Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování - dotazník pro MUŽE :)

Nakupování - dotazník pro MUŽE :)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu::-)
Šetření:04. 04. 2008 - 11. 04. 2008
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):14 / 14.23
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí kluci, páni, kamarádi,

moc vás prosím o spolupráci při psaní mé práce na téma Genderová problematika, aneb odlišnosti v nakupování mužů a žen :)


Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.

Lucka

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5285,25 %86,67 %  
žena914,75 %15 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x týdně2337,7 %38,33 %  
jednou za týden1321,31 %21,67 %  
každý den1321,31 %21,67 %  
méně často1219,67 %20 %  

Graf

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, jdu nakupovat, když zrovna potřebuji5590,16 %91,67 %  
ano - obvykle v sobotu23,28 %3,33 %  
ano - obvykle v pátek11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v neděli11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v úterý11,64 %1,67 %  
ano - obvykle v pondělí11,64 %1,67 %  

Graf

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy2032,79 %33,33 %  
někdy to dělám2032,79 %33,33 %  
ne, obvykle jdu někam jinam (do kina, na pivo...)1727,87 %28,33 %  
ano, často46,56 %6,67 %  

Graf

5. Děláte si seznam nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas3252,46 %53,33 %  
ne2744,26 %45 %  
ano23,28 %3,33 %  

Graf

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou nakoupím několik věcí navíc3150,82 %51,67 %  
většinou nakoupím jen to, pro co jdu1321,31 %21,67 %  
ano, téměř pokaždé!1219,67 %20 %  
ne, tohle se mi nestává58,2 %8,33 %  

Graf

7. Kam chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou do super/hypermarketů3963,93 %65 %  
většinou do specializovaných obchodů1727,87 %28,33 %  
pouze do super/hypermarketů34,92 %5 %  
vždy do specializovaných obchodů23,28 %3,33 %  

Graf

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
množství alternativních obchodů4268,85 %70 %  
kavárny, dětské koutky, parkování… (ostatní služby)1422,95 %23,33 %  
kvalita58,2 %8,33 %  

Graf

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nakupuji svou oblíbenou značku2744,26 %45 %  
ano, kupuji podle kvality2236,07 %36,67 %  
ne, beru to, co mi první přijde pod ruku69,84 %10 %  
ano, hledám nejlevnější zboží69,84 %10 %  

Graf

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3049,18 %50 %  
ne1931,15 %31,67 %  
spíše ano1118,03 %18,33 %  
ano11,64 %1,67 %  

Graf

11. Používáte pomoc prodavače?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jen v krajní nouzi3252,46 %53,33 %  
ano, vždy, když potřebuji1829,51 %30 %  
ne, nikdy914,75 %15 %  
ano, pokud je prodavačka pěkná23,28 %3,33 %  

Graf

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivní3354,1 %55 %  
ovlivní pozitivně - nakoupím toho víc, než obvykle2744,26 %45 %  
ovlivní negativně - při dobré náladě nenakupuji11,64 %1,67 %  

Graf

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neovlivní3252,46 %53,33 %  
ovlivní negaivně - po nakupování se špatnou náladou ji mám obvykle ještě horší2337,7 %38,33 %  
ovlivní pozitivně - při nakupování se mi nálada zlepší69,84 %10 %  

Graf

14. S kým chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám (sama)2744,26 %45 %  
s kamarády (kamarádkami)1219,67 %20 %  
s rodinou1118,03 %18,33 %  
s přítele (přítelkyní)1118,03 %18,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Jak často chodíte nakupovat?

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

5. Děláte si seznam nákupu?

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

7. Kam chodíte nakupovat?

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

11. Používáte pomoc prodavače?

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

14. S kým chodíte nakupovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Jak často chodíte nakupovat?

3. Chodíte nakupovat v určitý den?

4. Chodíte do obchodu jenom proto, že se nudíte a nemáte co dělat?

5. Děláte si seznam nákupu?

6. Nakoupíte obvykle více, než máte původně v úmyslu?

7. Kam chodíte nakupovat?

8. Co vás láká ve velkých obchodech v porovnání se specializovanými?

9. Upřednostňujete při nakupování určitý faktor?

10. Koupíte zboží jen proto, že je za výhodnou cenu, i když byste ho jinak nekoupili?

11. Používáte pomoc prodavače?

12. Jak ovlivní vaše dobrá nálada váš nákup?

13. Jak ovlivní špatná nálada vaše nakupovaní?

14. S kým chodíte nakupovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, :.Nakupování - dotazník pro MUŽE :) (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://25.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.