Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování - dotazník pro MUŽE :)
Nakupování - dotazník pro MUŽE :)
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | :-) |
---|---|
Šetření: | 04. 04. 2008 - 11. 04. 2008 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 14.23 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí kluci, páni, kamarádi,moc vás prosím o spolupráci při psaní mé práce na téma Genderová problematika, aneb odlišnosti v nakupování mužů a žen :)
Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.
Lucka
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 52 | 85,25 % | 86,67 % |
žena | 9 | 14,75 % | 15 % |
2. Jak často chodíte nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2-3x týdně | 23 | 37,7 % | 38,33 % |
jednou za týden | 13 | 21,31 % | 21,67 % |
každý den | 13 | 21,31 % | 21,67 % |
méně často | 12 | 19,67 % | 20 % |
3. Chodíte nakupovat v určitý den?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, jdu nakupovat, když zrovna potřebuji | 55 | 90,16 % | 91,67 % |
ano - obvykle v sobotu | 2 | 3,28 % | 3,33 % |
ano - obvykle v pátek | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
ano - obvykle v neděli | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
ano - obvykle v úterý | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
ano - obvykle v pondělí | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nikdy | 20 | 32,79 % | 33,33 % |
někdy to dělám | 20 | 32,79 % | 33,33 % |
ne, obvykle jdu někam jinam (do kina, na pivo...) | 17 | 27,87 % | 28,33 % |
ano, často | 4 | 6,56 % | 6,67 % |
5. Děláte si seznam nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 32 | 52,46 % | 53,33 % |
ne | 27 | 44,26 % | 45 % |
ano | 2 | 3,28 % | 3,33 % |
6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
většinou nakoupím několik věcí navíc | 31 | 50,82 % | 51,67 % |
většinou nakoupím jen to, pro co jdu | 13 | 21,31 % | 21,67 % |
ano, téměř pokaždé! | 12 | 19,67 % | 20 % |
ne, tohle se mi nestává | 5 | 8,2 % | 8,33 % |
7. Kam chodíte nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
většinou do super/hypermarketů | 39 | 63,93 % | 65 % |
většinou do specializovaných obchodů | 17 | 27,87 % | 28,33 % |
pouze do super/hypermarketů | 3 | 4,92 % | 5 % |
vždy do specializovaných obchodů | 2 | 3,28 % | 3,33 % |
8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
množství alternativních obchodů | 42 | 68,85 % | 70 % |
kavárny, dětské koutky, parkování… (ostatní služby) | 14 | 22,95 % | 23,33 % |
kvalita | 5 | 8,2 % | 8,33 % |
9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, nakupuji svou oblíbenou značku | 27 | 44,26 % | 45 % |
ano, kupuji podle kvality | 22 | 36,07 % | 36,67 % |
ne, beru to, co mi první přijde pod ruku | 6 | 9,84 % | 10 % |
ano, hledám nejlevnější zboží | 6 | 9,84 % | 10 % |
10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 30 | 49,18 % | 50 % |
ne | 19 | 31,15 % | 31,67 % |
spíše ano | 11 | 18,03 % | 18,33 % |
ano | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
11. Používáte pomoc prodavače?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale jen v krajní nouzi | 32 | 52,46 % | 53,33 % |
ano, vždy, když potřebuji | 18 | 29,51 % | 30 % |
ne, nikdy | 9 | 14,75 % | 15 % |
ano, pokud je prodavačka pěkná | 2 | 3,28 % | 3,33 % |
12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neovlivní | 33 | 54,1 % | 55 % |
ovlivní pozitivně - nakoupím toho víc, než obvykle | 27 | 44,26 % | 45 % |
ovlivní negativně - při dobré náladě nenakupuji | 1 | 1,64 % | 1,67 % |
13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neovlivní | 32 | 52,46 % | 53,33 % |
ovlivní negaivně - po nakupování se špatnou náladou ji mám obvykle ještě horší | 23 | 37,7 % | 38,33 % |
ovlivní pozitivně - při nakupování se mi nálada zlepší | 6 | 9,84 % | 10 % |
14. S kým chodíte nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sám (sama) | 27 | 44,26 % | 45 % |
s kamarády (kamarádkami) | 12 | 19,67 % | 20 % |
s rodinou | 11 | 18,03 % | 18,33 % |
s přítele (přítelkyní) | 11 | 18,03 % | 18,33 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- search.seznam.cz (52,7 %)
- nezjištěno (20 %)
- google.cz (10,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.