Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Působení e-marketingu na spotřebitele.
Působení e-marketingu na spotřebitele.
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Váňová |
---|---|
Šetření: | 30. 03. 2009 - 06. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 31 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku, který mi bude klíčový pro aplikační část mé bakalářské práce na téma Šíření reklamy přes Internet. Cílem mého průzkumu je zjistit, do jaké míry lidé podléhají internetové reklamě.
Odpovědi respondentů
1. Kde máte přístup k internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doma | 54 | 90 % | 90 % |
Pouze v zaměstnání / ve škole | 34 | 56,67 % | 56,67 % |
Jinde | 13 | 21,67 % | 21,67 % |
V internetové kavárně | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Myslíte si, že podléháte e-marketingu (reklamě na internetu)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 24 | 40 % | 40 % |
nesouhlasím | 20 | 33,33 % | 33,33 % |
spíše souhlasím | 9 | 15 % | 15 % |
nevím | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
souhlasím | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
3. Osloví Vás reklama zaslaná e-mailem natolik, že navštívíte stránky, na které Vás odkazuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 27 | 45 % | 45 % |
nesouhlasím | 16 | 26,67 % | 26,67 % |
spíše souhlasím | 11 | 18,33 % | 18,33 % |
souhlasím | 4 | 6,67 % | 6,67 % |
nevím | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
4. Zaujme Vás často reklamní banner (proužková reklama)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 22 | 36,67 % | 36,67 % |
spíše nesouhlasím | 22 | 36,67 % | 36,67 % |
spíše souhlasím | 10 | 16,67 % | 16,67 % |
nevím | 6 | 10 % | 10 % |
5. Upřednostňujete sponzorované odkazy ve vyhledávačích před nesponzorovanými?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 21 | 35 % | 35 % |
nevím | 18 | 30 % | 30 % |
spíše nesouhlasím | 13 | 21,67 % | 21,67 % |
spíše souhlasím | 7 | 11,67 % | 11,67 % |
souhlasím | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
6. Jste pravidelným čtenářem některého z Blogů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 73,33 % | 73,33 % |
ano | 14 | 23,33 % | 23,33 % |
nevím | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
7. Jste hráčem počítačových her obsahujících reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 24 | 40 % | 40 % |
Nehraji počítačové hry | 22 | 36,67 % | 36,67 % |
Ano | 6 | 10 % | 10 % |
Nejsem si vědom(a) reklamy ve hrách, které hraji | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
Možná | 3 | 5 % | 5 % |
8. Stahujete a sdílíte videa na internetu (youtube.com, stream.cz, …)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 27 | 45 % | 45 % |
Ne, nikdy | 13 | 21,67 % | 21,67 % |
Výjimečně | 12 | 20 % | 20 % |
Ano, často | 8 | 13,33 % | 13,33 % |
9. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 36 | 60 % | 60 % |
Muž | 24 | 40 % | 40 % |
10. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 až 30 let | 35 | 58,33 % | 58,33 % |
30 až 50 let | 20 | 33,33 % | 33,33 % |
50 a více | 3 | 5 % | 5 % |
do 18 let | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
11. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 36 | 60 % | 60 % |
VŠ (5 let) | 10 | 16,67 % | 16,67 % |
VŠ (3 roky) | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
SOU | 4 | 6,67 % | 6,67 % |
ZŠ | 3 | 5 % | 5 % |
VOŠ | 2 | 3,33 % | 3,33 % |
12. Počet obyvatel v obci, kde bydlíte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50000 – 100000 obyvatel | 31 | 51,67 % | 51,67 % |
100000 a více obyvatel | 11 | 18,33 % | 18,33 % |
15000 – 50000 obyvatel | 9 | 15 % | 15 % |
1000 – 5000 obyvatel | 5 | 8,33 % | 8,33 % |
5000 – 15000 obyvatel | 3 | 5 % | 5 % |
Do 1000 obyvatel | 1 | 1,67 % | 1,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.