Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost podniku

Společenská odpovědnost podniku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Petrášková
Šetření:13. 04. 2012 - 20. 04. 2012
Počet respondentů:514
Počet otázek (max/průměr):27 / 16.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


v rámci diplomové práce na téma Společenská odpovědnost podniku provádím výzkum, který je zaměřen
na obecné povědomí a postoj respondentů ke společenské odpovědnosti firem. Výzkum se zároveň soustředí na konkrétní potravinářskou společnost působící na českém trhu.

Při té příležitosti Vás prosím o vyplnění anonymního dotazníku zabývajícího se problematikou společenské odpovědnosti podniku.


Děkuji za Váš čas.
 

Odpovědi respondentů

1. Je Vám známý pojem „společenská odpovědnost podniku"? V případě záporné odpovědi se s tímto pojmem seznamte: jde o koncept, kterým se firmy dobrovolně zavazují k odpovědnému chování vůči společnosti a okolnímu prostředí. K takovému odpovědnému chování patří např. odmítání korupce, dobré vztahy se zákazníky, striktní dodržování lidských práv a pracovních standardů, ochrana využívání přírodních zdrojů a šetrná produkce.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33064,2 %64,2 %  
ne18435,8 %35,8 %  

Graf

2. Ovlivnil by Vás při nákupním chování fakt, že společnost se chová dle zásad společenské odpovědnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano38474,71 %74,71 %  
ne13025,29 %25,29 %  

Graf

3. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu potravinářských výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita produktu21742,22 %42,22 %  
složení produktu10219,84 %19,84 %  
cena produktu9217,9 %17,9 %  
znalost produktu6312,26 %12,26 %  
odpovědné chování společnosti- šetrná výroba apod.91,75 %1,75 %  
doporučení od jiné osoby81,56 %1,56 %  
povědomí o společnosti vyrábějící daný produkt61,17 %1,17 %  
poměr cena/kvalita 20,39 %0,39 %  
kombinace kvality produktu a ceny10,19 %0,19 %  
poměr cena/kvalita. Bonus - odpovědnoé chování10,19 %0,19 %  
složení, kvalita, původ ČR10,19 %0,19 %  
složení a cena produktu10,19 %0,19 %  
když se ptáš na rozhodující faktorY je trochu blbý, že může člověk vybrat jen jednu variantu, ne? Kvalita a cena10,19 %0,19 %  
složení produktu i jeho kvalita10,19 %0,19 %  
je jich více - cena, kvalita, znalost produktu, doporučení 10,19 %0,19 %  
vše výše zmíněné10,19 %0,19 %  
vice z moznosti, slozeni produktu, kvalita produktu i chovani spolecnosti. Ne u vsech produktu toto ale zkoumam podrobne. Ale snazim se.10,19 %0,19 %  
Země původu, resp. povědomí o společnosti...10,19 %0,19 %  
chutnost10,19 %0,19 %  
VŽDY KOMBINACE VŠECH VÝŠE ZMÍNĚNÝCH10,19 %0,19 %  
Země původu10,19 %0,19 %  
poměr kvalita cena10,19 %0,19 %  
preferuji výrobky z ČR10,19 %0,19 %  

Graf

4. Zajímáte se o chování společnosti, od které nakupujete Vaše produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne35669,26 %69,26 %  
ano15830,74 %30,74 %  

Graf

5. Jakým způsobem se o chování společnosti informujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1.Osobně 2.Reference od ostatních

Čtu články a mluvím o tématu s lidmi, kteří o tom vědí víc - mám je naštěstí ve svém okolí.

čtu články v novinách, na internetu, apod.

Chování společnosti vyplyne na trhu a v médiích.

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet,

internet, a informace od stávajících zákazníků, noviny a jiný tisk

internet, jina firemni propagace

internet, média (televize, noviny, časopisy)

internet, noviny

internet, noviny, tv

internet, televize

Internet, tiskoviny, obaly

Internet, TV, přímý nákup

internet, zprávy v TV

média

média

média

média

media - internet, TV

média - televize, tisk

média-internet,tisk,televize

média, eventy

média, internet

média, internet, jejich web. stránky

Média, internetové diskuze

media,internet

media,obaly produktů,

na internetu

na internetu

na internetu

na internetu

Na internetu.

Na jejích webových stránkácha na facebooku.

na základě vlastních zkušeností s danou populitou

Návštěvou webových stránek společnosti. Upřednostňuji menší firmy s možností osobního kontaktu.

nejdu cíleně po informacích, ale když je mám k dispozici, přečtu si je/poslechnu

noviny, televize, internet

od zaměstnanců společnosti

Podle zpráv,internetu

Pokud se společnost chová zodpovědně, ráda se tím pochlubí. Specielně u dětské výživy výrobci vydávají kvanta letáků. Tato informovanost mi u ostatních potravin chybí.

prostřednictvím webu, D-testy, roční zprávy

přes Internet

přes média, od známých

reakci meho okoli

recenze společnosti na internetu

Reference na internrtu

Reference,media

s medií

Sdělovací prostředky, stránky Greenpeace, dTest.

sidlo spolecnosti, misto vyroby produktu, sustainabile production.

sledování informací v médiích

sleduji dění kolem sebe a sleduji mediální obraz

Sleduji tisk a atd.

Snažím se nakupovat potraviny od firem, které znám, které se u nás nějak prezentují- nemám ráda no name firmy, popř. polské výrobky a označení jako vyrobeno v EU.

Spise pokud o spolecnosti slysim,ze se chova nekorektne tak se jejich produktum vyhybam. Snazim se kupovat produkty organicke.

tisk, internet, PR

tisk, internet, společnost

Tisk,televize.

Většinou si hledám informace přes internet.

Vlastni zkusenost a zkusenost znamych, v pripade velmi nevhodneho chovani informace z medii

web společnosti, internet

WEB, OD JINÝCH OSOB

web, odborné články v internetových médiích (např. testy kvality apod.)

web, tisk

webové stránky

webové stránky dané firmy

webové stránky konkrétní společnosti

webové stránky společnosti, média

webové stránky společnosti, tisk

webové stránky, reklama,

z internetu

Z medií

z médií

Z médií

Z medií - tv, internet, noviny atd.

z médií, na netu

z médií, reklam, tisku, ale také z etikety produktu

Z médií.

Z novin, internetu.

Z televize.z tisku.

z tisku

z tisku

z tisku, marketing, televize

zajímá mne zda-li podporují nějakou nadaci

6. Jakým způsobem se rád/a dozvídáte o skutečnosti, že společnost se dobrovolně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obaly produktů12724,71 %24,71 %  
články v novinách, časopisech11923,15 %23,15 %  
internetové stránky společnosti10320,04 %20,04 %  
reklama v televizi7714,98 %14,98 %  
promo akce spojené s ochutnávkou326,23 %6,23 %  
samostatné zprávy informující o konkrétních aktivitách-reporty173,31 %3,31 %  
reklama v tisku91,75 %1,75 %  
reklama v rádiu50,97 %0,97 %  
eventy40,78 %0,78 %  
nedozvídám30,58 %0,58 %  
informace jakou součást výroční zprávy20,39 %0,39 %  
nezajímám se20,39 %0,39 %  
Žádným. Jak jsem uvedla výše, o chování společností se nezajímám10,19 %0,19 %  
ani ne tak ráda, jako se dozvídat - obaly produktů, reklamy v mediích, reporty o aktivitách10,19 %0,19 %  
nezajím mě zda se společnost chová společensky odpovědně, dle mého názoru se ve většině případů jedná pouze o PR10,19 %0,19 %  
z medií, nikoliv ovšem formou reklamy10,19 %0,19 %  
viz výše10,19 %0,19 %  
nikde10,19 %0,19 %  
od známých10,19 %0,19 %  
vlastní zkušeností10,19 %0,19 %  
nepřijde mi, že bych vůbec vnímala jak se která společnost angažuje v obl. spol. odpovědnosti10,19 %0,19 %  
dtest10,19 %0,19 %  
nesleduji to10,19 %0,19 %  
nezajímám se :-(10,19 %0,19 %  
nevěřím žádnému zdroji10,19 %0,19 %  
promo akce,obaly produktů,webové stránky10,19 %0,19 %  

Graf

7. Znáte společnost Hero Czech s.r.o.? Pokud si nejste odpovědí jistá/ý, společnost nabízí na českém trhu dětskou výživu, cereální produkty či džemy. Z produktů dětské výživy si můžete zakoupit příkrmy, rozpustné nápoje, sušené mléčné nápoje, výživu pro kojence, sušenky pro děti, to vše pod značkami Sunar, Sunárek, Gravimilk,Nutradefense, Sunarka a Hero Baby. Pod značkou Corny Big či Corny Linea si můžete zakoupit cereální tyčinky. Marmelády a prémiové džemy jsou na českém trhu prodávány pod značkou Schwartau.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne28355,06 %55,06 %  
ano23144,94 %44,94 %  

Graf

8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchody14964,5 %28,99 %  
přátelé, rodina7632,9 %14,79 %  
média3916,88 %7,59 %  
internet3213,85 %6,23 %  
tisk2410,39 %4,67 %  
trhy41,73 %0,78 %  
výstavy31,3 %0,58 %  
eventy31,3 %0,58 %  
při nakupování10,43 %0,19 %  
pracovně10,43 %0,19 %  
Sunar jem kupovala, protože synovi chutnal nekvíc. Pak jsme zkoušeli i další výrobky firmy.10,43 %0,19 %  
nakupuji tuto znacku10,43 %0,19 %  
po narození dítěte jsem se zajímala o dětskou stravu10,43 %0,19 %  
šla jsem do lélárny koupit dětskou výživu10,43 %0,19 %  
pracovala jsem v potravinářské společnosti10,43 %0,19 %  
pohybuji se v oblasti potravinářství a nyní občas kupuji výrobky dětské výživy pro dítě10,43 %0,19 %  
veletrhy10,43 %0,19 %  
reklamní produkt zdarma10,43 %0,19 %  
Nákupem produktu s tímto logem.10,43 %0,19 %  

Graf

9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi dobré12453,68 %24,12 %  
dobré6628,57 %12,84 %  
vynikající3012,99 %5,84 %  
průměrné104,33 %1,95 %  
špatné10,43 %0,19 %  

Graf

10. Jaké je opodstatnění Vašeho předchozího hodnocení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cereální tyčinky byly dobré

cereální tyčinky jsou moc dobré, s ostatními nemám zkušenost

Corny tyčinky jím a sunar se kupoval dětem mých známých a kamarádů :-)

často je kupuji

dětem chutnají :-)

dle mé chuti

dle složení a chuti

dobrá chuť

dobrá zkušenost

dobrá zkušenost s jejich produkty...

dobrá zkušenost, chutné výrobky, příznivá cena

Dzemy Schwartau jsou velmi chutne

chuť

Chuť a cena

Chuť BigCorny tyčinek.

Chuť vynikající, ale vadí mi existence cukru ve výrobcích pro děti.

chuť, složení

Chuť.

chutˇ a slpžení produktu

chutná mě

chutné, u dítěte oblíbené

Info z webu společnosti + široká síť možnosti zakoupit tyto výrobky + kvalita výrobků

jejich prodkukty jsou velmi kvalitni

Jejich výrobky jsem už zkusila.

již mám děti odrostlejší nemohu tak úplně posoudit výrobky pro kojence, pouze neteři jsem kupovala kojenecké sušenky, zdá se, že chutnaly, obal se mi zdá dobrý, džemy hodnotím jako velmi dobré, Corny jsou zbytečně sladké a mám ráda musli, ale ne s čokoládou, tuto značku nekupuji.

Jsem spokojená s kvalitou produktů i s cenou, proto hodnotím produkty firmy velmi kladně.

Jsem velmi spokojena s kojeneckým mlékem Sunar a s produkty Sunarka, zkusila jsem i jiná, dražší mléka, ale vrátili jsme se opět k Sunaru.

jsou chutné

Když je hlad, sníme vše

kojenecká mléčná výživa nesplňovala naše zdravotní potřeby, preferuji domáci výrobu dětských příkrmů/pokrmů

konzumace

kupuji je dlouho a nemám důvod měnit

kvalita vyrobku

kvalitní a chutné produkty

kvalitní produkty

kvalitní složení produktu

malá zkušennost s výrobky

málo zkušeností

mám 8 měsíční miminko a produkty kupuji a jsem spokojená

mám ráda cereální tyčinky Corny

mám s jejich výrobky jen kladné zkušenosti

Mám s produkty zkušenost a proto tak hodnotím.

Mám v oblibě Corny tyčinky

mému dítěti produkty chutnají

miluju tyčinky corny

nakupuji pro dceru dětskou výživu a jsme spokojeni

Nakupuji produkty této společnosti.

nakupuji tuto znacku

například dětské mléko mi svým složením přišlo nejlepší na trhu

naše dítě je spokojené

názory známých

některé jsem vyzkoušela

některé výrobky obsahují barviva a jiné produkty které by opravdu nemuseli mít

Nemám s produkty velkou zkušenost zatím.. mohu hodnotit jen cereální tyčinky, které zakupuji

Nemohu zodpovědět otázku č.9 neboť tyto výrobky nekupuji.

Nemyslím si, že by se produktu společnosti výrazně odlišovaly od své konkurence.

nerozumím otázce.

nevyzkousela jsem sirokou skalu produktu.

Nezabýval jsem se srovnavanim tohoto typu produktů (nekupuji je)

neznám tyto výrobky

Ochutnal jsem.

ochutnávka

osobní zkušenost

osobní zkušenost

osobní zkušenost

osobní zkušenost

osobní zkušenost

Podle tyčinek corny

Pravidelně kupuji Sunar a výživy Sunárek.

Pravidelně si kupuji tyčinky Corny.

produkty chutnají celé rodině, především dětem a podle informací uvedených na obalu jsou velmi zdravé

produkty mi chutnaly

prostě mi chutnají

příznivá cena a vynikající chuť

reference od známých, kteří tyto produkty užívají

Sama je úžívám, popř. čtu časopisy o výžive, kde se o firmě články zmiňují.

složení, tradice

Spokojenost s produktem Corny Big

Spokojenost s vybranymi produkty

společnost Hero Czech, s.r.o. znám, ale kupuji občas jen tyčinky Corny

SYN MÁ RÁD VÝROBKY

umím posoudit jen cerální tyčinky a přijdou mi průměrné dětskou výživu nekupuji, protože není momentálně důvod

v dětské výživě jsem dávala přednost jiné značce, tato moc nevyhovovala

V některých výrobcích užívá ztužený tuk a to mi vadí.

Velmi dobrá chuť.

vlastni zkusenost z kojeneckou vyzivou

vlastni konzumace

Vlastni zkusenost s produkty

vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

Vlastní zkušenost

vlastní zkušenost

Vlastní zkušenost s výrobky

Vlastní zkušenost.

Vlastní zkušenost.

vlastní zkušenosti

vlstni konzumace

Výběr v obchodě

Výrobky Corny Big jsou až moc sladké na cereální tyčinku.

využíváme příkrmy a kojenecké mléko sunar, ale osobně jsem neochutnal

Z produktů této firmy znám cereální tyčinky, které dle mého názoru na cereální tyčinky, které by měly respektovat pravidla zdravé výživy, obsahují příliš mnoho cukru.

zdravé a chutné produkty

zdravé produkty bohaté na vitamíny

Zkusenost

Zkusila jsem jen malé množství jejich výrobků.

zkušenost

zkušenost

Zkušenosti s produkty

Znám lidi, které si výrobky od této firmy chválí, můj syn však sunar odmítl pít. Ale stejně to skončilo i s výrobky Nutrilon a Beba.

11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20789,61 %40,27 %  
ano2410,39 %4,67 %  

Graf

12. Pokud vnímáte společnost Hero Czech s.r.o. jako společensky odpovědnou, proč tomu tomu tak je?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

gendrová rovnost zaměstnání

image, pevné základy firmy, charakteristické hodnoty a určité způsoby práce. Společnost klade důraz na kvalitu svých výrobků, spokojenost spotřebitelů a zodpovědnost vůči svým zaměstnancům a okolnímu prostředí.

nabízí kvalitní výrobky

také zejména myslím, že tomu napovídá fakt, že např. Sunar je na našem trhu již několik let. Proto, společnost Hero musí být šetrný k životnímu prostředí atd.

VÍ, ŽE MAJÍ PROGRAM ODPOVĚDNOSTI K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ

vztah k zákazníkovi, přírodní produkty

13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1145,83 %2,14 %  
přátelé, rodina1041,67 %1,95 %  
tisk833,33 %1,56 %  
média729,17 %1,36 %  
obchody28,33 %0,39 %  
výstavy14,17 %0,19 %  

Graf

14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15064,94 %29,18 %  
nevím6025,97 %11,67 %  
ne219,09 %4,09 %  

Graf

15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé17877,06 %34,63 %  
Hamé15165,37 %29,38 %  
Nutricia4218,18 %8,17 %  
Hipp3515,15 %6,81 %  
žádné20,87 %0,39 %  
Humana20,87 %0,39 %  
Znám výrobky Hero pouze pro kojence. Je tomu jinak? Zde jsem označila Nestlé, protože jíme jejich sušenky.10,43 %0,19 %  
nenakupuji10,43 %0,19 %  
dříve Hipp, nyní už ne10,43 %0,19 %  
tyto vyrobky nakupuji velice zridka10,43 %0,19 %  
Semix10,43 %0,19 %  
Racio10,43 %0,19 %  
Nový Věk10,43 %0,19 %  
dětská výživa u nás vždy byla jen Hero, od Nestlé kupujeme jiný druh výrobků10,43 %0,19 %  
nemám děti,takže žádné10,43 %0,19 %  
tyto výrobky nekupuji10,43 %0,19 %  

Graf

16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- tiskoviny

Balíček pro novorozence

časopisy, internet

časopisy, televize

doporučení od přátel

doporučení od rodiny

Internet

internet

Internet

internet

internet, lékař, obchody

internet, reklama, obchody

internet, sdělovací prostředky (televize...)

internet,média

internetové stránky společnosti

Jdu si tak regálem... A buch, ony tam jsou... :-D

jsou to firmy všeobecně známé

jsou všeobecně známé

koupila výrobky v obchodech

Kupuji jejich výrobky

lékárna

lékař, kamarádky maminky, supermarkety

média

media

média

Média

media

media

média

média

Média

media

média

média

média a známý

Media, dle doporuceni

média, internet, obchody, rodina

média, obecně jde o velice známou firmu

média, reklama, obchody, eventy

média, tisk, internet

Media.

na internetu

na internetu

na obalu výrobku při nákupu

Na trhu.

Na veletrzích dětského zboží, na doporučení od známých

Nákupem výrobků.

nakupujeme jejich výrobky

nemám už malé dítě

Net

o produktech těchto společností - v obchodech, reklamách v mediích

Obaly produktu, reklama

Obchod

obchod

Obchod

obchod

obchod

obchod

obchod

obchod

obchod

obchod

Obchod

obchod

obchod

Obchod

obchod

obchod

obchod

Obchod

obchod

obchod

obchod

obchod

Obchod, internet

obchod, internet, časopisy

obchod, internet, reklama v TV a tisku

obchod, internet, tisk

obchod, média

obchod, reklama

obchod, reklama v tv

obchod, tv

obchod, TV

obchod, známí, internet, média, škola-praxe

Obchod.

obchodní řetězce, s některými firmami při pracovní činnosti

obchody

Obchody

obchody

obchody

obchody

obchody

obchody

obchody

obchody

Obchody, doporučení známých

obchody, lékárny,media, přátelé

obchody, média, známí

Obchody, média.

obchody, reklama

obchody, reklama.

Obchody, televize

obchody, tv

obchody,lékárny

od přátel

od přátel

od známých

pohybuji se pracovně v potravinářské oblasti

pratele

Produkty v obchodech

přátelé, rodina, obchody, internet

PŘEVÁŽNĚ V OBCHODĚ

Při nakupování v obchodě.

při nakupování v obchodech

Při nákupu dětské výživy.

při narození dětí-lékárna,obchod

při zakoupení produktů

Reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama , media

Reklama v médiích

Reklama, obchod.

reklama, tisk

Reklama, zboží

ReklamaO

rodina

rodina

rodina

rodina

rodina

rodina

rodina

rodina

Rodina, příbuzní, kamarádi ...

Rodina.

televize

televize, internet, tisk, letáky

televize, promoakce

tisk

tisk

tisk ,media

tisk, internet,

Tisk, televize, přátelé.

tv

TV

TV reklama, obchody

v lékárně, pracuji jako lékárník

v médiích

v obchdě

v obchode

v obchodě

v obchodě

V obchodě

V obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

V obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

V obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě

v obchodě :o)

V obchodě a z internetu

v obchodě a z reklamy

V obchodě z nabídky potravin potravinářských společností.

V obchodě, díky produktům

v obchodě, internet, přátelé

v obchodě, inzerci

v obchodě, reklama

V obchodě, televizní reklamě.

v obchodě, TV reklama

V obchodě.

V obchodě.

v obchodech

v obchodech

V obchodech

v obchodech

V obchodech

v obchodech

v obchodech

v obchodech

v obchodech

v obchodech

v obchodech

v obchodech (z etikety)

v obchodech, letácích, od známých

v obchodech, od přátel...

V obchodech.

V obchodech.

V obchodech.

v obchodním domě

v obchodu

v obchodu nebo z televize

v porodnici, na internetu, lékárny

v regálu v krámě

v reklamách

V sortimentu hyper/supermarketů.

v televizi

veltrh

z etikety na výrobku

Z internetových zdrojů.

Z internetu a od přátel.

z internetu a v obchodě.

z internetu, z reklam v časopisech a televizi

z letáků, reklam a od dětského pediatra

Z nabidky koncovych dodavatelu

z obalu a tisku

z obchodu

z obchodů

z obchodu

z obchodů s potravinami

Z reklam.

Z reklamy v médiích

Z tisku a v prodejnách.

z TV, od detskeho lekare, od znamych

z výrobků

znami

17. Pokud preferujete produkty od konkurence, co je důvodem Vašeho nákupního chování?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Akce

Akční nabídka.

APETIT SYNA, ZVYK

cena

cena

Cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

cena

Cena, dostupnost

cena, chuť produktu

cena, lepší složení, absence výrobku

Cena, slevové akce, ....

cena,kvalita,doporučení dětského lékaře

cena,složení,kvalita

cenová akce na výrobek

čistější složení, příkrmy neobsahují modifikované škroby a celer, sušenky např. Bebe obsahují mnohem méně cukru

Děti už vyrostly z kojeneckého věku. Cereálie pro školáky asi nevyrábíte(?)

Detske vyzivy momentalne neporizuji, primarni pro me by v tomto pripade byla rada lekaru a take reakce ditete na dany typ vyzivy, co se tyce cerealii, kupuji okrajove, Corny mam rada :-)

dobrá zkušenost, dobrý poměr kvality/ceny

dostupnost

dostupnost

Humana z Německa je kvalitnější a chutnější než výrobky prodávané v Česku

chut

Chuť a složení výrobků.

jde především o cenu

konkrétnmí výrobky nepreferuji, spíš jde o střídání různých druhů výrobků

Kvalita

Kvalita

kvalita a přijatelná cena

Kvalita a složení

kvalita produktu

kvalita výrobků

kvalita výrobků

Kvalita, nesnášenlivost sunaru

lepší kavlita či složení

lepší snášenlivost náhrady mateřského mléka pro mé dítě

mají antirefluxní výživu

media

nabídka produktů jiného druhu

nabídka v obchodech kde nakupuji

nákupní možnosti

nakupuji nejvíce od společnosti Hero

nálada, cena

Např.lepší chuť.

ne

nekupuji produkty dle výrobce, ale dle jejich složení, kvality a dostupnosti

nemám vyhrazené preference

nepreferuji konkurenci

nepreferuji konkurenci ani společnost Hero Czech s.r.o. - jde o to na co mám zrovna při nákupu chuť

nepreferuji konkurenci, příliš nad tím nepřemýšlím, zatím, jelikož jsem dětskou výživu nemusela kupovat.. až budu muset zvolím produkt, který zkonzultuji (složení) také se svým pediatrem a záleží i zda mé dítě tento produkt přijme či budeme muset zvolit jiný..

Nepreferuji produkty od konkurence.

Nepreferuji, jsou to alternativy

Nepreferuji, rozhodovala bych se mezi produkty na bazi slozeni.

nizsi cena a slozeni

nižší cena, srovnatelná kvalita, doporučení k vyzkoušení

Obaly,reklama

Od Nestlé preferuji kaše - mě samotné chutnají, což se o ostatních říct nedá. Navíc jsou poměrně často v akci. Od Hamé příkrmy od 8 měs. hovězí a vepřové - to samé jako u Nestlé, mě samotné chutnají. Takže schnrnuto - chuť a možnost nakoupit zboží v akci.

při nákupu nerozhoduje značka, koupím výrobek, na který mám právě chuť a hlavně mi chutná, logo firmy na obalu nerozhoduje

Příkrmy Hami mají větší výběr a lepší konzistenci.

rada lékáře

Ráda nakupuji produkty společnosti Nestlé, neboť vím, že pomáhá dětem v dětských domovech, je ohleduplná k lidem.

různé vjemy

slevové akce

Složení (např. Nestlé či Hipp mají výrobky pro malé děti bez obsahu cukru), původ (Hipp má biovýrobky)

složení výrobku

Společnost Nestlé má velmi pěkné webové stránky, které informují o společenské odpovědnosti a konkrétních aktivitách uskutečňovaných v této oblasti. Vím, že pokud si kupuji produkty od této společnosti, přispívám k ziskům společnosti, která se zajímá o životní prostředí a život lidí kolem.

to co chutná dětem

vetsinou akcni ceny presnidavek, ale sunar kupujeme jen od hero

větší výber produktů

Většinou cena.

více mi chutnají

vlastní chutě

vyhovující produkty

vyzkoušet podobné výrobky za nižší cenu

záleží na manželce

Zkoušení nových produktů

Zkouším občas různé produkty.

Zkušenost s kvalitou

Změna

znám tyto produkty lépe, vím jak chutnají

Známější značka, větší publicita, pravděpodobně delší historie ap.

zvědavost, porovnání, různorodost,pestrost

že koupím, neznamená že preferuji.

18. Bylo by pro Vás společensky odpovědné chování motivem k přechodu od konkurence (za předpokladu, že by se cena, složení a kvalita nakupovaných produktů zásadním způsobem nelišila)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26751,95 %51,95 %  
nevím17634,24 %34,24 %  
ne7113,81 %13,81 %  

Graf

19. Navštěvujete webové stránky či facebook společnosti, od které nakupujete potravinářské výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, navštěvuji facebook společnostiotázka č. 20, ano, navštěvuji webové stránky společnostiotázka č. 20, ano, využívám facebook i webové stránky společnostiotázka č. 20, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne41179,96 %79,96 %  
ano, navštěvuji webové stránky společnosti6913,42 %13,42 %  
ano, využívám facebook i webové stránky společnosti203,89 %3,89 %  
ano, navštěvuji facebook společnosti142,72 %2,72 %  

Graf

20. Webové stránky společnosti či její profil na sociální síti facebook využíváte za účelem získání informací o:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobcích4143,16 %7,98 %  
promo akcích1616,84 %3,11 %  
zdravé výživě1414,74 %2,72 %  
společnosti1111,58 %2,14 %  
soutěžích99,47 %1,75 %  
chování podniku k okolí, nabídce produktů, soutěže11,05 %0,19 %  
Zda-li daná firma netestuje na zvířatech - v případě kosmetiky.11,05 %0,19 %  
společnosti i výrobcích11,05 %0,19 %  
společnosti a výrobcích11,05 %0,19 %  

Graf

21. Znáte společnost z potravinářského odvětví, která se podle Vašeho názoru nechová společensky odpovědně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne43785,02 %85,02 %  
ano7714,98 %14,98 %  

Graf

22. Pokud ano, uveďte jméno společnosti a konkrétní příklad takového jednání.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Agrofert, Babiš - svévolné zvyšování cen a manipulace s penězi státu.

Albert

albert - aféra se zkaženými masnými produkty

Albert - již několikrát jsem se z médií dočetla, že přelepují datum spotřeby na výrobcích

clever

Danone, nelíbí se mi, že prezentují své výrobky jako zdravé, když neodpovídají zásadám zdravé výživy (jogurty dobrá máma, táta atd.)

drží si kvalitu, neřeší cenové války. Když si za něco vezme peníze, tak za kvalitu odvedenou.

Hamé- v nedávné době se ukázalo, že společnost obelhávala své zákazníky tím, že informace na obalech produktů nesouhlasili se složenim produktu.

Hamé-lživé informace na obalech produktů, prokázalo se, že některé produkty neobsahovaly garantované složení, které bylo na obalech

je více společností které kvalitu výrobku nahrazují levnyma chemickýy složky

Kaufland - udajne nabere zamestnance z UP a po par mesicich je zase propusti a z UP vezme nove i s dotacemi

KAufland, Ahold - tlak na nízké ceny od dodavatelů

Lidl - nesetrne zachazeni s prirodou v mistech kde se stavi nove prodejny

Lidl. Klamavá reklama.

Mc Donald

McDonalds - její působení má celospolečensky negativní dopady a v mnoha zemích neplatí vůbec daně.

McDonalds, KFC, Tesco holding

Minerální vody Mattoni - přístup společnosti k nabytému kulturnímu dědictví (Lázně Kyselka)

Ministerstvo zemědělství

mlékárna Kunín, deklarují jiné složení potravin - samozřejmě to lepší, než je skutečnost, např, 33% smetana měla v testu téměř poloviční obsah tuku

Mlékárny, pekárny, masný průmysl, výroba džusů, zeleninových konzerv, kečupů... Všechny výrobky jsou ředěny. Zbytečně se přidávají dochucovadla, mouka do masa. Známé je mleté maso z Alberta s 25 procenty masa... O zodpovědnosti k životnímu prostředí raději nemluvím. K otázce 23: Kdybych tyto výrobky nekupovala, asi bych umřela hladem nebo bych nechala celou výplatu ve zdravé výživě.

nákupní střediska Billa, Kaufland a další, špatné chování bylo například přelepování doby trvanlivosti u masných výrobků

např.potravin.společnosti z Polska a k nám dovážené produkty

některé obchodní společnosti, teď bylo publikováno, že přelepují datumy spotřeby apod.

nestle

obchodní řetězce Kaufland, Tesco a Lidl, výroba baget Crocodille

polské výrobky, konkrétní výrobky si nevybavím

prodavaji nezdravou vyzivu

řetězce jako Penny Market, Tesco...

Společnosti testující kosmetické výrobky na zvířatech - Avon, Dove, COTY - Ariel, vůně Victorie Backham, Celine Dion, ad.

Tesco - nejedná se jenom o potravinový řetězec ale potraviny zde bohužel prodávají. Dozvěděla jsem se od zaměstnanců, že saláty, které mají plíseň promíchají a dál prodávají..bohžel to není jediná věc.

Tesco - podpora zdravého životního stylu, pomoc lidem se zdravotními problémy a mentálně a tělesně postiženým dětem (Běh pro život),...

Tesco.....vydirání dodavatelů, nekalé praktiky vůči zákazníkům

většina

23. Ovlivnil/a Vás tato skutečnost ve Vašem nákupním chování tak, že byste už např. žadný další produkt od společnosti nezakoupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4374,14 %8,37 %  
ne1525,86 %2,92 %  

Graf

24. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena37773,35 %73,35 %  
muž13726,65 %26,65 %  

Graf

25. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let37372,57 %72,57 %  
36-45 let5711,09 %11,09 %  
46-55 let377,2 %7,2 %  
do 20 let275,25 %5,25 %  
56 let a více203,89 %3,89 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita21742,22 %42,22 %  
vysokoškolské21141,05 %41,05 %  
vyučen/a387,39 %7,39 %  
vyšší odborné305,84 %5,84 %  
základní183,5 %3,5 %  

Graf

27. Váš současný ekonomický status je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec23044,75 %44,75 %  
student17834,63 %34,63 %  
osoba na mateřské dovolené367 %7 %  
živnostník254,86 %4,86 %  
podnikatel173,31 %3,31 %  
nezaměstnaný152,92 %2,92 %  
důchodce91,75 %1,75 %  
pracující důchodce40,78 %0,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Znáte společnost Hero Czech s.r.o.? Pokud si nejste odpovědí jistá/ý, společnost nabízí na českém trhu dětskou výživu, cereální produkty či džemy. Z produktů dětské výživy si můžete zakoupit příkrmy, rozpustné nápoje, sušené mléčné nápoje, výživu pro kojence, sušenky pro děti, to vše pod značkami Sunar, Sunárek, Gravimilk,Nutradefense, Sunarka a Hero Baby. Pod značkou Corny Big či Corny Linea si můžete zakoupit cereální tyčinky. Marmelády a prémiové džemy jsou na českém trhu prodávány pod značkou Schwartau.

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, rodina na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi dobré na otázku 9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vynikající na otázku 9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, rodina na otázku 13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hamé na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hipp na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutricia na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod na otázku 16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchode na otázku 16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodech na otázku 16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 17. Pokud preferujete produkty od konkurence, co je důvodem Vašeho nákupního chování?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré na otázku 9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi média na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi průměrné na otázku 9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?

11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

  • odpověď ano:
    • 21.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?
    • 21.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé, rodina na otázku 13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?
  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodech na otázku 16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré na otázku 9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 17. Pokud preferujete produkty od konkurence, co je důvodem Vašeho nákupního chování?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody na otázku 8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hamé na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé na otázku 15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?

21. Znáte společnost z potravinářského odvětví, která se podle Vašeho názoru nechová společensky odpovědně?

  • odpověď ano:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Ovlivnil/a Vás tato skutečnost ve Vašem nákupním chování tak, že byste už např. žadný další produkt od společnosti nezakoupil/a?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Ovlivnil/a Vás tato skutečnost ve Vašem nákupním chování tak, že byste už např. žadný další produkt od společnosti nezakoupil/a?

27. Váš současný ekonomický status je:

  • odpověď student:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 let na otázku 25. Do jaké věkové skupiny patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je Vám známý pojem „společenská odpovědnost podniku"? V případě záporné odpovědi se s tímto pojmem seznamte: jde o koncept, kterým se firmy dobrovolně zavazují k odpovědnému chování vůči společnosti a okolnímu prostředí. K takovému odpovědnému chování patří např. odmítání korupce, dobré vztahy se zákazníky, striktní dodržování lidských práv a pracovních standardů, ochrana využívání přírodních zdrojů a šetrná produkce.

2. Ovlivnil by Vás při nákupním chování fakt, že společnost se chová dle zásad společenské odpovědnosti?

3. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu potravinářských výrobků?

4. Zajímáte se o chování společnosti, od které nakupujete Vaše produkty?

6. Jakým způsobem se rád/a dozvídáte o skutečnosti, že společnost se dobrovolně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

7. Znáte společnost Hero Czech s.r.o.? Pokud si nejste odpovědí jistá/ý, společnost nabízí na českém trhu dětskou výživu, cereální produkty či džemy. Z produktů dětské výživy si můžete zakoupit příkrmy, rozpustné nápoje, sušené mléčné nápoje, výživu pro kojence, sušenky pro děti, to vše pod značkami Sunar, Sunárek, Gravimilk,Nutradefense, Sunarka a Hero Baby. Pod značkou Corny Big či Corny Linea si můžete zakoupit cereální tyčinky. Marmelády a prémiové džemy jsou na českém trhu prodávány pod značkou Schwartau.

8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?

9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?

11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?

14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?

15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.

16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?

17. Pokud preferujete produkty od konkurence, co je důvodem Vašeho nákupního chování?

18. Bylo by pro Vás společensky odpovědné chování motivem k přechodu od konkurence (za předpokladu, že by se cena, složení a kvalita nakupovaných produktů zásadním způsobem nelišila)?

19. Navštěvujete webové stránky či facebook společnosti, od které nakupujete potravinářské výrobky?

20. Webové stránky společnosti či její profil na sociální síti facebook využíváte za účelem získání informací o:

21. Znáte společnost z potravinářského odvětví, která se podle Vašeho názoru nechová společensky odpovědně?

23. Ovlivnil/a Vás tato skutečnost ve Vašem nákupním chování tak, že byste už např. žadný další produkt od společnosti nezakoupil/a?

24. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

25. Do jaké věkové skupiny patříte?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Váš současný ekonomický status je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je Vám známý pojem „společenská odpovědnost podniku"? V případě záporné odpovědi se s tímto pojmem seznamte: jde o koncept, kterým se firmy dobrovolně zavazují k odpovědnému chování vůči společnosti a okolnímu prostředí. K takovému odpovědnému chování patří např. odmítání korupce, dobré vztahy se zákazníky, striktní dodržování lidských práv a pracovních standardů, ochrana využívání přírodních zdrojů a šetrná produkce.

2. Ovlivnil by Vás při nákupním chování fakt, že společnost se chová dle zásad společenské odpovědnosti?

3. Jaké jsou pro Vás rozhodující faktory při nákupu potravinářských výrobků?

4. Zajímáte se o chování společnosti, od které nakupujete Vaše produkty?

6. Jakým způsobem se rád/a dozvídáte o skutečnosti, že společnost se dobrovolně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

7. Znáte společnost Hero Czech s.r.o.? Pokud si nejste odpovědí jistá/ý, společnost nabízí na českém trhu dětskou výživu, cereální produkty či džemy. Z produktů dětské výživy si můžete zakoupit příkrmy, rozpustné nápoje, sušené mléčné nápoje, výživu pro kojence, sušenky pro děti, to vše pod značkami Sunar, Sunárek, Gravimilk,Nutradefense, Sunarka a Hero Baby. Pod značkou Corny Big či Corny Linea si můžete zakoupit cereální tyčinky. Marmelády a prémiové džemy jsou na českém trhu prodávány pod značkou Schwartau.

8. Jak jste se o společnosti či jejích produktech dozvěděl/a?

9. Jak hodnotíte produkty společnosti Hero Czech s.r.o.?

11. Víte, že společnost Hero Czech s.r.o. se značně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti?

13. Jak jste se o společensky odpovědném chování firmy Hero Czech s.r.o. dozvěděl/a ?

14. Nakupujte produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. od konkurence?

15. Následuje výčet společností nabízející produkty podobné portfoliu výrobků společnosti Hero Czech s.r.o. Označte společnosti, jejichž výrobky také nakupujete.

16. Kde jste se o těchto společnostech dozvěděl/a?

17. Pokud preferujete produkty od konkurence, co je důvodem Vašeho nákupního chování?

18. Bylo by pro Vás společensky odpovědné chování motivem k přechodu od konkurence (za předpokladu, že by se cena, složení a kvalita nakupovaných produktů zásadním způsobem nelišila)?

19. Navštěvujete webové stránky či facebook společnosti, od které nakupujete potravinářské výrobky?

20. Webové stránky společnosti či její profil na sociální síti facebook využíváte za účelem získání informací o:

21. Znáte společnost z potravinářského odvětví, která se podle Vašeho názoru nechová společensky odpovědně?

23. Ovlivnil/a Vás tato skutečnost ve Vašem nákupním chování tak, že byste už např. žadný další produkt od společnosti nezakoupil/a?

24. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

25. Do jaké věkové skupiny patříte?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Váš současný ekonomický status je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Petrášková, L.Společenská odpovědnost podniku (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://22906.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.