Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní maloobchodních řetězců

Vnímaní maloobchodních řetězců

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bernard Kubele
Šetření:28. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme o vyplnění krátkého dotazníku na téma vnímání maloobchodních řetězců v ČR.  Dotazník obsahuje 20 otázek zjišťujících Váš názor na obchodní řetězce v ČR. Jeho vyplnění zabere 2-4 minuty. Výsledky budou použity v seminární práci na Vysoké škole ekonomické v Praze. Dotazník je určen pro respondenty do 26 let včetně.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1557,69 %57,69 %  
Muž1142,31 %42,31 %  

Graf

2. Status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1453,85 %53,85 %  
Student pracující na částečný úvazek623,08 %23,08 %  
Zaměstnán623,08 %23,08 %  

Graf

3. Značka, která se vám vybaví jako první když se řekne: "maloobchodní řetězec."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco934,62 %34,62 %  
Coop726,92 %26,92 %  
albert311,54 %11,54 %  
Penny Market13,85 %3,85 %  
albert,coop13,85 %3,85 %  
Jednota13,85 %3,85 %  
Albert, Billa13,85 %3,85 %  
Lidl13,85 %3,85 %  
Billa13,85 %3,85 %  
relay13,85 %3,85 %  

Graf

4. V kterém maloobchodním řetězci nakupujete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco1246,15 %46,15 %  
Billa623,08 %23,08 %  
Globus27,69 %7,69 %  
Albert27,69 %7,69 %  
Kaufland27,69 %7,69 %  
Penny Market13,85 %3,85 %  
Coop13,85 %3,85 %  

Graf

5. V kterém maloobchodním řetězci nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco623,08 %23,08 %  
Billa623,08 %23,08 %  
Albert415,38 %15,38 %  
Lidl311,54 %11,54 %  
Penny Market311,54 %11,54 %  
Kaufland311,54 %11,54 %  
Interspar13,85 %3,85 %  

Graf

6. Zaškrtněte prosím maloobchodní řetězce, ve kterých jste aktivně zapojeni do nějakého věrnostního programu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný1557,69 %57,69 %  
Tesco934,62 %34,62 %  
Billa311,54 %11,54 %  
Coop27,69 %7,69 %  
Penny Market13,85 %3,85 %  

Graf

7. Který z těchto maloobchodních řetězců považujete za nejkvalitnejší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa519,23 %19,23 %  
Globus519,23 %19,23 %  
Tesco519,23 %19,23 %  
Albert415,38 %15,38 %  
Coop27,69 %7,69 %  
Jiný27,69 %7,69 %  
Kaufland13,85 %3,85 %  
Penny Market13,85 %3,85 %  
Interspar13,85 %3,85 %  

Graf

8. Který z těchto maloobchodních řetězců považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl1557,69 %57,69 %  
Kaufland519,23 %19,23 %  
Penny Market311,54 %11,54 %  
Tesco27,69 %7,69 %  
Albert13,85 %3,85 %  

Graf

9. Který z těchto maloobchodních řetězců považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa1142,31 %42,31 %  
Interspar623,08 %23,08 %  
Albert519,23 %19,23 %  
Globus27,69 %7,69 %  
Jiný13,85 %3,85 %  
Tesco13,85 %3,85 %  

Graf

10. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce kvalita zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1246,15 %46,15 %  
spíše souhlasím1246,15 %46,15 %  
nesouhlasím13,85 %3,85 %  
spíše nesouhlasím13,85 %3,85 %  

Graf

11. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce cena zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1350 %50 %  
souhlasím934,62 %34,62 %  
spíše nesouhlasím27,69 %7,69 %  
nevím13,85 %3,85 %  
nesouhlasím13,85 %3,85 %  

Graf

12. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce šířka sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1350 %50 %  
spíše souhlasím1038,46 %38,46 %  
spíše nesouhlasím27,69 %7,69 %  
nevím13,85 %3,85 %  

Graf

13. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce personál?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím726,92 %26,92 %  
nesouhlasím519,23 %19,23 %  
spíše souhlasím519,23 %19,23 %  
nevím519,23 %19,23 %  
souhlasím415,38 %15,38 %  

Graf

14. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce čistota?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím934,62 %34,62 %  
spíše souhlasím934,62 %34,62 %  
nevím415,38 %15,38 %  
nesouhlasím27,69 %7,69 %  
spíše nesouhlasím27,69 %7,69 %  

Graf

15. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce čerstvost potravin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1765,38 %65,38 %  
spíše souhlasím830,77 %30,77 %  
nesouhlasím13,85 %3,85 %  

Graf

16. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce lokalita/ dostupnost prodejen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1973,08 %73,08 %  
spíše souhlasím726,92 %26,92 %  

Graf

17. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce otevírací doba?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1350 %50 %  
souhlasím934,62 %34,62 %  
spíše nesouhlasím311,54 %11,54 %  
nesouhlasím13,85 %3,85 %  

Graf

18. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce rychlost odbavení na pokladně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím934,62 %34,62 %  
spíše souhlasím623,08 %23,08 %  
nevím519,23 %19,23 %  
nesouhlasím311,54 %11,54 %  
spíše nesouhlasím311,54 %11,54 %  

Graf

19. Ovlivňují vás při výběru maloobchodního řetězce slevové akce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1350 %50 %  
spíše nesouhlasím519,23 %19,23 %  
souhlasím415,38 %15,38 %  
nesouhlasím311,54 %11,54 %  
nevím13,85 %3,85 %  

Graf

20. Ovlivňuje vás při výběru maloobchodního řetězce zapojení do věrnostního programu řetězce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím1661,54 %61,54 %  
spíše nesouhlasím623,08 %23,08 %  
spíše souhlasím27,69 %7,69 %  
nevím13,85 %3,85 %  
souhlasím13,85 %3,85 %  

Graf

21. Které kritérium má na vás při výběru maloobchodního řetězce největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita zboží1038,46 %38,46 %  
Šířka sortimentu726,92 %26,92 %  
Lokalita415,38 %15,38 %  
Čerstvost potravin27,69 %7,69 %  
Cena27,69 %7,69 %  
Slevové akce13,85 %3,85 %  

Graf

22. Pokládáte se za věrného zákazníka jedné značky maloobchodního řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2076,92 %76,92 %  
Ano623,08 %23,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kubele, B.Vnímaní maloobchodních řetězců (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://23513.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.