Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Privátní značky

Privátní značky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klara Vlachynska
Šetření:30. 10. 2012 - 20. 11. 2012
Počet respondentů:266
Počet otázek (max/průměr):31 / 23.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

poprosím Vás o vyplnění dotazníku, který zkoumá postavení privátních značek na trhu. Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a výsledky tohoto výzkumu budou použity v mé diplomové práci. Dotazník je zcela anonymní. Předem děkuji za Vás čas a ochotu. Příjemné vyplňování :)

Klára

 

Odpovědi respondentů

1. Jsem student:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20075,19 %75,19 %  
ne6624,81 %24,81 %  

Graf

2. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14572,5 %54,51 %  
muž5527,5 %20,68 %  

Graf

3. Ekonomické zázemí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student, kdy část výdajů si hradí sám, část rodiče9748,5 %36,47 %  
Student zcela finančně závislý na rodičích5929,5 %22,18 %  
Student zcela finančně nezávislý na rodičích4422 %16,54 %  

Graf

4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Si zajišťuji a vybírám sám/sama15879 %59,4 %  
Zajišťují rodiče4120,5 %15,41 %  
Zajišťuje přítel/přítelkyně či kamarádi10,5 %0,38 %  

Graf

5. Nejčastěji nakupuju v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert9447 %35,34 %  
Tesco9346,5 %34,96 %  
Billa6834 %25,56 %  
Kaufland6231 %23,31 %  
Lidl4221 %15,79 %  
Globus2914,5 %10,9 %  
Penny market2814 %10,53 %  
Interspar189 %6,77 %  
Žabka94,5 %3,38 %  
Coop84 %3,01 %  

Graf

6. Zboží vybírám podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny15276 %57,14 %  
Kvality12361,5 %46,24 %  
Reklamní akce (slevy, výhodná balení, soutěže, dárky …)5025 %18,8 %  
Nutričních údajů3115,5 %11,65 %  
jiné63 %2,26 %  
Obalu52,5 %1,88 %  

Graf

7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13668 %51,13 %  
ne6432 %24,06 %  

Graf

8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
clever157,54 %5,64 %  
nevím73,52 %2,63 %  
Albert quality63,02 %2,26 %  
Clever, Albert Quality31,51 %1,13 %  
tesco31,51 %1,13 %  
balea31,51 %1,13 %  
Euroshoper21,01 %0,75 %  
Tesco, clever21,01 %0,75 %  
k classic21,01 %0,75 %  
euroshopper, albert quality, k-classic10,5 %0,38 %  
ostatní odpovědi coca cola
Mléko Kaufland :D
Clever, Albert Quality, Tesco Organic, Spar
Price, Tesco Value, Kclassic, Albert Quality
alverde, tesco,
z hlavy mě nenapadají
Karlova Koruna, Clever, My, Řezníkův talíř, Tesco Organic, Euro Shopper, Albert Quality
Tesco value, clever
Clever, Alverde, Balea
Euro shop, IKEA, H&M
tesco value, tesco standard, tesco finest, globus, k-classic, cherokee, F&F, Albert Quality, Euroshopper, Clever, Naše Bio, Řezníkův talíř, s-budget
S-Budget, Euroshopper, Clever, Tesco Standard, Tesco Value, Tesco Finest, Albert quality, Globus, Řezníkův talíř
Euroshopper, Aro
nic me nenapada
Tesco Value, Euroshopper, Albert Quality, Koruna, Aro, S-Budget,
Tesco Quality, Euroshopper, Vocílka. K-Classic
globus
AH quality - ahold, Balea - DM, Clever - billa
Tesco, Vian, K-Classic,
Ahold Quality, Tesco Value, Kaufland Classic
Clever, Tesco
interspar, tesco,
-
K-Klassic, Tesco Value
tesco, albert quality, heureca,
caj Albert
aro, albert, tesco, globus
korrekt, euroshopper, tesco, albert quality,
Clever, Tesco, K-Classic
K-Klasik, Tesco Finest, Albert Quality...
Clever, Euroshopper, Spar
EuroShoper, Korrekt, TescoValue
Clever, Tesco, (bio)Albert, Coop, Spar
Clever, Aro, Rioba
Euroshopper, Albert quality, Clever
Clever, aj.
euroshoper, vian, noe
tesco value, budget, albert quality
euro shopper
Tesco, Interspar
Tesco, Spar
Clever, K-Clasic, Tesco, Albert-Kvality, NašeBio
coop, balea
Mléko
tesco sýr, tesco salám, albert sýr, albert salám
Tesco hermelín
Tesco, Lidl, Albert, COOP, Sephora, DM
albert excellent
albert quality,
Tesco, Albert,
Clever, Balea, Euroshop, K ...
Premium (Interspar), Clever (Billa), Teco finest (Tesco), Euroshopper (albert), Combino (Lidl), Cien (Lidl)
Clever, Euroshopper, Tesco
Lanza
clever, albert quality, tesco value, tesco value for money, tesco luxory
Clever, Tesco Standard
tesco, k clasic, clever,
s-budget
tesco value
Tesco Value, Tesco Standard, Tesco Organic, Karlova Koruna
clever, tesco, balea
Clever, Tesco...
clever, pilos
euroshopper, budget
Kofola
Tesco, Albert
Spar, Tesco, Vian
spar, euroshopper, albert
Clever, Spar, S-Budget, Albert Quality
Lindor,
euroshopper, clever, b budget, tesco, albert quality, isana, balea
AlbertQality,globus-natura,
Euroshopper, Pikok, Vocílka, Albert quality
albert, tesco quality
Value
saguaro
Clever, Euroshopper, Tesco value, K classic
K-KLASIK,
Clever, Aro, Karlova koruna, formil
Clever, Spar, Tesco value
Euro Shopper
albert quality, K od kauflandu, tesco
stilla, euroshoper, albert quality
tesco, clever, korekt...
Tesco Value, Albert Quality, Tesco Finest, K-Purland, K-classic, Korrekt, S-Budget.... je jich hodně
bevim
Balea, Euroshop
s-budget, cesla koruna, euroshopper, albert quality,
Tesco, Albert Quality, Clever
Balea/DM, Tesco/Tesco, různé značky, např. Dulano/ Lídl, Isana/Rossmann
tesco, albert quality, kaufland classic
Albert Excellen, Tesco Organic,
Saguaro, Pilos
Billa-Naše Bio, Clever, Billa, Albert-Albert Bio, Euro Shopper, Albert Quality
Clever-Billa
xxxx
Clever, Budget, Tesco
tesco mléko
netusim
Clever, Purland, Tesco
euro shoper
Euroshopper, Clever
cien, saguaro, milbona, formil
k klasik, s budget, euroshoper
kaufland, albert
Prize, tesco
Cien
tesco luxury, tesco value
euroshopper
Clever, Euroshopper, Tesco value
.-
Tesco Standard
Euroshopper, Tesco Value, Coop, Rioba, Clever
Pikok, Dulano (Lidl), Grande (Kaufland), Tesco výrobky
tesco, albert, clever, sbudget, crivit
balea, isana, albert, clever
pikok, tesco vaule, balea
nevzpomínám si
Albert Quality, Euro shoper
albert quality, f&f, tesco
Euroshoper, Clever....
korekt, tesco
clever, tesco value, aro, euroshopper
sezame crispbread
tesco albert clever globus
Mountfield, Nikon, Matonni
Korrekt
albert ovesná kaše
Balea, Euroshopper, Clever, Tesco
pilos,milblu,classic,katy,teco value,clever,korrekt,euroshopper,balea
Clever, Albert quality, euroshop,
Tesco, Albert, Kaugland
Odysea, Globus kvalita
Aro, Clever, Tesco value, Tesco Organic, atd
Euroshopper, AQ - Albert Quality.
Billa - clever
albert
máslo
ahold, lidl
Aro, Sbudget, Tesco
F and F
Clever - Billa, Balea, Jessa - dm drogerie, Pilos - lidl, Tesco value - tesco
Tesco value, clever, globus
Spar, Eurochopper, Billa
Aro, Tesco, Albert
Euroschoper
Aha, díky za vysvětlení, co je privátní značka. Clever, Albert
ahold
Moje Bio
Price, Clever, Budget
Clever, Budget
Aro
tesco, k-klasik, cien, balea, isana
balea, euroshopper, clever, albert, tesco, k-klasik,
clever, euroshoper
15577,89 %58,27 % 

Graf

9. Privátní značky nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas10753,5 %40,23 %  
zřídkakdy4824 %18,05 %  
často2613 %9,77 %  
velmi často136,5 %4,89 %  
Nikdy63 %2,26 %  

Graf

10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízká cena13869 %51,88 %  
Náhrada za jiný výrobek, který není v nabídce4723,5 %17,67 %  
Nepoznám rozdíl oproti „značkovým výrobkům“3316,5 %12,41 %  
Kvalita3115,5 %11,65 %  
Náhoda2914,5 %10,9 %  

Graf

11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )11457 %42,86 %  
Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)9145,5 %34,21 %  
Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)5728,5 %21,43 %  
Sladkosti a cukrovinky5226 %19,55 %  
kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)4120,5 %15,41 %  
Nealkoholické nápoje3417 %12,78 %  
prací a čisticí prostředky2512,5 %9,4 %  
Alkoholické nápoje63 %2,26 %  

Graf

12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6934,5 %25,94 %  
chvalitebný5427 %20,3 %  
dostatečný3517,5 %13,16 %  
výborný2412 %9,02 %  
nedostatečný189 %6,77 %  

Graf

13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6834 %25,56 %  
dostatečný4723,5 %17,67 %  
nedostatečný4723,5 %17,67 %  
chvalitebný2914,5 %10,9 %  
výborný94,5 %3,38 %  

Graf

14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatečný8542,5 %31,95 %  
dobrý5929,5 %22,18 %  
dostatečný3819 %14,29 %  
chvalitebný157,5 %5,64 %  
výborný31,5 %1,13 %  

Graf

15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý7537,5 %28,2 %  
dostatečný4221 %15,79 %  
chvalitebný3919,5 %14,66 %  
nedostatečný2512,5 %9,4 %  
výborný199,5 %7,14 %  

Graf

16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý7738,5 %28,95 %  
chvalitebný4924,5 %18,42 %  
dostatečný3417 %12,78 %  
nedostatečný2211 %8,27 %  
výborný189 %6,77 %  

Graf

17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý8040 %30,08 %  
chvalitebný6532,5 %24,44 %  
dostatečný2412 %9,02 %  
výborný2110,5 %7,89 %  
nedostatečný105 %3,76 %  

Graf

18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6834 %25,56 %  
dostatečný4522,5 %16,92 %  
chvalitebný3618 %13,53 %  
nedostatečný3417 %12,78 %  
výborný178,5 %6,39 %  

Graf

19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý7738,5 %28,95 %  
dostatečný5527,5 %20,68 %  
chvalitebný3015 %11,28 %  
nedostatečný2713,5 %10,15 %  
výborný115,5 %4,14 %  

Graf

20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mléčné výrobky157,54 %5,64 %  
Mléko105,03 %3,76 %  
těstoviny52,51 %1,88 %  
balea52,51 %1,88 %  
sladkosti42,01 %1,5 %  
potraviny42,01 %1,5 %  
drogerie31,51 %1,13 %  
nevím31,51 %1,13 %  
kosmetika31,51 %1,13 %  
clever21,01 %0,75 %  
ostatní odpovědi Jogurty
rýže
kapesníky
nekupuji
Luštěniny
mouka
těstoviny, mléko
coca cola
Spar Bio rajčatový protlak
....
alverde kosmetika - sprchovy gel, sampon, mydlo, krem, ...
odličovací tampóny
pomazánkové máslo
kosmetika Alverde, Balea
Euro shop-mydla, praci prasky
nenakupuju
mléčé výrobky
mozzarela S-Budget
mléčné výrobky - kysaná smetana, šlehačka; těstoviny
?
-
Hranolky K-Classic
AQ
zeleny caj Albert
těstoviny, cereálie
džus
žádný nemám
Toaletní papír, papírové kapesníky Euroshopper
teď si nevzpomenu
kosmetika, drogerie
máslo Spar, smetanový jogurt Tesco
Sprchové gely, šampony
džusy, mražená zelenina
čočka euroshoper
kapesnicky
záchodový papír
Bílý jogurt Tesco
mrazene potraviny
tesco syr s bilou plísni
Interspar
albert sýr
Tesco hermelín
nadívané kuře, schwarzwaldská šunka, kuřecí prsní řízky
trvanlivé potraviny (konzervy, testoviny, ryze,...)
Tesco Pizza, Albert cottage cheese, tesco 250g eidam 30%,
.
tvaroh
Combino - těstoviny - lidl
Věci do domácnosti - houbičky, pytle na odpadky..
Clever jogurty, Clever strouhanka atp.
Nivea
konzervovaná rajcata, ryze, mouka, jogurty, tvaroh
Tesco Standard
clever - čokoláda
sbudget
máš to debilně vymyšlený, ptáš se co nakupuju z privátních značek, ikdyž jsem výše napsal, že je nenakupuju nikdy...
Sladkosti a cukrovinky,těstoviny
mouka, mleko, pizza
Cukrovinky
pilos-mléko
kapesníky, toaletní papír
Globus
sekaná rajčata v konzervě
Spar švestková povidla
natura
Belgické pralinky albert quality mají parádní poměr cena/výkon
mýdlo na ruce, papírové kapesníky, toaletní papír
saguaro
Clever - kukuřice, toaletní papír, papírové kapesníky, sušenky, piškoty
Cien
ubrousky
nahodilé nákupy, nelze definovat
Maso - K-Purland, výrobky Tesco Finest
odol
moc nenakupuji
maslo, jogurt
Tesco pečivo
Balea v DM
K-classic
ochucené vody, zubní pasta, ústní voda, jogurty
Albert Bio - kuskus
Clever nealko
chipsy
xx
Univerzální čistič koupelen
kokina
clever sýr
mražený výrobky
euro shoper
mouka, mléko
formil prací tekutý prášek
milblu kakajíčko
Chipsy - Prize - Penny
sprchové gely, mýdlo, krémy
maslo
jogurt, rýže, mléko
df
mražené výrobky - hranolky
rýže, mouka
mraženou zeleninu
Hranolky
konzervy, těstoviny atd. Lidl, uzeniny Lidl
dorgerie
Plísňový sýr Albert Quality
tesco tyčinky
Kečup
clever - mléčné výrobky. všechny jsou totiž z mlékárny ValMez a tak vím, že i za rozumnou cenu podpořím čeké výrobce
clever- crispbread
čokoláda
Těstoviny, rýže
albert ovesná kaše
xy
pizza, minerální vody, mléko, kapesníky, toaletní papír, konzervy
Aviváž Tesco, těstoviny globus
Tesco Organic, Clever
AQ - Albert Quality.
clever nebo tesco
kategorie - mlecne vyrobky
Balea sprchový gel
clever perníčky
albert
energy drink lidl
Popcorn Tesco
Pomazánkové máslo z Alberta
drogerie, kosmeticke výrobky - Balea z Dm drogerie
kapesníčky
Tesco value párky, globus těstoviny, dm kosmetika
Billa
trvanlivé potraviny
snažím se nekupovat nic, mám s tím špatné zkušenosti
Cever, Budget
Máslo Budget
clever juice
Balea - kosmetika, sprchové gely, jogurty, sladkosti
Lidl
krém na nohy Balea
Mila
sušenky k-klasik
konzervu pro divoké kočky
14572,86 %54,51 % 

Graf

21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11055 %41,35 %  
ne9045 %33,83 %  

Graf

22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12663 %47,37 %  
ano7437 %27,82 %  

Graf

23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10552,5 %39,47 %  
ano9547,5 %35,71 %  

Graf

24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12361,5 %46,24 %  
ne7738,5 %28,95 %  

Graf

25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11457 %42,86 %  
ano8643 %32,33 %  

Graf

26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14271 %53,38 %  
ne5829 %21,8 %  

Graf

27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15175,5 %56,77 %  
ano4924,5 %18,42 %  

Graf

28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11859 %44,36 %  
ne8241 %30,83 %  

Graf

29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15175,5 %56,77 %  
ano4924,5 %18,42 %  

Graf

30. Výrobky privátních značek jsou levné

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16783,5 %62,78 %  
ne3316,5 %12,41 %  

Graf

31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší kvalitu12060 %45,11 %  
Atraktivnější obaly8643 %32,33 %  
Více privátních značek (větší výběr)4824 %18,05 %  
Nižší ceny privátních značek2814 %10,53 %  
Úplné odstranění privátních značek z regálů94,5 %3,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:

  • odpověď Si zajišťuji a vybírám sám/sama:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student zcela finančně nezávislý na rodičích na otázku 3. Ekonomické zázemí:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky

10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:

  • odpověď Nízká cena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:

11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:

  • odpověď Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … ):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléko na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje

  • odpověď nedostatečný:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)

27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídkakdy na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda na otázku 10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)

29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)

30. Výrobky privátních značek jsou levné

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem student:

2. Jsem:

3. Ekonomické zázemí:

4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:

5. Nejčastěji nakupuju v:

6. Zboží vybírám podle:

7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?

8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)

9. Privátní značky nakupuji:

10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:

11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:

12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje

14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje

15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky

16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)

17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)

18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)

19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky

20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:

21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů

23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"

24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím

25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon

26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky

27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný

28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový

29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup

30. Výrobky privátních značek jsou levné

31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem student:

2. Jsem:

3. Ekonomické zázemí:

4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:

5. Nejčastěji nakupuju v:

6. Zboží vybírám podle:

7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?

8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)

9. Privátní značky nakupuji:

10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:

11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:

12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )

13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje

14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje

15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky

16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)

17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)

18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)

19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky

20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:

21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.

22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů

23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"

24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím

25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon

26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky

27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný

28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový

29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup

30. Výrobky privátních značek jsou levné

31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vlachynska, K.Privátní značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://25575.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.