Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza rozhodovacího procesu zákazníka (organizace Třebíč)

Analýza rozhodovacího procesu zákazníka (organizace Třebíč)

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kökényová
Šetření:25. 03. 2012 - 05. 04. 2012
Počet respondentů:22
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
jsem studentkou Vysoké školy Polytechnické v Jihlavě a obracím se na Vás s prosbou
o vyplnění dotazníku, prováděný pro firmu R. K. Truhlářství, který je součástí mé bakalářské práce „Analýza rozhodovacího procesu zákazníka při koupi truhlářského sortimentu“.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte při svých zakázkách subdodávky od truhlářských firem včetně montáže na místě určení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1254,55 %54,55 %  
Ne1045,45 %45,45 %  

Graf

2. ANO: Vyznačte, prosím, z níže uvedeného seznamu, o který sortiment máte zájem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kuchyň758,33 %31,82 %  
Dveře758,33 %31,82 %  
Schody, schodiště650 %27,27 %  
Zábradlí433,33 %18,18 %  
Nábytek325 %13,64 %  
montaz18,33 %4,55 %  
okna18,33 %4,55 %  

Graf

3. NE: Mohl/a byste, prosím, sdělit, co je důvodem nevyužití těchto subdodávek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný zájem ze strany našich zákazníků440 %18,18 %  
Není dostatečný zájem od našich zákazníků330 %13,64 %  
Naše firma nemá zájem220 %9,09 %  
irelevantní otázka, jsme firma projekční v oblasti stavebnictví 110 %4,55 %  

Graf

4. Nakupujete produkty truhlářských firem pro následný prodej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1986,36 %86,36 %  
Ano313,64 %13,64 %  

Graf

5. ANO: Vyznačte, prosím, z níže uvedeného seznamu, o který sortiment se jedná.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nábytek266,67 %9,09 %  
Dveře266,67 %9,09 %  
Schody, schodiště133,33 %4,55 %  
Kuchyň133,33 %4,55 %  
Zábradlí133,33 %4,55 %  

Graf

6. NE: Mohl/a byste, prosím, uvést, proč nenakupujete tyto produkty pro následný prodej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Naše firma nemá zájem947,37 %40,91 %  
Žádný zájem ze strany našich zákazníků526,32 %22,73 %  
Není dostatečný zájem od našich zákazníků421,05 %18,18 %  
viz ad 315,26 %4,55 %  
Prodej pouze zprostředkovávám.15,26 %4,55 %  
provádíme jiný druh činnosti, kde truhlářské produkty neuplatníme15,26 %4,55 %  

Graf

7. Uvažujete v budoucnu nakupovat produkty a služby truhlářské firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9, Nevímotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne836,36 %36,36 %  
Ano731,82 %31,82 %  
Nevím731,82 %31,82 %  

Graf

8. ANO: Vyznačte, prosím, z níže uvedeného seznamu, o který sortiment se jedná.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nábytek571,43 %22,73 %  
Schody, schodiště457,14 %18,18 %  
Zábradlí457,14 %18,18 %  
Kuchyň457,14 %18,18 %  
Dveře342,86 %13,64 %  
montaz114,29 %4,55 %  

Graf

9. Jak velký význam pro Vás mají následující faktory, které by truhlářská firma s Vámi spolupracující měla mít? 1 – velmi významný; 2 – významný; 3 – méně významný; 4 – bezvýznamný

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.6820.853
Dlouholetá zkušenost2.0450.771
Kvalita1.3180.762
Odborný přístup1.50.614
Osobní kontakt1.7270.562
Profesionalita1.3180.49
Reference1.9090.719
Rychlost dodání1.7730.448
Vzdálenost firmy2.50.705
Zhlédnutí provozovny2.9550.862

Graf

10. Jak dlouho působí Vaše firma na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
<15 a více)940,91 %40,91 %  
<7 - 15)627,27 %27,27 %  
<3 - 7)418,18 %18,18 %  
<1 - 3)313,64 %13,64 %  

Graf

11. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 51359,09 %59,09 %  
6 - 15836,36 %36,36 %  
16 - 3014,55 %4,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (88,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kökényová, L.Analýza rozhodovacího procesu zákazníka (organizace Třebíč) (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://21831.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.