Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování - dotazník pro MUŽE :)

Nakupování - dotazník pro MUŽE :)

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu::-)
Šetření:04. 04. 2008 - 11. 04. 2008
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):14 / 14.23
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí kluci, páni, kamarádi,

moc vás prosím o spolupráci při psaní mé práce na téma Genderová problematika, aneb odlišnosti v nakupování mužů a žen :)


Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.

Lucka

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5285,25 %86,67 %  
žena914,75 %15 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x týdně2337,7 %38,33 %  
jednou za týden1321,31 %21,67 %  
každý den1321,31 %21,67 %  
méně často1219,67 %20 %  

Graf

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, jdu nakupovat, když zrovna potřebuji5590,16 %91,67 %  
ano - obvykle v sobotu23,28 %3,33 %  
ano - obvykle v pátek11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v neděli11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v úterý11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v pondělí11,64 %1,67 %  

Graf

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy2032,79 %33,33 %  
někdy to dělám2032,79 %33,33 %  
ne, obvykle jdu někam jinam (do kina, na pivo...)1727,87 %28,33 %  
ano, často46,56 %6,67 %  

Graf

5. Děláte si seznam nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas3252,46 %53,33 %  
ne2744,26 %45 %  
ano23,28 %3,33 %  

Graf

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou nakoupím několik věcí navíc3150,82 %51,67 %  
většinou nakoupím jen to, pro co jdu1321,31 %21,67 %  
ano, téměř pokaždé!1219,67 %20 %  
ne, tohle se mi nestává58,2 %8,33 %  

Graf

7. Kam chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou do super/hypermarketů3963,93 %65 %  
většinou do specializovaných obchodů1727,87 %28,33 %  
pouze do super/hypermarketů34,92 %5 %  
vždy do specializovaných obchodů23,28 %3,33 %  

Graf

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
množství alternativních obchodů4268,85 %70 %  
kavárny, dětské koutky, parkování… (ostatní služby)1422,95 %23,33 %  
kvalita58,2 %8,33 %  

Graf

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nakupuji svou oblíbenou značku2744,26 %45 %  
ano, kupuji podle kvality2236,07 %36,67 %  
ne, beru to, co mi první přijde pod ruku69,84 %10 %  
ano, hledám nejlevnější zboží69,84 %10 %  

Graf

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3049,18 %50 %  
ne1931,15 %31,67 %  
spíše ano1118,03 %18,33 %  
ano11,64 %1,67 %  

Graf

11. Používáte pomoc prodavače?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen v krajní nouzi3252,46 %53,33 %  
ano, vždy, když potřebuji1829,51 %30 %  
ne, nikdy914,75 %15 %  
ano, pokud je prodavačka pěkná23,28 %3,33 %  

Graf

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivní3354,1 %55 %  
ovlivní pozitivně - nakoupím toho víc, než obvykle2744,26 %45 %  
ovlivní negativně - při dobré náladě nenakupuji11,64 %1,67 %  

Graf

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivní3252,46 %53,33 %  
ovlivní negaivně - po nakupování se špatnou náladou ji mám obvykle ještě horší2337,7 %38,33 %  
ovlivní pozitivně - při nakupování se mi nálada zlepší69,84 %10 %  

Graf

14. S kým chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám (sama)2744,26 %45 %  
s kamarády (kamarádkami)1219,67 %20 %  
s rodinou1118,03 %18,33 %  
s přítele (přítelkyní)1118,03 %18,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Jak často chodíte nakupovat?

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

5. Děláte si seznam nákupu?

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

7. Kam chodíte nakupovat?

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

11. Používáte pomoc prodavače?

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

14. S kým chodíte nakupovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Jak často chodíte nakupovat?

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

5. Děláte si seznam nákupu?

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

7. Kam chodíte nakupovat?

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

11. Používáte pomoc prodavače?

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

14. S kým chodíte nakupovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, :.Nakupování - dotazník pro MUŽE :) (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://25.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.