Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový marketing

Internetový marketing

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hrabalová
Šetření:12. 04. 2012 - 19. 04. 2012
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtělá bych Vás požádat o zodpovězení několika otázek týkajících se využití internetového marketingu se zaměřením na prodej kuchyňského sortimentu. Získané poznatky budou využity pro praktickou část mé bakalářské práce. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas, který budete věnovat vyplnění následujícího dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Při nákupu kuchyňského sortimentu upřednostňujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenné prodejně3771,15 %71,15 %  
Nákup v internetovém obchodě1121,15 %21,15 %  
V pobočce (vzorkové prodejně) internetového obchodu35,77 %5,77 %  
nenakupujem kuchynský sortiment11,92 %1,92 %  

Graf

2. Využíváte internetové obchody nabízející sortiment kuchyňských dřezů a ostatního kuchyňského vybavení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3975 %75 %  
ano1325 %25 %  

Graf

3. Internetový nákup kuchyňského sortimentu využívám z důvodu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízkých cen zboží1732,69 %32,69 %  
Internetový nákup u zmíněného sortimentu nevyužívám1528,85 %28,85 %  
Široké nabídky zboží1325 %25 %  
Časové úspory nákupu přes Internet1223,08 %23,08 %  
Přímého dodání na konkrétní adresu611,54 %11,54 %  
nevyužívám47,69 %7,69 %  
nevyužívám internetový nákup11,92 %1,92 %  

Graf

4. Při internetovém nákupu kuchyňského vybavení využíváte:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Porovnání produktů2146,67 %40,38 %  
Slevy817,78 %15,38 %  
Nákup přes slevové portály613,33 %11,54 %  
nevyužívám511,11 %9,62 %  
Nákup souborů (balíčků) produktů a akčních setů511,11 %9,62 %  
Kupóny36,67 %5,77 %  
nic24,44 %3,85 %  
nic z uvedeného12,22 %1,92 %  
nvyužívam12,22 %1,92 %  
Věrnostní program12,22 %1,92 %  
kuchyňské vybavení nenakupuji přes internet12,22 %1,92 %  
nevím12,22 %1,92 %  

Graf

5. Jaké další služby očekáváte od internetového obchodu nabízející sortiment kuchyňského vybavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostatečné informace o nabízených produktech2548,08 %48,08 %  
Atraktivní grafickou podobu a přehledné členění zboží v kategoriích1528,85 %28,85 %  
Zřízení vzorkové prodejny1325 %25 %  
Věrnostní program917,31 %17,31 %  
Nákup přes slevové portály611,54 %11,54 %  
Propojení e-shopu se sociální síti Facebook47,69 %7,69 %  
Prodej prostřednicím firemního Aukro shopu35,77 %5,77 %  
žádné11,92 %1,92 %  
Neočekávám, nezájímá mě11,92 %1,92 %  
neočekávám11,92 %1,92 %  
žádné nepotřebuju11,92 %1,92 %  
Možnost nákupu ve službě Nákupy ve vyhledávači Google11,92 %1,92 %  

Graf

6. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3567,31 %67,31 %  
Muž1732,69 %32,69 %  

Graf

7. Váš věk je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 30 let4382,69 %82,69 %  
31 – 45 let713,46 %13,46 %  
17 let a méně11,92 %1,92 %  
61 let a více11,92 %1,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Při internetovém nákupu kuchyňského vybavení využíváte:

  • odpověď Porovnání produktů:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Využíváte internetové obchody nabízející sortiment kuchyňských dřezů a ostatního kuchyňského vybavení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Při nákupu kuchyňského sortimentu upřednostňujete:

2. Využíváte internetové obchody nabízející sortiment kuchyňských dřezů a ostatního kuchyňského vybavení?

3. Internetový nákup kuchyňského sortimentu využívám z důvodu:

4. Při internetovém nákupu kuchyňského vybavení využíváte:

5. Jaké další služby očekáváte od internetového obchodu nabízející sortiment kuchyňského vybavení:

6. Jste:

7. Váš věk je v rozmezí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Při nákupu kuchyňského sortimentu upřednostňujete:

2. Využíváte internetové obchody nabízející sortiment kuchyňských dřezů a ostatního kuchyňského vybavení?

3. Internetový nákup kuchyňského sortimentu využívám z důvodu:

4. Při internetovém nákupu kuchyňského vybavení využíváte:

5. Jaké další služby očekáváte od internetového obchodu nabízející sortiment kuchyňského vybavení:

6. Jste:

7. Váš věk je v rozmezí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrabalová, J.Internetový marketing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22824.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.