Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingové komunikace na mezilidské vztahy

Vliv marketingové komunikace na mezilidské vztahy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:PV
Šetření:08. 04. 2012 - 10. 04. 2012
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka oboru marketingové komunikace na VSFS, chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářské práci.

 

Děkuji moc

 

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7474 %74 %  
muž2626 %26 %  

Graf

2. jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 -268888 %88 %  
27 - 351010 %10 %  
0 - 1822 %2 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou5555 %55 %  
Vysokoškolské2828 %28 %  
Vyšší odborná škola88 %8 %  
Střední bez maturity55 %5 %  
Základní44 %4 %  

Graf

4. Jaký je Váš názor na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativni44 %4 %  
pozitivní33 %3 %  
Obtěžuje mě22 %2 %  
je jí příliš22 %2 %  
kladný22 %2 %  
poslední 11 %1 %  
reklama je důležitá11 %1 %  
Reklama by měla být zábavná, aby bavila. Jinak její přemíra mě obtěžuje. 11 %1 %  
Je to velmi potřebná forma propagace.11 %1 %  
ano, pokud má zajímavý potenciál, a konzumenta neobtěžuje11 %1 %  
ostatní odpovědi reklama může určitým způsobem ovlivnit názor na koupi výrobku, na druhé straně se reklama může stát obtěžující a konečný spotřebitel je neustálým nátlakem reklam otráven
vtipné a poutavé reklamy mám ráda, ale některé jsou dosti otravné
Někdy obtěžující, někdy má dokonale informativní charakter a oceňuji ji.
Reklama je důležitá. Vyborný produkt bez dobré reklamy je ztracená věc.
Měla by být.
baví mě
Ovlivňující věc pro prodej zboží a služeb. Je to nedílnou součástí dnešního světa.
Většinu dnešní reklamy považuji za pokus o manipulaci za účelem "okradení" zákazníka.
Reklamu považuji za marketingový nástroj, který láká zákazníky a přesvědčuje je o kvalitě a dobré imagi. Mám ráda reklamy, ale jen málo která mě ovlivní.
Docela dobrý, bez reklamy bychom se občas nedozvěděli o různých akcích a hlavně pomáhá firmám na trhu uplatnit své výrobky a předběhnout svoji konkurenci
nutne zlo
Nemám ráda reklamu.
Dobrý sluha, ale špatný pán. V dnešní době a hlavně na území České Republiky jde spíše o nástroj moci než o funkční a regulérní nástroj k prosazení se a udržení se v konkurenčním prostředí.
když neni přehnaná tak dobrý
Je nutná, občas i zábavná, povětšinou však otravná
myslím si, že reklama je pro firmy dobrá cesta, jak se zviditelnit a dostat výrobek do podvědomí zákazníka
Vtipná mě pobaví, otravná, nudná, hloupá, mi znechutí produkt
víceméně pozitivní, díky reklamě se dozvím o nových výrobcích, zajímavých akcích.. Ale někdy je reklama zbytečně agresivní a vtíravá
reklama je součást marketingového tahu, její význam chápu, ale vadí mi, když to s reklamou přehání, když sleduji večerní film - tzn. v komerčních televizích. Další co mě vadí, je její hlasitost
dobrý
Věc, která ovlivňuje náš pohled na výrobek...
všeho moc škodí
nemám ji ráda, v TV a rádiu ji přepínám, na internetu blokuji
Reklama, moc je nesleduji, mají lidi zaujmout aby si něco zakoupily...
záleží, jakou formou je realizována a kde a na co... mám ráda reklamu v dopravních prostředcích, po stěnách metra, takovou, která mě informuje o něčem, o čem jsem doposud nevěděla (kulturní událost, kniha, film..)
niekedy príliš šovinistická
některé vlezlé mi vadí,vtipné mám ráda...ikdyz nerada ale nachávám se ovlivnit reklamou,čím sem starší tím ale méně
otravná
otravuje :)
Místy nudné, ale nutné. Součást společnosti.
bez reklamy to nejde
převážně kladný, dobře cílená reklama je super ovšem některé pro mě stupidní reklamy mi přijdou zbytečné
normální
Reklamy mi nevadí.
obtěžují mě
kvalitni a potrebne sluzby/zbozi se proda i bez reklamy (bohuzel v dnesni dobe se takove sluzby a zbozi predemnou dokonale schovavaji :-) ,pro rejpaly: a opravdu to neni tim ze jsem odpurcem reklamy a vyhybam se ji jak to jde)
vetsinou me otravuje
nevadí mi, zaujme mě, pokud je zajímavě zpracovaná
velmi podstatna soucast dnesni doby
neutrální
Působí na nekteré skupiny lidi, ze ji dokáži podlehnout!
Pracuji v marketingu, reklamou se tedy živím. V osobním životě doufám na ni moc nedám, ale to asi říká každý :-)
informuje spotřebitele o novinkách, zároveň ale může negativně ovlivňovat
Nemám nic proti reklamě, informativně mne zajímá.
nutná propagace
nijak moc ji neřeším
Kladně i záporně ovlivňuje většinu lidí
někté reklamy se mi líbí, jiné mě obtěžují
nutné zlo, které může být při správném pojetí příjemné pro příjemce a výnosné pro původce
Reklama mě neovlivňuje
špatná otázka
je to hodně využívaný nástroj komunikačního marketingového mixu, zajímá mě z odborného hlediska, ne jako spotřebitele
zbytečná
Součást dnešního světa. Myslím si, že mě reklama příliš neovlivňuje. Divím se, že drtivou většinu ano (soudě podle obrovského množství reklam). Spíše mě otravuje. Když už, tak mám rád vtipné a nápadité reklamy.
Některá mně pobaví a jiná mně obtěžuje
Pokud je dobře zpracovaná, může ovlivnit lidi k nákupu
moc vlezlá
Kdyz je vtipna a zaujme tak proc ne, ale nesnasim trapny reklamy na vlozky a podobny debility :)
Je to účinný marketingový nástroj.
Někdy se v reklamě najdou i užitečné věci
nevadí mi
V ČR otravná, všudypřítomná, nudná a většinou hloupá. Bohužel.
reklama je nutná, aby se prodal výrobek.. Ale v dnešní době je těch reklam až moc..
Jako student ekonomie si uvědomuji její důležitost i potřebnost.Nevadí mi, ale již dávno jsem se jí naučila ignorovat
důležitý prostředek v marketingu, jestliže se jedná o vtipnou a chytrou reklamu
V 99% případů hlavně otravuje. Hlavně řvoucí reklama v televizi. Je zajímavé, že v rádiích jsem si nikdy nevšiml, že by reklama tolik řvala.
reklamu na cpou na tuzky, chodniky, zapalovace, telka, net je vsude, neustale nas presvedcuje at sme ovce konzumu, dava nam moznost snit onovych produktech a obtezuje nam zivot
Je otravná, ale zrejme nezbytna.
Nelze krátce odpovědět, záleží na typu reklamy, v každém případě si myslím, že reklamě často podléhají lidé slabší vůle, kdo něco konkrétního potřebuje, výrobek si vyhledá sám.
otravné
Nutnost
vacsinou mi prekaza; niekedy pobavi, malokedy ovplyvni
Obtěžuje mě a víceméně se jí snažím nesledovat.
kladný, nevadí mi. Naopak si myslím, že někdy může být i prospěšná, nejenom autorovi, ale i spotřebitelům
nemám jí ráda
Chápu, že je ji třeba v dnešním mediálním světě, nicméně bych se bez ní zcela obešel.
pokud je vtipná,proč ne...
Čůrací pauza :)
potrebna na dosiahnutie ziskov firmy
baví mě, zajímá mě, chci se ji v budoucnu profesně věnovat
Reklama je důležitá. Když je reklama zpracována efektivně a jednoduše, ovlivní dle mého názoru hodně lidí.
pokud je dobře cílená, nevadí mi
8282 %82 % 

Graf

5. Ovlivňuje Vás reklama při rozhodování o nákupu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5454 %54 %  
Spíše ano2323 %23 %  
Ne1717 %17 %  
Ano66 %6 %  

Graf

6. Ovlivňuje Vás reklama ve Vašem pracovním životě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4646 %46 %  
Spíše ne4040 %40 %  
Ano77 %7 %  
Spíše ano77 %7 %  

Graf

7. Ovlivňuje Vás reklama doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4848 %48 %  
Ne3535 %35 %  
Spíše ano1515 %15 %  
Ano22 %2 %  

Graf

8. Jak Vás reklama ovlivňuje? v případě otázek č. 5 – 7, pokud jste odpověděly ano a spíše ano? Pokud jste odpověděli ne – spíše ne, přejděte prosím k otázce č. 9. ( a napiste do kolonky "ne")

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6161 %61 %  
nevim22 %2 %  
reklama mi představuje nové produkty na trhu11 %1 %  
Pracuji v reklamní agentuře, takže je to můj chlebodárce. Přesto reklamu beru jako nástroj, který mi pomáhá orientovat se na trhu. 11 %1 %  
soustavným obtěžováním jak tv spotů, letáků...11 %1 %  
Při nákupu oblečení, různé značky, apod.11 %1 %  
V pracovním životě kvůli konkurenci.11 %1 %  
v práci mě ovlivňuje reklama na naší firmu a na konkurenční firmy.11 %1 %  
pokud mě reklama zaujme svou originalitou či zajímavým obsahem, začnu se o produkt zajímat. Nejvíce reklam zpozoruji v televizi, když doma odpočívám.11 %1 %  
necham se zlakat k nakupu nepotrebneho11 %1 %  
ostatní odpovědi Když v krámu uvidím výrobek, na který jsem viděla reklamu, spíše si vyberu ten než nějaký neznám, podvědomě se rozhodnu pro "známější" produkt.
Základním "ovlivněním" je už samotné upoutání pozornosti na daný produkt / službu.
upozorňuje na produkty, kterých bych si normálně nevšimla a žila dál bez nich
asi občas zvolím produkt, co jsem viděla v reklamě. Týká se to hlavně jídla
reklama mě především informuje o tom, že daný výrobek existuje. Pokud výrobek splňuje mé požadavky, už nehledám jinde a koupím si tento
Bannery
Mimo jiné se částečně živím marketingem
Nejvíc mě ovlivňují reklamy na vlasovou kosmetiku. Většinou produkt hned vyzkouším.
...
.
odpověděla jsem ne
Nedokáži odpovědět
primárně při nákupním rozhodování, ale i v rámci životního stylu
nijak
Volba výrobků denní spotřeby
cenou
koupím si produkt z reklamy
V 90% případů mě štve její hloupost, takže většina reklam mě ovlivňuje spíš opačně - tohle opravdu nekupovat.
-
Pokud mě ovlivňuje, tak hlavně negativně. Jakmile je něco příliš vychvalované, tak je to podezřelé.
Pokud sháním urcitý druh výrobku, reklama mi urcitým zpusobem vnucuje, abych jako prvni po daném výrobku vyrobeném v jejich spolecnosti. Snazim se proto vzdy si vyrobky porovnat a koupit ten nejkvalitnějsi a pro něj
internet, noviny, časopis, televize, mobil
..
spíš mě neovlivňuje
produkty, které znám z reklamy, beru s větší pravděpodobností v úvahu v okamžiku kupního rozhodování
ovplyvnuje ma pri nakupe produktov , hlavne akcioveho tovaru typu 2 za cenu 1
začnu se o produkt (službu) zajímat a hledat si o něm další informace
ovlivňuje mne především pro nákup věcí prezentovaných v reklamě
online
2929 %29 % 

Graf

9. Domníváte se, že reklama ovlivňuje Vaše mezilidské vztahy s ostatními členy společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3333 %33 %  
Ne3232 %32 %  
Nevím1919 %19 %  
Spíše ano1212 %12 %  
Ano44 %4 %  

Graf

10. Domníváte se, že reklama ovlivňuje mezilidské vztahy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2727 %27 %  
Spíše ano2626 %26 %  
Nevím1818 %18 %  
Ne1818 %18 %  
Ano1111 %11 %  

Graf

11. Která reklama Vás nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama televizní5353 %53 %  
Reklama venkovní (např. billboardy, reklama na dopravních prostředcích)1313 %13 %  
Reklama na internetu1212 %12 %  
Reklama v tisku1111 %11 %  
Reklama vnitřní (např. kanceláře, hypermarkety, zaměstnání)77 %7 %  
Reklama rozhlasová44 %4 %  

Graf

12. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k formování společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4141 %41 %  
Spíše ano3232 %32 %  
Spíše ne1212 %12 %  
Nevím1111 %11 %  
Ne44 %4 %  

Graf

13. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k ovlivnění chování společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4545 %45 %  
Spíše ano3737 %37 %  
Spíše ne99 %9 %  
Nevím88 %8 %  
Ne11 %1 %  

Graf

14. Jak konkrétně reklama ovlivňuje Vaše vztahy s ostatními lidmi? (pokud nevíte, nebo si myslíte, že vztahy mezi lidmi neovlivňuje, napište do kolonky nevím, byla bych ale ráda o krátké vyjadření :)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1820 %18 %  
neovlivňuje44,44 %4 %  
nijak44,44 %4 %  
ne11,11 %1 %  
diskuze o její pravdivosti 11,11 %1 %  
Neovlivńuje.11,11 %1 %  
Nijak. Nemyslím si, že reklama má výchovnou vlastnost. Jedině sociální marketing, ale ten působí krátkodobě, podle mého názoru.11,11 %1 %  
Ani moc ne, i když si s ostatními lidmi řekneme názory, stejně si stojím za svým11,11 %1 %  
řadi me do davu ovci11,11 %1 %  
Mé nijak. Pracuji i studuji doma a vídám se jen s dlouholetými přáteli.11,11 %1 %  
ostatní odpovědi Pouze jako vtipný doplněk konverzace - parafrázování vtipných reklam.
moc ne
Mé příliš ne, ale neuznávám nové módní výstřelky. Proto jsou spíše lidé kolem mne ovlivněni.
já reklamy nevnímám a neřídím se jimi, takže si myslím, že moje vztahy s ostatními neovlivňují
když za to nějaká reklama stojí, občas o ní pokecáme
nejsem si ničeho vědoma
neovlivňuje mě vůbec
nijak, ignoruji reklamu
Mne neovlivnuje, ale lidé jsou jako stádo a jdou za dalšími..
nijak zvlášť
moje nijak
diky reklame se vice bavic s kamarady
nevim jestli moje vztahy ale mladsi generace je podle me nachylnejsi k tomu brat reklamu jako navod pro zivot
neuvědomuji si ovlivňování
Bavíme se o nich, že nás štvou, líbí se nám, hádáme se kvůli nim.
Jakákoli dobře udělaná reklama velice ovlivňuje nás všechny, nemyslím teď přímo reklamy v tv, ale jakákoli nabídka produktu, která je vytvořená podle určitých pravidel funkčně , významně ovlivní rozhodnutí člověka, zda tento produkt bude chtít nebo ne
Záleží jaká a na co ta reklama je
Myslím si, že nejvíce reklama ovlivňuje děti. Když vidí v televizi novou hračku, hned ji musí mít.
Reklama dela z lidi ovecky bez vlastniho nazoru(infantilni reklamy pro blbecky ve vsech druzich medii).Uz se mi stalo,ze jsem poslal znameho nekam,kdyz mi nutil neco na zaklade reklamy,ale nemel vlastni argumenty proc mi to podsouva #neni misto na psani!!
nevim tezko rici
neovlivňuje vztahy, spíše komunikaci (hlášky)
nijak je neovlivňuje
nevim, ale v mem pripade me v teto souvislosti neovlivnuje, protoze ji nedavam velkou vahu a beru ji jako sdelovani informaci a jako zdroj financi.
Ze mi neustale povidaji co kde kdy je v akci nebo co je nového!
doufám, že mé vztahy nijak neovlivňuje. Věřím ale, že vztahy mezi lidmi ovlivnit může. Rozčilují mě reklamy, které vyjadřují neúctu k druhým (stáří, žena, ... - viz Fidorka, Lays). Společnost se prostě chová tak, jak to vidí/čte jinde.
může ovlivnit vztahy v případě, že na reklamu máme odlišný názor
např. jako téma k hovoru
moje asi příliš ne
utváří a podporuje sociální stereotypy, vytváří témata k diskuzi, šíří myšlenky
doporučuju přepracování otázek!
dobrá reklama ovlivňuje spotřební chování, jaké produkty lidé kupují a používají ovlivňuje jejich životní styl a může mít vliv i na jejich názory
Nenapadá mě žádný příklad.
Myslím, že konkrétně moje vztahy reklama naprosto neovlivňuje, ale na druhou stranu myslím, že vztahy jiných lidí ovlivňovány být mohou. Například u teenagerů ovlivňuje reklama jejich vnímání toho co je tzv. "in".
Sledování kdo jaké nosí značky
Nevím jeslti přímo ovlivnila ale pobavila mně i mé blízké např. T-mobile nemáš tablety,? Ale jako, že by jsi kvůli tomu všichni koupily tablety nebo se se mnnou kvůli tomu, že nemám tablet přestaly bavit to zase ne.
důvod komunikace
do reklamy lze schovat i jiné myšlenky a ty pak lidem formou reklamy podsouvat (rnapř. rasismus, xenofobie,atd.)
Dle meho reklama absolutne nemuze ovlivnit vztahy mezi rozume uvazujicimi lidmi, kteri vedi co chteji :)
Já konkrétně si myslím, že nejsem moc ovlivnitelný člověk a reklamu beru s hodně velikou rezervou. Ale je spousta lidí, co si třeba vezme nesmyslný úvěr, protože "ten pán v tý reklamě se tak hezky usmíval, tak to je přece super mít úvěr, ne?"
Myslím si,že lidé se snaží zkoušet věci z reklam,i když ne vždy je to na místě a užitečné.
moje vztahy neovlivňuje
nijak nejspíš
Někteří lidé mají pocit, že když je na něco reklama, je to automaticky to nej, co mohou mít a strhává je k nakupování blbostí a falešné představě světovosti.
ovlivňuje ji pouze tak, že třeba nějakou reklamu prodiskutujeme - ať už televizní, nebo na internetu.. bavíme se o ní, že je dobrá či ne.. ale jinak nás neovlivňuje nijak zvlášť
mě vůbec nenapadá, jak by reklama dokázala ovlivnit vztahy mezi lidmi
Přímo mě reklama neovlivňuje, ale věřím, že některé lidi ano.
Lidské vztahy podle mne neovlivňuje.
Známí si často pod vlivem reklamy pořizují nové a nové věci, dřív než jim ty dřívější doslouží, a podobně. Tento konzumní přístup k životu, který reklama podporuje, se neslučuje s mým přístupem. Z toho plynou mnohá nedorozumění, která si lze domyslet.
Názor ostatních lidí na konkrétního člověka.
neovplyvnuje mna, takze si myslim ze ani moje vztahy s inymi
vytváří určitou představu o tom, jak by měly vztahy vypadat. Pokud tak potom nevypadají nebo jsou jiné než ideální svět reklamy propaguje, spousta lidí znervozní a myslí sí, že je něco špatně.
Nemám televizi a občas jsem "za blbečka", když nevím nějakou hlášku z reklamy... Např. v poslední době "chtěl bych taky ta-ble-ty". Kdo nemá televizi a neviděl tu reklamu, tak nepochopí vtip... Ale to se naštěstí stává málo a hlavně mě to nijak netrápí.
Z mého pohledu reklama může ovlivňovat vztahy mezi ostatními lidmi a to tak, že jsou lidé masírování reklamami skoro všude. Např. některé děti mají moderní hračky z reklamy a jiné děti ne - to může způsobit sociální nesrovnalosti. Dále to může působit nát
reklama neovlivňuje mé vztahy s ostatními lidmi
Musím mít to co je v telce :D
lidé si předem determinují uživatele produktu (služby) podle odkazu, které je uveden v reklamě
reklama mé vtahy s ostatními lidmi nějak zásadně neovlivňuje.
5763,33 %57 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Ovlivňuje Vás reklama ve Vašem pracovním životě?

  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Ovlivňuje Vás reklama při rozhodování o nákupu zboží?

7. Ovlivňuje Vás reklama doma?

  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Ovlivňuje Vás reklama při rozhodování o nákupu zboží?

9. Domníváte se, že reklama ovlivňuje Vaše mezilidské vztahy s ostatními členy společnosti?

  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Domníváte se, že reklama ovlivňuje mezilidské vztahy?

13. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k ovlivnění chování společnosti?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Domníváte se, že reklama ovlivňuje mezilidské vztahy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Ovlivňuje Vás reklama při rozhodování o nákupu zboží?

6. Ovlivňuje Vás reklama ve Vašem pracovním životě?

7. Ovlivňuje Vás reklama doma?

8. Jak Vás reklama ovlivňuje? v případě otázek č. 5 – 7, pokud jste odpověděly ano a spíše ano? Pokud jste odpověděli ne – spíše ne, přejděte prosím k otázce č. 9. ( a napiste do kolonky "ne")

9. Domníváte se, že reklama ovlivňuje Vaše mezilidské vztahy s ostatními členy společnosti?

10. Domníváte se, že reklama ovlivňuje mezilidské vztahy?

11. Která reklama Vás nejvíce ovlivňuje?

12. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k formování společnosti?

13. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k ovlivnění chování společnosti?

14. Jak konkrétně reklama ovlivňuje Vaše vztahy s ostatními lidmi? (pokud nevíte, nebo si myslíte, že vztahy mezi lidmi neovlivňuje, napište do kolonky nevím, byla bych ale ráda o krátké vyjadření :)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Ovlivňuje Vás reklama při rozhodování o nákupu zboží?

6. Ovlivňuje Vás reklama ve Vašem pracovním životě?

7. Ovlivňuje Vás reklama doma?

8. Jak Vás reklama ovlivňuje? v případě otázek č. 5 – 7, pokud jste odpověděly ano a spíše ano? Pokud jste odpověděli ne – spíše ne, přejděte prosím k otázce č. 9. ( a napiste do kolonky "ne")

9. Domníváte se, že reklama ovlivňuje Vaše mezilidské vztahy s ostatními členy společnosti?

10. Domníváte se, že reklama ovlivňuje mezilidské vztahy?

11. Která reklama Vás nejvíce ovlivňuje?

12. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k formování společnosti?

13. Domníváte se, že lze využít reklamu jako prostředek manipulace k ovlivnění chování společnosti?

14. Jak konkrétně reklama ovlivňuje Vaše vztahy s ostatními lidmi? (pokud nevíte, nebo si myslíte, že vztahy mezi lidmi neovlivňuje, napište do kolonky nevím, byla bych ale ráda o krátké vyjadření :)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, P.Vliv marketingové komunikace na mezilidské vztahy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22645.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.