Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > REKLAMA

REKLAMA

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Ponertová
Šetření:21. 10. 2012 - 28. 10. 2012
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych vás požádat o vyplnění dotazníku. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění zabere pouze pár minut. Výsledek průzkumu použiji ve své seminární práci.

Děkuji za váš čas, který vyplnění věnujete.

 

Odpovědi respondentů

1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepnu na jiný kanál3830,65 %30,65 %  
Odcházím nebo přepnu/vypnu3528,23 %28,23 %  
Sleduji reklamy, ale nevnímám je2822,58 %22,58 %  
Televizi nesleduji1612,9 %12,9 %  
Sleduji reklamy se zájmem64,84 %4,84 %  
Vypnu a odcházím10,81 %0,81 %  

Graf

2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor7661,29 %61,29 %  
Nápaditost6955,65 %55,65 %  
Snadno zapamatovatelná2520,16 %20,16 %  
Jasné sdělení1512,1 %12,1 %  
Slogan1512,1 %12,1 %  
Hudebně zajímavá1411,29 %11,29 %  
Celebritu10,81 %0,81 %  

Graf

3. Otravuje Vás reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8870,97 %70,97 %  
Ne1814,52 %14,52 %  
Nevnímám ji1814,52 %14,52 %  

Graf

4. Jaká je Vaše oblíbená reklama a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná86,45 %6,45 %  
T-mobile54,03 %4,03 %  
nemám43,23 %3,23 %  
nemám oblíbenou reklamu43,23 %3,23 %  
Zadna32,42 %2,42 %  
takova neni21,61 %1,61 %  
Vánoční kofola- je vtipná10,81 %0,81 %  
Kofola, prasátko ;)10,81 %0,81 %  
škoda Superb kombi - dobrá hudba, lze v ní nalézt příběh, příjemně zpracovaná10,81 %0,81 %  
...10,81 %0,81 %  
ostatní odpovědi Reklama na Vodafone, jak tam byly ty tenisky - bylo to vtipné
Vodafon, humor
liska
vodafone
audi
na vodafone, jsou vtipné
Na Kofolu - ta vánoční se zahnutými zuby. Je vtipná, zapamatovatelná.
Reklamy na T-Mobile - jsou vtipné, vypointované
Většinou na auta, nejsou tak vlezlý.
Nevim
Vodafone,hraje v ní Liška a je humorná
není protože není
airbank- jednoduchost a srozumitelnost bez "ale"
T-mobile, nápaditost a humor
nemám žádnou oblíbenou reklamu
většinou na Vodafone, protože je vtipná
většinou na auta - jsou vtipné a mají hezkou melodii
Reklama na "tablety"
Bývaly to reklamy na vodafone,protože byly vtipné, např. s čivavama
axe, end of the world - skryté motivy
reklamy firem t-mobile a vodafone - jsou vtipné
A tati, bude mít taky ty zahnutý zuby nahóru??? Naposledy snad reklama na Kofolu. Protože je vtipná a roztomilá :-)
Penzička. Je zábavná.
Oreo sušenky, roztomilá reklama a skvělé sušenky
Flayer na Space Picnic - spojení freeteknozony s latinským výrokem je jednak inspirativní a také motivující, jeliž kráčíme na techno: )
Bóbika....
Nevnímám reklamy, tudíž nemám žádnou oblíbenou.
Na Kofolu s holčičkou a prasetem, která běží každé Vánoce. Reklama je nádherná, originální a má své kouzlo.
na kofolu
Líbila se mi reklama na Coca Colu, s tím nasvíceným kamionem.. Bylo to hezký na pohled a nebo se mi líbila reklama na paralen, hrála tam pěkná hudba:D. Reklama na Aquilu byla taky hezká, hezky propracovaná.
Reklama na T-mobile- je vtipná
Kofola - prasátko :-)
Nová na Dave men, má určitý nápad, na druhou stranu obsah reklamy s nějakým sprchovým gelem nemá nic společného.
Pribináček - je milá.
Tohle si snad ani nezasloužím. Ale zasloužíš... T-Mobile, je to vtipné
t-mobile - spoty jsou vtipné
Kofola na vánoční den.
Priority moments O2 - hezká píseň, jasné sdělení
o2 reklamy mají pěkné efekty
Reklamy v oblibe nemam.
současná kampaň AirBank
Playboy parfém- je vtipná a zaujme
T-Mobile, vtipná
Reklama na Jameson whisky....reklama je vtipná a má nápad :-)
Na T-mobile, s Kotkem a tim Tydýtem. Je v ní humor a příběh, zajímá mě co se jim bude dít dál.
reklamy na telefoní operátory
Kofola - nej s tím vánočním prasátkem "a bude mít i ty žahnutý žuby nahoru?", ale všechny jsou super
v současnosti žádná
první reklamy na operátora Oskar, jednoduché a vtipné
vodafone-má vtip, nápada, jasné sdělení
Vodafone, nápad, vtip, slovní hříčky, asociace s produktem
Kofola - originální, typicky "česká"
T-mobile - je vtipná
kofola "tati, a bude mit ty zahnuty zuby nahoru?", je to vtipne a neokouka se to
superbowlove od VW s tematikou SW
Reklama na Kofolu, která je vysílána před Vánocemi - s holčičkou a prasátkem, je stará už několik let. V člověku to díky nápadu evokuje vzpomínky na dětství a vnímání klasické vánoční atmosféry.
air bank - je vtipná
vodafone - je vtipna
zuno - vtipné , nápadité, neotřelé
Sony Bravia - skvělý nápad a dobrá hudba
O2 Extra výhody - díky chytlavé hudbě :)
T-mobile, je vtipná.
Reklama na T-mobile s Vojtou Kotkem - vtipnost
vodafone - vtipná
Nemám oblíbené reklamy.
líbí se mi reklamy na Kofolu - skoro všechny
reklama na kofolu před vánocemi, je to vtipné
je jich více, ale všechny spojuje důvtip
nemám oblíbenou reklamu, obtěžuje mě
tablet
Nátěr Hammerite, ale to už je aspoň 20 let
O2
na slovenskych kanaloch na Funfon lebo je vtipna
12 a půl měšce se Zedníčkem - ale nevím na co ta reklama je, nějaká banka
kofola - je vtipná
Gucci s Blake Lively, natočil ji talentovaný režisér nicolas Winding,skvěla píseň od skupiny M83, stylová
ŠKODA AUTO NA Fabii RS
reklama na old spice protoze je vtipna
partička/penzička, je vtipná
mnam mnam Bobik -vlezla hudba,libi se me dceri :)
T-Mobile - motorkařská série - vtipné
s holčikou na kofolu při řezání vánoč. stromku - je roztomilá
Kompilace reklam o smrčkovi a starší verze reklamy na Deli. Obsahují vše co jsem vyplnil výše,viz ot. č.2 . Dobrý zvuk,mají nápad a člověk se vcelku i těší na další pokračování.ovšem kolikrát ani nevíme jaký produkt či na jakou slkužbu je danný spot.
xxlus- tatata. Vodafone- hasič
t-mobile - vtip
Na T-mobile. Je zábavná :-)
prinesl jsem Ti lahvinku - lebo je vtipna
reklama s peknyma holkama
nic
Müler- jogurt s "fajnovým ovocíčkem", tato reklama mi příjde vtipná a nápaditá.
vodafone, vtip
Vodafone reklamy
Byla to reklama na bezpečnostní pásy, nevím ale značku, ale byla vemi originální a donila k zamyšlení
nevím, nemám ráda reklamy
9475,81 %75,81 % 

Graf

5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV8366,94 %66,94 %  
Internet2016,13 %16,13 %  
tištěné (letáky, noviny,časopisy)108,06 %8,06 %  
venkovní reklama (plakáty a billboardy, dopravní prostředky)64,84 %4,84 %  
nové formy reklamy (např. velkoplošné obrazovky)21,61 %1,61 %  
Chytré mobilní telefony21,61 %1,61 %  
Rádio10,81 %0,81 %  

Graf

6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5443,55 %43,55 %  
Nepřikládám důležitost známé osoby při prezentaci výrobku a neovlivňuje to mé rozhodnutí5040,32 %40,32 %  
Ne2016,13 %16,13 %  

Graf

7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, produkt jsem si nakonec koupil/a5745,97 %45,97 %  
ano, ale pak jsem si nákup rozmyslel/a3629,03 %29,03 %  
ne, nikdy3125 %25 %  

Graf

8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas si nějaký výrobek koupím6452,03 %51,61 %  
Ne5040,65 %40,32 %  
Ano97,32 %7,26 %  

Graf

9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8467,74 %67,74 %  
Nekupuji výrobky propagované v reklamě2318,55 %18,55 %  
Ne1713,71 %13,71 %  

Graf

10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nevěnuji jim pozornost10383,06 %83,06 %  
ne, nevnímám je1915,32 %15,32 %  
nevím o žádných skrytých reklamách10,81 %0,81 %  
ano, následně produkty vyhledávám10,81 %0,81 %  

Graf

11. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8669,35 %69,35 %  
Muž3830,65 %30,65 %  

Graf

12. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-256350,81 %50,81 %  
26-354536,29 %36,29 %  
36-4597,26 %7,26 %  
56+54,03 %4,03 %  
46-5521,61 %1,61 %  

Graf

13. Stupeň vašeho vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou7560,48 %60,48 %  
3427,42 %27,42 %  
SOU86,45 %6,45 %  
VOŠ43,23 %3,23 %  
ZK32,42 %2,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?

  • odpověď Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji výrobky propagované v reklamě na otázku 9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?

2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?

3. Otravuje Vás reklama?

5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?

6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?

7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?

8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?

9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?

11. Jste muž nebo žena?

12. Kolik je vám let?

13. Stupeň vašeho vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?

2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?

3. Otravuje Vás reklama?

5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?

6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?

7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?

8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?

9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)

10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?

11. Jste muž nebo žena?

12. Kolik je vám let?

13. Stupeň vašeho vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ponertová, A.REKLAMA (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://25293.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.