Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové trendy v marketingu

Nové trendy v marketingu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Blaha
Šetření:27. 03. 2012 - 04. 04. 2012
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

rád bych Vás požadál o vyplnění dotazníku se zaměřením na nové trendy v marketingu. Dotazník je součástí mojí bakalářské práce.

 

Děkuji a s pozdravem Petr Blaha.

Univerzita Tomáše Bati

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 U každé otázky vyberte pouze jednu odpověď. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jak jste se dozvěděli o autobazaru Vašeauta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
d) Jiný způsob4346,74 %46,74 %  
a) Prostřednictvím internetu2931,52 %31,52 %  
b) Na základě doporučení1111,96 %11,96 %  
c) Z venkovní reklamy66,52 %6,52 %  
d) Jiným způsobem33,26 %3,26 %  

Graf

2. Myslíte si, že tento autobazar má dostatečnou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) Ne7177,17 %77,17 %  
a) Ano2122,83 %22,83 %  

Graf

3. Nakupujete na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) Ne5357,61 %57,61 %  
a) Ano3942,39 %42,39 %  

Graf

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Internet5155,43 %55,43 %  
b) Televize2931,52 %31,52 %  
d) Venkovní reklama77,61 %7,61 %  
c) Noviny33,26 %3,26 %  
e) Jiný druh reklamy22,17 %2,17 %  

Graf

5. Jaký typ reklamy se Vám zdá nejvhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
d) On-line reklama3032,61 %32,61 %  
c) Televizní reklama2830,43 %30,43 %  
e) Jiný druh reklamy1314,13 %14,13 %  
a) Tištěná reklama1111,96 %11,96 %  
b) Hlasová reklama77,61 %7,61 %  
f) Venkovní reklama33,26 %3,26 %  

Graf

6. Jak byste ohodnotili spokojenost s autobazarem na stupnici od 1 do 5, hodnocení jako ve škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) 34953,26 %53,26 %  
b) 22122,83 %22,83 %  
e) 51213,04 %13,04 %  
a) 177,61 %7,61 %  
d) 433,26 %3,26 %  

Graf

7. Využíváte internet k nákupu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Ano8086,96 %86,96 %  
b) Ne1213,04 %13,04 %  

Graf

8. Jak často jste připojení na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Denně8390,22 %90,22 %  
e) Víc jak 1 krát za měsíc44,35 %4,35 %  
b) 1 krát za dva dny22,17 %2,17 %  
d) 1 krát za měsíc22,17 %2,17 %  
c) 1 krát za týden11,09 %1,09 %  

Graf

9. Setkali jste se s pojmem nové trendy v marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Ano5256,52 %56,52 %  
b) Ne2527,17 %27,17 %  
c) Nevím 1516,3 %16,3 %  

Graf

10. Co si pod pojmem nové trendy v marketingu představujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Zcela nové způsoby marketingu3639,13 %39,13 %  
a) Inovace současného marketingu3032,61 %32,61 %  
b) Doplnění již zažitých marketingových trendů1516,3 %16,3 %  
d) Jiné způsoby marketingu1111,96 %11,96 %  

Graf

11. Jakou marketingovou aktivitu byste uvítali v autobazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Slevové akce5054,35 %54,35 %  
a) Dárkové předměty1617,39 %17,39 %  
e) Jiné ……………………………………………………1516,3 %16,3 %  
d) Speciální den otevřených dveří 99,78 %9,78 %  
b) Mobilní aplikace jako tapety, vyzvánění22,17 %2,17 %  

Graf

12. Navštívili byste speciální den otevřených dveří v autobazaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Možná4144,57 %44,57 %  
b) Ne3133,7 %33,7 %  
a) Ano2021,74 %21,74 %  

Graf

13. Jaké jsou Vaše zkušenosti se dnem otevřených dveří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Neutrální5458,7 %58,7 %  
a) Pozitivní3335,87 %35,87 %  
b) Negativní55,43 %5,43 %  

Graf

14. Jaká je Vaše národnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Česká8289,13 %89,13 %  
b) Slovenská77,61 %7,61 %  
c) Jiná……………………………………………………………33,26 %3,26 %  

Graf

15. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Zlínský kraj 5458,7 %58,7 %  
b) Jihomoravský kraj1213,04 %13,04 %  
g) Královéhradecký kraj66,52 %6,52 %  
i) Středočeský kraj55,43 %5,43 %  
j) Hlavní město Praha44,35 %4,35 %  
c) Olomoucký kraj22,17 %2,17 %  
d) Moravskoslezský kraj22,17 %2,17 %  
n) Liberecký kraj22,17 %2,17 %  
m) Plzeňský kraj11,09 %1,09 %  
f) Pardubický kraj11,09 %1,09 %  
l) Karlovarský kraj11,09 %1,09 %  
e) kraj Vysočina11,09 %1,09 %  
k) Ústecký kraj11,09 %1,09 %  

Graf

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Muž5357,61 %57,61 %  
b) Žena3942,39 %42,39 %  

Graf

17. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) 18-29 let7884,78 %84,78 %  
c) 30-39 let66,52 %6,52 %  
e) 50-59 let22,17 %2,17 %  
f) 60 a více let22,17 %2,17 %  
d) 40-49 let22,17 %2,17 %  
a) 18 let a méně22,17 %2,17 %  

Graf

18. Jaká je úroveň Vašeho nejvyššího vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) Střední7177,17 %77,17 %  
c) Vysokoškolská1314,13 %14,13 %  
a) Základní44,35 %4,35 %  
c) Středoškolská s maturitou22,17 %2,17 %  
d) Vyučen11,09 %1,09 %  
d) Vysokoškolská11,09 %1,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Setkali jste se s pojmem nové trendy v marketingu?

  • odpověď a) Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi b) Na základě doporučení na otázku 1. Jak jste se dozvěděli o autobazaru Vašeauta?

13. Jaké jsou Vaše zkušenosti se dnem otevřených dveří?

  • odpověď c) Neutrální:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi b) Jihomoravský kraj na otázku 15. Z jakého kraje pocházíte?

16. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď a) Muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) Jiné způsoby marketingu na otázku 10. Co si pod pojmem nové trendy v marketingu představujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak jste se dozvěděli o autobazaru Vašeauta?

2. Myslíte si, že tento autobazar má dostatečnou reklamu?

3. Nakupujete na základě reklamy?

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

5. Jaký typ reklamy se Vám zdá nejvhodnější?

6. Jak byste ohodnotili spokojenost s autobazarem na stupnici od 1 do 5, hodnocení jako ve škole?

7. Využíváte internet k nákupu zboží?

8. Jak často jste připojení na internet?

9. Setkali jste se s pojmem nové trendy v marketingu?

10. Co si pod pojmem nové trendy v marketingu představujete?

11. Jakou marketingovou aktivitu byste uvítali v autobazaru?

12. Navštívili byste speciální den otevřených dveří v autobazaru?

13. Jaké jsou Vaše zkušenosti se dnem otevřených dveří?

14. Jaká je Vaše národnost?

15. Z jakého kraje pocházíte?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Do jaké věkové skupiny patříte?

18. Jaká je úroveň Vašeho nejvyššího vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak jste se dozvěděli o autobazaru Vašeauta?

2. Myslíte si, že tento autobazar má dostatečnou reklamu?

3. Nakupujete na základě reklamy?

4. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

5. Jaký typ reklamy se Vám zdá nejvhodnější?

6. Jak byste ohodnotili spokojenost s autobazarem na stupnici od 1 do 5, hodnocení jako ve škole?

7. Využíváte internet k nákupu zboží?

8. Jak často jste připojení na internet?

9. Setkali jste se s pojmem nové trendy v marketingu?

10. Co si pod pojmem nové trendy v marketingu představujete?

11. Jakou marketingovou aktivitu byste uvítali v autobazaru?

12. Navštívili byste speciální den otevřených dveří v autobazaru?

13. Jaké jsou Vaše zkušenosti se dnem otevřených dveří?

14. Jaká je Vaše národnost?

15. Z jakého kraje pocházíte?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Do jaké věkové skupiny patříte?

18. Jaká je úroveň Vašeho nejvyššího vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blaha, P.Nové trendy v marketingu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://21920.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.