Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Virální marketing
Virální marketing
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Horáčková |
---|---|
Šetření: | 16. 04. 2012 - 23. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 131 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou vysoké školy, obor Marketing a ráda bych Vás požádala o vyplnění kratičkého dotazníku na téma Virální marketing, který bude součástí mé Bakalářské práce.
Cílem je zjistit povědomí o relativně novém pojmu Virální marketing.
Upozornění: Dotazník je anonymní a při jeho vyplňování není nutné mít potřebné znalosti k danému tématu.
Předem děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Sledujete na internetu reklamní videa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně často | 67 | 51,15 % | 51,15 % |
alespoň 1xtýdně | 35 | 26,72 % | 26,72 % |
nikdy | 15 | 11,45 % | 11,45 % |
každý den | 14 | 10,69 % | 10,69 % |
2. Jaká reklamní videa Vás na internetu nejčastěji zaujmou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtipná | 101 | 77,1 % | 77,1 % |
už jsem říkal/a, že je nesleduji | 12 | 9,16 % | 9,16 % |
šokující | 11 | 8,4 % | 8,4 % |
jiná | 5 | 3,82 % | 3,82 % |
dojemná | 2 | 1,53 % | 1,53 % |
3. Znáte pojem Virální marketing?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 80 | 61,07 % | 61,07 % |
ano | 51 | 38,93 % | 38,93 % |
4. Co Vás napadne jako první, když se řekne pojem Virální marketing?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nic | 16 | 12,21 % | 12,21 % |
reklama | 5 | 3,82 % | 3,82 % |
sociální sítě | 3 | 2,29 % | 2,29 % |
internet | 3 | 2,29 % | 2,29 % |
Nevim | 3 | 2,29 % | 2,29 % |
šíření reklamy | 2 | 1,53 % | 1,53 % |
reklama na internetu | 2 | 1,53 % | 1,53 % |
Sdělení (komerční, aktivistické - Kony) šíření po internetu, motivující svou povahou k dalšímu sdílení. | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
reklamní spot | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
šíření komerčního sdělení | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
ostatní odpovědi | 94 | 71,76 % | 71,76 % |
5. Znáte reklamy Ministerstva dopravy - NEMYSLÍŠ, ZAPLATÍŠ? http://www.youtube.com/watch?v=otgH6sFECoM
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 128 | 97,71 % | 97,71 % |
ne | 3 | 2,29 % | 2,29 % |
6. Pokud ano, která Vás nejvíce zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Autosedačka ( http://www.youtube.com/watch?v=jXVD6mKg-rE ) | 85 | 64,89 % | 64,89 % |
Nevěsta ( http://www.youtube.com/watch?v=uOhjzX6JaZI ) | 23 | 17,56 % | 17,56 % |
Hecování ( http://www.youtube.com/watch?v=X6raqY7XmCg ) | 15 | 11,45 % | 11,45 % |
Manažer ( http://www.youtube.com/watch?v=kOl5JCv91uA ) | 8 | 6,11 % | 6,11 % |
7. Znáte reklamu na kávu Nescafé gold aroma? http://www.youtube.com/watch?v=1USjqgryj_0&feature=player_embedded
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 101 | 77,1 % | 77,1 % |
ne | 30 | 22,9 % | 22,9 % |
8. Pokud ano, jakou známkou byste ji ohodnotili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 (dobře) | 54 | 41,22 % | 41,22 % |
2 (chvalitebně) | 37 | 28,24 % | 28,24 % |
4 (dostatečně) | 20 | 15,27 % | 15,27 % |
5 (nedostatečně) | 11 | 8,4 % | 8,4 % |
1 (výborně) | 9 | 6,87 % | 6,87 % |
9. Znáte reklamu na vodku Amundsen - Etter Destillere? http://www.youtube.com/watch?v=JrktJGRr6fA
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 115 | 87,79 % | 87,79 % |
ne | 16 | 12,21 % | 12,21 % |
10. Pokud ano, jakou známkou byste ji ohodnotili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 (výborně) | 39 | 29,77 % | 29,77 % |
3 (dobře) | 39 | 29,77 % | 29,77 % |
2 (chvalitebně) | 36 | 27,48 % | 27,48 % |
4 (dostatečně) | 10 | 7,63 % | 7,63 % |
5 (nedostatečně) | 7 | 5,34 % | 5,34 % |
11. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 86 | 65,65 % | 65,65 % |
muž | 45 | 34,35 % | 34,35 % |
12. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 30 | 110 | 83,97 % | 83,97 % |
méně než 20 | 9 | 6,87 % | 6,87 % |
31 - 40 | 6 | 4,58 % | 4,58 % |
41 a více | 4 | 3,05 % | 3,05 % |
25 - 30 | 2 | 1,53 % | 1,53 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.