Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
poprosím Vás o vyplnění dotazníku, který zkoumá postavení privátních značek na trhu. Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické a výsledky tohoto výzkumu budou použity v mé diplomové práci. Dotazník je zcela anonymní. Předem děkuji za Vás čas a ochotu. Příjemné vyplňování :)
Klára
Odpovědi respondentů
1. Jsem student:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
200
75,19 %
75,19 %
ne
66
24,81 %
24,81 %
2. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
145
72,5 %
54,51 %
muž
55
27,5 %
20,68 %
3. Ekonomické zázemí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student, kdy část výdajů si hradí sám, část rodiče
97
48,5 %
36,47 %
Student zcela finančně závislý na rodičích
59
29,5 %
22,18 %
Student zcela finančně nezávislý na rodičích
44
22 %
16,54 %
4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Si zajišťuji a vybírám sám/sama
158
79 %
59,4 %
Zajišťují rodiče
41
20,5 %
15,41 %
Zajišťuje přítel/přítelkyně či kamarádi
1
0,5 %
0,38 %
5. Nejčastěji nakupuju v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Albert
94
47 %
35,34 %
Tesco
93
46,5 %
34,96 %
Billa
68
34 %
25,56 %
Kaufland
62
31 %
23,31 %
Lidl
42
21 %
15,79 %
Globus
29
14,5 %
10,9 %
Penny market
28
14 %
10,53 %
Interspar
18
9 %
6,77 %
Žabka
9
4,5 %
3,38 %
Coop
8
4 %
3,01 %
6. Zboží vybírám podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ceny
152
76 %
57,14 %
Kvality
123
61,5 %
46,24 %
Reklamní akce (slevy, výhodná balení, soutěže, dárky …)
50
25 %
18,8 %
Nutričních údajů
31
15,5 %
11,65 %
jiné
6
3 %
2,26 %
Obalu
5
2,5 %
1,88 %
7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
136
68 %
51,13 %
ne
64
32 %
24,06 %
8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
clever
15
7,54 %
5,64 %
nevím
7
3,52 %
2,63 %
Albert quality
6
3,02 %
2,26 %
Clever, Albert Quality
3
1,51 %
1,13 %
tesco
3
1,51 %
1,13 %
balea
3
1,51 %
1,13 %
Euroshoper
2
1,01 %
0,75 %
Tesco, clever
2
1,01 %
0,75 %
k classic
2
1,01 %
0,75 %
euroshopper, albert quality, k-classic
1
0,5 %
0,38 %
ostatní odpovědi
coca cola Mléko Kaufland :D Clever, Albert Quality, Tesco Organic, Spar Price, Tesco Value, Kclassic, Albert Quality alverde, tesco, z hlavy mě nenapadají Karlova Koruna, Clever, My, Řezníkův talíř, Tesco Organic, Euro Shopper, Albert Quality Tesco value, clever Clever, Alverde, Balea Euro shop, IKEA, H&M tesco value, tesco standard, tesco finest, globus, k-classic, cherokee, F&F, Albert Quality, Euroshopper, Clever, Naše Bio, Řezníkův talíř, s-budget S-Budget, Euroshopper, Clever, Tesco Standard, Tesco Value, Tesco Finest, Albert quality, Globus, Řezníkův talíř Euroshopper, Aro nic me nenapada Tesco Value, Euroshopper, Albert Quality, Koruna, Aro, S-Budget, Tesco Quality, Euroshopper, Vocílka. K-Classic globus AH quality - ahold, Balea - DM, Clever - billa Tesco, Vian, K-Classic, Ahold Quality, Tesco Value, Kaufland Classic Clever, Tesco interspar, tesco, - K-Klassic, Tesco Value tesco, albert quality, heureca, caj Albert aro, albert, tesco, globus korrekt, euroshopper, tesco, albert quality, Clever, Tesco, K-Classic K-Klasik, Tesco Finest, Albert Quality... Clever, Euroshopper, Spar EuroShoper, Korrekt, TescoValue Clever, Tesco, (bio)Albert, Coop, Spar Clever, Aro, Rioba Euroshopper, Albert quality, Clever Clever, aj. euroshoper, vian, noe tesco value, budget, albert quality euro shopper Tesco, Interspar Tesco, Spar Clever, K-Clasic, Tesco, Albert-Kvality, NašeBio coop, balea Mléko tesco sýr, tesco salám, albert sýr, albert salám Tesco hermelín Tesco, Lidl, Albert, COOP, Sephora, DM albert excellent albert quality, Tesco, Albert, Clever, Balea, Euroshop, K ... Premium (Interspar), Clever (Billa), Teco finest (Tesco), Euroshopper (albert), Combino (Lidl), Cien (Lidl) Clever, Euroshopper, Tesco Lanza clever, albert quality, tesco value, tesco value for money, tesco luxory Clever, Tesco Standard tesco, k clasic, clever, s-budget tesco value Tesco Value, Tesco Standard, Tesco Organic, Karlova Koruna clever, tesco, balea Clever, Tesco... clever, pilos euroshopper, budget Kofola Tesco, Albert Spar, Tesco, Vian spar, euroshopper, albert Clever, Spar, S-Budget, Albert Quality Lindor, euroshopper, clever, b budget, tesco, albert quality, isana, balea AlbertQality,globus-natura, Euroshopper, Pikok, Vocílka, Albert quality albert, tesco quality Value saguaro Clever, Euroshopper, Tesco value, K classic K-KLASIK, Clever, Aro, Karlova koruna, formil Clever, Spar, Tesco value Euro Shopper albert quality, K od kauflandu, tesco stilla, euroshoper, albert quality tesco, clever, korekt... Tesco Value, Albert Quality, Tesco Finest, K-Purland, K-classic, Korrekt, S-Budget.... je jich hodně bevim Balea, Euroshop s-budget, cesla koruna, euroshopper, albert quality, Tesco, Albert Quality, Clever Balea/DM, Tesco/Tesco, různé značky, např. Dulano/ Lídl, Isana/Rossmann tesco, albert quality, kaufland classic Albert Excellen, Tesco Organic, Saguaro, Pilos Billa-Naše Bio, Clever, Billa, Albert-Albert Bio, Euro Shopper, Albert Quality Clever-Billa xxxx Clever, Budget, Tesco tesco mléko netusim Clever, Purland, Tesco euro shoper Euroshopper, Clever cien, saguaro, milbona, formil k klasik, s budget, euroshoper kaufland, albert Prize, tesco Cien tesco luxury, tesco value euroshopper Clever, Euroshopper, Tesco value .- Tesco Standard Euroshopper, Tesco Value, Coop, Rioba, Clever Pikok, Dulano (Lidl), Grande (Kaufland), Tesco výrobky tesco, albert, clever, sbudget, crivit balea, isana, albert, clever pikok, tesco vaule, balea nevzpomínám si Albert Quality, Euro shoper albert quality, f&f, tesco Euroshoper, Clever.... korekt, tesco clever, tesco value, aro, euroshopper sezame crispbread tesco albert clever globus Mountfield, Nikon, Matonni Korrekt albert ovesná kaše Balea, Euroshopper, Clever, Tesco pilos,milblu,classic,katy,teco value,clever,korrekt,euroshopper,balea Clever, Albert quality, euroshop, Tesco, Albert, Kaugland Odysea, Globus kvalita Aro, Clever, Tesco value, Tesco Organic, atd Euroshopper, AQ - Albert Quality. Billa - clever albert máslo ahold, lidl Aro, Sbudget, Tesco F and F Clever - Billa, Balea, Jessa - dm drogerie, Pilos - lidl, Tesco value - tesco Tesco value, clever, globus Spar, Eurochopper, Billa Aro, Tesco, Albert Euroschoper Aha, díky za vysvětlení, co je privátní značka. Clever, Albert ahold Moje Bio Price, Clever, Budget Clever, Budget Aro tesco, k-klasik, cien, balea, isana balea, euroshopper, clever, albert, tesco, k-klasik, clever, euroshoper
155
77,89 %
58,27 %
9. Privátní značky nakupuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
107
53,5 %
40,23 %
zřídkakdy
48
24 %
18,05 %
často
26
13 %
9,77 %
velmi často
13
6,5 %
4,89 %
Nikdy
6
3 %
2,26 %
10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nízká cena
138
69 %
51,88 %
Náhrada za jiný výrobek, který není v nabídce
47
23,5 %
17,67 %
Nepoznám rozdíl oproti „značkovým výrobkům“
33
16,5 %
12,41 %
Kvalita
31
15,5 %
11,65 %
Náhoda
29
14,5 %
10,9 %
11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
69
34,5 %
25,94 %
chvalitebný
54
27 %
20,3 %
dostatečný
35
17,5 %
13,16 %
výborný
24
12 %
9,02 %
nedostatečný
18
9 %
6,77 %
13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
68
34 %
25,56 %
dostatečný
47
23,5 %
17,67 %
nedostatečný
47
23,5 %
17,67 %
chvalitebný
29
14,5 %
10,9 %
výborný
9
4,5 %
3,38 %
14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedostatečný
85
42,5 %
31,95 %
dobrý
59
29,5 %
22,18 %
dostatečný
38
19 %
14,29 %
chvalitebný
15
7,5 %
5,64 %
výborný
3
1,5 %
1,13 %
15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
75
37,5 %
28,2 %
dostatečný
42
21 %
15,79 %
chvalitebný
39
19,5 %
14,66 %
nedostatečný
25
12,5 %
9,4 %
výborný
19
9,5 %
7,14 %
16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
77
38,5 %
28,95 %
chvalitebný
49
24,5 %
18,42 %
dostatečný
34
17 %
12,78 %
nedostatečný
22
11 %
8,27 %
výborný
18
9 %
6,77 %
17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
80
40 %
30,08 %
chvalitebný
65
32,5 %
24,44 %
dostatečný
24
12 %
9,02 %
výborný
21
10,5 %
7,89 %
nedostatečný
10
5 %
3,76 %
18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
68
34 %
25,56 %
dostatečný
45
22,5 %
16,92 %
chvalitebný
36
18 %
13,53 %
nedostatečný
34
17 %
12,78 %
výborný
17
8,5 %
6,39 %
19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobrý
77
38,5 %
28,95 %
dostatečný
55
27,5 %
20,68 %
chvalitebný
30
15 %
11,28 %
nedostatečný
27
13,5 %
10,15 %
výborný
11
5,5 %
4,14 %
20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mléčné výrobky
15
7,54 %
5,64 %
Mléko
10
5,03 %
3,76 %
těstoviny
5
2,51 %
1,88 %
balea
5
2,51 %
1,88 %
sladkosti
4
2,01 %
1,5 %
potraviny
4
2,01 %
1,5 %
drogerie
3
1,51 %
1,13 %
nevím
3
1,51 %
1,13 %
kosmetika
3
1,51 %
1,13 %
clever
2
1,01 %
0,75 %
ostatní odpovědi
Jogurty rýže kapesníky nekupuji Luštěniny mouka těstoviny, mléko coca cola Spar Bio rajčatový protlak .... alverde kosmetika - sprchovy gel, sampon, mydlo, krem, ... odličovací tampóny pomazánkové máslo kosmetika Alverde, Balea Euro shop-mydla, praci prasky nenakupuju mléčé výrobky mozzarela S-Budget mléčné výrobky - kysaná smetana, šlehačka; těstoviny ? - Hranolky K-Classic AQ zeleny caj Albert těstoviny, cereálie džus žádný nemám Toaletní papír, papírové kapesníky Euroshopper teď si nevzpomenu kosmetika, drogerie máslo Spar, smetanový jogurt Tesco Sprchové gely, šampony džusy, mražená zelenina čočka euroshoper kapesnicky záchodový papír Bílý jogurt Tesco mrazene potraviny tesco syr s bilou plísni Interspar albert sýr Tesco hermelín nadívané kuře, schwarzwaldská šunka, kuřecí prsní řízky trvanlivé potraviny (konzervy, testoviny, ryze,...) Tesco Pizza, Albert cottage cheese, tesco 250g eidam 30%, . tvaroh Combino - těstoviny - lidl Věci do domácnosti - houbičky, pytle na odpadky.. Clever jogurty, Clever strouhanka atp. Nivea konzervovaná rajcata, ryze, mouka, jogurty, tvaroh Tesco Standard clever - čokoláda sbudget máš to debilně vymyšlený, ptáš se co nakupuju z privátních značek, ikdyž jsem výše napsal, že je nenakupuju nikdy... Sladkosti a cukrovinky,těstoviny mouka, mleko, pizza Cukrovinky pilos-mléko kapesníky, toaletní papír Globus sekaná rajčata v konzervě Spar švestková povidla natura Belgické pralinky albert quality mají parádní poměr cena/výkon mýdlo na ruce, papírové kapesníky, toaletní papír saguaro Clever - kukuřice, toaletní papír, papírové kapesníky, sušenky, piškoty Cien ubrousky nahodilé nákupy, nelze definovat Maso - K-Purland, výrobky Tesco Finest odol moc nenakupuji maslo, jogurt Tesco pečivo Balea v DM K-classic ochucené vody, zubní pasta, ústní voda, jogurty Albert Bio - kuskus Clever nealko chipsy xx Univerzální čistič koupelen kokina clever sýr mražený výrobky euro shoper mouka, mléko formil prací tekutý prášek milblu kakajíčko Chipsy - Prize - Penny sprchové gely, mýdlo, krémy maslo jogurt, rýže, mléko df mražené výrobky - hranolky rýže, mouka mraženou zeleninu Hranolky konzervy, těstoviny atd. Lidl, uzeniny Lidl dorgerie Plísňový sýr Albert Quality tesco tyčinky Kečup clever - mléčné výrobky. všechny jsou totiž z mlékárny ValMez a tak vím, že i za rozumnou cenu podpořím čeké výrobce clever- crispbread čokoláda Těstoviny, rýže albert ovesná kaše xy pizza, minerální vody, mléko, kapesníky, toaletní papír, konzervy Aviváž Tesco, těstoviny globus Tesco Organic, Clever AQ - Albert Quality. clever nebo tesco kategorie - mlecne vyrobky Balea sprchový gel clever perníčky albert energy drink lidl Popcorn Tesco Pomazánkové máslo z Alberta drogerie, kosmeticke výrobky - Balea z Dm drogerie kapesníčky Tesco value párky, globus těstoviny, dm kosmetika Billa trvanlivé potraviny snažím se nekupovat nic, mám s tím špatné zkušenosti Cever, Budget Máslo Budget clever juice Balea - kosmetika, sprchové gely, jogurty, sladkosti Lidl krém na nohy Balea Mila sušenky k-klasik konzervu pro divoké kočky
145
72,86 %
54,51 %
21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
110
55 %
41,35 %
ne
90
45 %
33,83 %
22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
126
63 %
47,37 %
ano
74
37 %
27,82 %
23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
105
52,5 %
39,47 %
ano
95
47,5 %
35,71 %
24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
123
61,5 %
46,24 %
ne
77
38,5 %
28,95 %
25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
114
57 %
42,86 %
ano
86
43 %
32,33 %
26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
142
71 %
53,38 %
ne
58
29 %
21,8 %
27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
151
75,5 %
56,77 %
ano
49
24,5 %
18,42 %
28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
118
59 %
44,36 %
ne
82
41 %
30,83 %
29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
151
75,5 %
56,77 %
ano
49
24,5 %
18,42 %
30. Výrobky privátních značek jsou levné
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
167
83,5 %
62,78 %
ne
33
16,5 %
12,41 %
31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyšší kvalitu
120
60 %
45,11 %
Atraktivnější obaly
86
43 %
32,33 %
Více privátních značek (větší výběr)
48
24 %
18,05 %
Nižší ceny privátních značek
28
14 %
10,53 %
Úplné odstranění privátních značek z regálů
9
4,5 %
3,38 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student zcela finančně nezávislý na rodičích na otázku 3. Ekonomické zázemí:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
odpověď Nízká cena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléko na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje
odpověď nedostatečný:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zřídkakdy na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhoda na otázku 10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečný na otázku 15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčné výrobky na otázku 20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často na otázku 9. Privátní značky nakupuji:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
30. Výrobky privátních značek jsou levné
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jsem student:
2. Jsem:
3. Ekonomické zázemí:
4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:
5. Nejčastěji nakupuju v:
6. Zboží vybírám podle:
7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?
8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)
9. Privátní značky nakupuji:
10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:
12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje
14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje
15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)
19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů
23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"
24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím
25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon
26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky
27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný
28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový
29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup
30. Výrobky privátních značek jsou levné
31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jsem student:
2. Jsem:
3. Ekonomické zázemí:
4. Co se týče potravin a drogerie, tak nákupy:
5. Nejčastěji nakupuju v:
6. Zboží vybírám podle:
7. Víte, co si pod pojmem privátní značka představit?
8. Uveďte názvy jakýchkoliv privátních značek, které vás napadnou: (pozn. - Privátní značka představuje vlastní značku konkrétního obchodního řetězce. Lze ji zakoupit pouze v daném řetězci.)
9. Privátní značky nakupuji:
10. Hlavním důvodem nákupu této značky pro mě je:
11. Označte všechny kategorie, ve kterých privátní značky nakupujete:
12. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mléčné výrobky (mléko, jogurty, sýry, másla … )
13. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - - Nealkoholické nápoje
14. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Alkoholické nápoje
15. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii -Sladkosti a cukrovinky
16. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Mražené výrobky (zelenina, pizza, zmrzlina, hranolky)
17. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - Trvanlivé potraviny (těstoviny, rýže, mouka, sůl, konzervy …)
18. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - kosmetika (mýdla, sprchové gely, šampony …)
19. Označte, jak jste spokojeni s kvalitou privátních značek v kategorii - prací a čisticí prostředky
20. Jmenujte kategorii či konkrétní výrobek privátní značky, který nejčastěji nakupujete:
21. Výrobky privátních značek jsou určeny pro lidi s nižším příjmem.
22. Kvalita privátních značek je stejně dobrá jako kvalita značkových produktů
23. Obecně se domnívám, že "čím lepší je obchod, tak tím lepší má privátní značky"
24. Obvykle srovnávám cenu privátních značek se značkovými produkty, abych se rozhodl/a co koupím
25. Privátní značky sice mohou být důležité, ale celkově nabízejí značkové produkty lepší poměr cena – výkon
26. Domnívám se, že do výroby privátní značky byly vynaloženy nižší prostředky
27. Když vidím někoho, že má ve svém nákupním koši množství privátních značek, tak si o něm myslím, že je rozumný
28. Z nákupu značkového produktu mám mnohem lepší pocit, než když si koupím neznačkový
29. Vím o privátních značkách příliš málo na to, abych zvažoval jejich nákup
30. Výrobky privátních značek jsou levné
31. V obchodech bych (co se týče privátních značek) uvítal/a:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Vlachynska, K. – Privátní značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://25575.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.