Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobní účet ČS Student

Osobní účet ČS Student

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Stratilová
Šetření:08. 04. 2012 - 20. 04. 2012
Počet respondentů:195
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsem studentkou 2. navazujícího ročníku Slezské univerzity v Opavě. Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku týkající se Spokojenosti s osobním účtem ČS Student, který bude podkladem pro moji diplomovou práci. Dotazník je zcela anonymní a nezabere Vám více jak 5 minut.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte osobní účet ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15277,95 %77,95 %  
Ne4322,05 %22,05 %  

Graf

2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost bankomatů a poboček5032,89 %25,64 %  
Rodinná tradice3321,71 %16,92 %  
Doporučení2717,76 %13,85 %  
Image banky1912,5 %9,74 %  
Nabízené produkty a služby1711,18 %8,72 %  
Výše poplatků53,29 %2,56 %  
vše z uvedeného10,66 %0,51 %  

Graf

3. Jaké produkty a služby z pásma STANDARD využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební karta13890,79 %70,77 %  
SERVIS 2412582,24 %64,1 %  
Výběry z bankomatu ČS zdarma12280,26 %62,56 %  
Platby v rámci ČS zdarma6039,47 %30,77 %  
Kontokorent2818,42 %14,36 %  

Graf

4. Jaké produkty a služby z pásma PLUS využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám pásmo PLUS13286,84 %67,69 %  
Platby v rámci ČR zdarma159,87 %7,69 %  
Spořící plán se speciálním uročením117,24 %5,64 %  
Zlatá platební karta Visa Gold10,66 %0,51 %  

Graf

5. Jaké produkty a služby z pásma SPECIÁL využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám pásmo SPECIÁL12682,89 %64,62 %  
Cestovní pojištění2214,47 %11,28 %  
Úrazové pojištění106,58 %5,13 %  
Pojištění schopnosti hradit pravidelné výdaje21,32 %1,03 %  
Pojištění právní ochrany10,66 %0,51 %  
Asistenční právní ochrana10,66 %0,51 %  

Graf

6. Využíváte SERVIS 24?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 12582,24 %64,1 %  
Ne2717,76 %13,85 %  

Graf

7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetbanking12499,2 %63,59 %  
Mobilní banka118,8 %5,64 %  
Telebanking10,8 %0,51 %  
GSM banking10,8 %0,51 %  

Graf

8. Jak často využíváte SERVIS 24?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně8366,4 %42,56 %  
Několikrát týdně2419,2 %12,31 %  
Méně než několikrát měsíčně97,2 %4,62 %  
Denně97,2 %4,62 %  

Graf

9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednorázové platební příkazy10785,6 %54,87 %  
Přehled příchozích a odchozích plateb8668,8 %44,1 %  
Trvalé platební příkazy1713,6 %8,72 %  
Dobíjení kreditu1612,8 %8,21 %  

Graf

10. Využíváte bonusových služeb osobního účtu ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příspěvek na ISIC11072,37 %56,41 %  
Vlastní design karty3120,39 %15,9 %  
Nevyužívám bonusových služeb2717,76 %13,85 %  
Chytrá karta1912,5 %9,74 %  
Bonusový program159,87 %7,69 %  

Graf

11. Jak jste spokojeni s nabídkou produktů a služeb osobního účtu ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen10468,42 %53,33 %  
Velmi spokojen4328,29 %22,05 %  
Nespokojen53,29 %2,56 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni s výší poplatků za produkty a služby osobního účtu ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen7549,34 %38,46 %  
Nespokojen5838,16 %29,74 %  
Velmi spokojen117,24 %5,64 %  
Velmi nespokojen85,26 %4,1 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s dostupností bankomatů a poboček České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen9562,5 %48,72 %  
Spokojen5032,89 %25,64 %  
Nespokojen74,61 %3,59 %  

Graf

14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 minut10065,79 %51,28 %  
do 5 minut2818,42 %14,36 %  
do 30 minut2013,16 %10,26 %  
více jak 30 minut42,63 %2,05 %  

Graf

15. Jak jste spokojeni s bankovními poradci a obsluhou u přepážek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen9361,18 %47,69 %  
Velmi spokojen4630,26 %23,59 %  
Nespokojen117,24 %5,64 %  
Velmi nespokojen21,32 %1,03 %  

Graf

16. Doporučili byste na základě zkušeností osobní účet ČS Student svým známým a přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8958,55 %45,64 %  
Určitě ano5032,89 %25,64 %  
Ne117,24 %5,64 %  
Určitě ne21,32 %1,03 %  

Graf

17. Zůstanete i po ukončení studia klientem České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8757,24 %44,62 %  
Nevím4932,24 %25,13 %  
Ne1610,53 %8,21 %  

Graf

18. Jak jste celkově spokojeni s osobním účtem ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen11475 %58,46 %  
Velmi spokojen2717,76 %13,85 %  
Nespokojen117,24 %5,64 %  

Graf

19. Jak dlouho jste klientem České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více let6542,76 %33,33 %  
3 - 4 roky6240,79 %31,79 %  
1- 2 roky2214,47 %11,28 %  
Méně než 1 rok31,97 %1,54 %  

Graf

20. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9763,82 %49,74 %  
Muž5536,18 %28,21 %  

Graf

21. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 26 let13387,5 %68,21 %  
27 - 30 let106,58 %5,13 %  
15 - 19 let95,92 %4,62 %  

Graf

22. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6542,76 %33,33 %  
Středoškolské s maturitou4730,92 %24,1 %  
Vysokoškolské2516,45 %12,82 %  
Vyšší odborné 74,61 %3,59 %  
Základní74,61 %3,59 %  
Středoškolské bez maturity10,66 %0,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké produkty a služby z pásma STANDARD využíváte?

  • odpověď SERVIS 24:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image banky na otázku 2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobíjení kreditu na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvalé platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní banka na otázku 7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 minut na otázku 14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednorázové platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehled příchozích a odchozích plateb na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
  • odpověď Výběry z bankomatu ČS zdarma:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 16. Doporučili byste na základě zkušeností osobní účet ČS Student svým známým a přátelům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 22. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

6. Využíváte SERVIS 24?

  • odpověď Ano :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image banky na otázku 2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát měsíčně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobíjení kreditu na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednorázové platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehled příchozích a odchozích plateb na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvalé platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetbanking na otázku 7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní banka na otázku 7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 minut na otázku 14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?

  • odpověď Internetbanking:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image banky na otázku 2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát měsíčně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobíjení kreditu na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehled příchozích a odchozích plateb na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvalé platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Využíváte SERVIS 24?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednorázové platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 minut na otázku 14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?

  • odpověď Jednorázové platební příkazy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobíjení kreditu na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvalé platební příkazy na otázku 9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 8. Jak často využíváte SERVIS 24?

10. Využíváte bonusových služeb osobního účtu ČS Student?

  • odpověď Příspěvek na ISIC:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mobilní banka na otázku 7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?

11. Jak jste spokojeni s nabídkou produktů a služeb osobního účtu ČS Student?

  • odpověď Spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodinná tradice na otázku 2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?

14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

  • odpověď do 10 minut:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi spokojen na otázku 12. Jak jste spokojeni s výší poplatků za produkty a služby osobního účtu ČS Student?

18. Jak jste celkově spokojeni s osobním účtem ČS Student?

  • odpověď Spokojen:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Doporučili byste na základě zkušeností osobní účet ČS Student svým známým a přátelům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 30 minut na otázku 14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastníte osobní účet ČS Student?

2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?

3. Jaké produkty a služby z pásma STANDARD využíváte?

4. Jaké produkty a služby z pásma PLUS využíváte?

5. Jaké produkty a služby z pásma SPECIÁL využíváte?

6. Využíváte SERVIS 24?

7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?

8. Jak často využíváte SERVIS 24?

9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?

10. Využíváte bonusových služeb osobního účtu ČS Student?

11. Jak jste spokojeni s nabídkou produktů a služeb osobního účtu ČS Student?

12. Jak jste spokojeni s výší poplatků za produkty a služby osobního účtu ČS Student?

13. Jak jste spokojeni s dostupností bankomatů a poboček České spořitelny?

14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

15. Jak jste spokojeni s bankovními poradci a obsluhou u přepážek?

16. Doporučili byste na základě zkušeností osobní účet ČS Student svým známým a přátelům?

17. Zůstanete i po ukončení studia klientem České spořitelny?

18. Jak jste celkově spokojeni s osobním účtem ČS Student?

19. Jak dlouho jste klientem České spořitelny?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Jaký je Váš věk?

22. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastníte osobní účet ČS Student?

2. Z jakého důvodu jste si zvolili osobní účet ČS Student?

3. Jaké produkty a služby z pásma STANDARD využíváte?

4. Jaké produkty a služby z pásma PLUS využíváte?

5. Jaké produkty a služby z pásma SPECIÁL využíváte?

6. Využíváte SERVIS 24?

7. Jaké služby SERVIS 24 využíváte?

8. Jak často využíváte SERVIS 24?

9. K jaké činnosti využíváte SERVIS 24 nejčastěji?

10. Využíváte bonusových služeb osobního účtu ČS Student?

11. Jak jste spokojeni s nabídkou produktů a služeb osobního účtu ČS Student?

12. Jak jste spokojeni s výší poplatků za produkty a služby osobního účtu ČS Student?

13. Jak jste spokojeni s dostupností bankomatů a poboček České spořitelny?

14. Jaká je čekací doba u přepážek České spořitelny?

15. Jak jste spokojeni s bankovními poradci a obsluhou u přepážek?

16. Doporučili byste na základě zkušeností osobní účet ČS Student svým známým a přátelům?

17. Zůstanete i po ukončení studia klientem České spořitelny?

18. Jak jste celkově spokojeni s osobním účtem ČS Student?

19. Jak dlouho jste klientem České spořitelny?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Jaký je Váš věk?

22. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stratilová, A.Osobní účet ČS Student (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22634.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.