Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ženy a kosmetika

ženy a kosmetika

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Měchurová
Šetření:24. 08. 2012 - 30. 08. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění krátkého dotazníku (4 otázky) na téma ženy a kosmetika.

 

Dotazník je určený pro ženy ve věku 20 - 30 let.

 

Předem moc děkuji za vyplnění dotazníku!

 

Odpovědi respondentů

1. Jaká je Vaše oblíbená značka kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
avon814,81 %14,81 %  
garnier611,11 %11,11 %  
Nivea59,26 %9,26 %  
vichy23,7 %3,7 %  
Essence23,7 %3,7 %  
Adidas11,85 %1,85 %  
Garnier, Ryor, Bioderma, Avene, Max Factor...11,85 %1,85 %  
Loreal, Bourjois, neobio11,85 %1,85 %  
Armani, La Mer11,85 %1,85 %  
Nivea, Loreal, Dove, Adidas, Avon, Bruno Banani,...11,85 %1,85 %  
ostatní odpovědi loreal, barekol
dermacol, l´oreal, la roche posay
balea
La Roche-Posay.
oriflame
la roche
Karel Hadek
lancome
nemám oblíbenou
Alverde
Loreal
fa ,nivea
avon, oriflame
Balea DM
nemám oblíbenou značku
Lush, Marks & Spencer, Kiss My Face
Astrid
rior
Yves Rocher
Garnier,NIVEA
rimmel
Střídám to
Maybelline, Avon
avon, miss sporty
žádná
Miss sporty
2648,15 %48,15 % 

Graf

2. Jakou značku kosmetiky v současné době používáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon712,96 %12,96 %  
garnier611,11 %11,11 %  
Nivea35,56 %5,56 %  
Essence23,7 %3,7 %  
Adidas11,85 %1,85 %  
Garnier, Ryor, Bioderma, Avene, Max Factor, Rimmel, Astor11,85 %1,85 %  
avon , oriflame, nivea, rexona11,85 %1,85 %  
různé značky11,85 %1,85 %  
vichy, neobio11,85 %1,85 %  
Armani, La Mer11,85 %1,85 %  
ostatní odpovědi Nivea, Loreal, Clean and Clear, Adidas, Avon, Bruno Banani, Essence, Rimmel,...
loreal, la roche posay, barekol
l´oreal, la roche posay
vice znacek
La Roche-Posay, Yves Rocher.
oriflame
la roche
Karel Hadek
lancome genfique
Yves rocher, neutrogena, alverde, maybeline, dermacol, avon
Alverde, Lush, Lavera
Loreal
fa ,nivea
avon, oriflame, vichy
Balea DM, Oriflame, Alverde
elséve, gliss kur, rexona
vichy
Marks & Spencer
Astrid
rior
Clarins
Yves Rocher
Garnier ,NIVEA
rimmel
Sephora,Eyes Rocher
Maybelline, Avon
všechno možný
avon, miss sporty
žádnou
Používám víc značek
3055,56 %55,56 % 

Graf

3. Používáte ráda kosmetické novinky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2750 %50 %  
ano2750 %50 %  

Graf

4. Kupujete si alespoň někdy přírodní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3972,22 %72,22 %  
ne1527,78 %27,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Používáte ráda kosmetické novinky?

4. Kupujete si alespoň někdy přírodní kosmetiku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Používáte ráda kosmetické novinky?

4. Kupujete si alespoň někdy přírodní kosmetiku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Měchurová, L.ženy a kosmetika (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://24661.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.