Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > slevové portály

slevové portály

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Šíp
Šetření:26. 04. 2012 - 30. 04. 2012
Počet respondentů:37
Počet otázek (max/průměr):27 / 22.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím všechny uživatele slevových portálů, nebo i jen ty co se o ně zajimají o vyplnění mého dotazníku, který se týká slevových portálů.

Výsledky budou použity pro mou bakalářskou práci.

Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 2, alespoň týdněotázka č. 2, alespoň měsíčněotázka č. 2, alespoň jednou ročněotázka č. 2, nenavštěvuji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň týdně1335,14 %35,14 %  
alespoň měsíčně924,32 %24,32 %  
každý den718,92 %18,92 %  
nenavštěvuji513,51 %13,51 %  
alespoň jednou ročně38,11 %8,11 %  

Graf

2. Kolik slev jste již zakoupil na slevových portálech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 51134,38 %29,73 %  
1 - 2928,13 %24,32 %  
6 - 10825 %21,62 %  
11 - 2026,25 %5,41 %  
více jak 2013,13 %2,7 %  
013,13 %2,7 %  

Graf

3. Jakým způsobem vyhledáváte slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle adresy slevového portálu1237,5 %32,43 %  
v internetovém vyhledavači928,13 %24,32 %  
přes agregátory slev412,5 %10,81 %  
skrz.cz412,5 %10,81 %  
nevyhledávám412,5 %10,81 %  
jinak26,25 %5,41 %  
chodí mi na mail newslettery13,13 %2,7 %  
přes aplikaci "slevoid" v mobilu13,13 %2,7 %  
posílají mi nabídku mailem13,13 %2,7 %  

Graf

4. Jaký druh platby za nákup by Vám nejvíce vyhovoval?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovní převod1856,25 %48,65 %  
kreditní karta928,13 %24,32 %  
dobírka39,38 %8,11 %  
paypal13,13 %2,7 %  
jiný13,13 %2,7 %  

Graf

5. Co Vás nejvíce přiměje vrátit se na slevový portál a provést další nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá zkušenost s předchozím nákupem1650 %43,24 %  
nízké ceny1237,5 %32,43 %  
vysoké slevy39,38 %8,11 %  
nabídka13,13 %2,7 %  

Graf

6. Jaké doplňkové služby na slevových portálech využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné1959,38 %51,35 %  
zakoupení voucheru jako dárek (bez názvu slevového portálu a ceny)1340,63 %35,14 %  
věrnostní program412,5 %10,81 %  
vrácení voucheru po splatnosti13,13 %2,7 %  
vrácení peněz za voucher13,13 %2,7 %  

Graf

7. Jaké slevy (na jaký druh zboží) nejvíce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie1856,25 %48,65 %  
wellness1443,75 %37,84 %  
cestování1237,5 %32,43 %  
zážitky618,75 %16,22 %  
sport412,5 %10,81 %  
zdraví412,5 %10,81 %  
víno39,38 %8,11 %  
oblečení39,38 %8,11 %  
jiné39,38 %8,11 %  
zboží13,13 %2,7 %  
Jídlo13,13 %2,7 %  

Graf

8. Je pro Vás důležitý grafický vzhled slevového portálu (webových stránek)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1650 %43,24 %  
souhlasím1237,5 %32,43 %  
spíše nesouhlasím39,38 %8,11 %  
nevím13,13 %2,7 %  

Graf

9. Hledáte na slevových portálech kvalitní zboží či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hledám jen co potřebuji, kvalitu nezvažuji dopředu1546,88 %40,54 %  
ano, na slevě a ceně nezáleží1237,5 %32,43 %  
nejvyšší cenu a nejnižší slevu zároveň, kvalitu nezvažuji dopředu412,5 %10,81 %  
ne, hlavně nejnižší cenu13,13 %2,7 %  

Graf

10. Které služby slevového portálu, nebo slevy na které produkty či služby by Vás přiměli k nákupu či dalšímu nákupu na slevovém portálu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na cestování17,14 %2,7 %  
žádné17,14 %2,7 %  
nerozlišuji17,14 %2,7 %  
nevím17,14 %2,7 %  
plnohodnotná zdravá výživa za rozumnou cenu17,14 %2,7 %  
osobní odběr v místě bydliště17,14 %2,7 %  
obleceni17,14 %2,7 %  
speed 817,14 %2,7 %  
Věrnostní program17,14 %2,7 %  
manikúra, pedikúra, slevy v restauracích aj.17,14 %2,7 %  
ostatní odpovědi Ubytování
neomezená platnost poukazu
Bonusový program
dovolená
428,57 %10,81 % 

Graf

11. Víte za jakým účelem byla založena Asociace portálů hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2681,25 %70,27 %  
ano618,75 %16,22 %  

Graf

12. Důvěřujete v uplatnění slevy u konečného obchodníka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2165,63 %56,76 %  
souhlasím721,88 %18,92 %  
nevím412,5 %10,81 %  

Graf

13. Důvěřujete v uplatnění slevy v plném rozsahu inzerovaném na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1959,38 %51,35 %  
souhlasím928,13 %24,32 %  
spíše nesouhlasím26,25 %5,41 %  
nevím26,25 %5,41 %  

Graf

14. Pokud se Vám někdy již nepodařilo slevu uplatnit, žádali jste náhradu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nežádal/a1669,57 %43,24 %  
žádal/a jsem vrácení peněz úspěšně313,04 %8,11 %  
žádal/a jsem vrácení peněž neúspěšně14,35 %2,7 %  
žádal/a jsem novou/podobnou slevu neúspěšně14,35 %2,7 %  
žádal/a jsem jinou náhradu úspěšně14,35 %2,7 %  
žádal/a jsem novou/podobnou slevu úspěšně14,35 %2,7 %  

Graf

15. Máte obavu o zneužití osobních údajů při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1134,38 %29,73 %  
spíše souhlasím1031,25 %27,03 %  
nesouhlasím515,63 %13,51 %  
nevím412,5 %10,81 %  
souhlasím26,25 %5,41 %  

Graf

16. Poskytujete Vaši primární emailovou adresu při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1546,88 %40,54 %  
ne, používám svoji druhou nebo třetí emailovou adresu1237,5 %32,43 %  
použivám nový, nebo skoro nepoužívaný email39,38 %8,11 %  
neregistroval/a jsem se ještě nikdy26,25 %5,41 %  

Graf

17. Jak silná hesla používáte při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malá, velká písmena a číslice1134,38 %29,73 %  
pouze malá písmena825 %21,62 %  
malá i vleká písmena412,5 %10,81 %  
alespoň jeden znak v hesle39,38 %8,11 %  
žádná z možností26,25 %5,41 %  
slabé heslo13,13 %2,7 %  
Přihlašuji se přes facebook13,13 %2,7 %  
nejsem registrovaná13,13 %2,7 %  
malá i velká písmena a číslice + znaky13,13 %2,7 %  

Graf

18. Sdílíte Váš účet s další osobou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2887,5 %75,68 %  
ano, s členy rodiny26,25 %5,41 %  
ano, s přáteli13,13 %2,7 %  
ano, s přítelem/přítelkyní13,13 %2,7 %  

Graf

19. Zjišťujete, zda slevový portál splňuje podmínky stanovené zákonem v obchodním či občanském zákoníku (například článek 53, odstavec 7 občanského zákoníku, o vrácení zboží do 14dnů od převzetí, nebo zákona 101/2000 sbírky, o ochraně osobních údajů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy2268,75 %59,46 %  
občas515,63 %13,51 %  
zřídka39,38 %8,11 %  
vždy26,25 %5,41 %  

Graf

20. Zjišťujete dodatečné informace (např.: spokojenost zákazníků, uplatnitelnost slevy u obchodníků) o pro Vás novém slevovém portálu předtím, než se na něm zaregistrujete a nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, do deseti minut1546,88 %40,54 %  
nezjišťuji928,13 %24,32 %  
ano, maximálně minutu515,63 %13,51 %  
ano, až několik desítek minut39,38 %8,11 %  

Graf

21. Čtete informace o slevě kterou se chystáte koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtu veškeré informace2990,63 %78,38 %  
ne, přečtu si jen základní informace (místo uplatnění slevy, datum vypršení)39,38 %8,11 %  

Graf

22. Zjišťujete zda zboží po slevě je skutečně levné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano hledám na stránkách prodejce jeho normální cenu1856,25 %48,65 %  
nezjišťuji1031,25 %27,03 %  
porovnávám se slevami na jiných slevových portálech618,75 %16,22 %  
porovnávám slevy na agregátorech515,63 %13,51 %  
porovnávám s jinými podobnými slevami na stejném slevovém portálu515,63 %13,51 %  

Graf

23. Nakupujete i v méně známém či zcela novém obchodě, o kterém jste dříve neslyšeli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1237,5 %32,43 %  
spíše nesouhlasím825 %21,62 %  
nevím618,75 %16,22 %  
nesouhlasím39,38 %8,11 %  
souhlasím39,38 %8,11 %  

Graf

24. Proč (viz. Předchozí otázka č. 26.)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bojím se, že nebude spolehlivý.

Chci vyzkoušet kvalitu nabízených služeb konkurence

když je tam třeba nejvýhodnější ponuka

není ověřen

nevím, lepší by byly možnosti

pokud je to výhodné, proč ne?!

pokud slevu nenajdu jinde, tak ano. na slevovém portálu mi nezáleží

proč ne?

proč ne?

Sleva mě zajímá.

tuto otázku bohužel nechápu!

Vybírám si podle vzdálenosti od pracoviště, bydliště. Poznat nové podniky,místa.

zajímavá nabídka

zkouska

25. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2268,75 %59,46 %  
muž1031,25 %27,03 %  

Graf

26. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25let2371,88 %62,16 %  
26 - 35let618,75 %16,22 %  
36 - 45let39,38 %8,11 %  

Graf

27. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou1959,38 %51,35 %  
bakalářské618,75 %16,22 %  
vysokoškolské515,63 %13,51 %  
vyšší odborné26,25 %5,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šíp, P.slevové portály (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://23474.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.