Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > analýza chování spotřebitele ve vydavatelském segmentu trhu

analýza chování spotřebitele ve vydavatelském segmentu trhu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Milevová
Šetření:07. 04. 2012 - 14. 04. 2012
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tímto bych chtěla požádat všechny zúčastněné respondenty o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který mi napomůže při mé bakalářské práci na VŠFS. Předem moc děkuji za Váš čas strávený při vyplňování.

 

Simona Milevová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2771,05 %71,05 %  
Muž1128,95 %28,95 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let1847,37 %47,37 %  
26 - 35 let1436,84 %36,84 %  
46 - 50 let37,89 %7,89 %  
Více než 50 let25,26 %5,26 %  
36 - 45 let12,63 %2,63 %  

Graf

3. Jaký je Váš pracovní stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný2155,26 %55,26 %  
Student821,05 %21,05 %  
Zaměstnaný a student718,42 %18,42 %  
Nezaměstnaný12,63 %2,63 %  
Zaměstnavatel12,63 %2,63 %  

Graf

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou2155,26 %55,26 %  
Vysokoškolské821,05 %21,05 %  
Vyšší odborné410,53 %10,53 %  
Vyučen/a bez maturity37,89 %7,89 %  
Základní12,63 %2,63 %  
Žádné12,63 %2,63 %  

Graf

5. Kolik obyvatel má město/obec kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 300.000 obyvatel1334,21 %34,21 %  
10.000 - 50.000 obyvatel1026,32 %26,32 %  
1.000 - 10.000 obyvatel821,05 %21,05 %  
Do 1.000 obyvatel410,53 %10,53 %  
50.000 - 100.000 obyvatel25,26 %5,26 %  
100.000 - 300.000 obyvatel12,63 %2,63 %  

Graf

6. Dnešní trh tištěných médií nabízí široký sortiment. Jaký druh medií Vás nejvíce zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lifestylový tisk1436,84 %36,84 %  
Dobrodružný a dokumentární tisk1436,84 %36,84 %  
Gurmet tisk1026,32 %26,32 %  
Ekonomický tisk1026,32 %26,32 %  
Automobilový tisk923,68 %23,68 %  
Sportovní tisk718,42 %18,42 %  

Graf

7. Máte svůj oblíbený titul, který si takřka pravidelně kupujete? Jste jeho pravidelným nebo občasným čtenářem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2463,16 %63,16 %  
Ne1231,58 %31,58 %  
Gurmet, Lidé a Země12,63 %2,63 %  
Top Gear 12,63 %2,63 %  

Graf

8. Kterému deníku, který se na našem trhu nabízí dávate přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mladá Fronta DNES2155,26 %55,26 %  
Lidové noviny821,05 %21,05 %  
Právo821,05 %21,05 %  
Hospodářské noviny718,42 %18,42 %  
Blesk, Aha!513,16 %13,16 %  
Sport37,89 %7,89 %  
E1525,26 %5,26 %  

Graf

9. Předplatily jste si někdy svůj oblíbený titul?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2360,53 %60,53 %  
Ne1539,47 %39,47 %  

Graf

10. Pokud ano, o jaké předplatné titulu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne411,43 %10,53 %  
Elle 25,71 %5,26 %  
nepředplatila25,71 %5,26 %  
speed, 100+1 12,86 %2,63 %  
Gurmet12,86 %2,63 %  
zatím jsem si žádný nepředplatila12,86 %2,63 %  
nepředplatil/a12,86 %2,63 %  
DTest12,86 %2,63 %  
Apetit12,86 %2,63 %  
maxim12,86 %2,63 %  
ostatní odpovědi enigma, dtest
Respekt
Golf Digest
roční předplatné- Marianne
Právo
Žádné předplatné jsem nezakoupila.
Nikdy jsem si neobjednal předplatné.
TÝDEN,MARIANNE,APETITO
Traveler, national Geographic
roční
Instyle, Bydlení
Hádanka a křížovka, Vesmír
Dívčí časopis Dívka
rikam ze ne do ******
MF Dnes
Supermoto
the Economist
roční předplatné
Enigma
nikdy jsem nebyla předplatitel
2057,14 %52,63 % 

Graf

11. Máte-li svůj oblíbený titul, magazín, deník, jste spokojeni s jeho kvalitou, obsahem, dostupností ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aaale jo

ano

Ano

ano

ano

ANO

Ano

ano

Ano

Ano

Ano

ano

ano

Ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

ano velmi

Ano, jsem maximálně spokojena.

ano, jsem spokojen.

Ano, Napsáno životem.

Ano, velmi.

cena by mohla být nižší, jinak jsem spokojená

dostupnost bez problémů

ELLE

Enigma

jo

JSEM

mariane bydlení - není to samá reklama

ne

ne

nemám

převážně ano

Reflex - jeho úroveň klesá, nejsem spokojená; s dostupností problém není

top gear, sport, maxim

V současné době nepředplácím

12. Pokud jste v poslední době shledaly nespokojenost s Vaším oblíbeným titulem, v jakém smyslu se projevila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Byl vyprodán v místě, kde jsem si jej chtěla zakoupit.

JSEM SPOKOJENA

jsem spokojená

Jsem spokojená.

Maximálně obsah i článků, co mě nezajímají.

ne

NE

NE

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

nejsem nespokojen

nemám

nemám

neshledal

neshledal/a

neshledala

Neshledala

neshledala

neshledala jsem

nespokojenost s cenou

Nevím.

Nevyskytla se žádná.

nizka kvalita papiru

Pozdější doručení, cca 5-7 dní, po tom, co ho bylo možné zakoupit na novinových stáncích

příliš mnoho reklam

řeřicha

S dostupnosti spokojen.

směřování k bulvarizaci

u livestylových časopisů je kolikrát víc reklam než skutečného časopisu

V současné době nepředplácím

Vyskytuje se zde Klausův deník z cest

žádná nespokojenost

13. Dnešní vydavatelství nabízejí široký výběr internetových portálů. Máte o některých povědomí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2668,42 %68,42 %  
Ne821,05 %21,05 %  
Nevím410,53 %10,53 %  

Graf

14. Pokud ano, jste pravidelným návštěvníkem nějakého portálu? Jakého?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aktualne IDNES IHNED Denik referendum

ano

ano - idnes

Apetitonline

autohit.cz

doma.cz, prozeny.cz

idnes

idnes

idnes, novinky.cz

ihned.cz penize.cz

jenpromuze.cz :-)

lidovky.cz idnes.cz

maminka

motocykl-online.cz, supermoto.cz

NE

NE

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne nejsem.

nejsem

nejsem

nejsem pravidelným návštěvníkem

nejsem pravidelným návštěvníkem

nevím

nevim

SEZNAM,VOLNY,ZDRAVOTNI PORTALY

seznam.cz

spousty

Stratosféra

super.cz

www.slovacky.denik.cz, www.idnes.cz

15. Při cestě na dovolenou přibalujete s sebou některé druhy tisku? Vzpomenete si jaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2668,42 %68,42 %  
Ne923,68 %23,68 %  
většinou pouze knihy či křížovky12,63 %2,63 %  
iternet v mobilu.12,63 %2,63 %  
většinou Koktejl a podobné12,63 %2,63 %  

Graf

16. Je pro Vás pohodlnější způsob pro četbu na cestách mít svůj oblíbený titul/portál k možnosti stáhnutí na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, upřednostňuji tisk3078,95 %78,95 %  
Ano, využívám internet821,05 %21,05 %  

Graf

17. Jste spokojeni s dnešním nabídkou sortimentu tištěných medií nebo shledáváte trh nasyceným?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem spokojen, přijdu si na své2976,32 %76,32 %  
Ne, trh mi přijde již přesycen615,79 %15,79 %  
neřeším to, je mi to jedno12,63 %2,63 %  
Málo levicového tisku12,63 %2,63 %  
Ne, chybí kvalitní, nebulvární zpravodajství usilující o objektivitu12,63 %2,63 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Milevová, S.analýza chování spotřebitele ve vydavatelském segmentu trhu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22611.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.