Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych vás požádat o vyplnění dotazníku. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění zabere pouze pár minut. Výsledek průzkumu použiji ve své seminární práci.
Děkuji za váš čas, který vyplnění věnujete.
Odpovědi respondentů
1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přepnu na jiný kanál
38
30,65 %
30,65 %
Odcházím nebo přepnu/vypnu
35
28,23 %
28,23 %
Sleduji reklamy, ale nevnímám je
28
22,58 %
22,58 %
Televizi nesleduji
16
12,9 %
12,9 %
Sleduji reklamy se zájmem
6
4,84 %
4,84 %
Vypnu a odcházím
1
0,81 %
0,81 %
2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Humor
76
61,29 %
61,29 %
Nápaditost
69
55,65 %
55,65 %
Snadno zapamatovatelná
25
20,16 %
20,16 %
Jasné sdělení
15
12,1 %
12,1 %
Slogan
15
12,1 %
12,1 %
Hudebně zajímavá
14
11,29 %
11,29 %
Celebritu
1
0,81 %
0,81 %
3. Otravuje Vás reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
88
70,97 %
70,97 %
Ne
18
14,52 %
14,52 %
Nevnímám ji
18
14,52 %
14,52 %
4. Jaká je Vaše oblíbená reklama a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádná
8
6,45 %
6,45 %
T-mobile
5
4,03 %
4,03 %
nemám
4
3,23 %
3,23 %
nemám oblíbenou reklamu
4
3,23 %
3,23 %
Zadna
3
2,42 %
2,42 %
takova neni
2
1,61 %
1,61 %
Vánoční kofola- je vtipná
1
0,81 %
0,81 %
Kofola, prasátko ;)
1
0,81 %
0,81 %
škoda Superb kombi - dobrá hudba, lze v ní nalézt příběh, příjemně zpracovaná
1
0,81 %
0,81 %
...
1
0,81 %
0,81 %
ostatní odpovědi
Reklama na Vodafone, jak tam byly ty tenisky - bylo to vtipné Vodafon, humor liska vodafone audi na vodafone, jsou vtipné Na Kofolu - ta vánoční se zahnutými zuby. Je vtipná, zapamatovatelná. Reklamy na T-Mobile - jsou vtipné, vypointované Většinou na auta, nejsou tak vlezlý. Nevim Vodafone,hraje v ní Liška a je humorná není protože není airbank- jednoduchost a srozumitelnost bez "ale" T-mobile, nápaditost a humor nemám žádnou oblíbenou reklamu většinou na Vodafone, protože je vtipná většinou na auta - jsou vtipné a mají hezkou melodii Reklama na "tablety" Bývaly to reklamy na vodafone,protože byly vtipné, např. s čivavama axe, end of the world - skryté motivy reklamy firem t-mobile a vodafone - jsou vtipné A tati, bude mít taky ty zahnutý zuby nahóru??? Naposledy snad reklama na Kofolu. Protože je vtipná a roztomilá :-) Penzička. Je zábavná. Oreo sušenky, roztomilá reklama a skvělé sušenky Flayer na Space Picnic - spojení freeteknozony s latinským výrokem je jednak inspirativní a také motivující, jeliž kráčíme na techno: ) Bóbika.... Nevnímám reklamy, tudíž nemám žádnou oblíbenou. Na Kofolu s holčičkou a prasetem, která běží každé Vánoce. Reklama je nádherná, originální a má své kouzlo. na kofolu Líbila se mi reklama na Coca Colu, s tím nasvíceným kamionem.. Bylo to hezký na pohled a nebo se mi líbila reklama na paralen, hrála tam pěkná hudba:D. Reklama na Aquilu byla taky hezká, hezky propracovaná. Reklama na T-mobile- je vtipná Kofola - prasátko :-) Nová na Dave men, má určitý nápad, na druhou stranu obsah reklamy s nějakým sprchovým gelem nemá nic společného. Pribináček - je milá. Tohle si snad ani nezasloužím. Ale zasloužíš... T-Mobile, je to vtipné t-mobile - spoty jsou vtipné Kofola na vánoční den. Priority moments O2 - hezká píseň, jasné sdělení o2 reklamy mají pěkné efekty Reklamy v oblibe nemam. současná kampaň AirBank Playboy parfém- je vtipná a zaujme T-Mobile, vtipná Reklama na Jameson whisky....reklama je vtipná a má nápad :-) Na T-mobile, s Kotkem a tim Tydýtem. Je v ní humor a příběh, zajímá mě co se jim bude dít dál. reklamy na telefoní operátory Kofola - nej s tím vánočním prasátkem "a bude mít i ty žahnutý žuby nahoru?", ale všechny jsou super v současnosti žádná první reklamy na operátora Oskar, jednoduché a vtipné vodafone-má vtip, nápada, jasné sdělení Vodafone, nápad, vtip, slovní hříčky, asociace s produktem Kofola - originální, typicky "česká" T-mobile - je vtipná kofola "tati, a bude mit ty zahnuty zuby nahoru?", je to vtipne a neokouka se to superbowlove od VW s tematikou SW Reklama na Kofolu, která je vysílána před Vánocemi - s holčičkou a prasátkem, je stará už několik let. V člověku to díky nápadu evokuje vzpomínky na dětství a vnímání klasické vánoční atmosféry. air bank - je vtipná vodafone - je vtipna zuno - vtipné , nápadité, neotřelé Sony Bravia - skvělý nápad a dobrá hudba O2 Extra výhody - díky chytlavé hudbě :) T-mobile, je vtipná. Reklama na T-mobile s Vojtou Kotkem - vtipnost vodafone - vtipná Nemám oblíbené reklamy. líbí se mi reklamy na Kofolu - skoro všechny reklama na kofolu před vánocemi, je to vtipné je jich více, ale všechny spojuje důvtip nemám oblíbenou reklamu, obtěžuje mě tablet Nátěr Hammerite, ale to už je aspoň 20 let O2 na slovenskych kanaloch na Funfon lebo je vtipna 12 a půl měšce se Zedníčkem - ale nevím na co ta reklama je, nějaká banka kofola - je vtipná Gucci s Blake Lively, natočil ji talentovaný režisér nicolas Winding,skvěla píseň od skupiny M83, stylová ŠKODA AUTO NA Fabii RS reklama na old spice protoze je vtipna partička/penzička, je vtipná mnam mnam Bobik -vlezla hudba,libi se me dceri :) T-Mobile - motorkařská série - vtipné s holčikou na kofolu při řezání vánoč. stromku - je roztomilá Kompilace reklam o smrčkovi a starší verze reklamy na Deli. Obsahují vše co jsem vyplnil výše,viz ot. č.2 . Dobrý zvuk,mají nápad a člověk se vcelku i těší na další pokračování.ovšem kolikrát ani nevíme jaký produkt či na jakou slkužbu je danný spot. xxlus- tatata. Vodafone- hasič t-mobile - vtip Na T-mobile. Je zábavná :-) prinesl jsem Ti lahvinku - lebo je vtipna reklama s peknyma holkama nic Müler- jogurt s "fajnovým ovocíčkem", tato reklama mi příjde vtipná a nápaditá. vodafone, vtip Vodafone reklamy Byla to reklama na bezpečnostní pásy, nevím ale značku, ale byla vemi originální a donila k zamyšlení nevím, nemám ráda reklamy
94
75,81 %
75,81 %
5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV
83
66,94 %
66,94 %
Internet
20
16,13 %
16,13 %
tištěné (letáky, noviny,časopisy)
10
8,06 %
8,06 %
venkovní reklama (plakáty a billboardy, dopravní prostředky)
6
4,84 %
4,84 %
nové formy reklamy (např. velkoplošné obrazovky)
2
1,61 %
1,61 %
Chytré mobilní telefony
2
1,61 %
1,61 %
Rádio
1
0,81 %
0,81 %
6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
54
43,55 %
43,55 %
Nepřikládám důležitost známé osoby při prezentaci výrobku a neovlivňuje to mé rozhodnutí
50
40,32 %
40,32 %
Ne
20
16,13 %
16,13 %
7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, produkt jsem si nakonec koupil/a
57
45,97 %
45,97 %
ano, ale pak jsem si nákup rozmyslel/a
36
29,03 %
29,03 %
ne, nikdy
31
25 %
25 %
8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas si nějaký výrobek koupím
64
52,03 %
51,61 %
Ne
50
40,65 %
40,32 %
Ano
9
7,32 %
7,26 %
9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
84
67,74 %
67,74 %
Nekupuji výrobky propagované v reklamě
23
18,55 %
18,55 %
Ne
17
13,71 %
13,71 %
10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, ale nevěnuji jim pozornost
103
83,06 %
83,06 %
ne, nevnímám je
19
15,32 %
15,32 %
nevím o žádných skrytých reklamách
1
0,81 %
0,81 %
ano, následně produkty vyhledávám
1
0,81 %
0,81 %
11. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
86
69,35 %
69,35 %
Muž
38
30,65 %
30,65 %
12. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-25
63
50,81 %
50,81 %
26-35
45
36,29 %
36,29 %
36-45
9
7,26 %
7,26 %
56+
5
4,03 %
4,03 %
46-55
2
1,61 %
1,61 %
13. Stupeň vašeho vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
75
60,48 %
60,48 %
VŠ
34
27,42 %
27,42 %
SOU
8
6,45 %
6,45 %
VOŠ
4
3,23 %
3,23 %
ZK
3
2,42 %
2,42 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji výrobky propagované v reklamě na otázku 9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?
2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?
3. Otravuje Vás reklama?
5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?
6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?
7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?
8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?
9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)
10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?
11. Jste muž nebo žena?
12. Kolik je vám let?
13. Stupeň vašeho vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Co děláte při sledování pořadu v televizi, když běží reklamní blok?
2. Co má mít podle Vás reklama, aby upoutala pozornost?
3. Otravuje Vás reklama?
5. Kde myslíte, že je reklama nejúčinnější?
6. Myslíte si, že prezentace produktu prostřednictvím známé osobnosti má vyšší vliv na kupujícího?
7. Vyvolala ve Vás někdy reklama touhu koupit si propagovaný produkt?
8. Preferujete výrobky, které znáte z reklamy?
9. Byl/a jste už někdy výrobkem v propagované reklamě zklamán/a? (tzn. neodpovídal reklamě)
10. Všímáte si skrytých reklam v seriálech nebo filmech (př. oblečení, potraviny..)?
11. Jste muž nebo žena?
12. Kolik je vám let?
13. Stupeň vašeho vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.