Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků

Spokojenost zákazníků

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Půža
Šetření:13. 04. 2012 - 16. 04. 2012
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který mi poslouží jako podklad pro mou bakalářskou práci. Dotazník Vám zabere pár minut a mně tím velice pomůžete.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8759,18 %59,18 %  
muž6040,82 %40,82 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 3013189,12 %89,12 %  
31 - 50138,84 %8,84 %  
50 a více32,04 %2,04 %  

Graf

3. V jakém supermarketu nebo hypermarketu nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco3926,53 %26,53 %  
Albert2919,73 %19,73 %  
Billa2819,05 %19,05 %  
Interspar149,52 %9,52 %  
Kaufland138,84 %8,84 %  
Lidl96,12 %6,12 %  
Globus85,44 %5,44 %  
Penny Market32,04 %2,04 %  
Makro21,36 %1,36 %  
Hypernova21,36 %1,36 %  

Graf

4. V jakém regionu se tento obchod kde nakupujete nachází?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno8658,5 %58,5 %  
jiné5638,1 %38,1 %  
Brno - venkov53,4 %3,4 %  

Graf

5. Jak často zde nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát v týdnu6342,86 %42,86 %  
jednou týdně5436,73 %36,73 %  
vícekrát za měsíc2114,29 %14,29 %  
každý den53,4 %3,4 %  
jednou za měsíc42,72 %2,72 %  

Graf

6. Jaký je důvod, že nakupujete ve vámi zvoleném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost prodejny11477,55 %77,55 %  
Ceny zboží5738,78 %38,78 %  
Množství a různorodost nabízeného zboží4832,65 %32,65 %  
Otevírací doba4731,97 %31,97 %  
Kvalita zboží3725,17 %25,17 %  
Přehlednost, dobrá orientace v prodejně3523,81 %23,81 %  
Atmosféra obchodu138,84 %8,84 %  
Personál64,08 %4,08 %  

Graf

7. Obodujte prosím následující kritéria Vámi zvolené prodejny: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Personál (ochota poradit, pomoci)2.6730.696
Sortiment zboží2.2180.674
Kvalita zboží2.3880.673
Ceny2.5440.969
Atmosféra prodejny2.5310.943
Přehlednost, orientace v prodejně2.2110.915
Fronty u pokladen2.8441.275
Otevírací doba1.7010.904
Parkoviště2.0881.536

Graf

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny14699,32 %99,32 %  
Drogerie 6141,5 %41,5 %  
Textil1610,88 %10,88 %  
Jiné42,72 %2,72 %  
Elektronika10,68 %0,68 %  

Graf

9. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9765,99 %65,99 %  
ano5034,01 %34,01 %  

Graf

10. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20-ti minut6040,82 %40,82 %  
přibližně půl hodiny5940,14 %40,14 %  
přibližně hodinu2315,65 %15,65 %  
více jak hodinu32,04 %2,04 %  
hodinu10,68 %0,68 %  
10 až 20 minut10,68 %0,68 %  

Graf

11. Kolik přibližně utratíte za nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč8155,1 %55,1 %  
501 - 1000 Kč5235,37 %35,37 %  
1000 - 2000 Kč117,48 %7,48 %  
více jak 2000 Kč32,04 %2,04 %  

Graf

12. Vlastníte Clubcard?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10068,03 %68,03 %  
ano4731,97 %31,97 %  

Graf

13. Využíváte e-obchod?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12081,63 %81,63 %  
ano2718,37 %18,37 %  

Graf

14. Navrhujete nějaká zlepšení, změny, které byste rádi ve vašem obchodě uvítali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Rychlejší reakci na frontu (otevření další pokladny) - Košíky do ruky neustále chybí, jsou vráceny u poklady ale jen párkrát denně se vrací ke vchodu. - Přehlednost regálů - Víc bio-produktů - regál s papírnictvím atd je ubohej

aby neměli otevírací dobu do 22:00....to už je trošku moc

ani ne,

ani ne...

Často jsou dlouhé fronty, přesto nejsou otevřené všechny pokladny. Také se mi stává, že je zboží označeno jinou cenou, než která je namarkovaná u pokladny.

Hodne slev)

Kvalita zboží, non-stop shop, jednotné ceny (- 30%) všech potravin

kvalitnejsi potraviny maso - uzeniny

lepší sortiment pečiva

Menší ceny sortimentu. A opravdu čerstvé potraviny, stává se mi, že potravinu, kterou koupím, není úplně čerstvá.

mnohem více českých výrobků, omezení obchodních řetězců, regulovaný dovoz potravin z ´nesmyslných´ lokalit a podpořit regionální potravinové tradice

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

nechce se mi o tom přemýšlet

nevím zrovna me nic nenapadá

Označení českých výrobků

Profesionalni I lidsky pristup personalu..vetsi vyber kvalitnejsich potravin(od vice dodavatelu)...cerstve ryby...rozsireni drogerie...

rozšiřeni kosmetického sortimentu v obchodě

rozšíření potravinářského sortimentu

vadí mi, že ne v každé prodejně - potraviny - není pultový prodej. Personál se více méně neorientuje v nabízeném sortimentu :)

větší přehlednost, lepší hudba

Větší výběr sortimentu

Víc pokladen, personálu... čili méně front

více aktivních pokladen

Více otevřených pokladen

Více ovoce :)

více potravin z Německa nižší ceny nebo alespoň pomalejší postupné tempo zdražování

více výhod pro držitele karty Clubcard - více akcí, slev za věrnost

vše zdarma

Vše zdarma nebo 99% slevy :D

Zrušení expresních pokladen, výměna za pásové.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém supermarketu nebo hypermarketu nakupujete nejčastěji?

4. V jakém regionu se tento obchod kde nakupujete nachází?

5. Jak často zde nakupujete?

6. Jaký je důvod, že nakupujete ve vámi zvoleném obchodě?

7. Obodujte prosím následující kritéria Vámi zvolené prodejny: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

9. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

10. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

11. Kolik přibližně utratíte za nákup?

12. Vlastníte Clubcard?

13. Využíváte e-obchod?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém supermarketu nebo hypermarketu nakupujete nejčastěji?

4. V jakém regionu se tento obchod kde nakupujete nachází?

5. Jak často zde nakupujete?

6. Jaký je důvod, že nakupujete ve vámi zvoleném obchodě?

7. Obodujte prosím následující kritéria Vámi zvolené prodejny: (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

8. Jaký sortiment nejčastěji nakupujete?

9. Řídíte se při nákupu akčním letákem?

10. Kolik času přibližně strávíte v obchodě?

11. Kolik přibližně utratíte za nákup?

12. Vlastníte Clubcard?

13. Využíváte e-obchod?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Půža, P.Spokojenost zákazníků (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22890.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.