Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podnikání

Podnikání

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Hrášková
Šetření:19. 03. 2012 - 27. 03. 2012
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o pomoc s průzkumem trhu pro mou bakalářskou práci. Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jak se dá podle vás poznat, že je firma úspěšná?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dosahuje zisku

firma generuje zisk, má spokojené klienty/zákazníky, veřejnost o ní ví (a má dobré jméno), má spokojené a motivované zaměstnance

Hodně se o ní mluví, včas platí své závazky, její zaměstnanci jsou rádi, že jsou jejími zaměstnanci.

Je o ní zmíněno v časopisech zabávající se financemi, podnikáním, má mnoho zákazníků, vysoké roční obraty, dobré vůdce.

lidé ji znají, na trhu vydrží řadu let, nemusí doplácet na své výdaje ..

má zavedené jméno, je dlouho na trhu, vydělává, její zaměstnanci jsou v ní spokojení

má zisk

může expandovat, může investovat do inovací

nedá

obrat

podíl na trhu

Podle jejího hospodářského výsledku alespoň za 5 let

podle hospodářského výsledku

Podle její prezentace, vzhled prostor kde podniká, stáří automobilů

povedomi

umí sehnat zakázky + umí se chovat k zaměstnanců (pokud je má)

výpis z rejstříku firem na internetu

vysoké zisky

ze v prvnim roce nezkrachuje

zisk, renomé

2. V jakých oborech podle vás lidé nejčastěji podnikají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tržní služby1437,84 %37,84 %  
finance616,22 %16,22 %  
průmysl celkem410,81 %10,81 %  
reklamní služby a průzkum trhu38,11 %8,11 %  
pojištění38,11 %8,11 %  
nemovitosti25,41 %5,41 %  
telekomunikace25,41 %5,41 %  
stavební práce25,41 %5,41 %  
zemědělství12,7 %2,7 %  

Graf

3. V jakých oborech podnikáte vy/chtěli byste podnikat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamní služby a průzkum trhu924,32 %24,32 %  
tržní služby924,32 %24,32 %  
finance821,62 %21,62 %  
stavební práce38,11 %8,11 %  
telekomunikace25,41 %5,41 %  
doprava25,41 %5,41 %  
rostlinná výroba12,7 %2,7 %  
nemovitosti12,7 %2,7 %  
průmysl celkem12,7 %2,7 %  
zemědělství12,7 %2,7 %  

Graf

4. Pokud podnikáte, v jakém oboru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
film125 %2,7 %  
stavebníctvo - projekčná kancelária125 %2,7 %  
nepodnikám125 %2,7 %  
Nepodnikám.125 %2,7 %  

Graf

5. Pokud podnikáte, podnikáte ve výrobcích nebo službách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepodnikám3081,08 %81,08 %  
služby513,51 %13,51 %  
prodej výrobků12,7 %2,7 %  
výroba výrobků12,7 %2,7 %  

Graf

6. Kterou firmu/které firmy považujete za nejúspěšnější a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Coca Cola, KPMG -

alza, nejvic se rozvijejici

Apple, ČEZ

banky

Baťa - nový postoj v podnikání

Best, protože stále expanduje a její majitel je skutečně schopný, slušný a rozumný člověk.

celkem žádné Ty velké (automobilky) často vykořisťují své zaměstnance Jiné úspěšné mají zboží jen pro bohaté Malé firmy se potýkají s nedostatkem zakázek

Cez

CEZ - monopol :)

Coca Cola, Baťa,

coca cola. nejznámnější

Coca- Cola pronikla do celého světa, nejznámější značka

ČEZ

ČEZ

firma dlhodobo doashujúca zisk

Firma Vodafone - spoustu spokojených zákazníků, nejvýhodnější telekomunikace na trhu v ČR

Google

google

I když nerada, musím uvést ČEZ - podpora vlády a místních politických mafiánů.

Ikea

např. Apple, Google, Microsoft - protože lidé o nich mají největší povědomí a mají k nim spíše kladný vztah, navíc tyto firmy posuovají hranice technologického pokroku

nepovažuji nějakou jednu konkrétní firmu za úspěšnější či nikoliv, obecně : lidé ji znají, na trhu vydrží řadu let, nemusí doplácet na své výdaje ..

nevim

nevím

Nevím.

O2

O2

Siemens , Ernst & Jung - - celosvětová působnost, trainee programy; Apple- celosvětově známá, generuje vysoký zisk

Strojní - vysoká přidaná hodnota, vyrábí a prodávají

student agency, rychly rust a uspesnost

telefoní společnosti a energetiku. Jsou to největší firmy s nejmenší konkurencí.

7. Proč jste začali podnikat? Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepodnikám3081,08 %81,08 %  
chtěl(a) jsem si vydělat víc peněz513,51 %13,51 %  
využil(a) jsem příležitost25,41 %5,41 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2464,86 %64,86 %  
muž1335,14 %35,14 %  

Graf

9. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let2978,38 %78,38 %  
30-39 let410,81 %10,81 %  
do 19 let25,41 %5,41 %  
40-49 let12,7 %2,7 %  
50-59 let12,7 %2,7 %  

Graf

10. Nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2362,16 %62,16 %  
1437,84 %37,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrášková, K.Podnikání (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://21538.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.