Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály v ČR
Slevové portály v ČR
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Bc. Lucie Liscová |
---|---|
Šetření: | 27. 06. 2012 - 26. 07. 2012 |
Počet respondentů: | 283 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.07 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou 4. ročníku České zemědělské univerzity, obor Informatika. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat informace k mé připravované diplomové práci. Dotazník je anonymní a je zaměřen na analýzu slevových portálů v České republice. Cílem je zjistit míru informovanosti veřejnosti o slevových portálech a analyzovat, jak je veřejnost využívá.
Děkuji, že vyplnění dotazníku věnujete pár minut.
Bc. Lucie Liscová
Odpovědi respondentů
1. Které slevové portály v ČR znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Slevomat | 283 | 100 % | 100 % |
Vykupto | 190 | 67,14 % | 67,14 % |
Zapakatel | 172 | 60,78 % | 60,78 % |
Hyperslevy | 144 | 50,88 % | 50,88 % |
NebeSlev | 88 | 31,1 % | 31,1 % |
Amplión | 82 | 28,98 % | 28,98 % |
Slevopolis | 63 | 22,26 % | 22,26 % |
BonyBony | 58 | 20,49 % | 20,49 % |
mydeals | 57 | 20,14 % | 20,14 % |
FajnSlevy | 53 | 18,73 % | 18,73 % |
Pepa | 51 | 18,02 % | 18,02 % |
Slever | 34 | 12,01 % | 12,01 % |
SlevmeTo | 30 | 10,6 % | 10,6 % |
ZlatéSlevy | 28 | 9,89 % | 9,89 % |
Kuplon | 22 | 7,77 % | 7,77 % |
Minasleva | 16 | 5,65 % | 5,65 % |
CityKupon | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
2. Které slevové portály v ČR využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Slevomat | 190 | 67,14 % | 67,14 % |
Vykupto | 89 | 31,45 % | 31,45 % |
žádný | 82 | 28,98 % | 28,98 % |
Zapakatel | 70 | 24,73 % | 24,73 % |
Hyperslevy | 48 | 16,96 % | 16,96 % |
NebeSlev | 31 | 10,95 % | 10,95 % |
Amplión | 25 | 8,83 % | 8,83 % |
mydeals | 20 | 7,07 % | 7,07 % |
Pepa | 18 | 6,36 % | 6,36 % |
BonyBony | 15 | 5,3 % | 5,3 % |
FajnSlevy | 14 | 4,95 % | 4,95 % |
Slevopolis | 11 | 3,89 % | 3,89 % |
ZlatéSlevy | 10 | 3,53 % | 3,53 % |
Slever | 6 | 2,12 % | 2,12 % |
SlevmeTo | 6 | 2,12 % | 2,12 % |
Kuplon | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
Minasleva | 4 | 1,41 % | 1,41 % |
3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jídlo | 134 | 47,35 % | 47,35 % |
Krása a relax | 104 | 36,75 % | 36,75 % |
Zboží | 92 | 32,51 % | 32,51 % |
Sport a zážitky | 83 | 29,33 % | 29,33 % |
Cestování | 79 | 27,92 % | 27,92 % |
žádné | 78 | 27,56 % | 27,56 % |
Kultura a služby | 48 | 16,96 % | 16,96 % |
Elektro | 15 | 5,3 % | 5,3 % |
4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůbec | 85 | 30,04 % | 30,04 % |
jednou za půl roku | 79 | 27,92 % | 27,92 % |
jednou za měsíc | 58 | 20,49 % | 20,49 % |
méně často | 28 | 9,89 % | 9,89 % |
jednou za rok | 23 | 8,13 % | 8,13 % |
jednou za 14 dní | 7 | 2,47 % | 2,47 % |
časteji | 2 | 0,71 % | 0,71 % |
jednou týdně | 1 | 0,35 % | 0,35 % |
5. Jaký byl Váš poslední nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 83 | 29,33 % | 29,33 % |
Jídlo | 53 | 18,73 % | 18,73 % |
Krása a relax | 52 | 18,37 % | 18,37 % |
Sport a zážitky | 30 | 10,6 % | 10,6 % |
Zboží | 30 | 10,6 % | 10,6 % |
Cestování | 24 | 8,48 % | 8,48 % |
Kultura a služby | 9 | 3,18 % | 3,18 % |
Elektro | 2 | 0,71 % | 0,71 % |
6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Slevomat | 108 | 38,16 % | 38,16 % |
žádný | 83 | 29,33 % | 29,33 % |
Vykupto | 20 | 7,07 % | 7,07 % |
jiný | 15 | 5,3 % | 5,3 % |
Zapakatel | 13 | 4,59 % | 4,59 % |
Hyperslevy | 10 | 3,53 % | 3,53 % |
Pepa | 6 | 2,12 % | 2,12 % |
mydeals | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
NebeSlev | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
ZlatéSlevy | 4 | 1,41 % | 1,41 % |
Amplión | 4 | 1,41 % | 1,41 % |
FajnSlevy | 3 | 1,06 % | 1,06 % |
BonyBony | 2 | 0,71 % | 0,71 % |
Slever | 2 | 0,71 % | 0,71 % |
Slevopolis | 2 | 0,71 % | 0,71 % |
Minasleva | 1 | 0,35 % | 0,35 % |
7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 90 | 31,8 % | 31,8 % |
žádné | 88 | 31,1 % | 31,1 % |
chvalitebný | 68 | 24,03 % | 24,03 % |
dobrý | 23 | 8,13 % | 8,13 % |
nedostatečný | 7 | 2,47 % | 2,47 % |
dostatečný | 7 | 2,47 % | 2,47 % |
8. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 216 | 76,33 % | 76,33 % |
Muž | 67 | 23,67 % | 23,67 % |
9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-24 | 141 | 49,82 % | 49,82 % |
25-29 | 69 | 24,38 % | 24,38 % |
15-19 | 29 | 10,25 % | 10,25 % |
30-39 | 27 | 9,54 % | 9,54 % |
40-49 | 12 | 4,24 % | 4,24 % |
50-59 | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
10. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 128 | 45,23 % | 45,23 % |
střední s maturitou | 119 | 42,05 % | 42,05 % |
základní | 21 | 7,42 % | 7,42 % |
vyšší odborné | 11 | 3,89 % | 3,89 % |
střední bez maturity | 4 | 1,41 % | 1,41 % |
11. V jakém regionu bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 98 | 34,63 % | 34,63 % |
Středočeský kraj | 35 | 12,37 % | 12,37 % |
Jihomoravský kraj | 29 | 10,25 % | 10,25 % |
Moravskoslezský kraj | 24 | 8,48 % | 8,48 % |
Olomoucký kraj | 16 | 5,65 % | 5,65 % |
Jihočeský kraj | 14 | 4,95 % | 4,95 % |
Královehradecký kraj | 12 | 4,24 % | 4,24 % |
Zlínský kraj | 12 | 4,24 % | 4,24 % |
Liberecký kraj | 11 | 3,89 % | 3,89 % |
Plzeňský kraj | 10 | 3,53 % | 3,53 % |
Ústecký kraj | 7 | 2,47 % | 2,47 % |
Vysočina | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
Pardubický kraj | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
Karlovarský kraj | 5 | 1,77 % | 1,77 % |
12. Jak často sledujete a kontrolujete slevové portály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůbec | 61 | 21,55 % | 21,55 % |
jednou týdně | 60 | 21,2 % | 21,2 % |
jednou za měsíc | 45 | 15,9 % | 15,9 % |
častěji | 42 | 14,84 % | 14,84 % |
jednou za 14 dní | 36 | 12,72 % | 12,72 % |
méně často | 19 | 6,71 % | 6,71 % |
jednou za půl roku | 17 | 6,01 % | 6,01 % |
jednou za rok | 3 | 1,06 % | 1,06 % |
13. Místo pro Vaše postřehy, které se do dotazníku nevešly.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
:-)
:)
existují stránky - napr. slevin nebo skrz, kde jsou obsazeny vsechny portaly najednou, vetsinou vybiram zde, pak je mi lhostejne, odkud primo pochazi sleva...
Chybí tu slevové agregáty, např. slevín - tam hledám a je mi pak jedno z jakého slevového portálu nakupuji.
info mi chodí na mail, tak mám možnost pasivní kontroly a sledování zajímavých nabídek vlastně každý den...
Když lidi chtějí drahé slevy, tak proč jim nevyhovět a nevydělat na tom
Na slevových portálech nenakupuji vůbec,myslím si že si pouze restaurace/kadeřnice atd. chtějí nalákat zákazníky protože neprosperují,raději dám na doporučení známých.
naprostá nespokojenost se službami. vyzkoušela jsem to dvakrát a už víckrát nechci. jen vyhazuji peníze.
názor na slevové portály?
Nové nabídky sleduji dle toho, jak mě zaujme předmět v emailu, jelikož mi je slevové portály posílají na email. Sama se na jejich webové stránky moc nedívám, a kdyby mi nechodil email, tak se na jejich stránky podívám tak 1x za rok.
Reklamy na slevové portály (SP) se pravděpodobně nenachází na internetových stránkách, které navštěvuji. Kdyby SP dali více úsilí do své propagace, předpokládám, že bych některou z nabídek využil. Vzhledem k tomu, že na mě nikdy nic "nevyskočilo" nikdy jsem neměl důvod se na stránky jakéhokoli portálu podívat. Dva SP znám pouze díky svým přátelům, kteří se o nich náhodou zmínili (většinou jsem si vyslechl pozitivní reakce - ovšem ne natolik, aby mě to přesvědčilo k návštěvě některé ze stránek SP) Jsem přesvědčen, že kdyby se na internetových stránkách, které pravidelně navštěvuji (týkajících se filmu, elektroniky, int. obchodu, motorestu) nacházela reklama na tématicky podobnou aktivitu, koupi atp. pravděpodobně bych se na stránky některého ze SP dostal - což se dá považovat za první krok...
Si píča
sleduji je denně, protože mi chodí emailem
Slevovým portálům nevěřím.
specializace slevových portálů nemožnost vyhledávání produktů a služeb
Spíše využívám internetovou stránku modreslevy.cz kde je většina slev pohromadě a sama pak ani nevím z jakého konkrétního portálu sleva je.
Tyto portály využívají spíše lidé kolem mě. Například na jídlo v restauracích nebo různé pobyty - což mi osobně nepřišlo špatné, ale stále mě to nepřesvědčilo si také něco koupit ;)
VŠE OK
zrušit peníze a tyhlety pi*oviny
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.