Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Green marketing

Green marketing

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Jeřábková
Šetření:20. 04. 2012 - 24. 04. 2012
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):33 / 14.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pomozte mi prosím dokončit praktickou část bakalářské práce na ekonomické fakultě ZČU. 

Za ochotu Vám mockrát děkuji.

 

S pozdravem

Lucie Jeřábková

 

Otázek není 33, ale 17. Hned na začátku se dotazník různě selektuje

Odpovědi respondentů

1. Jste dostatečně informovanými spotřebiteli v oblasti BIO a EKO výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4856,47 %56,47 %  
Ano3743,53 %43,53 %  

Graf

2. Zajímáte se o ekologii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen pasivně2156,76 %24,71 %  
Spíše ne1129,73 %12,94 %  
Ano, velmi intenzivně se jí věnuji513,51 %5,88 %  

Graf

3. Znáte pojem "green marketing"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkalaotázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2362,16 %27,06 %  
Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkala1437,84 %16,47 %  

Graf

4. Vysvětlete tedy pojem "green marketing"

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ekologický marketing - všechny produkty ekologického zemědělství

jde o marketing produktu, ktere jsou bezpecne z hlediska zivotniho prostredi

Klasický marketing ve smyslu zaměření se na ekologické produkty, šetrné k životnímu prostředí, ke zdraví člověka. (Hybridní automobily, Bio produkty ..)

marketing podporujuci ekologicky nezavadne produkty

marketing zabývající se bio výrobky/potravinami

Promo eko výrobků

Propagování výrobků na základě toho, že mají být šetrné k přírodě.

5. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 6, Nevím, produkty nejsou předmětem mého nákupního zájmuotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3697,3 %42,35 %  
Ne12,7 %1,18 %  

Graf

6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na konkrétním výběru2362,16 %27,06 %  
Preferuji běžné potraviny/produkty1027,03 %11,76 %  
Raději BIO38,11 %3,53 %  
Jednoznačně BIO12,7 %1,18 %  

Graf

7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2362,16 %27,06 %  
Ne1437,84 %16,47 %  

Graf

8. Zdají se Vám ceny potravin/produktů BIO příliš vysoké? Ohodnoťte jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3834,78 %9,41 %  
4521,74 %5,88 %  
2521,74 %5,88 %  
1417,39 %4,71 %  
514,35 %1,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.71
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:3

Graf

9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1745,95 %20 %  
ne1027,03 %11,76 %  
nevím1027,03 %11,76 %  

Graf

10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2670,27 %30,59 %  
Ano1129,73 %12,94 %  

Graf

11. Jakým způsobem se na redukci obalů podílíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Místo igelitek používám látkové tašky a třídím odpad. Snažím se kupovat výrobky s recyklovatelnými obaly. Pokud to jde, i nebalené, např. ne ovoce a zeleninu na tácku a ve folii, ale vybraný produkt v libovolném množství jen v jednom sáčku. Totéž s pečivem. Možností je i kupování většího balení, které pak doma rozdělím např. do skleněných dóz k tomu určených, místo koupě několika menších balení. Dále ekonomické (větší balení) určitých výrobků. Nekupuji balené vody.

ne

nebalit již zabalené

několikanásobné použití plastových obalů,recyklace,přetváření (DIY),používání alternativních zdrojů škrobové obaly,papírové atd.

preference vratných obalů vlastní nákupní tašky třídění

recykluji vše co se dá, nekupuji zbytečné plasty

reuse

tridim zejmena plastove obaly

Triedenim odpadu

třídění

Třídění obalů

třídění odpadu

třídění odpadu

Tříděním

tříděním

třídím

Třídím je

třídím odpad

třídím odpad

Třídím odpad

třídím odpad

třídím odpad

Třídím odpad, jezdím do sběrny kovů,

třídím odpad, snažím se kupovat věci bez zbytečného plastu a pytlíků, nekupuji pet lahve nebo je využívám opakovaně

Třídím, nosím si vlastní tašku na nákup

výběr zboží dle ekologické náročnosti obalu, preferuji recyklovatelné

12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2362,16 %27,06 %  
nevím924,32 %10,59 %  
ne513,51 %5,88 %  

Graf

13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3286,49 %37,65 %  
Ano513,51 %5,88 %  

Graf

14. Jaké kontrolní instituce znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ČOI

SPZI

15. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2464,86 %28,24 %  
Muž1335,14 %15,29 %  

Graf

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2156,76 %24,71 %  
Vysokoškolské1129,73 %12,94 %  
Vyučen/vyučena v oboru38,11 %3,53 %  
Základní25,41 %2,35 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-242259,46 %25,88 %  
25-34924,32 %10,59 %  
35-49513,51 %5,88 %  
50-6412,7 %1,18 %  

Graf

18. Zajímáte se o ekologii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen pasivně3164,58 %36,47 %  
Spíše ne1429,17 %16,47 %  
Ano, velmi intenzivně se jí věnuji24,17 %2,35 %  
Ne, otázky ekologie mě nezajímají12,08 %1,18 %  

Graf

19. Znáte pojem "green marketing"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkalaotázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3981,25 %45,88 %  
Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkala918,75 %10,59 %  

Graf

20. Vysvětlete tedy pojem "green marketing"

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je to marketing "pro zemi", snažíme se co nejvíce o bio, eko atd...

marketing pro bio výrobky a různě speciálně upravované produkty

marketing zabývající se ekologií

Marketing, který apeluje na ekologii

propagace produktu, ktere jsou neskodne vuci svemu okoli

21. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 22, Nevím, produkty nejsou předmětem mého nákupního zájmuotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4287,5 %49,41 %  
Nevím, produkty nejsou předmětem mého nákupního zájmu510,42 %5,88 %  
Ne12,08 %1,18 %  

Graf

22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na konkrétním výběru2960,42 %34,12 %  
Preferuji běžné potraviny/produkty1735,42 %20 %  
Raději BIO24,17 %2,35 %  

Graf

23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2858,33 %32,94 %  
Ano2041,67 %23,53 %  

Graf

24. Zdají se Vám ceny potravin/produktů BIO příliš vysoké? Ohodnoťte jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1525 %5,88 %  
4420 %4,71 %  
3420 %4,71 %  
2420 %4,71 %  
5315 %3,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.78
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.83
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:3
Modus:1

Graf

25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1939,58 %22,35 %  
ano1633,33 %18,82 %  
nevím1327,08 %15,29 %  

Graf

26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 28, Neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3470,83 %40 %  
Ano1429,17 %16,47 %  

Graf

27. Jakým způsobem se na redukci obalů podílíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kupuji vetsi baleni vyrobku, tridim odpad, kupuji vyrobky u niz se obaly daji dale zhodnotit

nekupuji balenou zeleninu, ani salámy a sýry ve vakuových baleních, pokud je to možné nakupuji nápoje ve vratných obalech

nevykazuji pytlík po prvním použití, co jde dávám místo do obalů do plastových mističek. Používám soda stream a nekupuji již lahve s vodou.(jestli se to dá taky tak počítat)

nevyuzivam plastove tasky v supermarketech, nosim si vlastni latkovou preferuji znacky, ktere nepouzivaji zbytecne obaly, napr. kosmetika Lush

odděluji plasty

piji pouze lahvove a sudove pivo, plechovky a pet lahve neuznavam

poctivě třídím

pokud je to možné, nakupuji šetrnější obaly a tak podobně; používám soda stream, čím nevyhazuji tolik plastových lahví

recyklace

recykluji obaly, snižuji obalový objem

snazim se pouzivat pytliky porad dokola, brat veci ktere nejsou balene nejak extra moc

snažím se třídit odpad, pokud jsou k tomu odpadkové koše

trideni odpadu

Tridim odpad vybiram zbozi i podle obalu

Tridim odpad,dokonce i obaly od jogurtu vymyvam a recikluji.

třídění

Třídění odpadů

třídění odpadu

tříděním odpadu

Tříděním odpadu

tříděním odpadu

třídím

třídím odpad pokud je to možné, používám vlastní obaly opakovaně

třídím odpad

třídím odpad

třídím odpad

Třídím odpad

Třídím odpad

třídím odpad, jiná možnost není

Třídím odpad.

třídím vše, co se dá

třídíme

zdá se že nijak

žádným

28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3164,58 %36,47 %  
nevím1735,42 %20 %  

Graf

29. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4389,58 %50,59 %  
Ano510,42 %5,88 %  

Graf

30. Jaké kontrolní instituce znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

COI, SZPI

ČOI

ČOI

ecocert

31. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3164,58 %36,47 %  
Muž1735,42 %20 %  

Graf

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2654,17 %30,59 %  
Vysokoškolské1837,5 %21,18 %  
Vyučen/vyučena v oboru48,33 %4,71 %  

Graf

33. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-242858,33 %32,94 %  
25-341633,33 %18,82 %  
35-4948,33 %4,71 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste dostatečně informovanými spotřebiteli v oblasti BIO a EKO výrobků?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkala na otázku 3. Znáte pojem "green marketing"?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Znáte pojem "green marketing"?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji běžné potraviny/produkty na otázku 6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Záleží na konkrétním výběru na otázku 6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale jen pasivně na otázku 2. Zajímáte se o ekologii?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 2. Zajímáte se o ekologii?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 15. Jaké je vaše pohlaví?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 15. Jaké je vaše pohlaví?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 17. Kolik je Vám let?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji běžné potraviny/produkty na otázku 22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 31. Jaké je vaše pohlaví?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-34 na otázku 33. Kolik je Vám let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte pojem "green marketing"?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Záleží na konkrétním výběru na otázku 22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 29. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale jen pasivně na otázku 18. Zajímáte se o ekologii?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 31. Jaké je vaše pohlaví?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 18. Zajímáte se o ekologii?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 33. Kolik je Vám let?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Znáte pojem "green marketing"?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Záleží na konkrétním výběru na otázku 6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 2. Zajímáte se o ekologii?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 15. Jaké je vaše pohlaví?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Jste dostatečně informovanými spotřebiteli v oblasti BIO a EKO výrobků?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 17. Kolik je Vám let?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale jen pasivně na otázku 2. Zajímáte se o ekologii?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkala na otázku 3. Znáte pojem "green marketing"?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 15. Jaké je vaše pohlaví?

13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

  • odpověď Ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 15. Jaké je vaše pohlaví?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Znáte pojem "green marketing"?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 2. Zajímáte se o ekologii?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Znáte pojem "green marketing"?

  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-34 na otázku 33. Kolik je Vám let?

21. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 31. Jaké je vaše pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale jen pasivně na otázku 18. Zajímáte se o ekologii?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, s pojmem jsem se již setkal/setkala na otázku 19. Znáte pojem "green marketing"?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Záleží na konkrétním výběru na otázku 22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 33. Kolik je Vám let?

29. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední s maturitou na otázku 32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji běžné potraviny/produkty na otázku 22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 31. Jaké je vaše pohlaví?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 18. Zajímáte se o ekologii?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 33. Kolik je Vám let?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte pojem "green marketing"?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

31. Jaké je vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste dostatečně informovanými spotřebiteli v oblasti BIO a EKO výrobků?

2. Zajímáte se o ekologii?

3. Znáte pojem "green marketing"?

5. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

15. Jaké je vaše pohlaví?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Kolik je Vám let?

18. Zajímáte se o ekologii?

19. Znáte pojem "green marketing"?

21. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

29. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

31. Jaké je vaše pohlaví?

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste dostatečně informovanými spotřebiteli v oblasti BIO a EKO výrobků?

2. Zajímáte se o ekologii?

3. Znáte pojem "green marketing"?

5. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

6. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

7. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

9. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

10. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

12. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

13. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

15. Jaké je vaše pohlaví?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Kolik je Vám let?

18. Zajímáte se o ekologii?

19. Znáte pojem "green marketing"?

21. Setkáváte se při svém nákupu s biovýrobky nebo s ekologicky šetrnými výrobky?

22. Dáte přednost běžným produktům/potravinám či raději preferujete BIO?

23. Porovnávali jste někdy BIO s běžnými produkty?

25. Jste ochotni zaplatit cenovou přirážku za ekologický nadstandard?

26. Je Vám lhostejná redukce obalů a snadnější likvidace?

28. Myslíte si, že Vás prodejci klamou o pravém původu Vámi nakupovaného zboží?

29. Znáte nějaké instituce, které kontrolují biovýrobky?

31. Jaké je vaše pohlaví?

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jeřábková, L.Green marketing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://23258.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.