Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Klamavá reklama

Klamavá reklama

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Pikna
Šetření:07. 07. 2012 - 21. 07. 2012
Počet respondentů:160
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

v současnosti zpracovávám diplomovou práci na téma Klamavá reklama. Rád bych Vás touto cestou požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám nezabere mnoho času. Výsledky budou zpracovány v praktické části mé diplomové práci.

 

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Je reklama významným faktorem, který ovlivňuje výběr zboží, které kupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6138,13 %38,13 %  
spíše nesouhlasím5534,38 %34,38 %  
nesouhlasím1911,88 %11,88 %  
souhlasím159,38 %9,38 %  
nevím106,25 %6,25 %  

Graf

2. Do jaké míry se domníváte, že by reklama měla zohledňovat praktickou/věcnou funkci produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-80 %7446,25 %46,25 %  
80-60%5333,13 %33,13 %  
60-40%1911,88 %11,88 %  
40-20%74,38 %4,38 %  
20-0%53,13 %3,13 %  
zaleží na tom, na co reklama je.10,63 %0,63 %  
záleží na produktu a výrobci, jestli to chce zohledňovat ve své reklamě10,63 %0,63 %  

Graf

3. Víte, co si představit pod pojmem klamavá reklama? (klamavá reklama: šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů )

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15596,88 %96,88 %  
ne53,13 %3,13 %  

Graf

4. Setkali jste se již s praktickým uplatněním klamavé reklamy ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12678,75 %78,75 %  
ne3421,25 %21,25 %  

Graf

5. Pokud jste se s klamavou reklamou setkali, vzpomenete si o jaký produkt či značku se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

AAA auta

banka uváděla nedosažitelný úrok u spořicího účtu

Bankovní i nebankovní produkty nebo např. přípravky na zázračné hubnutí nebo různé čistící či udržující prostředky, např. Calgon apod.

bankovni sluzby

bankovní účet

bankovnictví, možnost zhubnout pomoci kremu atd

banky, pojišťovny, tzv. bio produkty, etc.

bebe dobré ráno

Běžně potraviny v supermarketech: čerstvost, země původů, atd.

Běžným případem je reklama v televizi na čistící prostředky, které po jediném setření odstraňují letitý vodní kámen (pokud to není kyselina, tak to opravdu není možné, a ani kyselina by to nezvládla bez možnosti delšího působení, jedno setření vážně nestačí). Silně pochybuji o účincích Actimelu (nejdražší syrovátaka na trhu) na imunitní systém a o zdravotní nezávadnosti Kostíků (neskutečný výčet ingrediencí na obalu, které by si solidní výrobce do jogurtu vůbec nedovolil dát). Prodejci vozidel lákají na ceny výrazně pod skutečnou hodnotou vozidla. Banka, která láká na to, že Vám za vedení účtu bude platit (to, že si strhne dvojnásobnou hodnotu běžného poplatku za vedení účtu než ostatní banky už vám ovšem v reklamě nesdělí).

bylo jich víc, nevzpomenu si

Dance star italy - český výrobce hlásal italský původ oblečení aby získal výhodu na trhu

Danone, prodej aut

energetika: smlouvy o levnější energii

F&F plavky, nad stojany byla cedule, že na plavky je sleva 30%, ale byla jen na některé a navíc nebyly nijak označené..

financni sluzby jednoznacne

finanční produkty nebankovních subjektů

Firma Gondrand a nabídka jedích spedičnch služeb :-)

internetové připojení

Jednalo se o produkty na rychlé hubnutí a farmaceutické výrobky.

jogurt dobrá máma - je naprosto odporný a chutná uměle

Jogurty Activia (značka Danone?). V reklamě tvrdí, že obsahuje nějaké látky podporující trávení. Není to pravda. Pak samozřejmě klasika v podobě mobilních operátorů, kteří tvrdí, že tato a tato jejich služba je skvělá, ale důležité a tuto službu omezující informace neuvedou, resp. uvedou nanometrovým písmem v dolní části obrazovky (jedná-li se o TV reklamu).

Kosmetické výrobky

kosmetika

krém na obličej

m-sielko, creme bonjour - oba tyto se v podstatě vydávají za máslo, ač s tím mají pramálo společného... Většina pracích prostředků a kosmetických produktů...

Myslím, že jde o spoustu reklam, které běží v televizi, např. účinky řasenek jsou v reklamě upraveny a rozhodně neodpovídají skutečnosti.

napr. Actimel

ne

ne

nějaká řasenka, kdy modelky měly ve skutečnosti řasy nalepené

Nějaký čistič trouby a pánví.

nějaký lék

nejšatěji asi kosmetické produkty a jejich účinnost

nevzpomenu

NEvzpomenu si.

Nevzpomneu, ale řekla bych, že dnes již "každý druhý" výrobce nění věcný a polopravdami si dopomáhá k vyššímu obratu.

Odstraňovač skvrn

odstraňovač skvrn, yslím že Ariel Profesional

pasty na zuby

potravinářské výrobky

potraviny, oblečení

prodej aut - nepravdivé údaje o spotřebě nových vozů

produkty cestovních kanceláří, obuv, sportovní vybavení, audio-video

produkty nabízené bankovními institucemi

Renault Thalia, prodejní cena ING Bank, úroková míra

řasenka

Řasenka, šampon

Schauma

Skoro všechny produkty

Stačí se podívat na reklamy v televizi či na internetu. Nejvíce u pracích prostředků, pánví, prostředků na hubnutí, či zvětšení penisu, dále bankovních služeb, barev na vlasy...

šampon

téměř vše

téměř vše, ne?

téměř všechny reklamy a na všechno zboží

tv product

účet u Poštovní spořitelny

věci z teleshopingu,"výhodné" úvěry, konta, spoření atd.

většinou jídlo a potravinové doplňky

většinu v TV. příklad: prací prášky, co vyperou vše, prášky na hubnutí, po ktrých zaručeně zhubnete, Aktivia s bifidus esencis, Coca Colu, co kupuje každá máma, protože je dobrá pro děti...

volby, banky

whiskas - mé kočky by rozhodnodně kupovali něco jiného. Vodafone, O2, T-mobile - úmyslně schovávají nepřijemné informace k tarifům, takže zák. má dojem, že realita bude jiná než faktura. konketní případ: O2 nabízelo O2TV a k tomu internet ADSL až 8mbit/s, zapoměli se však zmínit, že O2TV sebere z rychlosti ADSL 3-4 mbit/s, tudíž nabizený internet k televizi v žádném případě nemohl dosáhnout rychlosti 8mbit/s ale max 5mbit/s(což bylo velmi nepravděpodpobné)

Zejména u velkého množství farmaceutických produktů, které slibují nesplnitelné a prezentují své výrobky naprosto nepodloženými tvrzeními o jejich všestranné prospěšnosti.

6. Které obory podle Vás nejčastěji využívají klamavou reklamu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovnictví8962,24 %55,63 %  
drogistické výrobky8156,64 %50,63 %  
potravinářství6847,55 %42,5 %  
farmaceutický průmysl6041,96 %37,5 %  
automobilismus1611,19 %10 %  
jiné117,69 %6,88 %  
Skoro všechny10,7 %0,63 %  
prostě všechny10,7 %0,63 %  
Mobilní operátoři10,7 %0,63 %  
telekomunikace10,7 %0,63 %  
všechny reklamy jsou klamavé10,7 %0,63 %  
mobilní operátoři - většina10,7 %0,63 %  
telefonní operátoři10,7 %0,63 %  

Graf

7. Dodá podle Vašeho názoru využití celebrity reklamě vyšší důvěryhodnost ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8955,63 %55,63 %  
ano6138,13 %38,13 %  
nevím106,25 %6,25 %  

Graf

8. Domníváte se, že celebrity propagují výrobek kvůli jeho kvalitě ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15295 %95 %  
nevím74,38 %4,38 %  
ano10,63 %0,63 %  

Graf

9. Chrání podle Vás česká legislativa spotřebitele před zneužíváním formou klamavé reklamy dostatečně ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [určitě anootázka č. 10, spíše anootázka č. 10, nevímotázka č. 10, spíše neotázka č. 10, určitě neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne8653,75 %53,75 %  
nevím3018,75 %18,75 %  
určitě ne2314,38 %14,38 %  
spíše ano1811,25 %11,25 %  
určitě ano31,88 %1,88 %  

Graf

10. Znáte přibližnou výši postihu za prokázanou klamavou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14288,75 %88,75 %  
ano1811,25 %11,25 %  

Graf

11. Jsou podle Vás postihy za klamavou reklamu dostatečné ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím10364,38 %64,38 %  
spíš ne3018,75 %18,75 %  
určitě ne2213,75 %13,75 %  
spíše ano42,5 %2,5 %  
určitě ano10,63 %0,63 %  

Graf

12. Co by podle Vás omezilo výrobce využívat klamavou reklamu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Dusledne postihy a zejmena medializace takovych kauz.

důslednost v kontrole a postihu

důsledný zákon

etika a slušnost jednotlivců

firma by měla zaplatit veškeré způsobené škody ( důkaz: posudky 2-3 soudních znalců )

hrozba závažnějších sankcí

informovanost spotřebitelů o skutečné kvalitě výrobku

Jasně nastavená pravidla, dobrá legislativa, vysoké postihy (zejm. finanční)

Jednoznačně velmi vysoké pokuty.

kdyby si toho spotřebitelé více všímali a stěžovali si, lepší vymáhání se strany úřadů

kdyby taková reklama nebyla vpuštěna do vysílání

kdyby takové výrobky lidé nekupovali, a když už ho koupí, tak aby si stěžovali, že není takový, jaký slibuje reklama...

kdyby tomu narod slepe neveril

kdyby více lidí "udávalo" a nenechalo to být

legislativa

lepší legislativa a větší postihy

Likvidační sankce a při opakování okamžitý zákaz prodeje

melo by smysl zvysit financni postih? pro velky spolecnosti, ktery vyuzivaj ke svy propagaci reklamu, asi ne. lidi maj myslet, ne se nechat oblbnout :)

nenekupovat jejich zboží

Nevím, asi to půjde těžko.

nevím, zřejmě větší tresty

nic , protože lidi jim to žerou a udělají pro to cokoli i skrz např. pěnežní postihy

nic. jheo výrobek by se nesměl kupovat

nic... mame pravo volne prezentovat sve vyrobky ci sluzby

nikoliv finanční postih, ale např. zákaz prodeje předmětu/produktu klamavé reklamy

pokuty

Pokuty ve výši 10-20% měsíčního výdělku firmy .. aneb CITELNÉ pokuty. Když udělá přestupek občan, dostane až 5000,-, což je cca 1/4 měsíčního platu. Tomu říkám citelné a do budoucna motivující k (nucené) "slušnosti".

pokuty, zákaz prodeje

pořádná vysoká pokuta, která by ohrozila jeho existenci

povinnost stažení výrobku, omezení reklamy, vysoké sankce, ukončení obchodní nebo výrobní činnosti

Povinnost uvádět klamavou reklamu na pravou míru po jejím odhalení.

přemrštěné výše sankcí za zveřejnění klamavé reklamy. Informace podávané v reklamě by měly být povinně prověřené jinou organizací (než je výrobce) než se zveřejní.

sáhnout na prachy, nic jiného ;o)

sankce a důkladná kontrola výrobků na trhu

striktně dané normy

striktní kontrola a vysoké pokuty

Totální represe

tresty vězení

tvrdy zakon vyuzivajici za poruseni vysoke penale

Uvědomění si vlastní zodpovědnosti spotřebitelů, nechci platit zbytečné výdaje spojené se zasahováním státu do věcí, po kterých mu nic není.

Větší pokuty v případech, kdy není možné adekvátně posoudit pravdivost předkládaných informací v reklamě o produktu - reklama by měla uvádět pouze ty informace, které je možné podložit faktickými a pravdivými údaji a pokud by nebylo možné prokázat jejich pravdivost, pak by se v ní taková tvrzení nesměla ani objevit.

větší postihy

větší sankce

vyříznutí jazyku

vysoká pokuta, ale především kdyby se jejich jméno veřejně spojilo s klamavou reklamou

vysoka pokuta, omezeni pusobeni na trhu

vysoké pokuty a různé tresty

Vysoké pokuty a zákazy fungování na trhu na x-let

vysoké pokuty, zákaz prodeje těchto výrobků

vysoké postihy

vysoke sankce

vysoké tresty

vysoké tresty

Vysoký postih

vyšší finanční postih

Vyšší postihy. Odmítání potencionálními zákazníky, kteří by tuto firmu bojkotovali - utopie.

vyšší sankce

vyšší sankce nebo horší následky pro ně.

Zákaz činnosti

Zákaz činnosti.

zákaz dalšího provozu v oboru ve kterém klamal

zakaz predaja vyrobku

Zákaz reklamy výrobcem

zrušit peníze nebo zavést t.č. příživu

Zřejmě větší postihy.

zveřejňování postihů při zjištění klamavé reklamy

Zveřejňovat velmi nahlas všechny, kdo klamavou reklamu používají

Zvýšení kontroly a finančních postihů. Není žalobce, není soudce...

13. Jste pro omezení reklamy jako takové ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5333,13 %33,13 %  
určitě ano5333,13 %33,13 %  
spíš ne2817,5 %17,5 %  
nevím138,13 %8,13 %  
určitě ne138,13 %8,13 %  

Graf

14. Víte, na koho se obrátit pokud se s klamavou reklamou setkáte ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9961,88 %61,88 %  
ano6138,13 %38,13 %  

Graf

15. Podali jste již někdy stížnost kvůli klamavé reklamě ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15798,13 %98,13 %  
ano31,88 %1,88 %  

Graf

16. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11773,58 %73,13 %  
muž4226,42 %26,25 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let9359,62 %58,13 %  
26-40 let5333,97 %33,13 %  
41-55 let74,49 %4,38 %  
nad 56 let31,92 %1,88 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola8151,59 %50,63 %  
Střední škola6541,4 %40,63 %  
Základní škola85,1 %5 %  
Vyučen 31,91 %1,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Víte, na koho se obrátit pokud se s klamavou reklamou setkáte ?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 1. Je reklama významným faktorem, který ovlivňuje výběr zboží, které kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je reklama významným faktorem, který ovlivňuje výběr zboží, které kupujete?

2. Do jaké míry se domníváte, že by reklama měla zohledňovat praktickou/věcnou funkci produktu?

3. Víte, co si představit pod pojmem klamavá reklama? (klamavá reklama: šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů )

4. Setkali jste se již s praktickým uplatněním klamavé reklamy ?

6. Které obory podle Vás nejčastěji využívají klamavou reklamu ?

7. Dodá podle Vašeho názoru využití celebrity reklamě vyšší důvěryhodnost ?

8. Domníváte se, že celebrity propagují výrobek kvůli jeho kvalitě ?

9. Chrání podle Vás česká legislativa spotřebitele před zneužíváním formou klamavé reklamy dostatečně ?

10. Znáte přibližnou výši postihu za prokázanou klamavou reklamu?

11. Jsou podle Vás postihy za klamavou reklamu dostatečné ?

13. Jste pro omezení reklamy jako takové ?

14. Víte, na koho se obrátit pokud se s klamavou reklamou setkáte ?

15. Podali jste již někdy stížnost kvůli klamavé reklamě ?

16. Jste:

17. Jaký je Váš věk ?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je reklama významným faktorem, který ovlivňuje výběr zboží, které kupujete?

2. Do jaké míry se domníváte, že by reklama měla zohledňovat praktickou/věcnou funkci produktu?

3. Víte, co si představit pod pojmem klamavá reklama? (klamavá reklama: šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů )

4. Setkali jste se již s praktickým uplatněním klamavé reklamy ?

6. Které obory podle Vás nejčastěji využívají klamavou reklamu ?

7. Dodá podle Vašeho názoru využití celebrity reklamě vyšší důvěryhodnost ?

8. Domníváte se, že celebrity propagují výrobek kvůli jeho kvalitě ?

9. Chrání podle Vás česká legislativa spotřebitele před zneužíváním formou klamavé reklamy dostatečně ?

10. Znáte přibližnou výši postihu za prokázanou klamavou reklamu?

11. Jsou podle Vás postihy za klamavou reklamu dostatečné ?

13. Jste pro omezení reklamy jako takové ?

14. Víte, na koho se obrátit pokud se s klamavou reklamou setkáte ?

15. Podali jste již někdy stížnost kvůli klamavé reklamě ?

16. Jste:

17. Jaký je Váš věk ?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pikna, P.Klamavá reklama (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://24273.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.