Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na spotřebitele

Vliv reklamy na spotřebitele

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Fixová
Šetření:03. 04. 2012 - 03. 04. 2012
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, děkuji za navštívení tohoto dotazníku. Výsledky budou použity pro semestrální práci z předmětu Marketingový výzkum na VŠE.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2678,79 %78,79 %  
muž721,21 %21,21 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 35 let2266,67 %66,67 %  
36 - 50 let927,27 %27,27 %  
51 a více let26,06 %6,06 %  

Graf

3. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město1957,58 %57,58 %  
obec1442,42 %42,42 %  

Graf

4. Nejvyšší stupeň dosaženého vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou1545,45 %45,45 %  
vysokoškolské1442,42 %42,42 %  
středoškolské bez maturity39,09 %9,09 %  
základní13,03 %3,03 %  

Graf

5. Vaše ekonomická aktivita:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1442,42 %42,42 %  
zaměstnanec1236,36 %36,36 %  
podnikatel (živnostník)412,12 %12,12 %  
nezaměstnaný26,06 %6,06 %  
důchodce13,03 %3,03 %  

Graf

6. V jakých médiích nejčastěji registrujete reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV1854,55 %54,55 %  
internet927,27 %27,27 %  
tisk (denní tisk, časopisy, magazíny)26,06 %6,06 %  
rozhlas13,03 %3,03 %  
plakáty13,03 %3,03 %  
letáky13,03 %3,03 %  
billboardy13,03 %3,03 %  

Graf

7. Jakou formu reklamy upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou1957,58 %57,58 %  
reklama na internetu412,12 %12,12 %  
reklama v tisku412,12 %12,12 %  
televizní reklama39,09 %9,09 %  
letáky, plakáty26,06 %6,06 %  
billboardy13,03 %3,03 %  

Graf

8. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1545,45 %45,45 %  
občas1133,33 %33,33 %  
ano721,21 %21,21 %  

Graf

9. Čtete reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1339,39 %39,39 %  
ano1133,33 %33,33 %  
ne927,27 %27,27 %  

Graf

10. Sledujete TV reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, přepínám na jiný program2060,61 %60,61 %  
ano, nepřepínám na jiný program824,24 %24,24 %  
na TV se nedívám515,15 %15,15 %  

Graf

11. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip1648,48 %48,48 %  
nápaditost618,18 %18,18 %  
slogan515,15 %15,15 %  
animace26,06 %6,06 %  
nic26,06 %6,06 %  
nevěnuji reklamám pozornost. pokud mne nějaká zaujme, většinou negativně.13,03 %3,03 %  
hudba13,03 %3,03 %  

Graf

12. Co je pro Vás rozhodující při nákupu výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předchozí zkušenosti1545,45 %45,45 %  
cena1545,45 %45,45 %  
značka26,06 %6,06 %  
kvalita, vzhled, cena13,03 %3,03 %  

Graf

13. Preferujete raději výrobky, které znáte z reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, vybírám pouze podle svého uvážení1751,52 %51,52 %  
jak kdy1545,45 %45,45 %  
ano, téměř vždy si raději koupím produkt, který znám z reklamy13,03 %3,03 %  

Graf

14. Koupili jste si už někdy výrobek pouze na základě reklamy, přestože jste ho nepotřebovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas se mi to stane1545,45 %45,45 %  
ne, nikdy1442,42 %42,42 %  
ano, často412,12 %12,12 %  

Graf

15. Už se Vám stalo, že produkt zakoupený na základě reklamy nesplnil Vaše očekávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen zřídka kdy1648,48 %48,48 %  
ne, nikdy jsem nebyl/la zklamaný/á1236,36 %36,36 %  
ano, stává se mi to poměrně často515,15 %15,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fixová, P.Vliv reklamy na spotřebitele (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22395.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.