Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Zdravíme všechny návštěvníky stánků rychlého občerstvení (fastfoody) .Připravili jsme si pro vás 7 otázek . Prosíme o vyplnění našeho dotazníků, který Vám nezabere moc času. Získaná data použijeme pro vypracování seminární práce.
Děkujeme za Váš čas a pomoc :)
Odpovědi respondentů
1. Kolikrát do měsíce navštívíte fastfood?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
53
38,13 %
38,13 %
ani jednou
39
28,06 %
28,06 %
2
20
14,39 %
14,39 %
4 a vícekrát
17
12,23 %
12,23 %
3
10
7,19 %
7,19 %
2. Který fastfood navštěvujete nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
KFC
32
27,35 %
23,02 %
McDonald
15
12,82 %
10,79 %
MC donald
10
8,55 %
7,19 %
McDonald's
6
5,13 %
4,32 %
McDonalds
4
3,42 %
2,88 %
McDonald´s
3
2,56 %
2,16 %
mc Donalds
3
2,56 %
2,16 %
McDonalds, KFC
2
1,71 %
1,44 %
McD
2
1,71 %
1,44 %
McDonald, KFC
2
1,71 %
1,44 %
ostatní odpovědi
KFC, McD žádný mc donalds, kfc Mc Donald's ten jak tam dávajý také ty modré kulyčky k jýdlu zadarmo Mc'Donald, KFC Číňany když už není zbytí, tak ten co je nejblíž McDonald's, KFC, čínské fastfoody číňan Čínana mc donald, kfc, vietnamce Mc donald, KFC Ngochan KFC. MacDonald Mc'Donald's arabské a vietnamské moc nenavštěvuji, ale když už ta McDonald, KFC KFC, Macdonadl, hldové okno na české Boulevard Bageterie Boulevard KFC, McDonald's Li Wu Kebab a gyros fastfoody soukromníků (žádné řetězce) Mc´donals Mc donnald mekdonalda asijské bistro cactus Burger King Subway - Zadny
38
32,48 %
27,34 %
3. Proč navštěvujete fastfoody?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedostatek času
3
2,97 %
2,16 %
je to rychlé
3
2,97 %
2,16 %
rychlé jídlo
2
1,98 %
1,44 %
rychlé jídlo, levné
2
1,98 %
1,44 %
Rychlé teplé jídlo
2
1,98 %
1,44 %
hlad
2
1,98 %
1,44 %
Mám ráda KFC a je to rychlé jídlo
1
0,99 %
0,72 %
Hlad, nedostatek času, hambáče v mekáči jsou dobré :)
1
0,99 %
0,72 %
Protože tam mají dobrou zmrzlinu.
1
0,99 %
0,72 %
já to myluju, mám z teho orgaazmus
1
0,99 %
0,72 %
ostatní odpovědi
Chuť po palivé a křupavé kuře :) Dobré jídlo protože mám hlad je to levné snažím se je nenavštěvovat Bo jídlo mi chutná Když mám opravdu hodně velký hlad a z důvodu nedostatku času si nemůžu zajít normální oběd. nemám čas na vaření Je to neco jineho,nez klasicke jidla:) V MCdonaldu mi chutná jedno menu, na které si ráda zajdu. když není coby a je to velmi nevyhnutelné Chutná mi to. z nouze Rychlé občerstvení, ale spíše pokušení, jednou za čas si něco dopřát levné, chutné, rychlé protože jídlo u čínana je levné , a stojí 70+- celý den , ne jenom když je MENU hodinka protože je to rychlé a levné a dobré Protože mám ráda McFlurry Čas Rychlé občerstvení, dobré jídlo rychlé občerstvení jsou po ruce Najíst se? Mám chuť na něco z nabídky. Protože mi tam chutná Většinou jen když jdu s přítelem v noci z nějaké akce domů, on dostane hlad a Mekáč máme kousek od bytu, takže se cestou tam stavíme pro něco k jídlu. Takže je to spíše v případě "nouze", jinak fast foody nevyhledávám a nemám je moc ráda. Navštěvuji 2x do roka..., chutná mi kvůli přátelům pro ověřené dobroty rychlost, jídlo které zasytí protoze jsou po ceste a da se najist rychle Z duvodu rychlosti nenavštěvuji. nabízená jídla mi nechutnají (a kromě toho jsou nezdravá a drahá) rychlost protože spěchám nebo protože mám na to chuť rychlé jídlo do ruky hlad - rychle něco sníst a není čas na pořádné jídlo nenavštěvuji rychlost, chuť Je to rychlé a chutné. chut na dobre kafe sebou Nemám čas blíž než obchod v tu chvíli je to rychlé, docela i levné a někdy na to mám prstě chuť jsem opilá a mám hlad Kvůli chutnému jídlu. přepadne mě chuť na něco nezdravého a za pár korun - v mcdonalds, v kfc pouze na twister zmrzlina a kafe Chutná mi tam, je to bez práce a rychlé chutnaji mi Chutná mi tam Za účelem najíst se... dlouhá otevírací doba chutné, rychlé jídlo Rychle připravený jídlo úspora času hřeším tam Rychlé jídlo, přijatelná cena, přijatelná porce V každodenním spěchu ideální řešení na stravu výjimečně, když mám chuť málo času, mám na to chuť jelikož tam zajdu tak jednou za 2, 3 měsíce někdy i déle je to zpestření jídelníčku V noci po akci je to nejjednodušší způsob občerstvení. Mám chuť Rychle a snadně dostanu jídlo aniž bych musela chodit na tři hodiny do restaurace. rychlost, dlouhá otevírací doba, někdy i non stop, nízké ceny př. produkty za 20 Kč chutná mi to potřeba rychle se nadlábnout (málo času na oběd) rychle obcerstveni a chutne možnost sníst jídlo při řízení nouze chutna m ito - Dobrý jídlo a nemusim se s ničim sama dělat. chutne a rychle se zde najim Nejrychlejší způsob jak se najíst nutnost rychlého jídla rychlé a levné jídlo chutná mi tato strava rychlost, chuť, pohodlnost, cena Nenavstevuju je to rychlé a levné
83
82,18 %
59,71 %
4. Kolik jste ochotni utratit ve fastfoodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 Kč
73
57,48 %
52,52 %
200 Kč
28
22,05 %
20,14 %
do 50 Kč
18
14,17 %
12,95 %
300 Kč
6
4,72 %
4,32 %
nad 300 Kč
2
1,57 %
1,44 %
5. Jste spokojeni s kvalitou stravování ve fastfoodech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
68
51,13 %
48,92 %
ne
65
48,87 %
46,76 %
6. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
86
63,7 %
61,87 %
muž
49
36,3 %
35,25 %
7. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-25
95
70,9 %
68,35 %
15-20
19
14,18 %
13,67 %
25-30
15
11,19 %
10,79 %
30-40
4
2,99 %
2,88 %
nad 60
1
0,75 %
0,72 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolikrát do měsíce navštívíte fastfood?
2. Který fastfood navštěvujete nejčastěji?
4. Kolik jste ochotni utratit ve fastfoodu?
5. Jste spokojeni s kvalitou stravování ve fastfoodech?
6. Pohlaví
7. Věk
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolikrát do měsíce navštívíte fastfood?
2. Který fastfood navštěvujete nejčastěji?
4. Kolik jste ochotni utratit ve fastfoodu?
5. Jste spokojeni s kvalitou stravování ve fastfoodech?
6. Pohlaví
7. Věk
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Časnocha, M. – Stravování ve Fastfoodech (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22028.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.