Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora prodeje prostřednictvím slevových portálů

Podpora prodeje prostřednictvím slevových portálů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Pitelková
Šetření:05. 05. 2012 - 06. 05. 2012
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění kratičkého dotazníku o 10ti otázkách... Dotazník zabere jen chviličku a pomůže mi s mojí seminární prací.

 

Děkuji :-)

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2681,25 %81,25 %  
muž618,75 %18,75 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-251856,25 %56,25 %  
26-401237,5 %37,5 %  
41-6026,25 %6,25 %  

Graf

3. Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1650 %50 %  
zaměstnanec1340,63 %40,63 %  
bez práce39,38 %9,38 %  

Graf

4. Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 0001959,38 %59,38 %  
do 30 000618,75 %18,75 %  
do 20 000618,75 %18,75 %  
nad 30 00013,13 %3,13 %  

Graf

5. Jakou formu podpory prodeje máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevové akce2681,25 %81,25 %  
výhodná balení1650 %50 %  
2 produkty za cenu jednoho1546,88 %46,88 %  
vzorky1031,25 %31,25 %  
věrnostní programy721,88 %21,88 %  
ochutnávky721,88 %21,88 %  
soutěže515,63 %15,63 %  
předvádění zboží26,25 %6,25 %  

Graf

6. Jste hodně ovlivněni různou podporou prodeje? (Reklamy, slevy...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1340,63 %40,63 %  
spíše nesouhlasím1031,25 %31,25 %  
nevím928,13 %28,13 %  

Graf

7. Znáte tzv. slevové portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3196,88 %96,88 %  
ne13,13 %3,13 %  

Graf

8. Využíváte zmíněné slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale zřídka kdy1237,5 %37,5 %  
jen náhodně825 %25 %  
ne721,88 %21,88 %  
ano - hodně často515,63 %15,63 %  

Graf

9. Co nejvíce kupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo a pití1856,25 %56,25 %  
pobyty1340,63 %40,63 %  
služby1340,63 %40,63 %  
krása618,75 %18,75 %  
sport618,75 %18,75 %  
zábava412,5 %12,5 %  
zdraví39,38 %9,38 %  

Graf

10. Máte již nějakou negativní zkušenost se slevovými portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2477,42 %75 %  
ano722,58 %21,88 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Pitelková, Z.Podpora prodeje prostřednictvím slevových portálů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://23672.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.