Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama při F1

Reklama při F1

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Marek
Šetření:20. 04. 2009 - 22. 04. 2009
Počet respondentů:397
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den!

Pro svou ročníkovou práci na téma Reklama při přenosech F1 hodlám použít také marketingový výzkum.

Budu nesmírně rád, když mou práci obohatíte o Vaše odpovědi.

Dotazník Vám nezabere víc než 3 minuty.

 

Ondra Marek

Odpovědi respondentů

1. Jak často sledujete sport v TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou týdně15138,04 %38,04 %  
denně15037,78 %37,78 %  
alespoň jednou za dva týdny328,06 %8,06 %  
pouze vyjímečně266,55 %6,55 %  
vůbec194,79 %4,79 %  
alespoň jednou za měsíc123,02 %3,02 %  
asi třikrát týdně.10,25 %0,25 %  
třikrát týdně10,25 %0,25 %  
skoro denně10,25 %0,25 %  
nevlastním tv10,25 %0,25 %  
Vicekrat tydne, ale ne kazdy den10,25 %0,25 %  
když je něco zajímavého a stihnu to10,25 %0,25 %  
3 krat tydne10,25 %0,25 %  

Graf

2. Sledujete v TV závody F1?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE - pokud odpovíte ne, nemusíte v dotazníku pokračovat → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO28571,79 %71,79 %  
NE - pokud odpovíte ne, nemusíte v dotazníku pokračovat11228,21 %28,21 %  

Graf

3. Uspokojuje Vás kvalita přenosů F1 v podání TV Nova

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíš ANO15052,63 %37,78 %  
spíš NE8329,12 %20,91 %  
určitě ANO269,12 %6,55 %  
určitě NE227,72 %5,54 %  
nevím51,75 %1,26 %  

Graf

4. Jak vnímáte intenzitu reklamy a sponzoringu během přenosů ze závodů F1 na TV Nova?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká10938,25 %27,46 %  
úměrná10336,14 %25,94 %  
příliš vysoká6823,86 %17,13 %  
nevím72,46 %1,76 %  
nízká31,05 %0,76 %  

Graf

5. Jak vnímáte reklamy při F1 oproti jiným TV reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálně16156,49 %40,55 %  
spíš negativně5117,89 %12,85 %  
určitě negativně4716,49 %11,84 %  
spíš pozitivně227,72 %5,54 %  
nevím82,81 %2,02 %  
určitě pozitivně10,35 %0,25 %  

Graf

6. Přepínáte TV při přerušení závodu F1 reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ANO11741,05 %29,47 %  
spíš ANO10035,09 %25,19 %  
spíš NE5619,65 %14,11 %  
určitě NE113,86 %2,77 %  
nevím31,05 %0,76 %  

Graf

7. Ovlivnila Vás již reklama při F1 k nákupu nějakého produktu nebo služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23983,86 %60,2 %  
nevím4315,09 %10,83 %  
ano31,05 %0,76 %  

Graf

8. Kterou vlastnost podle Vás nejvíc postrádají současné reklamy při F1? (jedna odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtip12543,86 %31,49 %  
nic5017,54 %12,59 %  
obsazení jezdců F1 v reklamě269,12 %6,55 %  
umělecké zpracování207,02 %5,04 %  
akci155,26 %3,78 %  
efekty72,46 %1,76 %  
nevím51,75 %1,26 %  
nekoukám na ně20,7 %0,5 %  
nesleduji je20,7 %0,5 %  
nevím, nesleduji reklamy10,35 %0,25 %  
netusim10,35 %0,25 %  
kombinaci vtipu i zpracování, o scénáři ani nemluv10,35 %0,25 %  
F1 BEZ REKLAMY!!10,35 %0,25 %  
nevím, nesleduju10,35 %0,25 %  
Zásadně přepínám a reklamy nesleduji.10,35 %0,25 %  
nesleduji je, nemohu hodnotit10,35 %0,25 %  
reklamy nesleduji10,35 %0,25 %  
nesleduju je,takze nevim10,35 %0,25 %  
nemají tam vůbec být10,35 %0,25 %  
nevím, nesleduji je10,35 %0,25 %  
reklamy nesleduji,nemohu hodnotit10,35 %0,25 %  
reklamu ve většině případů vůbec nevnímám.10,35 %0,25 %  
nesleduji reklamu10,35 %0,25 %  
reklamy se mmi neukladaji v paměti10,35 %0,25 %  
nesloeduji reklamy10,35 %0,25 %  
chybí PIP v rohu, kde by byl vidět závod10,35 %0,25 %  
nesleduji10,35 %0,25 %  
Přepínám na ORF, tedy nemohu soudit.10,35 %0,25 %  
nemeli by tam byt10,35 %0,25 %  
vždy se něco najde10,35 %0,25 %  
snad všechno, reklamy sou odporná věc10,35 %0,25 %  
Jakmile je reklama, přepínám na ORF10,35 %0,25 %  
cokoliv10,35 %0,25 %  
kvalitni zpracovani10,35 %0,25 %  
Největší chyba je, že reklamy v přenosech jsou...10,35 %0,25 %  
Nevím, protože se na ně nekoukám, kemo.10,35 %0,25 %  
Reklamy dělají z lidí blbce - ale to je asi účel.10,35 %0,25 %  
během reklam TV nesleduji, proto je nehodnotím10,35 %0,25 %  
polonahe zeny sprchujici se pod vodopadem10,35 %0,25 %  
Podivná otázka, zkrátka jsou divkácky k ničemu !!!10,35 %0,25 %  
nedívám se tak nevím10,35 %0,25 %  
Nevím.10,35 %0,25 %  

Graf

9. Pokud ještě máte názory a připomínky k přenosům F1 a reklamě, napište je prosím.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Dle mého názoru, tkví hlavní problém v načasování reklamy. Je často vkládána v naprosto nevhodný moment (ve chvílích, kdy se na dráze děje něco podstatného). I když chápu, že se ten vhodný moment dá dost těžko vyhledávat.

Dobry den, reklamu v prenosu F1 a sportovnich prenosech obecne beru jako nutne zlo. Je jasne ze verejnopravni televize nema penize na vsechny sportovni prenosy a tak muzeme byt jako fanousci radi, ze je prenasi alespon komercni televize. I kdyz s provedenim vetsiny sportovnich akci prenasenych televizi Nova spokojen spise nejsem, tak zrovna prenosy F1 si myslim ze maji zpracovany velmi kvalitne. Jak osnovu celeho prenosu (prehled kvalifikace, studio, vlastni zavod), tak graficke zpracovani, znelky, komentar i spolukomentator pan Turek je myslim vse dobre zvolene a libi se mi. Takze chapu ze bez reklamy by nebyly ani prenosy F1, takze to tak beru. A jestli me reklama v techto pauzach ovlivnuje posoudit nedokazu. Az ted co vyplnuju vas dotaznik, tak si uvedomuji, ze vubec nevim co za reklamy v pauze bezi. A rozhodne si nejsem vedom, ze bych behem reklamni pauzy prepinal televizi. Takze mozna me reklama ovlivnuje, ale urcite o tom alespon ja nic nevim :-) Mejte se a doufam, ze jsem vam svym vyplnenim dotazniku alespon trosku pomohl. Hodne zdaru :-)

F1 BEZ REKLAMY, STEJNĚ JAKO MOTOGP, kde jsou reklamy naprosto zbytečné, jelikož tam rozhoduje každá zatáčka....

f1 sleduji na stv, cili bez reklam.

F1 sleduji na zahraniční TV stanici,nova je katastrofa nejen při F1

Mám už po krk všech reklam.Nikdy jsem si nic nekoupil dle reklamy a ani nekoupím.Už ze zásady!

možná chybí propagace tabákových výrobků, která k F1 patřila

Neděsí mne ani tak množství reklamy při přenosech F1 na TV Nova jako spíš myšlenka, že by se podobný trend mohl promítnout do dalších sportů. Hypotetická úvaha: TV Nova jako komerční televize bude mít z reklamy vysoké příjmy, ty investuje do nákupu licencí na další sporty jako jsou mezinárodní utkání fotbalové (což už se ostatně stalo - domácí zápasy) případně hokejové reprezentace. Do nich vloží reklamy pro ještě vyšší příjmy. A nakoupí další práva... Myšlenka je to přehaná, ale není tak úplně utopická. Ve skutečnosti nesouhlasím s tím, aby byly licence na mezinárodní utkání dostupné jak veřejnoprávní tak komerční televizi za stejných podmínek. Veřejnoprávní televize by měla mít vždy přednost (to je právě to spojení slov "veřejnoprávní" a "mezinárodní"). Ve světě svobodného businnessu je však tohle nejspíš nerealizovatelné :-) Držím palce s diplomkou.

nejsem zrovna nejpravidelnější divák..upřednostňuji jiné sporty, zejména fotbal.

Nejvíc mi vadí když kvůli reklamě přijdu o zajímavou situaci na trati

Nemám

nemám

Neměla by tam reklama být vůbec.

Nesnasim reklamy behem souteze, kdyz je obzvlaste napinava. To pak radsi sednu k PC a dokoukam zavod na nejakym streamu na internetu.

nesnáším reklamu uprostřed sportovního děje!!!!!!!

nova neumí vybrat chvili kdy reklamu dát... ale obecně dávat přímo do přenosu reklamu, ve kterém rozhodují vteřiny je totální blbost...vždy přepínám okamžitě na jinou stanici s F1. Ještě něco - preferuji zvuk pouze prostředí, bez komentáře. Ve srovnání s ang mluvícími stanicemi - specialne komentář na Nova spíš ruší, oproti NOVA SPORT, který je i odborný,věcný (myslím tréninky F1)...

obecně mě reklama spíše obtěžuje, jsem už starší a myslím si své i když nemusím mít pravdu

Odstranit!!! Pred a po klidne ale behem zavodu.... to je jak v pulce fotbalu dat 5 minutovou reklamu. at TV zkusi a uvidi.

Pan Pouva by měl jít dělat něco čemu rozumí. Ikdyž i jeho komentář k tenisovým zápasům, kterým by rozumět měl je nemístný. A reklama je příliš vtíravá, příliš zaměřená na psychologický efekt než aby se to rozumnému diváku nezhnusilo. Chce to více lidskosti, ale né jen vyvolat dojem, že je si firmy zákazníka váží, ale vážit si ho. Prostě méně vypočítavosti.

Pokud televize střihne reklamu v nějakém seriálu, je mi to jedno, jelikož na seriály nekoukám a hlavně nemůže mi utéci žádný děj. Na nově, než skončí reklamní blok, závodníci ujedou 8 kol :-(

přepínám na RTL, která reklamy vkládá jindy než nova a vidím tedy závod bez reklam

Při závodě F1 vysílaném na ORF reklama není, na Polsat rovněž ne, jenom na Nově musí být ?

reklama 3 kola pred koncem zavodu, prost bomba.,..

Reklama mi vadí všeobecně, ve sportu zvláště /proč mám sledovat reklamu, když závod pokračuje?/. Při filmech se Nova s Primou přetahují v délce reklam /8 až 11 minut/, člověk starší pak strácí přehled o ději filmu. Problém je i se začátky a konci pořadů. Něco má začít ve 20:00 hod., ale klidně to začne ve 20:12, protože předchozí program končí ve 20:06 a následuje ještě 6 minut reklam. Dělají si z lidí blázny, ale "vo co gou", hlavně že to vedení tlevizí sype, že!

Reklamu obecně nemám rád, ruší při sledování pořadů a téměř vždy přepnu při reklamě na jiný program.

reklamu povolit pouze z cisteho zisku, tj. penez po zdaneni a ne jako nakladovou polozku.

Tak u TV NOVA je to myslím naprosto jasný problém a to termín reklamy. Ideálně když se něco děje, chystají s eboxy, probíhá napínavý souboj dáme tam reklamu...

V porovnání s přenosy, které bývaly na TV Prima jsou kvalitnější a akčnější.

vice s pozadi F1

Zrušit

10. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 11, mužotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž26291,93 %65,99 %  
žena238,07 %5,79 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-3511741,05 %29,47 %  
20-259834,39 %24,69 %  
35-453211,23 %8,06 %  
15-20227,72 %5,54 %  
45-60144,91 %3,53 %  
60-20,7 %0,5 %  
0-1510,35 %0,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Sledujete v TV závody F1?

  • odpověď NE - pokud odpovíte ne, nemusíte v dotazníku pokračovat:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 1. Jak často sledujete sport v TV?

6. Přepínáte TV při přerušení závodu F1 reklamou?

  • odpověď určitě ANO:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě NE na otázku 3. Uspokojuje Vás kvalita přenosů F1 v podání TV Nova

7. Ovlivnila Vás již reklama při F1 k nákupu nějakého produktu nebo služby?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-45 na otázku 11. Kolik je Vám let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-60 na otázku 11. Kolik je Vám let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 11. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často sledujete sport v TV?

2. Sledujete v TV závody F1?

3. Uspokojuje Vás kvalita přenosů F1 v podání TV Nova

4. Jak vnímáte intenzitu reklamy a sponzoringu během přenosů ze závodů F1 na TV Nova?

5. Jak vnímáte reklamy při F1 oproti jiným TV reklamám?

6. Přepínáte TV při přerušení závodu F1 reklamou?

7. Ovlivnila Vás již reklama při F1 k nákupu nějakého produktu nebo služby?

8. Kterou vlastnost podle Vás nejvíc postrádají současné reklamy při F1? (jedna odpověď)

10. Jakého jste pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často sledujete sport v TV?

2. Sledujete v TV závody F1?

3. Uspokojuje Vás kvalita přenosů F1 v podání TV Nova

4. Jak vnímáte intenzitu reklamy a sponzoringu během přenosů ze závodů F1 na TV Nova?

5. Jak vnímáte reklamy při F1 oproti jiným TV reklamám?

6. Přepínáte TV při přerušení závodu F1 reklamou?

7. Ovlivnila Vás již reklama při F1 k nákupu nějakého produktu nebo služby?

8. Kterou vlastnost podle Vás nejvíc postrádají současné reklamy při F1? (jedna odpověď)

10. Jakého jste pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Marek, O.Reklama při F1 (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://2465.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.