Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály v ČR

Slevové portály v ČR

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Lucie Liscová
Šetření:27. 06. 2012 - 26. 07. 2012
Počet respondentů:283
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 4. ročníku České zemědělské univerzity, obor Informatika. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat informace k mé připravované diplomové práci. Dotazník je anonymní a je zaměřen na analýzu slevových portálů v České republice. Cílem je zjistit míru informovanosti veřejnosti o slevových portálech a analyzovat, jak je veřejnost využívá.

 

Děkuji, že vyplnění dotazníku věnujete pár minut.

Bc. Lucie Liscová

Odpovědi respondentů

1. Které slevové portály v ČR znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat283100 %100 %  
Vykupto19067,14 %67,14 %  
Zapakatel17260,78 %60,78 %  
Hyperslevy14450,88 %50,88 %  
NebeSlev8831,1 %31,1 %  
Amplión8228,98 %28,98 %  
Slevopolis6322,26 %22,26 %  
BonyBony5820,49 %20,49 %  
mydeals5720,14 %20,14 %  
FajnSlevy5318,73 %18,73 %  
Pepa5118,02 %18,02 %  
Slever3412,01 %12,01 %  
SlevmeTo3010,6 %10,6 %  
ZlatéSlevy289,89 %9,89 %  
Kuplon227,77 %7,77 %  
Minasleva165,65 %5,65 %  
CityKupon51,77 %1,77 %  

Graf

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat19067,14 %67,14 %  
Vykupto8931,45 %31,45 %  
žádný8228,98 %28,98 %  
Zapakatel7024,73 %24,73 %  
Hyperslevy4816,96 %16,96 %  
NebeSlev3110,95 %10,95 %  
Amplión258,83 %8,83 %  
mydeals207,07 %7,07 %  
Pepa186,36 %6,36 %  
BonyBony155,3 %5,3 %  
FajnSlevy144,95 %4,95 %  
Slevopolis113,89 %3,89 %  
ZlatéSlevy103,53 %3,53 %  
Slever62,12 %2,12 %  
SlevmeTo62,12 %2,12 %  
Kuplon51,77 %1,77 %  
Minasleva41,41 %1,41 %  

Graf

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo13447,35 %47,35 %  
Krása a relax10436,75 %36,75 %  
Zboží9232,51 %32,51 %  
Sport a zážitky8329,33 %29,33 %  
Cestování7927,92 %27,92 %  
žádné7827,56 %27,56 %  
Kultura a služby4816,96 %16,96 %  
Elektro155,3 %5,3 %  

Graf

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec8530,04 %30,04 %  
jednou za půl roku7927,92 %27,92 %  
jednou za měsíc5820,49 %20,49 %  
méně často289,89 %9,89 %  
jednou za rok238,13 %8,13 %  
jednou za 14 dní72,47 %2,47 %  
časteji20,71 %0,71 %  
jednou týdně10,35 %0,35 %  

Graf

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný8329,33 %29,33 %  
Jídlo5318,73 %18,73 %  
Krása a relax5218,37 %18,37 %  
Sport a zážitky3010,6 %10,6 %  
Zboží3010,6 %10,6 %  
Cestování248,48 %8,48 %  
Kultura a služby93,18 %3,18 %  
Elektro20,71 %0,71 %  

Graf

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat10838,16 %38,16 %  
žádný8329,33 %29,33 %  
Vykupto207,07 %7,07 %  
jiný155,3 %5,3 %  
Zapakatel134,59 %4,59 %  
Hyperslevy103,53 %3,53 %  
Pepa62,12 %2,12 %  
mydeals51,77 %1,77 %  
NebeSlev51,77 %1,77 %  
ZlatéSlevy41,41 %1,41 %  
Amplión41,41 %1,41 %  
FajnSlevy31,06 %1,06 %  
BonyBony20,71 %0,71 %  
Slever20,71 %0,71 %  
Slevopolis20,71 %0,71 %  
Minasleva10,35 %0,35 %  

Graf

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný9031,8 %31,8 %  
žádné8831,1 %31,1 %  
chvalitebný6824,03 %24,03 %  
dobrý238,13 %8,13 %  
nedostatečný72,47 %2,47 %  
dostatečný72,47 %2,47 %  

Graf

8. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21676,33 %76,33 %  
Muž6723,67 %23,67 %  

Graf

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2414149,82 %49,82 %  
25-296924,38 %24,38 %  
15-192910,25 %10,25 %  
30-39279,54 %9,54 %  
40-49124,24 %4,24 %  
50-5951,77 %1,77 %  

Graf

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské12845,23 %45,23 %  
střední s maturitou11942,05 %42,05 %  
základní217,42 %7,42 %  
vyšší odborné113,89 %3,89 %  
střední bez maturity41,41 %1,41 %  

Graf

11. V jakém regionu bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha9834,63 %34,63 %  
Středočeský kraj3512,37 %12,37 %  
Jihomoravský kraj2910,25 %10,25 %  
Moravskoslezský kraj248,48 %8,48 %  
Olomoucký kraj165,65 %5,65 %  
Jihočeský kraj144,95 %4,95 %  
Královehradecký kraj124,24 %4,24 %  
Zlínský kraj124,24 %4,24 %  
Liberecký kraj113,89 %3,89 %  
Plzeňský kraj103,53 %3,53 %  
Ústecký kraj72,47 %2,47 %  
Vysočina51,77 %1,77 %  
Pardubický kraj51,77 %1,77 %  
Karlovarský kraj51,77 %1,77 %  

Graf

12. Jak často sledujete a kontrolujete slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec6121,55 %21,55 %  
jednou týdně6021,2 %21,2 %  
jednou za měsíc4515,9 %15,9 %  
častěji4214,84 %14,84 %  
jednou za 14 dní3612,72 %12,72 %  
méně často196,71 %6,71 %  
jednou za půl roku176,01 %6,01 %  
jednou za rok31,06 %1,06 %  

Graf

13. Místo pro Vaše postřehy, které se do dotazníku nevešly.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-)

:)

existují stránky - napr. slevin nebo skrz, kde jsou obsazeny vsechny portaly najednou, vetsinou vybiram zde, pak je mi lhostejne, odkud primo pochazi sleva...

Chybí tu slevové agregáty, např. slevín - tam hledám a je mi pak jedno z jakého slevového portálu nakupuji.

info mi chodí na mail, tak mám možnost pasivní kontroly a sledování zajímavých nabídek vlastně každý den...

Když lidi chtějí drahé slevy, tak proč jim nevyhovět a nevydělat na tom

Na slevových portálech nenakupuji vůbec,myslím si že si pouze restaurace/kadeřnice atd. chtějí nalákat zákazníky protože neprosperují,raději dám na doporučení známých.

naprostá nespokojenost se službami. vyzkoušela jsem to dvakrát a už víckrát nechci. jen vyhazuji peníze.

názor na slevové portály?

Nové nabídky sleduji dle toho, jak mě zaujme předmět v emailu, jelikož mi je slevové portály posílají na email. Sama se na jejich webové stránky moc nedívám, a kdyby mi nechodil email, tak se na jejich stránky podívám tak 1x za rok.

Reklamy na slevové portály (SP) se pravděpodobně nenachází na internetových stránkách, které navštěvuji. Kdyby SP dali více úsilí do své propagace, předpokládám, že bych některou z nabídek využil. Vzhledem k tomu, že na mě nikdy nic "nevyskočilo" nikdy jsem neměl důvod se na stránky jakéhokoli portálu podívat. Dva SP znám pouze díky svým přátelům, kteří se o nich náhodou zmínili (většinou jsem si vyslechl pozitivní reakce - ovšem ne natolik, aby mě to přesvědčilo k návštěvě některé ze stránek SP) Jsem přesvědčen, že kdyby se na internetových stránkách, které pravidelně navštěvuji (týkajících se filmu, elektroniky, int. obchodu, motorestu) nacházela reklama na tématicky podobnou aktivitu, koupi atp. pravděpodobně bych se na stránky některého ze SP dostal - což se dá považovat za první krok...

Si píča

sleduji je denně, protože mi chodí emailem

Slevovým portálům nevěřím.

specializace slevových portálů nemožnost vyhledávání produktů a služeb

Spíše využívám internetovou stránku modreslevy.cz kde je většina slev pohromadě a sama pak ani nevím z jakého konkrétního portálu sleva je.

Tyto portály využívají spíše lidé kolem mě. Například na jídlo v restauracích nebo různé pobyty - což mi osobně nepřišlo špatné, ale stále mě to nepřesvědčilo si také něco koupit ;)

VŠE OK

zrušit peníze a tyhlety pi*oviny

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které slevové portály v ČR znáte?

  • odpověď Amplión:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amplión na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď BonyBony:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď FajnSlevy:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FajnSlevy na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Hyperslevy:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi SlevmeTo na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amplión na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mydeals na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď mydeals:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mydeals na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď NebeSlev:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Pepa:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Slevopolis:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Zapakatel:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amplión na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

  • odpověď žádný:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

  • odpověď Cestování:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Jídlo:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amplión na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Krása a relax:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a relax na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Zboží:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď žádné:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

  • odpověď vůbec:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

  • odpověď žádný:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

  • odpověď žádný:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

  • odpověď žádné:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

  • odpověď 15-19:
    • 9.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které slevové portály v ČR znáte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém regionu bydlíte?

12. Jak často sledujete a kontrolujete slevové portály?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které slevové portály v ČR znáte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém regionu bydlíte?

12. Jak často sledujete a kontrolujete slevové portály?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lucie Liscová, B.Slevové portály v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://24235.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.