Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník spokojenosti zákazníků společnosti SAPELI, a.s.

Dotazník spokojenosti zákazníků společnosti SAPELI, a.s.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Zavadilová
Šetření:31. 03. 2012 - 07. 04. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):21 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení zákazníci,
jsem studentka Vysoké školy polytechnické v Jihlavě. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který mi pomůže ke zpracování mé Bakalářské práce.
Cílem společnosti SAPELI, a.s. je poskytování kvalitních výrobků a služeb tak, aby co nejvíce odpovídali vašim požadavkům. Tímto způsobem bych Vás chtěla požádat o vyplnění zákaznického dotazníku, který společnosti SAPELI, a.s. napomůže zjistit Váš  názor na jejich výrobky či služby. Dotazník je zcela anonymní a předem bych Vám chtěla  poděkovat za jeho vyplnění.
 

Odpovědi respondentů

1. Na základě čeho jste se o firmě dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od známého4645,1 %45,1 %  
média3635,29 %35,29 %  
náhodou2019,61 %19,61 %  

Graf

2. Na základě jakých médií jste se o firmě dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2033,9 %19,61 %  
billboard1525,42 %14,71 %  
jiné1118,64 %10,78 %  
propagační letáky915,25 %8,82 %  
rádio46,78 %3,92 %  

Graf

3. Jaký dojem na Vás udělala naše firma, když jste ji poprvé kontaktovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6563,73 %63,73 %  
velmi dobrý2524,51 %24,51 %  
špatný1211,76 %11,76 %  

Graf

4. Byli jste spokojeni s vystupováním našich pracovníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen6664,71 %64,71 %  
velmi spokojen2322,55 %22,55 %  
nespokojen1312,75 %12,75 %  

Graf

5. Proč jste se rozhodli koupit výrobek právě společnosti SAPELI, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na základně předpokládané kvality3736,27 %36,27 %  
na doporučení od známého3433,33 %33,33 %  
dle nabídky na propagačním materiále2524,51 %24,51 %  
jiná65,88 %5,88 %  

Graf

6. Podle čeho jste si produkt vybírali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
desing3332,35 %32,35 %  
vlastní interiér3231,37 %31,37 %  
cena3231,37 %31,37 %  
jiná54,9 %4,9 %  

Graf

7. Zakoupené výrobky jste vybírali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přímo na vzorkové prodejně4140,2 %40,2 %  
z tištěného katalogu3938,24 %38,24 %  
na internetu2221,57 %21,57 %  

Graf

8. Jste spokojeni s výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9088,24 %88,24 %  
ne1211,76 %11,76 %  

Graf

9. Zakoupili jste si u firmy SAPELI, a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dveře + zárubně5553,92 %53,92 %  
samostatné dveře4746,08 %46,08 %  

Graf

10. Z jakého materiálů máte dveře doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní dýha4443,14 %43,14 %  
folie3332,35 %32,35 %  
CPL2524,51 %24,51 %  

Graf

11. Jaké druhy dveří máte doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnitřní 9088,24 %88,24 %  
prosklené 5553,92 %53,92 %  
plné 5150 %50 %  
venkovní 3029,41 %29,41 %  
posuvné2928,43 %28,43 %  
skládací98,82 %8,82 %  
prosklená stěna65,88 %5,88 %  

Graf

12. Vyžili jste poradny bytového designéra u vybraných prodejců SAPELI?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8886,27 %86,27 %  
ano1413,73 %13,73 %  

Graf

13. Znáte i jiného výrobce dveří a zárubní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5351,96 %51,96 %  
ano4948,04 %48,04 %  

Graf

14. Pokud ano, jakého?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hort1432,56 %13,73 %  
Kronospan716,28 %6,86 %  
Masonite36,98 %2,94 %  
Sabra36,98 %2,94 %  
JAP24,65 %1,96 %  
Porta Doors12,33 %0,98 %  
Solodoor12,33 %0,98 %  
Vltavín12,33 %0,98 %  
Hort, Kronospan12,33 %0,98 %  
Kronospan, Masonite12,33 %0,98 %  
ostatní odpovědi Eurookna
Masonite, solodoor, porta doors
PKS
Soledor, dveře Praha
hort,kronošpar
kronošpar
sabra,zlomek,solodoor
delta,alia mb
Javab
920,93 %8,82 % 

Graf

15. Jaká byla rychlost vypracování nabídky naší firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá 7371,57 %71,57 %  
velmi dobrá 1817,65 %17,65 %  
špatná 1110,78 %10,78 %  

Graf

16. Jak jste spokojeni s plněním termínu při realizaci zakázky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen7068,63 %68,63 %  
velmi spokojen1918,63 %18,63 %  
nespokojen1312,75 %12,75 %  

Graf

17. Plánujete při další potřebě využít produktů/služeb naši společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4948,04 %48,04 %  
nevím4039,22 %39,22 %  
ne1312,75 %12,75 %  

Graf

18. Doporučíte naši společnost dalším zákazníkům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8886,27 %86,27 %  
ne1413,73 %13,73 %  

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6260,78 %60,78 %  
muž4039,22 %39,22 %  

Graf

20. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-242524,51 %24,51 %  
25-292322,55 %22,55 %  
30-351615,69 %15,69 %  
41-441312,75 %12,75 %  
36-401211,76 %11,76 %  
45a více98,82 %8,82 %  
15-1943,92 %3,92 %  

Graf

21. Dokončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita5351,96 %51,96 %  
vyučen3130,39 %30,39 %  
vysoká škola1413,73 %13,73 %  
základní 43,92 %3,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký dojem na Vás udělala naše firma, když jste ji poprvé kontaktovali?

  • odpověď špatný:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Jste spokojeni s výrobky?

8. Jste spokojeni s výrobky?

  • odpověď ne:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatný na otázku 3. Jaký dojem na Vás udělala naše firma, když jste ji poprvé kontaktovali?

13. Znáte i jiného výrobce dveří a zárubní?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hort na otázku 14. Pokud ano, jakého?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Na základě čeho jste se o firmě dozvěděli?

2. Na základě jakých médií jste se o firmě dozvěděli?

3. Jaký dojem na Vás udělala naše firma, když jste ji poprvé kontaktovali?

4. Byli jste spokojeni s vystupováním našich pracovníků?

5. Proč jste se rozhodli koupit výrobek právě společnosti SAPELI, a.s.?

6. Podle čeho jste si produkt vybírali?

7. Zakoupené výrobky jste vybírali?

8. Jste spokojeni s výrobky?

9. Zakoupili jste si u firmy SAPELI, a.s.?

10. Z jakého materiálů máte dveře doma?

11. Jaké druhy dveří máte doma?

12. Vyžili jste poradny bytového designéra u vybraných prodejců SAPELI?

13. Znáte i jiného výrobce dveří a zárubní?

14. Pokud ano, jakého?

15. Jaká byla rychlost vypracování nabídky naší firmou?

16. Jak jste spokojeni s plněním termínu při realizaci zakázky?

17. Plánujete při další potřebě využít produktů/služeb naši společnosti?

18. Doporučíte naši společnost dalším zákazníkům?

19. Pohlaví

20. Věk

21. Dokončené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Na základě čeho jste se o firmě dozvěděli?

2. Na základě jakých médií jste se o firmě dozvěděli?

3. Jaký dojem na Vás udělala naše firma, když jste ji poprvé kontaktovali?

4. Byli jste spokojeni s vystupováním našich pracovníků?

5. Proč jste se rozhodli koupit výrobek právě společnosti SAPELI, a.s.?

6. Podle čeho jste si produkt vybírali?

7. Zakoupené výrobky jste vybírali?

8. Jste spokojeni s výrobky?

9. Zakoupili jste si u firmy SAPELI, a.s.?

10. Z jakého materiálů máte dveře doma?

11. Jaké druhy dveří máte doma?

12. Vyžili jste poradny bytového designéra u vybraných prodejců SAPELI?

13. Znáte i jiného výrobce dveří a zárubní?

14. Pokud ano, jakého?

15. Jaká byla rychlost vypracování nabídky naší firmou?

16. Jak jste spokojeni s plněním termínu při realizaci zakázky?

17. Plánujete při další potřebě využít produktů/služeb naši společnosti?

18. Doporučíte naši společnost dalším zákazníkům?

19. Pohlaví

20. Věk

21. Dokončené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zavadilová, L.Dotazník spokojenosti zákazníků společnosti SAPELI, a.s. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22215.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.