou společnosti odpovědné – sociálně, ekonomicky a enviromentálně?

8. Děláte někdy průzkum o iniciativách SOF společnosti předtím než se rozhodnete od nich koupit produkty nebo služby?

9. Na jaké oblasti by se společnosti měli nejvíce zaměřit v rámci SOF dle vašeho názoru? (Vyberte 3)

10. Znáte některého z níže uvedených expresních přepravcu?

11. Víte, že výše uvedené společnosti dělají nějaké SOF aktivity?

13. Co si myslíte, že jsou primární odpovědnosti firem? (Vyberte 3)

14. Jaké faktory budou pro vás nejdůležitějších při výběru vašeho zaměstnání? (Vyberte 3)

15. Které věci budou pro vás nejdůležitější, aby váš zaměstnavatel měl? (Vyberte 3)

16. Jaké mají společnosti výhody ze SOF, podle vašeho názoru? (Vyberte 3)

17. Co považujete za největší problémy současného světa? (Vyberte 3)

18. Jaké aktivity firem byste rádi viděli v rámci jejich SOF iniciativ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rociakova, N.Společenská Odpovědnost Firem - pohled studentů (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2131.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.