Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků
Spokojenost zákazníků
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavel Půža |
---|---|
Šetření: | 13. 04. 2012 - 16. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 147 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění dotazníku, který mi poslouží jako podklad pro mou bakalářskou práci. Dotazník Vám zabere pár minut a mně tím velice pomůžete.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 87 | 59,18 % | 59,18 % |
muž | 60 | 40,82 % | 40,82 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 - 30 | 131 | 89,12 % | 89,12 % |
31 - 50 | 13 | 8,84 % | 8,84 % |
50 a více | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
3. V jakém supermarketu nebo hypermarketu nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 39 | 26,53 % | 26,53 % |
Albert | 29 | 19,73 % | 19,73 % |
Billa | 28 | 19,05 % | 19,05 % |
Interspar | 14 | 9,52 % | 9,52 % |
Kaufland | 13 | 8,84 % | 8,84 % |
Lidl | 9 | 6,12 % | 6,12 % |
Globus | 8 | 5,44 % | 5,44 % |
Penny Market | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
Makro | 2 | 1,36 % | 1,36 % |
Hypernova | 2 | 1,36 % | 1,36 % |
4. V jakém regionu se tento obchod kde nakupujete nachází?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brno | 86 | 58,5 % | 58,5 % |
jiné | 56 | 38,1 % | 38,1 % |
Brno - venkov | 5 | 3,4 % | 3,4 % |
5. Jak často zde nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát v týdnu | 63 | 42,86 % | 42,86 % |
jednou týdně | 54 | 36,73 % | 36,73 % |
vícekrát za měsíc | 21 | 14,29 % | 14,29 % |
každý den | 5 | 3,4 % | 3,4 % |
jednou za měsíc | 4 | 2,72 % | 2,72 % |
6. Jaký je důvod, že nakupujete ve vámi zvoleném obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dostupnost prodejny | 114 | 77,55 % | 77,55 % |
Ceny zboží | 57 | 38,78 % | 38,78 % |
Množství a různorodost nabízeného zboží | 48 | 32,65 % | 32,65 % |
Otevírací doba | 47 | 31,97 % | 31,97 % |
Kvalita zboží | 37 | 25,17 % | 25,17 % |
Přehlednost, dobrá orientace v prodejně | 35 | 23,81 % | 23,81 % |
Atmosféra obchodu | 13 | 8,84 % | 8,84 % |
Personál | 6 | 4,08 % | 4,08 % |
7. Obodujte prosím následující kritéria Vámi zvolené prodejny: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Personál (ochota poradit, pomoci) | 2.673 | 0.696 |
Sortiment zboží | 2.218 | 0.674 |
Kvalita zboží | 2.388 | 0.673 |
Ceny | 2.544 | 0.969 |
Atmosféra prodejny | 2.531 | 0.943 |
Přehlednost, orientace v prodejně | 2.211 | 0.915 |
Fronty u pokladen | 2.844 | 1.275 |
Otevírací doba | 1.701 | 0.904 |
Parkoviště | 2.088 | 1.536 |
8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Potraviny | 146 | 99,32 % | 99,32 % |
Drogerie | 61 | 41,5 % | 41,5 % |
Textil | 16 | 10,88 % | 10,88 % |
Jiné | 4 | 2,72 % | 2,72 % |
Elektronika | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
9. Řídíte se při nákupu akčním letákem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 65,99 % | 65,99 % |
ano | 50 | 34,01 % | 34,01 % |
10. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 20-ti minut | 60 | 40,82 % | 40,82 % |
přibližně půl hodiny | 59 | 40,14 % | 40,14 % |
přibližně hodinu | 23 | 15,65 % | 15,65 % |
více jak hodinu | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
hodinu | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
10 až 20 minut | 1 | 0,68 % | 0,68 % |
11. Kolik přibližně utratíte za nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 500 Kč | 81 | 55,1 % | 55,1 % |
501 - 1000 Kč | 52 | 35,37 % | 35,37 % |
1000 - 2000 Kč | 11 | 7,48 % | 7,48 % |
více jak 2000 Kč | 3 | 2,04 % | 2,04 % |
12. Vlastníte Clubcard?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 100 | 68,03 % | 68,03 % |
ano | 47 | 31,97 % | 31,97 % |
13. Využíváte e-obchod?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 120 | 81,63 % | 81,63 % |
ano | 27 | 18,37 % | 18,37 % |
14. Navrhujete nějaká zlepšení, změny, které byste rádi ve vašem obchodě uvítali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- Rychlejší reakci na frontu (otevření další pokladny) - Košíky do ruky neustále chybí, jsou vráceny u poklady ale jen párkrát denně se vrací ke vchodu. - Přehlednost regálů - Víc bio-produktů - regál s papírnictvím atd je ubohej
aby neměli otevírací dobu do 22:00....to už je trošku moc
ani ne,
ani ne...
Často jsou dlouhé fronty, přesto nejsou otevřené všechny pokladny. Také se mi stává, že je zboží označeno jinou cenou, než která je namarkovaná u pokladny.
Hodne slev)
Kvalita zboží, non-stop shop, jednotné ceny (- 30%) všech potravin
kvalitnejsi potraviny maso - uzeniny
lepší sortiment pečiva
Menší ceny sortimentu. A opravdu čerstvé potraviny, stává se mi, že potravinu, kterou koupím, není úplně čerstvá.
mnohem více českých výrobků, omezení obchodních řetězců, regulovaný dovoz potravin z ´nesmyslných´ lokalit a podpořit regionální potravinové tradice
ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne
ne
nechce se mi o tom přemýšlet
nevím zrovna me nic nenapadá
Označení českých výrobků
Profesionalni I lidsky pristup personalu..vetsi vyber kvalitnejsich potravin(od vice dodavatelu)...cerstve ryby...rozsireni drogerie...
rozšiřeni kosmetického sortimentu v obchodě
rozšíření potravinářského sortimentu
vadí mi, že ne v každé prodejně - potraviny - není pultový prodej. Personál se více méně neorientuje v nabízeném sortimentu :)
větší přehlednost, lepší hudba
Větší výběr sortimentu
Víc pokladen, personálu... čili méně front
více aktivních pokladen
Více otevřených pokladen
Více ovoce :)
více potravin z Německa nižší ceny nebo alespoň pomalejší postupné tempo zdražování
více výhod pro držitele karty Clubcard - více akcí, slev za věrnost
vše zdarma
Vše zdarma nebo 99% slevy :D
Zrušení expresních pokladen, výměna za pásové.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.