Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr vysoké školy

Výběr vysoké školy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Vilčová
Šetření:14. 06. 2012 - 26. 06. 2012
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):2 / 1.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 tento dotazník by měl sloužit inspiraci nejen mé, ale i dalších lidí, kteří se stále nemohou rozhodnout pro nějakou vysokou školu;)

Odpovědi respondentů

1. Vysokou školu jsem/bych si vybíral(-a) podle:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
atraktivity oboru1.8253.193
prestiže vš3.1463.484
blízkosti přátel4.8934.018
dostupnosti pracovních míst (brigád) a jejich platového ohodnocení5.2434.126
nabídky mimoškolních činností5.343.079
ceny ubytování6.0873.089
atraktivity daného města5.1263.703
možnosti spojení s domovem/rodinou4.343.972

Graf

2. Poznámky a doplnění:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

a taky podle jednoduchosti prijmacek. lol

Ale určite som si vybrala vysoku skolu podla toho ake budem mat pracovne moznosti po ukonceni VS. Ale samozrejme, ze aj taky odbor ktory ma bavi.

dotazník nemůžu vyplnit, chybí vysvětlení stupnice 1 až 8.

Hlavně mě zajímal vybraný obor, na další věci jsem téměř žádný ohled nebrala.

hodnoceno podle pracovních míst, jaká se mohou získat po vystudování školy. Ne podle toho, kolik je potenciálních pracovních míst pro brigády při studiu mimo obor ve městě, kde bych studovala.

jako brňačka jsem vybirala sice pouze ze škol dostupných v Brně, protože rodiče mi nijak pomáhat na studiu nemohli, přesto mým primárním kritériem bylo: chci zůstat v oboru ze střední školy, chci dělat něco co by mě bavilo a chci to dělat na škole, která má dobrou pověst. O budoucích možnostech zaměstnání či atraktivity oboru jsem nijak nepřemýšlela

Nejedná se o absolutní pořadí. Nepůjdu na ideální obor, pokud by byl Japonsku.

Podle odborného zájmu o studovanou oblast a podle dostupnosti studia (např. můj obor bylo možné dálkově studovat pouze v Brně)

Studuji ve svém rodném městě.

uifasdioaj

VŠ jsem si vybrala jen podle města (mé domácí) a oboru

výběr VŠ by se měl řídit výhradně zájmy konkrétního jedince

záleží, co od toho čekáš - jestli titul pro titul, tak se vybírá podle jiných kritérií, než když jdeš cíleně v oboru za nějakým cílem, pak jde o prestiž a úroveň školy... obor je samozřejmě velmi podstatný a eventuální možnost uplatnění poté...

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vysokou školu jsem/bych si vybíral(-a) podle:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vysokou školu jsem/bych si vybíral(-a) podle:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vilčová, J.Výběr vysoké školy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://24162.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.