Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza slevových portálů

Analýza slevových portálů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Kulíšková
Šetření:24. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na analýzu slevových portálů v ČR. Cílovou skupinou tohoto dotazníku jsou studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. Vyplněním dotazníku máte možnost vyhrát voucher na 1200 g kuřecích křidýlek s omáčkou a chlebem a to v restauraci nedaleko budovi VŠE na Žižkově. Voucher vám v případě výhry bude poslán e-mailem. :)

Pro slosování prosím posílejte své e-maily na: bambi88@seznam.cz

Odpovědi respondentů

1. Jaké z následujících slevových portálů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz18898,43 %98,43 %  
Zapakatel.cz14274,35 %74,35 %  
Vykupto.cz13168,59 %68,59 %  
Nebeslev.cz9449,21 %49,21 %  
Hyperslevy.cz9449,21 %49,21 %  
BonyBony.cz7338,22 %38,22 %  
MyDeals.cz6835,6 %35,6 %  
Slevopolis.cz5428,27 %28,27 %  
Megasleva.cz5428,27 %28,27 %  
Berslevu.cz5026,18 %26,18 %  
Pumba.cz3618,85 %18,85 %  
Fajnslevy.cz3015,71 %15,71 %  
Slevoteka.cz2513,09 %13,09 %  
Akce.Spa.cz94,71 %4,71 %  
CityHit.cz73,66 %3,66 %  
Žádný10,52 %0,52 %  

Graf

2. Nakoupili jste někdy na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15078,53 %78,53 %  
Ne4121,47 %21,47 %  

Graf

3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz13489,33 %70,16 %  
Zapakatel.cz8053,33 %41,88 %  
Vykupto.cz6543,33 %34,03 %  
Nebeslev.cz4530 %23,56 %  
BonyBony.cz3825,33 %19,9 %  
Hyperslevy.cz3724,67 %19,37 %  
MyDeals.cz3120,67 %16,23 %  
Pumba.cz1812 %9,42 %  
Berslevu.cz138,67 %6,81 %  
Fajnslevy.cz96 %4,71 %  
Megasleva.cz96 %4,71 %  
Slevopolis.cz64 %3,14 %  
Slevoteka.cz32 %1,57 %  
Akce.Spa.cz21,33 %1,05 %  
CityHit.cz10,67 %0,52 %  

Graf

4. Co nejčastěji kupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo a pití11778 %61,26 %  
Relaxace4630,67 %24,08 %  
Sport4127,33 %21,47 %  
Zábava3523,33 %18,32 %  
Zboží3020 %15,71 %  
Krása3020 %15,71 %  
Služby2818,67 %14,66 %  
Zdraví42,67 %2,09 %  

Graf

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půl roku7650,67 %39,79 %  
Jednou měsíčně4630,67 %24,08 %  
Jednou za rok2013,33 %10,47 %  
Jednou za 14 dní53,33 %2,62 %  
Jednou týdně32 %1,57 %  

Graf

6. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohu vyzkoušet nové věci, které jsou normálně příliš drahé6140,67 %31,94 %  
Je to způsob, jak získat věci levněji5436 %28,27 %  
Levnější zboží1711,33 %8,9 %  
Neodolám slevám96 %4,71 %  
Pohodlnější32 %1,57 %  
Vyzkoušení portálu, abych měl/a názor32 %1,57 %  
Unikátnost výrobků32 %1,57 %  

Graf

7. Podle čeho si slevový portál vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevybírám, nechám se přesměrovat přes slevové agregátory5939,33 %30,89 %  
Podle výběru slev, které nabízí4832 %25,13 %  
Předchozí zkušenost2315,33 %12,04 %  
Doporučení od známých149,33 %7,33 %  
Design webu21,33 %1,05 %  
Podle reklamy10,67 %0,52 %  
kolik lidí voucher zakoupilo10,67 %0,52 %  
podle serioznosti10,67 %0,52 %  
podle atraktivnosti dané nabídky10,67 %0,52 %  

Graf

8. Jaká musí být minimální výše slevy, abyste si voucher zakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 – 60%10167,33 %52,88 %  
20 – 40%3221,33 %16,75 %  
60 – 75%1610,67 %8,38 %  
10 – 20%10,67 %0,52 %  

Graf

9. Využíváte služeb tzv. agregátorů hromadných slev? (webová stránka, která shromažďuje informace od více slevových portálů najednou)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, využívámotázka č. 10, Ne, neznám takové stránkyotázka č. 13, Slevové agregátory znám, ale nevyužívám jeotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, využívám10167,33 %52,88 %  
Ne, neznám takové stránky2516,67 %13,09 %  
Slevové agregátory znám, ale nevyužívám je2416 %12,57 %  

Graf

10. Jaké z následujících slevových agregátorů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skrz.cz8265,6 %42,93 %  
Slevin.cz6955,2 %36,13 %  
Slevydnes.cz2016 %10,47 %  
Sleviste.cz1713,6 %8,9 %  
Slevoman.cz1512 %7,85 %  
Zlateslevy.cz118,8 %5,76 %  
Meslevy.cz64,8 %3,14 %  
Ukazslevy.cz64,8 %3,14 %  
Žádný54 %2,62 %  
Slevax.cz43,2 %2,09 %  
Modreslevy.cz21,6 %1,05 %  
Slevo.cz10,8 %0,52 %  
Robox.cz10,8 %0,52 %  

Graf

11. Máte nějakou špatnou zkušenost s nákupem na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zatím neotázka č. 13, Ano, ale od dalších nákupů mě to neodradilootázka č. 12, Ano, od té doby na slevových portálech nenakupujiotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatím ne7862,4 %40,84 %  
Ano, ale od dalších nákupů mě to neodradilo4233,6 %21,99 %  
Ano, od té doby na slevových portálech nenakupuji54 %2,62 %  

Graf

12. O jakou zkušenost se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Špatná kvalita služby2859,57 %14,66 %  
Voucher jsem zaplatil/a, ale zboží/službu nikdy nepobdržel/a919,15 %4,71 %  
Zakoupený produkt neodpovídal popisu na webu48,51 %2,09 %  
problém s uplatněním voucheru 12,13 %0,52 %  
Zakoupila jsem wellness pobyt, při příjezdu jsme zjistili, že je hotel zavřený. Vše se ale snaží napravit.12,13 %0,52 %  
sleva byla fingovaná, v reálu stála služba stejně12,13 %0,52 %  
kadeřnické služby-telefonní číslo zrušené a maily se vracely jako nedoručitelné, kadeřnictví se přestěhovalo-nemožnost kontaktovat je12,13 %0,52 %  
špatná kvalit a produkt neodpovídal popisu12,13 %0,52 %  
špatná komunikace12,13 %0,52 %  

Graf

13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 – 100 Kč7550 %39,27 %  
100 – 500 Kč5738 %29,84 %  
500 – 1000 Kč149,33 %7,33 %  
1000 – 1500 Kč42,67 %2,09 %  

Graf

14. Stalo se Vám někdy, že jste zakoupený voucher neuplatnili v daném termínu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7751,33 %40,31 %  
Ano7348,67 %38,22 %  

Graf

15. Z jakého důvodu jste nestihli slevový voucher v daném termínu uplatnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na voucher jsem zapomněl/a3953,42 %20,42 %  
Voucher si zakoupilo příliš mnoho lidí a byl problém slevu uplatnit včas1216,44 %6,28 %  
Voucherů jsem si koupil/a příliš mnoho a nestihl/a jsem je uplatnit912,33 %4,71 %  
Voucher platil do určitého data (návštěva solaria) nestihla jsem využít celkové "přednabití" 11,37 %0,52 %  
Voucher za 15 Kč - následný posun do lepší uživatelksé kategorie11,37 %0,52 %  
Hotel, ve kterém mělo dojít k uplatnění byl zavřený. Nabídli nám tedy jiný termín, který se neshodoval s uvedeným na voucheru.11,37 %0,52 %  
nestihla jsem ho uplatnit (ale ne z duvodu mnozstvi)11,37 %0,52 %  
po přečtení recenzí na daný produkt/službu jsem voucher vyhodila do koše11,37 %0,52 %  
čerpání slevy sjem si rozmyslela11,37 %0,52 %  
Voucherů jsem zakoupil/a několik, ale při prvním uplatnění voucheru jsem nebyl/a spokojen/a, ostatní jsem proto již neuplatnil/a11,37 %0,52 %  
zapomněla, nestihla, velký limit max. prodaných11,37 %0,52 %  
pořád jsem to odkládal11,37 %0,52 %  
vypršela platnost11,37 %0,52 %  
tak dlouho jsem návštěvu restaurace odkládala, až sleva propadla11,37 %0,52 %  
důvod pro vyuziti danych sluzeb pominul11,37 %0,52 %  
byl mi ukraden11,37 %0,52 %  

Graf

16. Vracíte se k prodejci po vyčerpání slevy a koupíte si službu/zboží za „normální“ cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, většinou již službu/zboží nepotřebuji6241,33 %32,46 %  
Ano, pokud jsem spokojen/a4228 %21,99 %  
Nikdy, i přesto, že jsem spokojen/a, počkám si na další slevu3422,67 %17,8 %  
Ano, ale jen pokud mi prodejce nabídne další výhody128 %6,28 %  

Graf

17. Jaké jsou dle vašeho názoru nevýhody nákupu na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na obrázku vypadá zboží lépe než ve skutečnosti8142,41 %42,41 %  
Nemožnost vyzkoušet si zboží7137,17 %37,17 %  
Nemožnost osobně se poradit s prodejcem199,95 %9,95 %  
Zneužití osobních údajů84,19 %4,19 %  
věci, který člověk potřebuje tam nejsou, je to omezená nabídka, prostě náhoda, když něco ulovíš, ale o tom to je :)10,52 %0,52 %  
Slevy ve skutečnosti nejsou moc výhodné, jde spíš o psychologický klam.10,52 %0,52 %  
časové omezení10,52 %0,52 %  
někdy je to firmami zneužito a poskytují nekvalitní služby10,52 %0,52 %  
Člověk v důsledku vidiny slevy nakupuje co by nikdy nenakoupil, jelikož to skutečně nepotřebuje. Navíc kvalita služeb z těchto portálu není hodná původní výšce ceny.10,52 %0,52 %  
Nutnost uplatit je v termínu10,52 %0,52 %  
ceny jsou uměle navyšovány aby mohly být 'zlevněny'10,52 %0,52 %  
nadsazené běžné ceny za účelem zvýšit slevu10,52 %0,52 %  
Inzerované statky jsou z velkou pravděpodobností méně kvalitní, fungující podnik nemá potřebu prodávat takto pod cenou10,52 %0,52 %  
nekvalita10,52 %0,52 %  
slevy lze uplatnit jen v omezených termínech, někdy nemožnost si vybrat jiný kvůli obsazenosti10,52 %0,52 %  
neverohodnost10,52 %0,52 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12464,92 %64,92 %  
Muž6735,08 %35,08 %  

Graf

19. Na jaké fakultě studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fakulta informatiky a statistiky5629,32 %29,32 %  
Fakulta mezinárodních vztahů4825,13 %25,13 %  
Fakulta podnikohospodářská3015,71 %15,71 %  
Fakulta financí a účetnictví2714,14 %14,14 %  
Národohospodářská fakulta2312,04 %12,04 %  
Fakulta managementu73,66 %3,66 %  

Graf

20. V jakém jste nyní ročníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čtvrtý5830,37 %30,37 %  
Třetí5327,75 %27,75 %  
Pátý3216,75 %16,75 %  
Druhý2312,04 %12,04 %  
První178,9 %8,9 %  
Jiný84,19 %4,19 %  

Graf

21. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 – 239549,74 %49,74 %  
20 – 214322,51 %22,51 %  
24 – 253618,85 %18,85 %  
25 – 2694,71 %4,71 %  
Více než 2652,62 %2,62 %  
18 – 1931,57 %1,57 %  

Graf

22. Přivyděláváte si při studiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13972,77 %72,77 %  
Ne5227,23 %27,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaké z následujících slevových portálů znáte?

  • odpověď Berslevu.cz:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
  • odpověď BonyBony.cz:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
  • odpověď Hyperslevy.cz:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 – 1000 Kč na otázku 13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?
  • odpověď MyDeals.cz:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MyDeals.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
  • odpověď Nebeslev.cz:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebeslev.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
  • odpověď Pumba.cz:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

  • odpověď Vykupto.cz:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
  • odpověď Zapakatel.cz:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

4. Co nejčastěji kupujete na slevových portálech?

  • odpověď Jídlo a pití:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 – 1000 Kč na otázku 13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

8. Jaká musí být minimální výše slevy, abyste si voucher zakoupili?

  • odpověď 40 – 60%:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 – 1000 Kč na otázku 13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?

9. Využíváte služeb tzv. agregátorů hromadných slev? (webová stránka, která shromažďuje informace od více slevových portálů najednou)

  • odpověď Ano, využívám:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Berslevu.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebeslev.cz na otázku 3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatná kvalita služby na otázku 12. O jakou zkušenost se jedná?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale od dalších nákupů mě to neodradilo na otázku 11. Máte nějakou špatnou zkušenost s nákupem na slevových portálech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevybírám, nechám se přesměrovat přes slevové agregátory na otázku 7. Podle čeho si slevový portál vybíráte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500 – 1000 Kč na otázku 13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlateslevy.cz na otázku 10. Jaké z následujících slevových agregátorů znáte?

11. Máte nějakou špatnou zkušenost s nákupem na slevových portálech?

  • odpověď Ano, ale od dalších nákupů mě to neodradilo:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Špatná kvalita služby na otázku 12. O jakou zkušenost se jedná?

14. Stalo se Vám někdy, že jste zakoupený voucher neuplatnili v daném termínu?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na voucher jsem zapomněl/a na otázku 15. Z jakého důvodu jste nestihli slevový voucher v daném termínu uplatnit?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Voucher si zakoupilo příliš mnoho lidí a byl problém slevu uplatnit včas na otázku 15. Z jakého důvodu jste nestihli slevový voucher v daném termínu uplatnit?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké z následujících slevových portálů znáte?

2. Nakoupili jste někdy na slevovém portálu?

3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

4. Co nejčastěji kupujete na slevových portálech?

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

6. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

7. Podle čeho si slevový portál vybíráte?

8. Jaká musí být minimální výše slevy, abyste si voucher zakoupili?

9. Využíváte služeb tzv. agregátorů hromadných slev? (webová stránka, která shromažďuje informace od více slevových portálů najednou)

10. Jaké z následujících slevových agregátorů znáte?

11. Máte nějakou špatnou zkušenost s nákupem na slevových portálech?

12. O jakou zkušenost se jedná?

13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?

14. Stalo se Vám někdy, že jste zakoupený voucher neuplatnili v daném termínu?

15. Z jakého důvodu jste nestihli slevový voucher v daném termínu uplatnit?

16. Vracíte se k prodejci po vyčerpání slevy a koupíte si službu/zboží za „normální“ cenu?

17. Jaké jsou dle vašeho názoru nevýhody nákupu na slevových portálech?

18. Jste:

19. Na jaké fakultě studujete?

20. V jakém jste nyní ročníku?

21. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

22. Přivyděláváte si při studiu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké z následujících slevových portálů znáte?

2. Nakoupili jste někdy na slevovém portálu?

3. Které z následujících slevových portálů jste minimálně jednou využili?

4. Co nejčastěji kupujete na slevových portálech?

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

6. Z jakého důvodu nakupujete na slevových portálech?

7. Podle čeho si slevový portál vybíráte?

8. Jaká musí být minimální výše slevy, abyste si voucher zakoupili?

9. Využíváte služeb tzv. agregátorů hromadných slev? (webová stránka, která shromažďuje informace od více slevových portálů najednou)

10. Jaké z následujících slevových agregátorů znáte?

11. Máte nějakou špatnou zkušenost s nákupem na slevových portálech?

12. O jakou zkušenost se jedná?

13. Jakou částku utratíte průměrně za měsíc na slevových serverech?

14. Stalo se Vám někdy, že jste zakoupený voucher neuplatnili v daném termínu?

15. Z jakého důvodu jste nestihli slevový voucher v daném termínu uplatnit?

16. Vracíte se k prodejci po vyčerpání slevy a koupíte si službu/zboží za „normální“ cenu?

17. Jaké jsou dle vašeho názoru nevýhody nákupu na slevových portálech?

18. Jste:

19. Na jaké fakultě studujete?

20. V jakém jste nyní ročníku?

21. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

22. Přivyděláváte si při studiu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kulíšková, R.Analýza slevových portálů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://23410.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.